Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Šiaip tai jo. Galėtų padaryt su pėsčiųjų ir dviratininkų pirmenybe, kaip yra ties įvažiavimais.
    Neblogas pavyzdys yra išsukant iš Perkūnkaimio Rimi/Bieliūnų gatvės į Ukmergės link centro. Nors gal ten net perspausta - didesnių gabaritų auto turbūt labiau žiūri kaip pravažiuot nenubraukus šono į atitvarus nei į pėsčiuosius Bet lėtai gražiai visi pravažiuoja.

    Comment


      Ukmergės g. perasfaltavimo darbai tarp šeškinės tiltų į pabaigą (Spalio 10d), greitu metu turėtų sudėti guminius bortus.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Neblogas pavyzdys yra išsukant iš Perkūnkaimio Rimi/Bieliūnų gatvės į Ukmergės link centro. Nors gal ten net perspausta - didesnių gabaritų auto turbūt labiau žiūri kaip pravažiuot nenubraukus šono į atitvarus nei į pėsčiuosius Bet lėtai gražiai visi pravažiuoja.
        Tik ten užmiršta, kad yra šaligatvis ir toliau už autobuso stotelės, todėl visi ten šoka po ratais kad kirsti kelią, nes iki perėjos nėra nei kelio, nei motyvacijos (reikėtu daryti lanką). Ten taip pat turėtu būti perėja.

        Comment


          Vilniuje planuoja jungtį tarp Vakarinio aplinkkelio ir Ukmergės g. https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...-ir-ukmerges-g
          https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rojektavima-2/
          Sostinėje ketinama rekonstruoti ir statyti tris gatves bei įrengti šviesoforais reguliuojamas sankryžas. Miesto savivaldybės puslapyje pateiktuose projektiniuose pasiūlymuose skelbiama apie numatomą Pavilnionių g. nuo Vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės g. ir L. Zamenhofo g. nuo Ukmergės g. iki S. Neries g. Vilniuje, projektavimą. Bendras projektuojamų Pavilnionių, Justiniškių ir L. Zamenhofo gatvių ilgis – beveik 1.700 m. Visos minimos gatvės yra ypatingi statiniai (C2 kategorijos). Planuojamų gatvių statybos darbus numatoma vykdyti trimis etapais.
          Gatvėse numatomi apšvietimo ir lietaus nuotekų tinklai, esami apšvietimo stulpai pagal galimybę bus išsaugomi, jei netrukdys gatvių išplatinimui. Visose sankryžose bus šviesoforų reguliavimas. Taip pat numatoma rekonstruoti troleibusų žiedą Justiniškių g. gale.
          Dokumentuose rašoma, kad šiuo metu Pavilnionių g. yra pastatyta atkarpomis nuo Gineitiškių gyvenvietės, o gatvės atkarpa iki Ukmergės g. iš viso nepastatyta. Gatvės ruože yra 3 privatūs sklypai, kuriems šiuo metu vykdoma paėmimo visuomenės poreikiams procedūra pagal galiojantį teritorijų planavimo dokumentą. L. Zamenhofo g. nuo Ukmergės g. iki S. Neries g. taip pat nepastatyta dėl 2 privačių sklypų. Šiems sklypams taip pat vykdomos paėmimo visuomenės poreikiams procedūros.
          p.s. planuoja ir planuoja. Įdomu, ar pabaigs iš viso ką nors per dabartinę VMSA kadenciją nepamirštant ir ankstesnės???
          Nuo 2014 metų nutiesė tik Santaros ir staiga laikina tapusią Taurupės. Visa kita vien plepaluose, vien ko verta "turbo vizija" prieš rinkimus apie Ukmergės konversiją į kažką tokio.
          Paskutinis taisė Arunasx; 2019.10.28, 20:39.

          Comment


            Parašė themanual Rodyti pranešimą
            O kad yra kuriamos vizijos irgi labai gerai, nes po sovietmečio daugiau mažiau viskas buvo daroma be jų, tik nereikia įsivaizduoti kad jos per vieną kadenciją pavirs kūnu, nes jos dažnai skirtos 10, 20 ar net 30 metų laikotrapiui.
            Nereikia dešimtmečių tam, kad Pavilnionių gatvės projektą su sankryža su ta pačia Ukmergės gatve, padaryti bent panašų į tą pačią demonstruotą viziją. Tuo tarpu projektiniuose pasiūlymuose pristatė pliką pakilimo taką net be medžių - ir visiems gerai. Tai čia kaip, reikėjo dar užauginti naują kartą VMSA klerkų, kad tokio nepraleistų ar kaip?

