Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nežinau koks Vilniaus biudžetas, bet man tai panašu i pinigu švaistyma, perdarinet gatve del keliu centimetru.

    Comment


      Galima žiūrėti, kaip į investiciją – trumpuoju periodu kainuoja papildomai, bet ateity pigs remontas, nes nereiks perasfaltuoti per visą plotį. Daugiau vietos atsiranda žalumai, tai vėl smagesnė aplinka (net ir automobilistams gražiau). Dar nepaminėjau, kai mažiau asfalto – mažiau užkyla temperatūra aplinkoje (miestuose). Vakar labai pasijuto minant dviratį (užmiestyje 1+1 kelyje), 34°C, užėjo lietus, tai tiesiog pradėjo garas kilti nuo įkaitusios gatvės. Tai vėsaus, tai karšto oro bangas pajusdavo kūnas.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
        Nežinau koks Vilniaus biudžetas, bet man tai panašu i pinigu švaistyma, perdarinet gatve del keliu centimetru.
        Kažkada, apie 1960 metus, buvo nutiesta per siaura Antakalnio gatvė, kurioje normaliau netelpa 4 juostos, ypač kai pirmoje juostoje važiuoja troleibusai. Kokias 2018 metais visą vasarą buvo krapštomasi , kad bent keliolika centimetrų praplatėtų Antakalnio gatvė. ten benknt buvo kažkoks racionalus poreikis.

        Dabar didvyriškai per karščius švaistomi pinigai kad būtų susiaurinta gatvė siekiant vien susiaurinimo dėl susiaurinimo.
        Iš visų gatvių kažkada racijos dėl plačių juostų buvo tik Geležinio Vilko gatvėje ties Ozo g. sankryža, kai iš dviejų juostų rytais saviveikliškai tapdavo trys. Visur kitur siaurinimas yra beprasmė veikla. Pasakos apie atseit pagerėsiantį saugumą tėra figos lapas. Aikšku tik pablogės pralaidumas.

        Per dvi Vilniaus m. savivaldybės kadencijas nepajudintas nė vienas normalus projektas, tačiau metami resursai asbsurdiškiems siaurinimams ir esimo sqąlygų bloginimams. Nieko nebūtų atsitikę Žirmūnų gatvei, jei remontą būtų pradėję tuomet, kai iš tikrųjų reikės. Ir visiškai abejotina ar tikrai reikėjo siautrinti tą gatvę kur važinėja ne tik lengvieji automobilai, bet ir sunkvežimiai. Beje, ir troleibusai nepasidarė siauresni.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Dabar didvyriškai per karščius švaistomi pinigai kad būtų susiaurinta gatvė siekiant vien susiaurinimo dėl susiaurinimo.
          Na ne, ką tik pranešimuose prieš tai paaiškinta, kodėl siaurinama.

          Comment


            Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
            Nežinau koks Vilniaus biudžetas, bet man tai panašu i pinigu švaistyma, perdarinet gatve del keliu centimetru.
            Esmė ta, kad Vilniuje praktiškai visos gatvės turi geroooookai per plačias eismo juostas. Nu 3.5m ir daugiau, kai realiai reiktų 2,5-3 metrų. Tai nuo kažko pradėti reikia ir tas jau padaryta keliose kitose gatvėse. Yra ne vienas pavyzdys Vilniuje, kur gatvės susiaurinimas sumažino automobilių greitį ir taip ženkliai pagerino saugumą. Infrastruktūros dizainas įtakoja eismo dalyvių elgesį. Konkrečiai gatvės plotis įtakoja vairuotojų polinkį važiuoti greitai. Greitas važiavimas nėra pageidautinas urbanizuotoje teritorijoje ir gatvių siauriimas yra vienas svarbiausių būdų to siekti. Nu tai VMS akivaizdžiai bando to siekti, kas yra sveikintina ir nusipelno pagarbos.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Visur kitur siaurinimas yra beprasmė veikla. Pasakos apie atseit pagerėsiantį saugumą tėra figos lapas.
              Ne atseit, o iš tikrųjų pagerina saugumą. Kaip ir saugos diržais ir oro pagalvės pagerina saugumą. Bandyti neigti tokius dalykus yra maždaug tas pats, kaip aiškinti, kad 2+2 nėra lygu 4.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Esmė ta, kad Vilniuje praktiškai visos gatvės turi geroooookai per plačias eismo juostas. Nu 3.5m ir daugiau, kai realiai reiktų 2,5-3 metrų. Tai nuo kažko pradėti reikia ir tas jau padaryta keliose kitose gatvėse. Yra ne vienas pavyzdys Vilniuje, kur gatvės susiaurinimas sumažino automobilių greitį ir taip ženkliai pagerino saugumą. Infrastruktūros dizainas įtakoja eismo dalyvių elgesį. Konkrečiai gatvės plotis įtakoja vairuotojų polinkį važiuoti greitai. Greitas važiavimas nėra pageidautinas urbanizuotoje teritorijoje ir gatvių siauriimas yra vienas svarbiausių būdų to siekti. Nu tai VMS akivaizdžiai bando to siekti, kas yra sveikintina ir nusipelno pagarbos.
                Nieko nesakau kai perdaro visa gatve pvz kaip Didlaukio g (nors tam ir nepritariu), arba susiaurina del pesčiuju pereju kaip Upės g.
                Bet šitoj vietoj visiškai ner prasmės, nei tai kažkaip sumažins greiti, nei tuo labiau čia to reikia nes gatve ne šeip sau kažkokia vidinė rajono.
                Bet jeigu labai norėjosi galima buvo sulaukt kai reikes ja tvarkyti kapitališkai ir tada jau perdarinet.

