Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
    Esmė, kad tu kaip visada visus minusus hiperbolizuoji iki beprotinio lygio. Visos šitos bėdos žinomos visiems vilniečiams, ir aišku tau kaip emigrantui tai labiau kliūna, nes nematai to kas diena, bet esmė, kad visa tai po truputį tvarkoma, situacija gerėja kasmet, nes būtent tai, mes gyvenantys puikiai matom, taip kad tavo tie eiliniai pavemimai ir neigimai, kad situacija keičiasi, juokingai atrodo.
    Tiesiog keitimasis vyksta per lėtai, dėl ko santykinai mes vis labiau atsiliekame jau net nuo visokių 3rd world šalių pagal miesto aplinkos ir infrastruktūros tvarkymą.

    Comment


      Parašė k0fis Rodyti pranešimą
      Esmė, kad tu kaip visada visus minusus hiperbolizuoji iki beprotinio lygio. Visos šitos bėdos žinomos visiems vilniečiams, ir aišku tau kaip emigrantui tai labiau kliūna, nes nematai to kas diena, bet esmė, kad visa tai po truputį tvarkoma, situacija gerėja kasmet, nes būtent tai, mes gyvenantys puikiai matom, taip kad tavo tie eiliniai pavemimai ir neigimai, kad situacija keičiasi, juokingai atrodo.
      Teisybės yra, šiemet kaip niekad daug tiesiama šaligatvių, dviračių takų: Laisvės pr, Vileišio g, krantinė Žvėryne. Viskas buvo labai ilgai apleista, tai ir rezultato iškarto nereikia tikėtis.
      Bet kad vienas Ozas, kaip vienas didžiausių prekybos centrų, negali normalių pėsčiųjų takų iki Licėjaus stotelės nutiesti yra gėda. Compensa aikštelės taip pat. Net naujos parduotuvės aplink save nesugeba taip susitvarkyti, kad aplinkui nebūtų išmindytos žolės.
      Paskutinis taisė Blaze; 2017.09.16, 00:51.

      Comment


        Parašė spekas Rodyti pranešimą
        Na, juokinga, kad šiuo post'u pataikau į "smėlio krūvų" gvildenimo klausimą . Sutapimas. Tiesiog prisėdau pasidalinti kas būna kai asfaltuojamas žvyrkelis (Filaretų g.) ir negalvojama apie kritulių nuvedimą... Asfaltuota šios programos metu, fotkinta iš maždaug čia.
        Lietaus vandens nuvedimas nuo naujai įrengiamų asfaltbetonio dangų ir šalia asfalto įrengiant šaligatvius, Vilniaus mastu yra kažkoks neišspręndžiamas klausimas. Atrodo, kad tam, kuris pagaliau sugebės nors vienoje iš tokių vietų išspręsti vandens nuvedimą, reikės "išrašyti" Nobelio premiją arba kaip minimum pakabinti ordiną už nuopelnus Lietuvai.

        Neturiu nuotraukos iš Pavilnionių g., nes nesinori per lietų eiti ir būti 100 proc. aptaškytam, bet maždaug ties šia vieta Pavilnionių g. buvo įrengtos stotelės, paklotas gabaliukas šaligatvio, įrengta perėja ir praplatinta važiuojamoji dalis.


        Kadangi buvo tiesiog vietoje griovio vandens nuvedimui pastatyti bortai ir paklotas asfaltas nesuformuojant tinkamo nuolydžio, tai dabar per kiekvieną lietų tarp stotelių, kurios gatvę įrėmina bortais, telkšo didžiulis "ežeras". Šio vandens telkinio apvažiuoti nėra kaip, todėl pravažiuojančių automobilių vandens bangos kaip per cunamį skalaują stoteles. Per lietų jose stovint, garantuotai nuo galvos iki kojų būsi aptaškytas kiekvieno pravažiuojančio automobilio. Ir tai vadinasi 21 a. sprendimai Europos miesto sostinėje? Jau nekalbant apie tai, kad šaligatvis yra tik pačiose stotelėse ir ties perėja, o norint eiti kažkur toliau, vis vien tenka minti per pievą ar bristi per tuos griovius.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą

          Lietaus vandens nuvedimas nuo naujai įrengiamų asfaltbetonio dangų ir šalia asfalto įrengiant šaligatvius, Vilniaus mastu yra kažkoks neišspręndžiamas klausimas. Atrodo, kad tam, kuris pagaliau sugebės nors vienoje iš tokių vietų išspręsti vandens nuvedimą, reikės "išrašyti" Nobelio premiją arba kaip minimum pakabinti ordiną už nuopelnus Lietuvai.

          Neturiu nuotraukos iš Pavilnionių g., nes nesinori per lietų eiti ir būti 100 proc. aptaškytam, bet maždaug ties šia vieta Pavilnionių g. buvo įrengtos stotelės, paklotas gabaliukas šaligatvio, įrengta perėja ir praplatinta važiuojamoji dalis.


          Kadangi buvo tiesiog vietoje griovio vandens nuvedimui pastatyti bortai ir paklotas asfaltas nesuformuojant tinkamo nuolydžio, tai dabar per kiekvieną lietų tarp stotelių, kurios gatvę įrėmina bortais, telkšo didžiulis "ežeras". Šio vandens telkinio apvažiuoti nėra kaip, todėl pravažiuojančių automobilių vandens bangos kaip per cunamį skalaują stoteles. Per lietų jose stovint, garantuotai nuo galvos iki kojų būsi aptaškytas kiekvieno pravažiuojančio automobilio. Ir tai vadinasi 21 a. sprendimai Europos miesto sostinėje? Jau nekalbant apie tai, kad šaligatvis yra tik pačiose stotelėse ir ties perėja, o norint eiti kažkur toliau, vis vien tenka minti per pievą ar bristi per tuos griovius.
          Skaičiau miesto problemas, tai tos stotelės labai reikalavo gyventojai, tad įrengė laikinai, kol Pavilnionių g. jungties reikalai sprendžiasi.

          Comment


            Parašė Blaze Rodyti pranešimą

            Teisybės yra, šiemet kaip niekad daug tiesiama šaligatvių, dviračių takų: Laisvės pr, Vileišio g, krantinė Žvėryne. Viskas buvo labai ilgai apleista, tai ir rezultato iškarto nereikia tikėtis.
            Bet kad vienas Ozas, kaip vienas didžiausių prekybos centrų, negali normalių pėsčiųjų takų iki Licėjaus stotelės nutiesti yra gėda. Compensa aikštelės taip pat. Net naujos parduotuvės aplink save nesugeba taip susitvarkyti, kad aplinkui nebūtų išmindytos žolės.
            Yra ir daugiau tokių - litexpo aikštelė, seimo aikštelė. Teko vakar pvz. goštauto g. šaligatviu prasieiti dienos metu, tai jauties lyg kažkokiam apleistam mieste, plytelės iškrypę, samanom apaugę, eini pasilenkęs, kad medžių šakų nekliūdyt, o čia pats centras

            Comment


              Parašė k0fis Rodyti pranešimą

              Skaičiau miesto problemas, tai tos stotelės labai reikalavo gyventojai, tad įrengė laikinai, kol Pavilnionių g. jungties reikalai sprendžiasi.
              Esmė ne kieno prašymu ir kokiam laikui įrengta, o kaip tai padaryta. Pinigų ne vienas tūkstantis išleista, tikėtina, kad ir visas 10 ar 15 tūkst. eurų. Tačiau padaryta taip atmestinai, kad projektuotojams ir rangovams turėtų būti gėda. Darbų rezultatas visiškai netinkamas eksploatavimui ir naudojimui, bet pinigai "įsisavinti".