            Comment


              Pavolnionių gatvė planuojama jau dešimt metų, tik tai kažkaip niekaip tų kelių sklypų nepaima. Beje tokį projektą kuris visas yra mažesnis už šiaurinės 1 etapą dar skaidyti į tris etapus tai kažkas labai biurokratiją mėgsta.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Nereikia dešimtmečių tam, kad Pavilnionių gatvės projektą su sankryža su ta pačia Ukmergės gatve, padaryti bent panašų į tą pačią demonstruotą viziją. Tuo tarpu projektiniuose pasiūlymuose pristatė pliką pakilimo taką net be medžių - ir visiems gerai. Tai čia kaip, reikėjo dar užauginti naują kartą VMSA klerkų, kad tokio nepraleistų ar kaip?
                Kas keisčiausia tai pačiame PP analizuojant situaciją rašoma ir pateikiamos nuotraukos, kad esama gatvės atkarpa pilnai užstatyta automobiliais, jie statomi chaotiškai. O čia bac ir suprojektuoja plačią gatvę visai be stovėjimo vietų. Atliekam analizę ir matom, kad didžiausias poreikis ten yra automobilių stovėjimo vietoms, bet špygą jums - bus gatvė be jų.
                Taip pat labai sunkiai suprantamas noras įrengti tokią "magistralinę" jungtį tarp VA ir Ukmgergės g. palei gyventojų langus, kai už ~1km šios arterijos ir taip turi sankryžą didelį transporto mazgą. Čia pilnai galėtų būti 1+1 tipo gatvelė aplinkinių gyventojų ir verslo patogumui.

                Comment


                  Negalėtų, nes gatvė yra C kategorijos, o ir jos svarba tame rajone bus didelė. Nori nenori ji surinks srautą iš paralelinių (esamų ir būsimų) gatvelių bei turės jungtis su magistralinėmis.

                  Ar siuntėt pastabas projektuotojai ir savivaldybei? Aš savo ilgą laišką išsiunčiau.

                  Comment


                    C kategorija gali būti ir dviejų eismo juostų. Visa klausimo esmė yra miesto planavimo prioritetai, kurie akivaizdžiai yra "pakilimo takų" tiesimas ten kur jų nereikia ir pagrindinių gatvių užkimšimas ten neturinčiu būti srautu, ne teisingų prioritetų nenustatymas. Pastabos projektuotojui projektavimo užduoties ir pačios miesto strategijos nepakeis. Šiaip įdomu kiek gyventojų, kuriuos tiesiogiai tai palies, nusiuntė tas pastabas ir jas surašė racionaliai bei argumentuotai.

                    Dabar planuojama sukurti "svarbią" gatvę, kuri bus patraukli tranzitu važiuojantiems, nes leis greičiau nukirsti kokį kampą. Lygiai taip kaip pvz. važiuojant Vakariniu aplinkkeliu nuo Gariūnų link priemiesčio už Pilaitės Sudervės kryptimi, tai greičiau ir arčiau yra važiuoti Taurupės g. ir pačioje Pilaitėje pravažiuoti per gatveles/kiemus, nei važiuoti kaip priklausytų tokiam "tranzitiniam" srautui - per Pilaitės pr.
                    Paskutinis taisė sleader; 2019.10.29, 11:35.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Negalėtų, nes gatvė yra C kategorijos, o ir jos svarba tame rajone bus didelė. Nori nenori ji surinks srautą iš paralelinių (esamų ir būsimų) gatvelių bei turės jungtis su magistralinėmis.

                      Ar siuntėt pastabas projektuotojai ir savivaldybei? Aš savo ilgą laišką išsiunčiau.
                      Siunčiau. Atrašė, kad svarstymas nukeltas. Tik neparašė, kiek laiko.

                      Comment


                        Tai gali būti ir 2 juostų, bet tai suprask, kad gatvės yra skirstomos į kategorijas ne šiaip sau. Pavilnionių g. numatyta intensyvesnio eismo tam, kad nebūtų intensyvaus eismo kitose gatvėse. Todėl negalima jos daryt kaip kokios D kategorijos gatvės (1+1), nes tai tiesiog nepagerins susisiekimo.

                        Aš parengtam projektui visai nepritariu. Mano manymu čia reikia daryt 2+2 su A juostomis (t.y. 1+1 ir 1+1 A juostos) ir jokių 5 juostų išplatėjimų ties sankryžomis. Maksimalų apželdinimą ir tiesiog geresnę architektūrą.

                        Savo pastabas siųsti siūlau ne tik projektuotojai, bet prikabinant Antoną, Poderskį ir Šimašių. Atsakymų negausit greičiausiai, bet kuo daugiau nepasitenkinimo iš žmonių bus - tuo daugiau šansų padaryt įtaką.
                        Paskutinis taisė Creatium; 2019.10.29, 12:05.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          T
                          Aš parengtam projektui visai nepritariu. Mano manymu čia reikia daryt 2+2 su A juostomis ir jokių 5 juostų išplatėjimų ties sankryžomis. Maksimalų apželdinimą ir tiesiog geresnę architektūrą.
                          Ne visai supratau, siūlei 2+2+A juostos ar 2+2 su A included?

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Ne visai supratau, siūlei 2+2+A juostos ar 2+2 su A included?
                            Included.

