Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įdomu, kuo iš esmės skirsis nuo viešųjų pirkimų sutarčių puslapio? Ten pasiūlymai ir sutartys yra.
    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą

      Manau, gali, nes kitu atveju naujame BP beveik nebeliktų D kat. gatvių, nors būsimasis planas numato visose esamose D kat. gatvėse įvesti 30 km/h zoną, kad nereiktų tiesti dviračių takų, o piestiesiems būtų saugu, o balkonuose švaresnis oras ir netriukšminga. Pvz. Taikos g., kuri pilnai jungia visą Justiniškių rajoną (30 000 žmonių kompaktiška koncentracija), o ja važiuoja 2 autobusai ir dar buvo / yra naktinis maršrutas – planuoja tą „ramų eismą 30 km/h”, kaip dabar yra Naugarduko g. (30 km/h su iškiliom perėjom)..
      Vis gi taip, D kategorijos gatvėse viešojo transporto eismas yra galimas. Pasitikrinau STR.

      Bet Didlaukio g. irgi yra C kategorijos, o ten gatvė siaurinama pagal ramaus eismo gatvių schemą. Tai čia priešpriešos kaip ir nėra.

      Comment


        Galėtų finansinius metus atskirti nuo kalendorinių ir paankstinti.

        Comment


          Štai kaip bus sprendžiami Pilaitės pr. / Vakarinio aplinkkelio viaduko dviračių ir pėsčiųjų takai: statomi du nauji viadukai.

          https://citify.eu/pilaites-pr-pesciuju-viadukai/



          Comment


            Labai šaunu, tai šiaurinėje pusėje esamas plačias trinkeles užasfaltuos ir pastatys atskirą pėsčiųjų viaduką, o pietinėje išvis nuims siauras trinkeles ir pastatys bendrą dviejų takų viaduką.

            Kalbant apie žiemą, gal tada sugebės technika nuvalyti sniegą, nors dėl šiaurinės dalies kyla abejonių (nemačiau dabartinės situacijos)

            Matyt pagrindas čia greitėjimo lėtėjimo juostos atskyrimas nuo būsimos A juostos, bet vis vien gerai, kad sprendiniai visiems.

            Klausimas ar čia labai brangus projektas, ar per porą metų įgyvendins?
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
              didžiausias minusas - pirmuose aukštuose jokios prekybos, išskyrus kampinį korpusą ties Šaltinių x Mindaugo g., bus eilinis nuobodus šaligatvis nuobodžioje gatvėje (vis nesuprantu kam ten reikalingos trys juostos, kuomet norės nutiesti dviračių takus sakys - nėra vietos ir važiuokit aplinkinėmis gatvėmis
              Reik tikėtis, kad bent jau gatvę logiškiau pertvarkys

              MadeinVilnius 2021.01.26
              Mindaugo gatvė taps patogesnė visiems eismo dalyviams
              https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...smo-dalyviams/
              Paskutinis taisė Romas; 2021.01.31, 12:43. Priežastis: Pridėtas pavadinimas

              Comment


                Iki šiol nesugeba kelio ženklų sutvarkyt su kelio ženklinimu, kad vairuotojams būtų aišku, jog ten dviračių pirmumas. Šiaurės vakarinėj daly pylimas nenukastas, tai aklina zona minant dviračiu, kuriems dar iš vakarų į rytus per klaidą plyta pastatyta draudžianti eismą (be papildomos lentelės su išlyga dviračiams).
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                  Labai šaunu, tai šiaurinėje pusėje esamas plačias trinkeles užasfaltuos ir pastatys atskirą pėsčiųjų viaduką, o pietinėje išvis nuims siauras trinkeles ir pastatys bendrą dviejų takų viaduką.

                  Kalbant apie žiemą, gal tada sugebės technika nuvalyti sniegą, nors dėl šiaurinės dalies kyla abejonių (nemačiau dabartinės situacijos)

                  Matyt pagrindas čia greitėjimo lėtėjimo juostos atskyrimas nuo būsimos A juostos, bet vis vien gerai, kad sprendiniai visiems.

                  Klausimas ar čia labai brangus projektas, ar per porą metų įgyvendins?
                  Citify rašo, jog finansuos UAB „Capital Mill", o jie dobilo pietvakarinėj daly planuoja statyti biurus, tad tikėtina tada ir tvarkys viadukus.