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                Esmė ne kieno prašymu ir kokiam laikui įrengta, o kaip tai padaryta. Pinigų ne vienas tūkstantis išleista, tikėtina, kad ir visas 10 ar 15 tūkst. eurų. Tačiau padaryta taip atmestinai, kad projektuotojams ir rangovams turėtų būti gėda. Darbų rezultatas visiškai netinkamas eksploatavimui ir naudojimui, bet pinigai "įsisavinti".
                Nežinau kiek išleista, būtų įdomu sužinot, bet daryti dabar su visais vandens nuvedimais nematau prasmės, nebent ten kaina nesiskiria praktiškai. Visa gatvė ten tokia, tad dabar daryti, kad neužilgo viską išardyti? Ir nėra ten ežerų kaip kad bandai pavaizduot, didelė bala visada prie levandų namų.

                Comment


                  Parašė k0fis Rodyti pranešimą

                  Nežinau kiek išleista, būtų įdomu sužinot, bet daryti dabar su visais vandens nuvedimais nematau prasmės, nebent ten kaina nesiskiria praktiškai. Visa gatvė ten tokia, tad dabar daryti, kad neužilgo viską išardyti? Ir nėra ten ežerų kaip kad bandai pavaizduot, didelė bala visada prie levandų namų.
                  Tipinė Vilniaus problema - kam daryti, nes "neužilgo" bus x ar y. Bėda, kad tas "neužilgo" dažnai trunka dešimtmečius ir, galų gale, tiesiog tampa įprasta kasdienybe, kurios niekas nebepastebi - nei gyventojai, nei savivaldybė. Galų gale net parodžius pirštu ir pasakius, kokioje kiaulidėje gyvename, žmonės net nesupranta, kas blogai. Purvynai, išmindžioti "takai", neasfaltuoti "parkingai", nutrupėję bordiūrai, šaligatviai be nuolydžių, nelegalus parkavimas, supuvęs VT, gatvėse pustomas smėlis, purvo kalnai pavasarį ir t.t. ir pan. Vilniečiams visa tai yra savaime suprantami dalykai. Bet jie nesupranta, kad NIEKUR kitur taip nėra ir kad tai atrodo kaip badaujančios 3rd world šalies miestas.

                  Kaip Somalio ar Afganistano gyventojai tikriausiai nelabai supranta, ką reiškia gyventi taikos sąlygomis. Toks požiūris mus vis labiau artina prie Bangladešo.

                  Nėra "neužilgo" tvarkomos insfrastruktūros. Yra tik arba gerai arba blogai sutvarkyta infrastruktūra ir aplinka. Kaip yra Vilniuje, turbūt nereikia aiškinti? Aš suprantu, kad Vilniuje vykdoma šiek tiek daugiau darbų, nei ankstesniais metais, bet nereikia bandyti teisinti viso to mėšlo ir kiaulidės, kuriuose skendi kone visas Vilnius.
                  Paskutinis taisė John; 2017.09.16, 11:34.

                  Comment


                    Parašė k0fis Rodyti pranešimą

                    Nežinau kiek išleista, būtų įdomu sužinot, bet daryti dabar su visais vandens nuvedimais nematau prasmės, nebent ten kaina nesiskiria praktiškai. Visa gatvė ten tokia, tad dabar daryti, kad neužilgo viską išardyti? Ir nėra ten ežerų kaip kad bandai pavaizduot, didelė bala visada prie levandų namų.
                    O yra prasmė daryti kažkokį "pusgaminį", kuriuo net naudotis padoriai neįmanoma? Gal tada stotelės pageidaujantiems gyventojams ir reikia pasakyti, kad miestas šiai dienai nepajėgus įgyvendinti šio pageidavimo (padarant viską kaip priklauso) ir tiesiog atsiprašyti, bet stotelės ten nebus iki xxxx.xx.xx kol bus vykdoma gatvės rekonstrukcija.
                    Tą didelę balą galima išspręsti 10x mažesniais kaštais nei kainavo stotelės + perėja, bet tai nedaroma, nes nėra intelektinio potencialo. Dabar stotelė lietaus metu ir po lietaus nefunkcionali, nes niekas neis ten, kad būtų aptaškytas pravažiuojančių automobilių + nėra paviljono pasislėpti nuo lietaus. Jeigu stotelė nefunkcionali, tai ir perėja nereikalinga, nes perėja veda į niekur, t.y. aplink tik pievos be jokio pėsčiųjų tako.

