Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šnipiškėse bus rekonstruojama Daugėliškio gatvė https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...eliskio-gatve/ .
    Gatvė projektuojama labiau kaip pėsčiųjų gatvė ir yra suskirstyta į tris atkarpas:
    Nuo Kalvarijų iki Giedraičių gatvės. Ši gatvės atkarpa projektuojama kaip vienpusio eismo atkarpa, šioje atkarpoje bus pakeista eismo kryptis – vienpusis eismas bus vykdomas Kalvarijų gatvės link;
    Nuo Giedraičių gatvės iki Kernavės gatvės. Bus dviejų eismo juostų, o pastarosios atkarpos sutvarkymui buvo nuspręsta parinkti lauko akmenų dangą, kuri atkartotų buvusį istorinį gatvės grindinį;
    Nuo Kernavės gatvės iki Linkmenų gatvės. Gatvės atkarpa nuo Kernavės gatvės iki Linkmenų bus dviejų eismo juostų, asfaltuota gatvė
    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
    [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

    Comment


      Bus rekonstruojama sostinės Giedraičių gatvė

      https://vilnius.lt/lt/2019/05/09/bus-rekonstruojama-sostines-giedraiciu-gatve/


      Jau šį mėnesį prasidės vienos svarbesnių susisiekimo arterijų Šnipiškių seniūnijoje – Giedraičių gatvės – rekonstrukcija. Šiandien sostinės savivaldybė pasirašė rangos sutartį su bendrove „Akordas1“, laimėjusia viešąjį konkursą. Iki metų pabaigos bus atnaujinta beveik 1 km gatvės atkarpa nuo Lvovo iki Žalgirio gatvės ir 200 metrų ilgio S. Fino gatvės atkarpa, nuo Giedraičių iki Kalvarijų gatvės. Šalia rekonstruojamos Giedraičių gatvės bus nutiestas naujas dviračių ir pėsčiųjų takas, įrengtos saugios pėsčiųjų perėjos, šaligatviai, atnaujinti inžineriniai tinklai ir gatvės apšvietimas. Gatvės atnaujinimo darbai kainuos 2 mln. eurų, Vilniaus savivaldybė skyrė – 900 tūkst. eurų.

      Comment


        Sėlių g. jau sužymėta danga. Ten turėtų atnaujinti kelią ir šaligatvius.

        Comment


          Visuomenės informavimas apie numatomą Šeimyniškių gatvės atkarpos tarp Rinktinės ir Raitininkų gatvių Vilniuje rekonstravimą
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Nu blogai, kai B kategorijos gatvėje prišaudoma šviesoforinių sankryžų su D kategorijos privažiavimais prie butų. Praeities klaidos ir toliau intensyviai kartojamos ir nežadama taisytis.
            Na bent jau nupiešė A juostas, tačiau dviratininkus visvien užmiršo.

            Comment


              Gera žinia: Naujamiestyje bus tiesiama nauja gatvė
              Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad greta „Vilbros“ statomo verslo centro projektuojama nauja Amatų gatvė. Minėtoje gatvėje planuojama įrengti šaligatvius bei naują gatvės apšvietimą. Gatvėje bus nustatyta gyvenamosios zonos eismo tvarka, kuria vadovaujantis bus draudžiama važiuoti greičiau nei 20 km/h greičiu, tačiau bus galima parkuoti lengvuosius automobilius...
              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/vilnius....d?id=81220925
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Džiaugsmo g. rekonstrukcija

                https://citify.eu/dziaugsmo-g-rekonstrukcija/



                Comment


                  Vilniaus miesto savivaldybė
                  Dar viena gatvė tvarkomų sąraše: #Ąžuolyno gatvė Viršuliškių ir Šeškinės seniūnijose, kuri sujungia dvi svarbias eismo arterijas Buivydiškių ir Viršuliškių gatvės.

                  Rekonstruojant daugiau kaip pusės kilometro ilgio atkarpą, nuo Ozo iki Viršuliškių gatvės, bus įrengta papildoma eismo juosta, pakeista asfalto danga, įrengtas pėsčiųjų ir dviračių takas, paklotas lietaus nuotekų tinklas, atnaujintas gatvės apšvietimas.

                  Darbai Ąžuolyno gatvėje turėtų prasidėti jau birželio mėnesį. Darbų metu bus stengiamasi sudaryti kuo mažiau nepatogumų eismo dalyviams, todėl Ąžuolyno gatvės remonto darbai nevyks rytinio ir vakarinio piko metu.
                  https://www.facebook.com/vilnius.lt/...29330387095274

                  Tai pagal koki projekta jie dirbs? Mes matem kad pagal ta paruosta pries 12 metu to daryti tiesiog negalima, jis neatitinka siuolaikiniu normu. Kaip suprantu, pirkimas vyko butent pagal ji?
                  https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=446970
                  Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.05.22, 10:31.