                  „Capital Mill“ pakoregavo biurų sostinės Pilaitės prospekte statybos datą
                  2020-11-17 // https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...bos-data&VkrDC
                  Įmonė skelbia, kad biurus Vakarinio aplinkkelio ir Pilaitės prospekto sankirtoje pradės statyti 2021 m. I ketvirtį, o baigs iki 2022 m. rudens. Anksčiau planuota, kad kompleksas bus atidarytas 2021–aisiais.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Bent jau projektą tai rengia pastato architektai ir projektuotojai. O ar statybas finansuos jie - neaišku. Bet manau labai labai tikėtina.

                    Comment


                      O patekti is Capital Mill i Outlet PC bus imanoma tik per pozemine pereja. Tai skaityk dviraninkai netures jokio galimybes kirsti gatve is magistralinio dvirtakio link prekybos centro, much darnumas.



                      Comment


                        Žinau kad kai kuriems dviračiu pro ten važinėjantiems nepatiktų, bet aš statyčiau tuos viadukus šiek tiek toliau nuo dobilo, kad takas išvengtų sankirtų su gatve. Olandijoje tokiose vietose pirma žiūrima saugumo, o ne kaip sutaupyti kelias minutes važiuojančiųjų dviračiais laiko. Laiką bando sutaupyti kitose vietose kur viadukais/tuneliais/atitvarais padaro shortcutus neprieinamus kitam eismui, bet aklai nesivadovaujama principu jog takai turi būti tiesūs, o kelionės trukti kuo trumpiau bet kokia kaina, nes greitis toli gražu nėra svarbiausias faktorius, kodėl žmonės renkasi minti pedalus.

                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                        O patekti is Capital Mill i Outlet PC bus imanoma tik per pozemine pereja. Tai skaityk dviraninkai netures jokio galimybes kirsti gatve is magistralinio dvirtakio link prekybos centro, much darnumas.
                        Jeigu viskas liks kaip yra tai manau galėtų įrengti pravažiavimą į kitą pusę po viadukais, ten vietos yra tik reiktų įrengti statmeną sienelę palei aplinkkelį ir taką iškelti aukštyn. Pagal 3d Vilnių viaduko aukštis 6m, padarius 3m aukščio sienelę tilptų bent 2.5m pločio takas įskaitant apsaugos atstumus nuo viaduko sienos iš vienos pusės ir tvorelių virš sienelės iš kitos pusės.


                        Click image for larger version

Name:	pil.jpg
Views:	1680
Size:	156,4 kB
ID:	1858974

                        Comment


                          Sprendimas tikrai geras, bet gaila, kad iškart projektuojant tą mazgą nebuvo galimybės suprojektuoti dabartinius viadukus platesnius.
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            Parašė Viliusun Rodyti pranešimą

                            Reik tikėtis, kad bent jau gatvę logiškiau pertvarkys

                            MadeinVilnius 2021.01.26
                            Mindaugo gatvė taps patogesnė visiems eismo dalyviams
                            https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...smo-dalyviams/
                            Mindaugo g. atkarpoje nuo Kauno iki Kalinausko g. būtų galima paleisti dvipusį eismą. Galbūt ir dar toliau. Sumažėtų eismo srautas Pylimo g. Be to, Pylimo gatvės dalyje būtų galima leisti tik VT ir dviračių eismą abejomis kryptimis. Taip būtų galima galutinai nukrauto tranzitinį eismą iš Senamiesčio.

                            Comment


                              Gatvė 3-juostų, o eismui išnaudojama tik viena. Dar vienas gatvės-parkingo pavyzdys.

                              Comment


                                Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                                Mindaugo g. atkarpoje nuo Kauno iki Kalinausko g. būtų galima paleisti dvipusį eismą. Galbūt ir dar toliau. Sumažėtų eismo srautas Pylimo g. Be to, Pylimo gatvės dalyje būtų galima leisti tik VT ir dviračių eismą abejomis kryptimis. Taip būtų galima galutinai nukrauto tranzitinį eismą iš Senamiesčio.
                                Man vis dar keista, kodėl Mindaugo gatvė yra vienpusė... Vienpusės gatvės dažniausiai daromos todėl, kad nesutelpa dvi juostos, o čia priežasties kaip ir nėra.