                    O viską padaryti dadėjus dar kokį 1 tūkst. eurų buvo galima gerai ir kokybiškai, bet to niekam nereikia, nes gi tai "laikina". Nesvarbu, kad tas laikina dar bent penkis metus tikriausiai stovės.

                    Comment


                      Parašė k0fis
                      Teip teip, vel viską imam apibendrinam, hiporbelizuojam ir jaučiames labai protingi
                      Hiporbelizuojam? Tu for real? Negi tu nematai kaip baisiai apšiktas atrodo visas Vilnius (aišku su viena kita išimtim)? Jesus, kaip galima to nematyti?
                      Paskutinis taisė John; 2017.09.16, 11:52.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Tipinė Vilniaus problema - kam daryti, nes "neužilgo" bus x ar y. Bėda, kad tas "neužilgo" dažnai trunka dešimtmečius ir, galų gale, tiesiog tampa įprasta kasdienybe, kurios niekas nebepastebi - nei gyventojai, nei savivaldybė. Galų gale net parodžius pirštu ir pasakius, kokioje kiaulidėje gyvename, žmonės net nesupranta, kas blogai. Purvynai, išmindžioti "takai", neasfaltuoti "parkingai", nutrupėję bordiūrai, šaligatviai be nuolydžių, nelegalus parkavimas, supuvęs VT, gatvėse pustomas smėlis, purvo kalnai pavasarį ir t.t. ir pan. Vilniečiams visa tai yra savaime suprantami dalykai. Bet jie nesupranta, kad NIEKUR kitur taip nėra ir kad tai atrodo kaip badaujančios 3rd world šalies miestas.

                        Kaip Somalio ar Afganistano gyventojai tikriausiai nelabai supranta, ką reiškia gyventi taikos sąlygomis. Toks požiūris mus vis labiau artina prie Bangladešo.

                        Nėra "neužilgo" tvarkomos insfrastruktūros. Yra tik arba gerai arba blogai sutvarkyta infrastruktūra ir aplinka. Kaip yra Vilniuje, turbūt nereikia aiškinti? Aš suprantu, kad Vilniuje vykdoma šiek tiek daugiau darbų, nei ankstesniais metais, bet nereikia bandyti teisinti viso to mėšlo ir kiaulidės, kuriuose skendi kone visas Vilnius.
                        Teip teip, vel viską imam apibendrinam, hiporbelizuojam ir jaučiames labai protingi
                        Tu tai aišku siūlytum ten dabar ir šaligatvius nutiesti iš abiejų pusių, dviračių takus nutiesti, nesvarbu, kad po kelių metų planuojama gatvę tiesti, juk toks turtinvas miestas, negi gaila išmesti pinigus keliems metams.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Nėra "neužilgo" tvarkomos insfrastruktūros. Yra tik arba gerai arba blogai sutvarkyta infrastruktūra ir aplinka. Kaip yra Vilniuje, turbūt nereikia aiškinti? Aš suprantu, kad Vilniuje vykdoma šiek tiek daugiau darbų, nei ankstesniais metais, bet nereikia bandyti teisinti viso to mėšlo ir kiaulidės, kuriuose skendi kone visas Vilnius.
                          Būtent. Ir kas apmaudžiausia, kad bent 50 proc. šių tvarkymo darbų vykdoma taip atmestinai ir neūkiškai, kad geriau jau padarytų mažiau, bet padaryti kaip priklauso ir iki galo.
                          Trūkumus galima vardinti ir vardinti, bet nėra net prasmės, nes niekam tai neįdomu. Džiugu, kad bent kartais užregistravus kažkokias problemas per miesto problemų registrą, jos būna patvarkomos.
                          Patys keisčiausi darbai matyti šiemet, tai pirmiausiai paklotas asfaltas, o vėliau pradedami keisti bortai. Arba pvz. niekaip nesuprantamas Gabijos g. sankryžos prie Maximos nufrezavimas vasaros pradžioje ir visiškas apleidimas, nes iki šiol niekas nepadaryta. Taip pat nesuprantamas nesugebėjimas užlopyti ~30 m2 duobių Ukmergės g., Ozo g. ir kt. pagrindinėse miesto arterijose. Tačiau kai prie šių duobių kažkas ant asfalto užrašo kažką apie liberalus, tai meras tuoj pat apie tai papostina FB. Vadinasi duobės yra matomos, tik niekas nedaroma.