                  Comment


                    Tas senas projektas tai tikra tragedija. Ten būtinai reikia magistralinio dviračių tako, kuris sujungtų naują Narbuto g. viaduką su Ozo g. Bet, kiek pamenu sename projekte yra tik siauri šaligatviai, kur ir pėstiesiems būtų ne itin smagu.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                      Vilniaus miesto savivaldybė

                      https://www.facebook.com/vilnius.lt/...29330387095274

                      Tai pagal koki projekta jie dirbs? Mes matem kad pagal ta paruosta pries 12 metu to daryti tiesiog negalima, jis neatitinka siuolaikiniu normu. Kaip suprantu, pirkimas vyko butent pagal ji?
                      https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=446970
                      Pirkimą turbūt darė pagal šį, bet galiausiai bus koreguojamas darbo (?) projekte. Nekainuos kosmosų praplatinimas šaligatvių ir dviračių takų.

                      Comment


                        Žvelgiant iš optimistinės pusės, galbūt nedės tų salotinių ženklų. Juk 2007 važinėdavom nesaugiai

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Ne nu, logiška, nereikalaut nieko iš vystytojų (kurie jau užstatė pusę tos gatvės perimetro) kol jie vysto savo projektus, o paskui leist miesto pinigus tokiai ilgai gatvės atkarpai praktiškai už miesto ribų, kuria naudosis niekingas kiekis žmonių (palyginus su viso Vilniaus gyventojų skaičiumi) kai pačiame miesto centre negali sutvarkyt 200 metrų atkarpos, kur realiai galima susilaužyt kojas ir kuria naudojasi nepalyginamai daugiau miesto gyventojų ir svečių... VMS genialumas at its best.

                          Comment


                            Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                            Ne nu, logiška, nereikalaut nieko iš vystytojų (kurie jau užstatė pusę tos gatvės perimetro) kol jie vysto savo projektus, o paskui leist miesto pinigus tokiai ilgai gatvės atkarpai praktiškai už miesto ribų, kuria naudosis niekingas kiekis žmonių (palyginus su viso Vilniaus gyventojų skaičiumi) kai pačiame miesto centre negali sutvarkyt 200 metrų atkarpos, kur realiai galima susilaužyt kojas ir kuria naudojasi nepalyginamai daugiau miesto gyventojų ir svečių... VMS genialumas at its best.
                            Norėčiau priminti, kad visi vystytojai savivaldybei sumoka infrastruktūros mokestį, kuris ir panaudojamas aplinkinei infrastruktūrai tvarkyti.

                            Comment


                              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                              Ne nu, logiška, nereikalaut nieko iš vystytojų (kurie jau užstatė pusę tos gatvės perimetro) kol jie vysto savo projektus, o paskui leist miesto pinigus tokiai ilgai gatvės atkarpai praktiškai už miesto ribų, kuria naudosis niekingas kiekis žmonių (palyginus su viso Vilniaus gyventojų skaičiumi) kai pačiame miesto centre negali sutvarkyt 200 metrų atkarpos, kur realiai galima susilaužyt kojas ir kuria naudojasi nepalyginamai daugiau miesto gyventojų ir svečių... VMS genialumas at its best.
                              Manau tamstai reikėtų pailsėt nuo interneto. Kas ką bedarytų iš savivaldybės pusės - viskas blogai. Netvarko - blogai, tvarko - blogai, nes "ne ten".

                              Tik priminsiu, kad toje gatvėje išvis nebuvo jokių šaligatvių, o gatvė yra per plati, todėl pastoviai viršijamas greitis. Ir mažai tepadeda visokie kalniukai.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                Manau tamstai reikėtų pailsėt nuo interneto. Kas ką bedarytų iš savivaldybės pusės - viskas blogai. Netvarko - blogai, tvarko - blogai, nes "ne ten".

                                Tik priminsiu, kad toje gatvėje išvis nebuvo jokių šaligatvių, o gatvė yra per plati, todėl pastoviai viršijamas greitis. Ir mažai tepadeda visokie kalniukai.
                                Niekad nesakiau, kad viskas ką jie daro yra blogai (jums, kažkodėl, atvirkščiai, taip gerai, lyg tai joje ar su jais dirbtumėte ), bet dėl "ne ten" - tikrai taip, žinoma, gerai kad tvarko, bet dabar tai atrodo kaip gyvenant name ir vandeniui tekant per lubas šeimininkas nusprestų nusipirkt naują TV, o ne tvarkyt stogą. O kai daro "ten", kyla daug klausimų dėl darbų kokybės, paskutinis ir geriausias to pavyzdys yra siaubingai kreivas naujai tvarkomas šaligatvis prie dvirtakio Upės gatvėje.