                                Be to, atsimenate kvailą sovietmečio idėją paversti Pylimo g. į magistralę? Man ji pradeda vis labiau patikti...

                                Comment


                                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                  Žinau kad kai kuriems dviračiu pro ten važinėjantiems nepatiktų, bet aš statyčiau tuos viadukus šiek tiek toliau nuo dobilo, kad takas išvengtų sankirtų su gatve. Olandijoje tokiose vietose pirma žiūrima saugumo, o ne kaip sutaupyti kelias minutes važiuojančiųjų dviračiais laiko. Laiką bando sutaupyti kitose vietose kur viadukais/tuneliais/atitvarais padaro shortcutus neprieinamus kitam eismui, bet aklai nesivadovaujama principu jog takai turi būti tiesūs, o kelionės trukti kuo trumpiau bet kokia kaina, nes greitis toli gražu nėra svarbiausias faktorius, kodėl žmonės renkasi minti pedalus.



                                  Jeigu viskas liks kaip yra tai manau galėtų įrengti pravažiavimą į kitą pusę po viadukais, ten vietos yra tik reiktų įrengti statmeną sienelę palei aplinkkelį ir taką iškelti aukštyn. Pagal 3d Vilnių viaduko aukštis 6m, padarius 3m aukščio sienelę tilptų bent 2.5m pločio takas įskaitant apsaugos atstumus nuo viaduko sienos iš vienos pusės ir tvorelių virš sienelės iš kitos pusės.


                                  Click image for larger version

Name:	pil.jpg
Views:	1680
Size:	156,4 kB
ID:	1858974
                                  Dviratininkus galima butu laisvai ten paleist po viaduku, bet pestieji ten nelabai noretu eit. Visu pirma gaunasi sioks toks lankas i visai kita puse nei iejimas, visu antra ten baisi smarve ir triuksmas eiti prie aplinkkelio, o laiko praleidi ilgiau nei vaziuojant dviraciu.
                                  Pociuno pozemines perejos visas nesamoningumas yra tame kad ji daroma kaip ir Panoramoje prie sankryzos, kur tereikejo keliom sekundem daryti ilgesnes fazes. Kazkaip tam paciam Pilaites prospekte sankirtoje su Sietyno gatve pestieji gali pereiti gatve, o pora simtu metru toliau jau nebe, tai visiskas absurdas.

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                    Dviratininkus galima butu laisvai ten paleist po viaduku, bet pestieji ten nelabai noretu eit. Visu pirma gaunasi sioks toks lankas i visai kita puse nei iejimas, visu antra ten baisi smarve ir triuksmas eiti prie aplinkkelio, o laiko praleidi ilgiau nei vaziuojant dviraciu.
                                    Pociuno pozemines perejos visas nesamoningumas yra tame kad ji daroma kaip ir Panoramoje prie sankryzos, kur tereikejo keliom sekundem daryti ilgesnes fazes. Kazkaip tam paciam Pilaites prospekte sankirtoje su Sietyno gatve pestieji gali pereiti gatve, o pora simtu metru toliau jau nebe, tai visiskas absurdas.
                                    Tai aš nesakau kad ta požeminė perėja gerai ar reikalinga, bet pėstieji bent jau ją turės, o dviratininkai lieka be nieko ir tą pravažiavimą po viadukais ir siūlau būtent dviratininkams

                                    Comment


                                      Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                                      Mindaugo g. atkarpoje nuo Kauno iki Kalinausko g. būtų galima paleisti dvipusį eismą. Galbūt ir dar toliau. Sumažėtų eismo srautas Pylimo g. Be to, Pylimo gatvės dalyje būtų galima leisti tik VT ir dviračių eismą abejomis kryptimis. Taip būtų galima galutinai nukrauto tranzitinį eismą iš Senamiesčio.
                                      Pylimo g. link Pamėnkalnio g. eina pagrindinis išvažiavimo iš Senamiesčio srautas, ir nors galima iš kai kurių kilpinio eismo išvažiavimo vietų nukreipti eismą link Mindaugo g. (pvz. per Šopeno, Naugarduko gatves), išvažiuoti iš Klaipėdos g. nėra labai daug alternatyvų, be to, nemažai mašinų nusileidžia iš Kalinausko gatvės. Iš principo, Pylimo gatvės atkarpa Halės turgus (arba nuo Gėlių g.) - Kalinausko g. galėtų būti pilnai palikta VT ir dviratininkams. Tik nežinau kokia gatvės kategorija leistų intensyvų VT eismą, pavienes mašinas (įvažiuoti ir išvažiuoti iš kiemų) ir dviratininkų eismą - turbūt Gyvenamosios zonos režimas to neleidžia.