                          Comment


                            Parašė k0fis Rodyti pranešimą

                            Teip teip, vel viską imam apibendrinam, hiporbelizuojam ir jaučiames labai protingi
                            Tu tai aišku siūlytum ten dabar ir šaligatvius nutiesti iš abiejų pusių, dviračių takus nutiesti, nesvarbu, kad po kelių metų planuojama gatvę tiesti, juk toks turtinvas miestas, negi gaila išmesti pinigus keliems metams.
                            Tokie atvejai nėra vienetiniai. Tai endemiška Vilniaus bėda ir bendra požiūrio problema. Ar tai būtų tas stotelės pavyzdys Perkūnkiemyje, ar Ozo prekybos centras ir arenos aplinka, ar Šnipiškės, ar net kai kurie nauji ar apynaujai gyvenamieji kvartalai. Chroniškas visko nedadarymas, atsainumas ir akivaizdžiai nekokybiškas visko įgyvendinimas yra Vilniaus bruožas. Rodyti individualius pavyzdžius net nėra prasmės, nes tam reiktų skirti visą savo laiką. Aš, beje, labai gerbiu Šimašiaus pastangas tvarkyti kai kurias problemas, kurios nebuvo tvarkomos iki šiol, bet traukinys yra jau nuvažiavęs ir reikalingi kompleksiniai sprendimai, nes net ir tvarkant problemas, tai daroma atbulomis rankomis, dėl ko ir rezultatai atitinkami. Net gatvėse vykdydami darbus, darbininkai nesugeba žmoniškai išdėlioti tvorelių ir kitų saugos priemonių. Atrodo, kad esam užstrigę kažkur 1994 Baltarusijoje ir nė pro kur negalim pajudėti į priekį.
                            Paskutinis taisė John; 2017.09.16, 12:05.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Tipinė Vilniaus problema - kam daryti, nes "neužilgo" bus x ar y. Bėda, kad tas "neužilgo" dažnai trunka dešimtmečius ir, galų gale, tiesiog tampa įprasta kasdienybe, kurios niekas nebepastebi - nei gyventojai, nei savivaldybė. Galų gale net parodžius pirštu ir pasakius, kokioje kiaulidėje gyvename, žmonės net nesupranta, kas blogai. Purvynai, išmindžioti "takai", neasfaltuoti "parkingai", nutrupėję bordiūrai, šaligatviai be nuolydžių, nelegalus parkavimas, supuvęs VT, gatvėse pustomas smėlis, purvo kalnai pavasarį ir t.t. ir pan. Vilniečiams visa tai yra savaime suprantami dalykai. Bet jie nesupranta, kad NIEKUR kitur taip nėra ir kad tai atrodo kaip badaujančios 3rd world šalies miestas.

