Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Man irgi įdomu pasidarė. Bet pagal kuoliukais sužymėtą plotą nu nepanašu, kad bus 2x2 kelias, gal iki 2x1 platins? Arba dar realiau: gatvės nelies, bet nuties pėsčiųjų ir dviračių takus.
    Atkreipiau dėmesį, kad kuoliukai sukalti iš abiejų pusių, kad iki 2x2 manau nerealu, nes ties Mokveža 2x1 ir tada 1x1 pasidaro, bet gal galų gale normalius šaligatvius sudės, kas irgi būtų neblogai.

    Comment


      Viršuliškiu skg.
      Click image for larger version

Name:	P91019-143312.jpg
Views:	86
Size:	250,4 kB
ID:	1755827

      Comment


        Giedraičių ir S. Fino g. Bus siaura vienpusė gatvelė



        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą

          Viską galima padaryti, tik ar prasminga? O kaip per tą "Turbo" žiedą praeis pėstieji, teleportuosis? Pasižiūrėkite "pedagoginį" žiedą, "gerosios vilties" žiedą kaip pavyzdžius kaip "sklandžiai" ir greitai juda eismas juose. Šviesoforai leidžia žymiai sklandžiau organizuoti eismą. Pvz. sankryžos po Spaudos rūmų estakada. Ten tik problema, kad labai netolygus apkrovimas skirtingomis kryptimis. Bet net nenoriu įsivaizduoti kaip tokie srautai judėtų tiesiog per žiedinę sankryžą. Veikiausiai kai kuriomis kryptimis net 3x ilgiau laukti nepakaktų.
          Turbo žiedas tikrai neturi būti pedagoginio žiedo dydžio, niekas tokio dalyko ir nesiūlo rimtai. Kalbu apie mažus turbo žiedus, kuriuose transportas sulėtėja iki minimalaus greičio. Daugybė tokių žiedų pridaryta Lietuvoje kartu su per juos einančiomis perėjomis ir dviračių takais.

          Mane stebina, kad Laisvės pr. - Narbuto - Pilaitės pr. sankryžą minima kaip pavyzdinė. Beveik kasdien pro ją einu tai kaip pėstysis, tai kaip VT keleivis, tai kaip vairuotojas. Na nieko ten nėra patogaus pėstiesiems. Ar bandėte pats pereiti ten sankryžą, ar matote, kokie ciklai, kaip kvailai sureguliuoti šviesoforai (pvz. pėstiesiems dega raudona, nors nėra jokio jų kelią kertančio eismo, išskyrus apsisukančius, kurie laisvai galėtų palaukti kitos fazės, nes jų beveik niekad nebūna). Kai atvažiuoju su VT, mieliau išlipu Laisvės, o ne Sietyno stotelėje, nes kur kas greičiau išeina pereiti pro požeminę perėją, nei laukti, kol keturi šviesoforai vienas po kito uždegs žalią. Aišku, dviratininkui tikrai patogiau susikirtimas viename lygmenyje, tačiau jis turi būti normaliai padarytas.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Parašė abruo Rodyti pranešimą
            Mane stebina, kad Laisvės pr. - Narbuto - Pilaitės pr. sankryžą minima kaip pavyzdinė. Beveik kasdien pro ją einu tai kaip pėstysis, tai kaip VT keleivis, tai kaip vairuotojas. Na nieko ten nėra patogaus pėstiesiems. Ar bandėte pats pereiti ten sankryžą, ar matote, kokie ciklai, kaip kvailai sureguliuoti šviesoforai (pvz. pėstiesiems dega raudona, nors nėra jokio jų kelią kertančio eismo, išskyrus apsisukančius, kurie laisvai galėtų palaukti kitos fazės, nes jų beveik niekad nebūna). Kai atvažiuoju su VT, mieliau išlipu Laisvės, o ne Sietyno stotelėje, nes kur kas greičiau išeina pereiti pro požeminę perėją, nei laukti, kol keturi šviesoforai vienas po kito uždegs žalią. Aišku, dviratininkui tikrai patogiau susikirtimas viename lygmenyje, tačiau jis turi būti normaliai padarytas.
            Viskas kas paminėta yra nesunkiai išspręndžiama ir patobulinama. Jeigu yra nelogiškai sudėlioti šviesoforo ciklai, tai ne pačios sankryžos konfigūracijos trūkumas, o prastas įgyvendinimas ar šiuo atveju eksploatacija, nes sankryža įrengta labai seniai. Ciklai ne iš betono išlieti, kad jų patobulinimui reikėtų rekonstrukcijos, o tai nesunkiai padaroma prisijungus PC.
            Jeigu pavyzdžiu imamoje sankryžoje dviračių takas įrengtas prastai, nes ta sankryža pastatyta 2003 m., tai nereiškia, kad ir būsimame projekte bus neištaisytos šios klaidos. Kaip pvz. pateikiamas tik sankryžos tipas ir principinė schema, o ne atskiri techniniai nuansai. Nereguliuojamos žiedinės sankryžos labiau tinkamos užmiestyje, t.y. ten, kur nėra pėsčiųjų judėjimo. Mieste vienareikšmiškai priimtiniausias sprendimas yra šviesoforais reguliuojamos sankryžos (gali būti ir reguliuojamas žiedas, kas beveik ir yra aptariamas pvz.).