                Comment


                  Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                  Nieko nesakau kai perdaro visa gatve pvz kaip Didlaukio g (nors tam ir nepritariu), arba susiaurina del pesčiuju pereju kaip Upės g.
                  Bet šitoj vietoj visiškai ner prasmės, nei tai kažkaip sumažins greiti, nei tuo labiau čia to reikia nes gatve ne šeip sau kažkokia vidinė rajono.
                  Bet jeigu labai norėjosi galima buvo sulaukt kai reikes ja tvarkyti kapitališkai ir tada jau perdarinet.
                  Iš tokios perspektyvos žiūrint tai gal ir taip. Bet jau buvo išsakytas argumentas, kad net ir tokiu būdu siaurinant, reikės mažiau priežiūros dėl mažesnio asfalto ploto. Kitas svarbus argumentas, tai karštu oru padidėjusi temperatūra, kurią asfaltas dar smarkiai ją padidina. Žodžiu, kuo mažesnis asfalto plotas, tuo geriau. Ar tai efektyviau daryti tokiais metodais, ar kažkokiais kitokiais, turbūt nėra baisiai esminis dalykas. Svarbiausia, kad VMS supranta, kad šitą problemą reikia spręsti ir gerinti aplinkos kokybę.

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Galima žiūrėti, kaip į investiciją – trumpuoju periodu kainuoja papildomai, bet ateity pigs remontas, nes nereiks perasfaltuoti per visą plotį.
                    Tikrai nepigs dėl asfalto ploto sumažėjimo (net, ko gero, pabrangs).
                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Daugiau vietos atsiranda žalumai, tai vėl smagesnė aplinka (net ir automobilistams gražiau).
                    Tos žalumos padidėjimas bus <5%, o tai reiškia nepadidėjimą.
                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Dar nepaminėjau, kai mažiau asfalto – mažiau užkyla temperatūra aplinkoje (miestuose).
                    Su šituo argumentu sutinku.
                    Taip kad Šimašius leidžia pinigus eiliniam pinigų švaistymui vietoje tikrai reikalingų gatvių asfaltavimo (o tokių Vilniuje liko nemažai) ir duobėtų gatvių remontui (o tokių Vilniuje yra dar daugiau).
                    Paskutinis taisė Aleksio; 2021.07.19, 06:49.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Taip kad Šimašius leidžia pinigus eiliniam pinigų švaistymui vietoje tikrai reikalingų gatvių asfaltavimo (o tokių Vilniuje liko nemažai) ir duobėtų gatvių remontui (o tokių Vilniuje yra dar daugiau).
                      Puikus pavyzdys yra Sietyno gatvė. Iš 2 km yra 100 metrų duobėto žvirkelio, kurį dar papildomai išmala sunkiasvoris nes sandėliuoja visokį ten žvyrą, bet pabandžius parašyti į VMSA gavau atsakymą, kad nėra pinigų.
                      Sietyno būtų puiki optimizuojanti eismą gatvė, bet ne visada norisi laužyti pakabą per duobes.

                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                      [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                      Comment


                        Gatvė bus naujai asfaltuojama ir keičiami bortai. Tad siaurinimas kažkaip ypatingai papildomai nekainuoja.

                        Comment


                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                          Žinoma, kad yra.
                          S. Fino g. net yra bortinis šulinio liukas atkartojantis skeltą bordiūrą.

                          Parašė dondc Rodyti pranešimą

                          Mano mėgstamiausias. Beveik, kaip Amerikoje:
                          Click image for larger version  Name:	download.png Views:	242 Size:	889,2 kB ID:	1899478
                          https://www.google.com/maps/@54.6723...7i13312!8i6656
                          Super. Kuo daugiau tokių!


                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Gatvė bus naujai asfaltuojama ir keičiami bortai. Tad siaurinimas kažkaip ypatingai papildomai nekainuoja.
                            Būtent.