                              Kaip Somalio ar Afganistano gyventojai tikriausiai nelabai supranta, ką reiškia gyventi taikos sąlygomis. Toks požiūris mus vis labiau artina prie Bangladešo.

                              Nėra "neužilgo" tvarkomos insfrastruktūros. Yra tik arba gerai arba blogai sutvarkyta infrastruktūra ir aplinka. Kaip yra Vilniuje, turbūt nereikia aiškinti? Aš suprantu, kad Vilniuje vykdoma šiek tiek daugiau darbų, nei ankstesniais metais, bet nereikia bandyti teisinti viso to mėšlo ir kiaulidės, kuriuose skendi kone visas Vilnius.
                              Žmogau, tu pradėjai apie smėlio kalnus po žiemos rašyt, kas prie Šimašeus tikrai yra pradėta neblogai tvarkyti. Dabar bandydamas išsivartyti pradedi rašyt apie parkingus, VT ir kitas problemas, dėl kurių čia niekas prieš tai net nekalbėjo ir turbūt net neprieštarautų.

                              Comment


                                Tai pasikartosiu, visi tai mato, niekas ir neneigia, bet pats sakai, kad problema jau sena ir jos per metus ar kelis nesutvarkysi, nes nerealu. Kad ir kaip 2017 metais tokie dalykai akis bado, bet situacija gerėja, nors ir ne taip greitai kaip norėtusi, bet nėra tikrai viskas taip tragiškai kaip bandai pavaizduot.

                                Comment


                                  Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                  Tai pasikartosiu, visi tai mato, niekas ir neneigia, bet pats sakai, kad problema jau sena ir jos per metus ar kelis nesutvarkysi, nes nerealu. Kad ir kaip 2017 metais tokie dalykai akis bado, bet situacija gerėja, nors ir ne taip greitai kaip norėtusi, bet nėra tikrai viskas taip tragiškai kaip bandai pavaizduot.
                                  Maža to, tai tikrai ne vieno Vilniaus problema.
                                  Betvarkė ne atsirado, o tęsiasi. Jeigu prie Nikolajaus II gatvės nesutvarkė, tai kodėl ją turi sutvarkyti prie Sniečkaus ar Šimašiaus???

                                  Comment


                                    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                    Tai pasikartosiu, visi tai mato, niekas ir neneigia, bet pats sakai, kad problema jau sena ir jos per metus ar kelis nesutvarkysi, nes nerealu. Kad ir kaip 2017 metais tokie dalykai akis bado, bet situacija gerėja, nors ir ne taip greitai kaip norėtusi, bet nėra tikrai viskas taip tragiškai kaip bandai pavaizduot.
                                    Deja tragiškai viskas tikrai yra, nepaisant to kuklaus gėrėjimo.

                                    Comment


                                      Kelis puslapius prirašėt diskusijų ar reikia keisti sutrupėjusius bordiūrus ar ne... Va čia tai laiko švaistymas.

                                      Comment


                                        Kad jau prakalbom apie miesto infrastruktūros ir už ją atsakingų asmenų invalidumą, tai prisiminiau kad kažkada per "problemas" buvau parašęs apie labai įdubusį šulinį ties Juodojo kelio ir Dunojaus g. sankryža. Gavau atmazkę kad pats turiu kreiptis į "Grindą" dėl jo sutvarkymo. Kodėl jie savo problemas bando numest ant kitų kad pasirūpintų sutvarkymu? Ar jiems atrodo kad neturiu ką veikt? Nusprendžiau nebeužsiimti svetimų problemų tvarkymu, tai ta duobė tebėra iki šiol.
                                        You might surprise yourself.

                                        Miestai.net FB

                                        Comment


                                          „Vastint“ dovana Vilniui – gatvės miesto centre rekonstrukcija

                                          Bus rekonstruota gatvelė prie Novotel viešbučio, kur pastoviai stovi taksi automobiliai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X