Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Naugarduko g. ties projektuojamu Lenkų kultūros namų priestatu planuoja įstrižą parkingą perkelt į gatvę, o vietoje jo - platų šaligatvį su želdynų juosta:

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2021-02-03 145432.jpg Views:	0 Size:	831,5 kB ID:	1859829

    PP sprendimas atrodė kur kas paprasčiau:

    Comment


      Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

      Man vis dar keista, kodėl Mindaugo gatvė yra vienpusė... Vienpusės gatvės dažniausiai daromos todėl, kad nesutelpa dvi juostos, o čia priežasties kaip ir nėra.

      Be to, atsimenate kvailą sovietmečio idėją paversti Pylimo g. į magistralę? Man ji pradeda vis labiau patikti...
      Gal yra logiškas paaiškinimas dėl Mindaugo g. vienpusio eismo? Nes niekad nesupratau kodėl ta gatvė ne dvipusio eismo.

      Comment


        /\ Logiškas paaiškinimas būtent ir susijęs su Pylimo g. kryptimi link stoties, nes ji skirta tik VT. O Mindaugo viena kryptimi link Kauno g. atiduota kitam transportui.
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Kazkur maciau kad pernai visoms Vilniaus gatviu tiesimui ir remontui buvo skirta 7 mln. euru....gi Panevezio miesto 8.5 mln...kokia tikimybe kad is tokiu kapeiku dar kazka ties ir darys ...NULINE. Vilniaus finansai groja romansus... :-D Nebus jokiu aplinkeliu artimiausiais 5 metu 100% o jei realiai tai ir 10 metu

          Comment


            7 Vilniaus VS 8,5 Panevėžio, čia jau nebejuokinga. Galės kur Santariškėse dar vieną niekam nereikalingą gatvę nutiest.

            Comment


              Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą
              Kazkur maciau kad pernai visoms Vilniaus gatviu tiesimui ir remontui buvo skirta 7 mln. euru....gi Panevezio miesto 8.5 mln...kokia tikimybe kad is tokiu kapeiku dar kazka ties ir darys ...NULINE. Vilniaus finansai groja romansus... :-D Nebus jokiu aplinkeliu artimiausiais 5 metu 100% o jei realiai tai ir 10 metu
              Aplinkkelių ir neturėtų tiesti iš miesto biudžeto. Turi centrinė valdžia finansuoti, o jeigu nesutinka tuomet miestas turėtų apmokestinti tranzitinį eismą ir iš surinktų pajamų finansuoti aplinkkelius.

              Comment


                Naujų kelių gal ir labai ir reikia. susitvarkykime su dabartiniais, modernizuokime ką jau turime.

                Comment


                  Parašė evvt Rodyti pranešimą
                  7 Vilniaus VS 8,5 Panevėžio, čia jau nebejuokinga. Galės kur Santariškėse dar vieną niekam nereikalingą gatvę nutiest.
                  kažkoks liguistas priešiškumas tai gatvei. Jau buvo forume rašyta, kad ji įrengta kaip alternatyva ir greitas patekimas į Santariškes. Užtenka vien to, kad stabdo eismą žiede Jeruzalės gale, jei atskrenda malūnsparnis su transplantologijai skirtais organais. Visos kitos greitosios turi laukti tavo manymu?
                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                  [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                  Comment


                    Skroblų g. rekonstrukcijos projektas. Įdomūs sprendimai. Dar Vilniuje nematytas dvigubas žiedas iš trinkelių dangos.

                    https://citify.eu/skroblu-g-rekonstrukcija/

                    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/



                    Comment


                      O koks yra to dvigubo žiedo tikslas? Priversti sulėtinti greitį prieš sankryžą? Panašu, kad ir kairiojo posūkio nebus.

                      Comment


                        Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                        Naujų kelių gal ir labai ir reikia. susitvarkykime su dabartiniais, modernizuokime ką jau turime.
                        Tam irgi reikia nemažų pinigų. Neveltui didžioji dalis dvirtakių dar akligatviai, "A" juostos vis nusikelia tolimesnei ateičiai. Ir t.t.

                        Comment


                          Ar gerai suprantu, kad žieduose atvirkštinė kryptis pagal laikrodžio rodyklę? Atrodo neįprastai ir gan sudėtingai iš pirmo žvilgsnio

                          Įtariu, kad klaida žymėjime, panašu, kad akligatvis- apsisukimas automobiliams.
                          Paskutinis taisė Riedis; 2021.02.05, 10:10.
                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                            O koks yra to dvigubo žiedo tikslas? Priversti sulėtinti greitį prieš sankryžą? Panašu, kad ir kairiojo posūkio nebus.
                            Kaip suprantu, tai juo negalėsi pilnai naudotis - tai yra akligatvis iš abiejų pusių. Negalėsi Skroblų g. kirsti, automobiliu.

                            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                            Ar gerai suprantu, kad žieduose atvirkštinė kryptis pagal laikrodžio rodyklę? Atrodo neįprastai ir gan sudėtingai iš pirmo žvilgsnio
                            Panašu, kad taip. Įdomu kaip tai koreliuoja su KET. Nes čia vistiek kaip ir žiedas gaunasi, nebent jo taip nežymės.