            Šiaip apie šviesoforų sureguliavimą Vilniuje galima daug diskutuoti, nes nesąmonių pilną vos ne kiekvienoje sankryžoje ir jos niekaip nesprendžiamos. Tai neišsemiama tema.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Šiaip apie šviesoforų sureguliavimą Vilniuje galima daug diskutuoti, nes nesąmonių pilną vos ne kiekvienoje sankryžoje ir jos niekaip nesprendžiamos. Tai neišsemiama tema.
              Tas tiesa ir labai su tuo sutinku. Todėl ir bijau, kad naujos sankryžos pasižymės lygiai tomis pačiomis nesąmonėmis.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Bet vis tiek, tik Ukmergės, o ne Gariūnų kryptimi. Apmaudu.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Nežinau ar čia perspektyva tokia, ar kas, bet mane labai sutrigdė toks vingis

                  Comment


                    Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
                    Nežinau ar čia perspektyva tokia, ar kas, bet mane labai sutrigdė toks vingis
                    Perpsketyva. Tame pačiame poste yra nuotrauka su brėžiniu, ten tas vingis yra daugiau mažiau normalus. Aišku, netinkamas greito eismo takui, bet tokioje vietoje ne bėda. Aišku, klausimas kam ten jis išvis reikalingas. Galėjo išties padaryt porą parkavimo vietų palei gatvę.

                    Comment


                      Vakariniame aplinkelyje antro etapo atkarpoje prieš kurį laiką buvo nuimtas senas punktyrinis tarp juostų žymėjimas, ir pakeistas nauju. Brukšniukai neatitiko reikalavimu ar kame šio pokyčio esme, gal kas paaiškintų?

                      Comment


                        Daug kur nugramdė šonines ištisines linijas. O kame čia logika?

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Daug kur nugramdė šonines ištisines linijas. O kame čia logika?
                          turbūt ne daug kur, o visose magistralinėse gatvėse.

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Vilniuje planuoja jungtį tarp Vakarinio aplinkkelio ir Ukmergės g. https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...-ir-ukmerges-g
                            https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rojektavima-2/

                            p.s. planuoja ir planuoja. Įdomu, ar pabaigs iš viso ką nors per dabartinę VMSA kadenciją nepamirštant ir ankstesnės???
                            Nuo 2014 metų nutiesė tik Santaros ir staiga laikina tapusią Taurupės. Visa kita vien plepaluose, vien ko verta "turbo vizija" prieš rinkimus apie Ukmergės konversiją į kažką tokio.
                            Nu ir dar visą trečią etapą vakarinio aplinkkelio. Ukmergės g. vizija man rodos ten planuota kitam dešimtmečiui. Yra mieste dabar svarbesnių reikalų nei gatvių tiesimas.