                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Dabar didvyriškai per karščius švaistomi pinigai kad būtų susiaurinta gatvė siekiant vien susiaurinimo dėl susiaurinimo.
                            Visa važiuojamoji dalis siaurėja 2 metrais (gal ir daugiau), remontuojama atkarpa 900 metrų ilgio, asfalto kaina grubiai tariant 20-25 eur už 1 m2. Manau galite pasiskaičiuoti kiek sutaupoma beprasmiam asflato klojimui
                            Paskutinis taisė Kaid; 2021.07.19, 13:32.

                            Comment


                              Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                              Visa važiuojamoji dalis siaurėja 2 metrais (gal ir daugiau), remontuojama atkarpa 900 metrų ilgio, asfalto kaina grubiai tariant 20-25 eur už 1 m2. Manau galite pasiskaičiuoti kiek sutaupoma beprasmiam asflato klojimui
                              Reiškia, sekantį kartą asfalto kaina bus 35-40€/m.

                              Comment


                                Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                Būtent.


                                Visa važiuojamoji dalis siaurėja 2 metrais (gal ir daugiau), remontuojama atkarpa 900 metrų ilgio, asfalto kaina grubiai tariant 20-25 eur už 1 m2. Manau galite pasiskaičiuoti kiek sutaupoma beprasmiam asflato klojimui
                                Nesakykit, forume man jau kuri laika ilgai aiskino kad pvz Laisves prospekta perasfaltuojant nekeite jau visiskai siknon nutrupejusiu bortu, nes butu super brangu.

                                Antra, papasakokit tuomet kam perasfaltuojant S. Batoro gatve paliko is akies kokiu 10 metru plocio pirma juosta kai kuriuose vietose? Ten kaip buvo taip ir liko didziuliai asfalto laukai.

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                  Nesakykit, forume man jau kuri laika ilgai aiskino kad pvz Laisves prospekta perasfaltuojant nekeite jau visiskai siknon nutrupejusiu bortu, nes butu super brangu.

                                  Antra, papasakokit tuomet kam perasfaltuojant S. Batoro gatve paliko is akies kokiu 10 metru plocio pirma juosta kai kuriuose vietose? Ten kaip buvo taip ir liko didziuliai asfalto laukai.
                                  Keičiasi laikai

                                  Gali visokių priežaščių būti. Gal be projekto asfaltavo, gal senai nupirkti darbai buvo, gal buvo numatyta pirkime nekeisti pločių ir t. t.
                                  Diskusijos esmė ne kas kitur padaryta, o, kad gatvės siaurinimas nėra brangesni darbai.

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                    Nesakykit, forume man jau kuri laika ilgai aiskino kad pvz Laisves prospekta perasfaltuojant nekeite jau visiskai siknon nutrupejusiu bortu, nes butu super brangu.

                                    Antra, papasakokit tuomet kam perasfaltuojant S. Batoro gatve paliko is akies kokiu 10 metru plocio pirma juosta kai kuriuose vietose? Ten kaip buvo taip ir liko didziuliai asfalto laukai.
                                    Kur čia taip Batoro g. 10m pločio juosta? Kiek ten važiavau tiek mašina, tiek dviračiu, lyg ir viskas ok. Va anksčiau tai tikrai taip buvo.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Kur čia taip Batoro g. 10m pločio juosta? Kiek ten važiavau tiek mašina, tiek dviračiu, lyg ir viskas ok. Va anksčiau tai tikrai taip buvo.
                                      Nebent tiltas per Vilnelę, važiuojant į miestą.

                                      Comment


                                        Parašė spekas Rodyti pranešimą

                                        ''
                                        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1931
Size:	110,5 kB
ID:	1899551

                                        Akligatviu prie Žalgirio g turėtų užsibaigti, 2 įvažiavimai į Žalgirio g naikinami ir įrengiami iš pietų.
                                        Atsakymas iš projektuotojų:

                                        Jungtis tarp Žalgirio ir Trimitų yra dviejų krypčių, numatytas eismas dešiniais posūkiais. Į kavinę patekimas yra iš šios jungties. Toliau esanti įvaža yra parduotuvės LIDL, sklypai nesusiekia tarpusavyje. Todėl šia įvaža naudotis niekaip negali sklypo Žalgirio g. 66 savininkai.

                                        Kažkaip nestebina tokiu siauru požiūriu į problemas. Panašiau į nenorėjimą koreguoti projekto, nes į sklypą galima patekti per Trimitų g. Juo labiau, kad Lidl įvaža dažnai naudojama tranzitiniam eismui į Rinktinės g.

                                        ​​​

                                        Comment


                                          Naugarduko-Vytenio g. sankryža. Neaišku ką daro, bet pagal iškreivinimus gal žiedas?








                                          Comment

                                          Working...
                                          X