                                Comment


                                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                  Niekad nesakiau, kad viskas ką jie daro yra blogai (jums, kažkodėl, atvirkščiai, taip gerai, lyg tai joje ar su jais dirbtumėte ), bet dėl "ne ten" - tikrai taip, žinoma, gerai kad tvarko, bet dabar tai atrodo kaip gyvenant name ir vandeniui tekant per lubas šeimininkas nusprestų nusipirkt naują TV, o ne tvarkyt stogą. O kai daro "ten", kyla daug klausimų dėl darbų kokybės, paskutinis ir geriausias to pavyzdys yra siaubingai kreivas naujai tvarkomas šaligatvis prie dvirtakio Upės gatvėje.
                                  Aš pavyzdžiui esu priekabus idealistas, tai dažnai vis kas pakaltina niurzgėjimu. Creatium dažnai stengiasi viską pateikti pozityviai. Projektas iš vienos pusės tikrai atrodo "eksperimentinis" su skirtingais sprendimais prie kiekvienos sankirtos. Kita vertus dar randu prie ko prikibt. Susidaro įspūdis, kad užduotis tik nutiesti takus išilgai gatvės, o kas ir kokiomis kryptimis jais naudosis, nelabai galvojama - vietomis išvis nėra jungčių su kvartalais, vietomis kažkokios makalynės kvadratais, o žmonės ratais nevaikšto. Kai kur techninis šaligatvis nesuprantamai platus ir gaunasi, kad dviračių takas per vidurį tarp dviejų siaurų šaligatvių - garantuoti konfliktai. Beje ta viena stotelė be kišenių čia visai nevykusi - tranzitinis eismas neturės kantrybės ir pavojingai lenks.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Aš pavyzdžiui esu priekabus idealistas, tai dažnai vis kas pakaltina niurzgėjimu. Creatium dažnai stengiasi viską pateikti pozityviai. Projektas iš vienos pusės tikrai atrodo "eksperimentinis" su skirtingais sprendimais prie kiekvienos sankirtos. Kita vertus dar randu prie ko prikibt. Susidaro įspūdis, kad užduotis tik nutiesti takus išilgai gatvės, o kas ir kokiomis kryptimis jais naudosis, nelabai galvojama - vietomis išvis nėra jungčių su kvartalais, vietomis kažkokios makalynės kvadratais, o žmonės ratais nevaikšto. Kai kur techninis šaligatvis nesuprantamai platus ir gaunasi, kad dviračių takas per vidurį tarp dviejų siaurų šaligatvių - garantuoti konfliktai. Beje ta viena stotelė be kišenių čia visai nevykusi - tranzitinis eismas neturės kantrybės ir pavojingai lenks.
                                    Reiktu imt pavyzdi is Sleader. Tvarkingai ramiai viska sudelioja, kas blogai, kas gerai. O cia nuolatinis kurkimas i viena puse.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Aš pavyzdžiui esu priekabus idealistas, tai dažnai vis kas pakaltina niurzgėjimu. Creatium dažnai stengiasi viską pateikti pozityviai. Projektas iš vienos pusės tikrai atrodo "eksperimentinis" su skirtingais sprendimais prie kiekvienos sankirtos. Kita vertus dar randu prie ko prikibt. Susidaro įspūdis, kad užduotis tik nutiesti takus išilgai gatvės, o kas ir kokiomis kryptimis jais naudosis, nelabai galvojama - vietomis išvis nėra jungčių su kvartalais, vietomis kažkokios makalynės kvadratais, o žmonės ratais nevaikšto. Kai kur techninis šaligatvis nesuprantamai platus ir gaunasi, kad dviračių takas per vidurį tarp dviejų siaurų šaligatvių - garantuoti konfliktai. Beje ta viena stotelė be kišenių čia visai nevykusi - tranzitinis eismas neturės kantrybės ir pavojingai lenks.
                                      Oi, tikrai nebandau visada visko pateikti per pozityvią pusę. Lygiai kaip niekada nežiūriu tik į negatyvius dalykus.

                                      Pavyzdžiui, vakar parašiau FB Dviračių takų kuriozų grupėje apie šį projektą ir pagyriau projektuotoją. Po to jam nusiunčiau 11 punktų emailą su pasiūlymais kaip galima dar labiau patobulint projektą. Tai turbūt parodo, kad tikrai nesėdžiu su purpuriniais akiniais ant nosies.