                            Comment


                              Parašė themanual Rodyti pranešimą

                              Nu ir dar visą trečią etapą vakarinio aplinkkelio. Ukmergės g. vizija man rodos ten planuota kitam dešimtmečiui. Yra mieste dabar svarbesnių reikalų nei gatvių tiesimas.
                              VA 3 etapo visos procedūros buvo baigtos ir pradėtas statyti dar ankstesnės kadencijos laikais. Kaip viskas užsukta ir stato, belieka netrukdyti ir sureguliuoti finansinius srautus. O kadangi buvo ~95% finansuota iš ES fondų, tai ir belieka netrukdyti. Arba tiesiog vien žadėti ir šnekėti apie vizijas.
                              Čia atsakymas į mano posto #684 https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/16943-vln-ukmergės-g-vilniuje-infrastruktūra-Šeškinėje-pašilaičiuose-fabijoniškėse?p=1757746#post1757746
                              komentarą.
                              Ir aišku svarbu išlaikyti savo VMSA "stilių", apie Ukrainiečių gatvę negirdėjau ir net nežinau kur ji yra. Jie gali net įsižeisti už tokią chaltūrą:
                              ... Nieko naujo - informacija, kaip visada, be jokio konkretumo. Kokie terminai? Kiek bent preliminariai planuojama išleisti? Konkretumo nėra, nes pavyksta tik "renovuoti gatves", t.y. nuskusti seną, o ant viršaus kloti naują asfaltą (po metų tenka kasti, nes reikia remontuoti 30-50 metų senumo komunikacijas). Puikūs pinigų švaistymo pavyzdžiai, kur apskritai sunku komentuoti - Ukrainiečių ir Taurupės gatvės (asfaltas klojamas tiesiai ant smėlio, tik šiek tiek pagreideriavus).
                              https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...plate=comments
                              Paskutinis taisė Arunasx; 2019.10.28, 20:44.
                              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                              [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                VA 3 etapo visos procedūros buvo baigtos ir pradėtas statyti dar ankstesnės kadencijos laikais. Kaip viskas užsukta ir stato, belieka netrukdyti ir sureguliuoti finansinius srautus. O kadangi buvo ~95% finansuota iš ES fondų, tai ir belieka netrukdyti. Arba tiesiog vien žadėti ir šnekėti apie vizijas.
                                Čia atsakymas į mano posto #684 https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/16943-vln-ukmergės-g-vilniuje-infrastruktūra-Šeškinėje-pašilaičiuose-fabijoniškėse?p=1757746#post1757746
                                komentarą.
                                CItuoju:
                                Meras Remigijus Šimašius jau ėjo savo pareigas, kai buvo sprendžiami paskutiniai su III aplinkkelio etapo darbų pradžia susiję klausimai ir pradedami patys darbai, 2015-ųjų balandį parėmęs Vilniaus mero kėdę iš savo pirmtako Artūro Zuoko. Trečios vakarinio aplinkkelio atkarpos statybų pradžia – 2015 metų liepos 27-oji.

                                Taip kad Jūsų žodžiuose yra melo. O automobilių vairuotojams nelabai svarbu už kieno pinigus pastatė, kas planavo, kas nukirpo juostelę ir pan. Trečias etapas dar šviežias ir jo svarba tokia, kad galima dabar nors ir dešimt metų išbūti be grandiozinių gatvių projektų.
                                Tiesiog dabartinis meras teikia prioritetą ne gatvių tiesimui ir tai yra gerai, nes buvo daug kitų sričių apleista, o su gatvių tinklu situacija tikrai gera, nepiko metu surasti kamštį misija neįmanoma (jeigu nėra avarijų aišku).
                                O kad yra kuriamos vizijos irgi labai gerai, nes po sovietmečio daugiau mažiau viskas buvo daroma be jų, tik nereikia įsivaizduoti kad jos per vieną kadenciją pavirs kūnu, nes jos dažnai skirtos 10, 20 ar net 30 metų laikotrapiui.