                                      Comment


                                        Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                        Pylimo g. link Pamėnkalnio g. eina pagrindinis išvažiavimo iš Senamiesčio srautas, ir nors galima iš kai kurių kilpinio eismo išvažiavimo vietų nukreipti eismą link Mindaugo g. (pvz. per Šopeno, Naugarduko gatves), išvažiuoti iš Klaipėdos g. nėra labai daug alternatyvų, be to, nemažai mašinų nusileidžia iš Kalinausko gatvės. Iš principo, Pylimo gatvės atkarpa Halės turgus (arba nuo Gėlių g.) - Kalinausko g. galėtų būti pilnai palikta VT ir dviratininkams. Tik nežinau kokia gatvės kategorija leistų intensyvų VT eismą, pavienes mašinas (įvažiuoti ir išvažiuoti iš kiemų) ir dviratininkų eismą - turbūt Gyvenamosios zonos režimas to neleidžia.
                                        Riboti reikia tranzitinį eismą, ne išvažiuojančius iš Senamiesčio. Uždraudus eismą tarp Raugyklos ir Vingrių g. tranzitas važiuotų per Stotį (Seinų arba Geležinkelio gatvėmis). Važiuojantiems į Senamiestį privažiavimai liktų, bet svarbiausia VT nebestrigtų popietiniuose (16-18h) kamščiuose.
                                        Paskutinis taisė Blaze; 2021.02.01, 15:36.

                                        Comment


                                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                          Pylimo g. link Pamėnkalnio g. eina pagrindinis išvažiavimo iš Senamiesčio srautas, ir nors galima iš kai kurių kilpinio eismo išvažiavimo vietų nukreipti eismą link Mindaugo g. (pvz. per Šopeno, Naugarduko gatves), išvažiuoti iš Klaipėdos g. nėra labai daug alternatyvų, be to, nemažai mašinų nusileidžia iš Kalinausko gatvės. Iš principo, Pylimo gatvės atkarpa Halės turgus (arba nuo Gėlių g.) - Kalinausko g. galėtų būti pilnai palikta VT ir dviratininkams. Tik nežinau kokia gatvės kategorija leistų intensyvų VT eismą, pavienes mašinas (įvažiuoti ir išvažiuoti iš kiemų) ir dviratininkų eismą - turbūt Gyvenamosios zonos režimas to neleidžia.
                                          Nerekonstruojant gatvės, nes brangu, galima trasą priskirti prie rajoninių takų ir pagal DJMP taikyti šį konkretų tipą:
                                          Fizinėmis priemonėmis atskirta dvipusio eismo dviračių trasa gatvės važiuojamojoje dalyje (vienoje gatvės pusėje). Ją gatvės važiuojamosios dalies ribose siūloma atskirti fiziškai įrengiant bortelius (guminius ar kt.), kuoliukus, paaukštinant dviratininkų važiuojamąją dalį, ar taikant kitas priemones, užtikrinančias prevenciją automobilio patekimui į dviračių trasą, stovėjimą jame. Tokio tipo dviračių trasai turi būti skiriamas ypatingas dėmesys dviračių naudotojų eismo saugai
                                          užtikrinti.
                                          Click image for larger version

Name:	Vilniaus miesto darnaus judumo planas_r.jpg
Views:	1087
Size:	24,5 kB
ID:	1859578

                                          Norint daryti juostas – tektų motorizuotam transportui taikyti 30 km/h greitį ir naikinti viešąjį transportą. Pvz., kaip padaryta dabar Žvėryno Kęstučio g., taip jau nebūtų galima daryti.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X