                            Comment


                              Manau kad tikrai ne, turbūt tik apsisukimo vietos žymėjimas plane ir tiek. Nėra nei prasmės nei būtų patogu pagal įvažiavimų kampus suktis pagal laikrodžio rodyklę. O kad neleis važiuoti tranzitu tai labai gerai, galima ir daugiau vietų mieste įrengti tokius sprendimus.
                              Paskutinis taisė themanual; 2021.02.05, 10:41.

                              Comment


                                Taip, formuojamas akligatvis su paliktu pravažiavimu dviračiams ir gelbėjimo tarnyboms. Dėl krypties - greičiausiai klaida žymėjime, nes nėra jokios priežasties kodėl reikėtų komplikuotos ir nesaugios konfigūracijos pagal laikrodžio rodyklę. Kadangi žiedai turės tik vieną įvažiavimą ir išvažiavimą, galima juos laikyti ir tiesiog kelio išplatėjimu su apsisukimo galimybe.

                                Comment


                                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                  O kad neleis važiuoti tranzitu tai labai gerai, galima ir daugiau vietų mieste įrengti tokius sprendimus.
                                  Skroblų gatvė jau daug metų tranzitų nepravažiuosi (šita gatvė yra 2 akligatviai).

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Skroblų g. rekonstrukcijos projektas. Įdomūs sprendimai. Dar Vilniuje nematytas dvigubas žiedas iš trinkelių dangos.

                                    https://citify.eu/skroblu-g-rekonstrukcija/

                                    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/



                                    Sprendimas su žiedais tikrai įdomus - už tai pliusas. Tik nelabai aišku, kam jį prie to paties dar ir pakėlė aukščiau - gi sulėtinimo funkcija jau atlikta ir taip. Yra dar vietų su klaustukais, pvz. prie Naugarduko gatvės vos už 20m gatvę kerta šaligatvis, bet jis kažkodėl ignoruojamas, o taip pat kai kur kažkodėl bandoma raminti pėsčiųjų eismą (šaligatviai vingiuoja labiau už važiuojamą dalį).
                                    Paskutinis taisė Ginthus; 2021.02.05, 12:20.

                                    Comment


                                      Delfi,lt 2021.02.20
                                      Nuo vasario 22 dienos – laikini eismo pokyčiai sostinės Verkių gatvėje
                                      Pabaigus paviršinių nuotekų rekonstrukcijos darbus Verkių ir Kareivių gatvių sankryžos ribose, darbai persikelia į Verkių gatvę. Rekonstruojant lietaus nuotekų kolektorių, nuo vasario 22 dienos iki kovo 31 dienos įsigalioja laikini eismo ribojimai Verkių gatvės atkarpoje tarp Kareivių ir Lakūnų gatvių

                                      Jau nuo pirmadienio, vasario 22 d. , Verkių g. atkarpoje, eismo judėjimo kryptimi nuo Lakūnų g. link Kareivių g., bus palikta viena eismo juosta, iš kurios (Verkių ir Kareivių g. sankryžos ribose) vairuotojai galės važiuoti Verkių g. tiesiai arba pasukti į dešinę link Žirmūnų ir Kareivių g. sankryžos. Kairysis posūkis, vedantis link Kareivių ir Kalvarijų g. sankryžos, bus panaikintas.


                                      Magistralinio paviršinių nuotekų tinklo rekonstrukcija Verkių g. yra miestui itin reikšmingo Verkių, Kareivių ir Žirmūnų gatvių lietaus nuotekynės rekonstrukcijos projekto dalis. Įgyvendinus projektą, bus išspręstos dvi opios Verkių bei Kareivių gatvių ir aplink jas esančių teritorijų problemos: užtvindymas per liūtis ir paviršinių lietaus nuotekų valymas

                                      https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=86526555

                                      Comment


                                        Gal yra kokių naujienų / informacijos dėl Šeimyniškių gatvės kapitalinio remonto nuo Žirmūnų žiedo iki Rinktinės g.? (https://citify.eu/seimyniskiu-g-tarp...ekonstrukcija/)

                                        Metų pradžioje buvo informacijos, jog Žirmūnų žiedo 2020 m. netvarkė, kol nėra aiški situacija su Šeimyniškių g. Ar darbai ir nebus pradėti, kol neužbaigs Business Stadium projekto - 2022 m.?
                                        ​​​​​
                                        Negi planuose nenumatytas dviračių takas Šeimyniškių g., kuris puikai užbaigtų trūkstamą jungtį tarp Rinktinės g. ir Žirmūnų trikampio (Tuskulėnų, Žirmūnų, jungtis per Orlen degalinę iki Eurovelo).
                                        ​​

                                        Comment


                                          Ten buvo daug atskirų projektų rengiama, bet jų visų atsisakyta ir bus rengiamas vienas projektas tai atkarpai. Dėl to ir Citify sujungta viskas į vieną. Kiek man sakė, tai arba tą atkarpą projektuos investuotojas (suprantu, kad Hanner) arba savivaldybė. Tai čia buvo prieš gal du mėnesius. Kokia dabar stadija visko nežinau.

                                          Dviračių takas bus, berods šiaurinėje gatvės dalyje. Klausimas yra kitas - ar A juostos bus papildomos įrengtos ar vietoje esamų juostų. Nes gatvės projektas neva vadinsis A juostų įrengimo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X