Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Tai kaip tik čia ir yra taupyta. Siaurinant reiktų keisti visus bortelius, šaligatvius, įvažiavimus. Tai kainuotų kelis kartus daugiau nei 10 cm asfalto ant senos dangos.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Pinigų išmetimas asfaltuojant tokio pločio gatvę, kai visai nėra poreikio tam. Galėjo drąsiai gatvę siaurint, būtų sutaupę ant asfalto, o už tuos pinigus būtų nutiesę dar kokį dviračių taką ar perasfaltavę dar vieną gatvę.
Comment
-
Tik vienoje pusėje, pvz., reikėtų perkelti arčiau bortelius ir pakloti dalį naujo šaligatvio. Ar tai pigiau ar brangiau - nežinau. Aišku tik tiek, kad ilgojoje perspektyvoje geriau, bet geriau ir trumpojoje: reikėtų valyti mažesnį plotą gatvės, mažiau berti druskos, būtų padidintas saugumas (nes natūraliai sumažėtų važiavimo greitis), padidėtų pėsčiųjų komfortas. Galima būtų ir medžių keletą pasodinti atsilaisvinusioje šaligatvio dalyje, o tai mažintų taršą bei temperatūras.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai kaip tik čia ir yra taupyta. Siaurinant reiktų keisti visus bortelius, šaligatvius, įvažiavimus. Tai kainuotų kelis kartus daugiau nei 10 cm asfalto ant senos dangos.
Comment
-
Kaip suprantu ji varijuoja plotyje. Pavyzdžiui šiose nuotraukose yra gerokai per plati:Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Dzūkų g. nėra jau tokia plati.
.jpg)
Comment
-
Ir duodu 100%, kad visas zenklinimas apsiribos punktyro vidury gatves papaisymu.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kaip suprantu ji varijuoja plotyje. Pavyzdžiui šiose nuotraukose yra gerokai per plati:
.jpg)
.jpg)
Gatve skirta vaziavimui o ne parkavimui. Reikejo daryt kisenes su skirtinga nei gatves danga ir siaurint vaziuojamaja dali. Bet mes jau zinom, kad iki kito asfalto perklojimo po 10 metu cia jau nieko nesikeis, del to ir liudna.
Comment
-
Nebūtinos, bet būtina yra susiaurinti važiuojamąją dalį padarant kišenes (kaip sakė SoulMulticast) parkingui. Tokiu atveju, pvz., ties perėjomis vietoje 10 ar kiek ten metrų pėstiesiems reikės eiti tik 5-6 metrus. Analogiškai arčiau važiuojamosios dalies stovėtų ženklai, būtų pagerintas matomumas vairuotojams (kai parkingas yra logiškai iš anksto apibrėžtas, o ne kur pastačiau ten gerai).Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Nebūtinos trinkelės parkavimui, vakaruose pilna pavyzdžių, kaip tą padaro puikiai ir su ženklinimu.
Comment
-
Sutinku, jei taip paliks, tai galejo tiesiog nieko nedaryt.Parašė Mexas Rodyti pranešimąVaziuojant nauja asfalto danga gelezinio vilko gatve po seimu, toks jausmas kad jis labai nelygus.Kaipo manote ar ten dar kazkaip lygins?
Siaip ir visa is naujo isasfaltuota Naugarduko gatve kreiva. Bet ten maziau jauciasi. Uztat yra soniniai svyravimai. Tuo tarpu Laisves prospekto danga normali. Dare skirtingos imones?
Comment
-
Įdomu ar dalį nuo viaduko iki tilto jau skaito baigta ar dar davedinės iki proto, nes kol kas viskas atrodo žiauriai nekokybiškai. Tunelį pravažiavus tarp lėtejimo juostos ir pagrindinio kelio kažkos milžiniškas aukščių skirtumas paliktas, ant pedagoginio tilto 'gulintį policininką' sugebėjo padaryti ir panašios kliurkos.Paskutinis taisė Gladiator; 2017.08.08, 11:41.
Comment
-
Visuomenės informavimas apie numatomą pėsčiųjų ir dviračių viaduką per T.Narbuto g. Vilniuje, projektavimą
http://www.vilnius.lt/index.php?1693009905Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment

Comment