                            Comment


                              O kam tos A juostos, automobiliams parkuoti? Nes būtų kaip buvo Vydūno g.: https://www.google.lt/maps/@54.70727...7i13312!8i6656
                              Ten jeigu ir bus koks VT, tai nebent koks vienas privežamasis, o tikrai ne pagrindiniai maršrutai. Dabar praktiškai lygiagrečiai esančioje Gabijos g. nėra jokio VT.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                O kam tos A juostos, automobiliams parkuoti? Nes būtų kaip buvo Vydūno g.: https://www.google.lt/maps/@54.70727...7i13312!8i6656
                                Ten jeigu ir bus koks VT, tai nebent koks vienas privežamasis, o tikrai ne pagrindiniai maršrutai. Dabar praktiškai lygiagrečiai esančioje Gabijos g. nėra jokio VT.
                                Iš PP, Susisiekimo paslaugų laiško kopija:

                                Laba diena,

                                jau ne vienerius metus Vilniaus miesto gyventojai prašo viešojo transporto maršruto, kuris patogiai apjungtu Pašilaičius su Fabijoniškemis. Šiuo metu numatyti maršruta, kuris apjungtu šiuos du rajonus, del siauros ir gyventoju automobiliais apstatytos Gabijos g., nera galimybiu. Atsiradus Pavilioniu gatves pratesimui iki L. Zamenhofo g., tokia jungtis taptu imanoma, todel projektuojant Pavilioniu gatve, svarbu, kad gatves projektiniai parametrai ir gabaritai tiktu viešojo transporto eismui.
                                Beje, naujas svarstymas:

                                VIEŠO SUSIRINKIMO LAIKAS IR VIETA
                                2019-11-21 17:30 - Konstitucijos pr. 3, Didžioji posėdžių salė, 2 a., Vilnius

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Iš PP, Susisiekimo paslaugų laiško kopija:
                                  Dabar supratau kodėl gatvėje nenumatytos jokios stovėjimo vietos. Pas mus VT negali važiuoti gatvėmis, kurios kartu ir statomi automobiliai. Nors S.Nėries g. dar siauresnė ir dar labiau apstatyta automobiliais, tačiau ten VT kažkodėl ir kažkaip važiuoja.
                                  Ir kur anksčiau buvo VMS ir SP, jei gyventojai ne vienus metus prašo tokio maršruto, bet kažkodėl platinant aptariamą Gabijos g. atkarpą (kuri dabar yra 3 eismo juostų pločio) nebuvo nieko padaryta, kad ten galėtų važiuoti VT? Kažkodėl gatvė praplatinta įrengiant niekam nereikalingas kairiojo posūkio juostas į daugiabučių kiemus, bet ties įvažiavimais į PC aikšteles tokių juostų nėra. Tiek išplatinus gatvę buvo galima padaryti taip, kaip yra likusioje Gabijos g. dalyje, kurioje važiuoja VT ir nebūtų jokių problemų trūkstamo maršruto atsiradimui. Bet matai kadangi jau suplanuota kita gatvė, kam dabar dešimtmetį sukti galvą ir kažką daryti. Geriau padarom gatvės išplatinimą, kuris niekam nereikalingas, tačiau net ir nesuteikia galimybių važiuoti kaip nurodo ženklai ir ženklinimo linijos

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Iš PP, Susisiekimo paslaugų laiško kopija:

                                    Beje, naujas svarstymas:

                                    VIEŠO SUSIRINKIMO LAIKAS IR VIETA
                                    2019-11-21 17:30 - Konstitucijos pr. 3, Didžioji posėdžių salė, 2 a., Vilnius
                                    Man buvo kilusi mintis dėl A juostų, bet numaniau, kad tiesiog pasiteisins, jog nebus ten didelio srauto, tai net ir nesiūliau. Tai 2+2 palieka tokią galimybę ateičiai, jei tas poreikis atsiras.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Man buvo kilusi mintis dėl A juostų, bet numaniau, kad tiesiog pasiteisins, jog nebus ten didelio srauto, tai net ir nesiūliau. Tai 2+2 palieka tokią galimybę ateičiai, jei tas poreikis atsiras.
                                      Jo, bet jeigu jau numatoma iš anksto daryt maršrutą, tai reikia ir numatyt A juostas. Vistiek viešojo transporto plėtra mieste bus, tai bent po dalį galima jau padaryt iš anksto. Plius gi galima net ir VT pirmumą numatyt sankryžose. Juk bene visiškai nauja gatvė projektuojama. Ir juostų atskyrimas gali atsirast. Žodžiu galimybės neribotos yra.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Dabar supratau kodėl gatvėje nenumatytos jokios stovėjimo vietos. Pas mus VT negali važiuoti gatvėmis, kurios kartu ir statomi automobiliai. Nors S.Nėries g. dar siauresnė ir dar labiau apstatyta automobiliais, tačiau ten VT kažkodėl ir kažkaip važiuoja.
                                        Labai sunkiai. Kartais VT stovi, nepravažiuoja.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Kad nebūtų juostų kirtimo išsukant iš Forum Palace gatvelės. Jeigu būtų atskira A juosta, tai išsukantys galėtų tik į ją sukti.
                                          Argi ? Ukmergės gatvėj atskirta būtent A juosta, bet sukant iš Šeškinės ar Ozo g. sankryžų į dešinę, visi normaliai įsuka į automobilinę juostą

                                          Comment

                                          Working...
                                          X