                                Comment


                                  Statybų pradžia yra beveik kaip juostelės nukirpimas, nes prieš tai turi būti suderintas projektas, surengtas konkursas, praeiti visi konkurso dalyvių skundai teismams ir t.t. ir panašiai. Iki to 2015 vidurio labai daug vandens turėjo nutekėti, jei netiki manimi, tai tegul kas nors iš šono pakomentuoja kiek trunka nuo projekto rengimo pradžios iki realios statybų pradžios.
                                  Šnekėta buvo ištisai nuo anos kadencijos vidurio apie Šiaurinę gatvę, M.Lietuvio, Liepkalnio sąnkryžą ir ką? Ogi nieko iki šiol, vien šnekos. Jei tavo manymu vis didėjantys kamščiai yra nieko verti, tada OK, nėra prasmės toliau diskutuoti. Juk taip malonu, kai G maršrutai taip pat stovi kamščiuose, nesugeba netik A juostos įrengti nuo Rygos iki Viršuliškių gatvės, bet nėra net kišenės stotelei, stoja bet kuris trulikas ir stabdo dar labiau 2G. Viskas OK nepaisant 2 kartus užregistruoto per Tvarkaumiesta
                                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                  [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    Statybų pradžia yra beveik kaip juostelės nukirpimas, nes prieš tai turi būti suderintas projektas, surengtas konkursas, praeiti visi konkurso dalyvių skundai teismams ir t.t. ir panašiai. Iki to 2015 vidurio labai daug vandens turėjo nutekėti, jei netiki manimi, tai tegul kas nors iš šono pakomentuoja kiek trunka nuo projekto rengimo pradžios iki realios statybų pradžios.
                                    Šnekėta buvo ištisai nuo anos kadencijos vidurio apie Šiaurinę gatvę, M.Lietuvio, Liepkalnio sąnkryžą ir ką? Ogi nieko iki šiol, vien šnekos. Jei tavo manymu vis didėjantys kamščiai yra nieko verti, tada OK, nėra prasmės toliau diskutuoti. Juk taip malonu, kai G maršrutai taip pat stovi kamščiuose, nesugeba netik A juostos įrengti nuo Rygos iki Viršuliškių gatvės, bet nėra net kišenės stotelei, stoja bet kuris trulikas ir stabdo dar labiau 2G. Viskas OK nepaisant 2 kartus užregistruoto per Tvarkaumiesta
                                    Mano nuomone gatvės nutiesimas nėra kažkokio vieno žmogaus nuopelnas, bet jūs kažkodėl tai labai norit suasmenint iki mero lygio. Daugumai svarbu tik ar yra gatvė ar ne, ir trečias etapas atsirado 2016 metų gale. O tie kurie jo laukė, tai laukė beveik 30 metų, su laiku sulauks ir Šiaurinės g.
                                    O šiaip jeigu savo laiku būtų pabaigta Ozo g tai ir Šiaurinės g. taip labai nereikėtų, o M. Lietuvio gatvės irgi prisireikė tik tuomet, kai žmonės sugalvojo laukuose prisistatyti namų, kurių nemaža dalis net ne mieste, o rajone.
                                    Apskritai tas "kalbama" labai neapibrėžtas, nes yra ruošiami projektai , rengiami žemės paėmimai, derinama su gyventojais. Savivaldybė pagaliau laikosi visų reikalingų teisės aktų, aišku ir gyventojai susiprato turintys savo teisių ir reikalauja atsakomybės iš savivaldybės. Dėl to procedūros ir užtrunka ilgiau negu anksčiau, jau pergyvenom laukinius vakarus.

                                    Comment


                                      VMSA tiesiogiai VA III etape statybose nuo 2015.07 nedirbo, aišku buvo etapų aktavimai ir pan.
                                      O ką padarė nuo tada per 4 metus iki dabar iš rimtesnių infrastruktūros projektų bent jau užbaigiant pirkimo procedūras ???
                                      Tik dviračių takai? Jei aš klystu, maloniai prašome pataisyti. Pusantros kadencijos vizijų paišymo prieš paskutinius rinkimus?
                                      Šimašius yra simbolis, aš už jį balsavau abu kartus, nes geresnio nebuvo ir kad aferisto zuokulos Co nuo lovio patraukti . Jei bus geresnis, tikrai balsuosiu už kitą, nes dabartinė VMSA man nepatinka dėl išvardytų priežasčių.
                                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                      [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                      Comment


                                        Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                        Nu ir dar visą trečią etapą vakarinio aplinkkelio. Ukmergės g. vizija man rodos ten planuota kitam dešimtmečiui. Yra mieste dabar svarbesnių reikalų nei gatvių tiesimas.
                                        Pritariu, prasidės gal po 10metų, gi pirma dar Liepkalnio viaduką turi pastatyti, kurio darbai dar neprasidėjo.

                                        Comment


                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                          Trečias etapas dar šviežias ir jo svarba tokia, kad galima dabar nors ir dešimt metų išbūti be grandiozinių gatvių projektų
                                          Be komentarų

                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Šnekėta buvo ištisai nuo anos kadencijos vidurio apie Šiaurinę gatvę, M.Lietuvio, Liepkalnio sąnkryžą ir ką? Ogi nieko iki šiol, vien šnekos. Jei (...) vis didėjantys kamščiai yra nieko verti, tada OK, nėra prasmės toliau diskutuoti.
                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                          Yra mieste dabar svarbesnių reikalų nei gatvių tiesimas.
                                          Deja, be PiaRinių dviračių takų, "strateginės" Santaros gatvės ir bet kaip padarytos Taurupės gatvės pastariaisias metais jokių rimtų projektų nepradėta.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X