                                      EDIT: ttttt jokių asmeniškumų neturiu. Tiesiog kiek paskutiniu metu matau jo komentarų, susijusių su savivaldybe, tiek visi neigiami. Nesvarbu kas daroma ar kaip daroma - vistiek bus blogai viskas. Čia toks mano pastebėjimas, gal klaidingas.

                                      EDIT 2: Esu pozityvus žmogus. Jeigu yra problema, žiūriu kaip galima ją išspręsti ir padaryt geriau. Jeigu problemos nėra, tai tą irgi pažymėsiu. Ir tikrai manau, kad net ne pats geriausias progresas vistiek yra progresas. Judėjimas net mažais žingsniais yra labai gerai.
                                      Paskutinis taisė Creatium; 2019.05.22, 16:40.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Oi, tikrai nebandau visada visko pateikti per pozityvią pusę. Lygiai kaip niekada nežiūriu tik į negatyvius dalykus.

                                        Pavyzdžiui, vakar parašiau FB Dviračių takų kuriozų grupėje apie šį projektą ir pagyriau projektuotoją. Po to jam nusiunčiau 11 punktų emailą su pasiūlymais kaip galima dar labiau patobulint projektą. Tai turbūt parodo, kad tikrai nesėdžiu su purpuriniais akiniais ant nosies.

                                        EDIT: ttttt jokių asmeniškumų neturiu. Tiesiog kiek paskutiniu metu matau jo komentarų, susijusių su savivaldybe, tiek visi neigiami. Nesvarbu kas daroma ar kaip daroma - vistiek bus blogai viskas. Čia toks mano pastebėjimas, gal klaidingas.

                                        EDIT 2: Esu pozityvus žmogus. Jeigu yra problema, žiūriu kaip galima ją išspręsti ir padaryt geriau. Jeigu problemos nėra, tai tą irgi pažymėsiu. Ir tikrai manau, kad net ne pats geriausias progresas vistiek yra progresas. Judėjimas net mažais žingsniais yra labai gerai.
                                        Aš irgi neturiu jokių asmeniškumų, o komentaruose dažnai kritikuoju VMS nes tai yra jų darbas, jie a priori turi jį atlikt gerai arba bent jau patenkinamai, nes gauna už tai atlyginimą (ir visai neblogą), todėl būtų keista jeigu girčiau juos už tai, kad jie tiesiog atlieka savo darbą, nebent jie padaro kažką tikrai superinio. Juoba kad net ir tie projektai, už kuriuos tikrai norisi pagirti, labai dažnai būna padaromi su broku. Dėl progreso pilnai sutinku, gerai kai jis yra bent koks, bet kai matai Vilniaus centro būklę ir iš VMS tau atrašo atseit nėra pinigų 200 metrų šaligatvio sutvarkymui pačiame centre, kur didžiulis srautas turistų, visokiausiais būdais bando atsifutbolinti pasakodami nebūtus dalykus, o paskui pamatai, kad atsiranda pinigų 3km realiai kažkur užmiesty, tai žinai...

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Aš pavyzdžiui esu priekabus idealistas, tai dažnai vis kas pakaltina niurzgėjimu. Creatium dažnai stengiasi viską pateikti pozityviai. Projektas iš vienos pusės tikrai atrodo "eksperimentinis" su skirtingais sprendimais prie kiekvienos sankirtos. Kita vertus dar randu prie ko prikibt. Susidaro įspūdis, kad užduotis tik nutiesti takus išilgai gatvės, o kas ir kokiomis kryptimis jais naudosis, nelabai galvojama - vietomis išvis nėra jungčių su kvartalais, vietomis kažkokios makalynės kvadratais, o žmonės ratais nevaikšto. Kai kur techninis šaligatvis nesuprantamai platus ir gaunasi, kad dviračių takas per vidurį tarp dviejų siaurų šaligatvių - garantuoti konfliktai. Beje ta viena stotelė be kišenių čia visai nevykusi - tranzitinis eismas neturės kantrybės ir pavojingai lenks.
                                          Kad čia kažkokia labai biudžetine rekonstrukcija kvepia. Kiek matau ortofoto, tai stotelė, kuri ir dabar be įvažos, taip ir lieka be įvažos. T.y. iš esmės niekas nekeičiama, o paliekama taip kaip yra. Iš esmės labai blogai, kad atliekamos tokios rekonstrukcijos, kurios vienoje ir toje pačioje gatvėje taiko skirtingus sprendinius (šiuo atveju stotelės su įvažomis/be įvažų, perėjos su saugumo salelėmis, perėjos be salelių). Nes kai infrastruktūra vienoda, tai psichologiškai skatina palaikyti vienodą pastovų greitį, jei vienur plačiau, kitur siauriau, tai greitis pastoviai bus palaikomas didesnis, kokiu įmanoma važiuoti platesnėse vietose.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X