Parašė k0fis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Teisybės yra, šiemet kaip niekad daug tiesiama šaligatvių, dviračių takų: Laisvės pr, Vileišio g, krantinė Žvėryne. Viskas buvo labai ilgai apleista, tai ir rezultato iškarto nereikia tikėtis.Parašė k0fis Rodyti pranešimąEsmė, kad tu kaip visada visus minusus hiperbolizuoji iki beprotinio lygio. Visos šitos bėdos žinomos visiems vilniečiams, ir aišku tau kaip emigrantui tai labiau kliūna, nes nematai to kas diena, bet esmė, kad visa tai po truputį tvarkoma, situacija gerėja kasmet, nes būtent tai, mes gyvenantys puikiai matom, taip kad tavo tie eiliniai pavemimai ir neigimai, kad situacija keičiasi, juokingai atrodo.
Bet kad vienas Ozas, kaip vienas didžiausių prekybos centrų, negali normalių pėsčiųjų takų iki Licėjaus stotelės nutiesti yra gėda. Compensa aikštelės taip pat. Net naujos parduotuvės aplink save nesugeba taip susitvarkyti, kad aplinkui nebūtų išmindytos žolės.Paskutinis taisė Blaze; 2017.09.16, 00:51.
- 1 patinka
Comment
-
Lietaus vandens nuvedimas nuo naujai įrengiamų asfaltbetonio dangų ir šalia asfalto įrengiant šaligatvius, Vilniaus mastu yra kažkoks neišspręndžiamas klausimas. Atrodo, kad tam, kuris pagaliau sugebės nors vienoje iš tokių vietų išspręsti vandens nuvedimą, reikės "išrašyti" Nobelio premiją arba kaip minimum pakabinti ordiną už nuopelnus Lietuvai.Parašė spekas Rodyti pranešimąNa, juokinga, kad šiuo post'u pataikau į "smėlio krūvų" gvildenimo klausimą
. Sutapimas. Tiesiog prisėdau pasidalinti kas būna kai asfaltuojamas žvyrkelis (Filaretų g.) ir negalvojama apie kritulių nuvedimą... Asfaltuota šios programos metu, fotkinta iš maždaug čia.
Neturiu nuotraukos iš Pavilnionių g., nes nesinori per lietų eiti ir būti 100 proc. aptaškytam, bet maždaug ties šia vieta Pavilnionių g. buvo įrengtos stotelės, paklotas gabaliukas šaligatvio, įrengta perėja ir praplatinta važiuojamoji dalis.
Kadangi buvo tiesiog vietoje griovio vandens nuvedimui pastatyti bortai ir paklotas asfaltas nesuformuojant tinkamo nuolydžio, tai dabar per kiekvieną lietų tarp stotelių, kurios gatvę įrėmina bortais, telkšo didžiulis "ežeras". Šio vandens telkinio apvažiuoti nėra kaip, todėl pravažiuojančių automobilių vandens bangos kaip per cunamį skalaują stoteles. Per lietų jose stovint, garantuotai nuo galvos iki kojų būsi aptaškytas kiekvieno pravažiuojančio automobilio. Ir tai vadinasi 21 a. sprendimai Europos miesto sostinėje? Jau nekalbant apie tai, kad šaligatvis yra tik pačiose stotelėse ir ties perėja, o norint eiti kažkur toliau, vis vien tenka minti per pievą ar bristi per tuos griovius.
- 5 patinka
Comment
-
Skaičiau miesto problemas, tai tos stotelės labai reikalavo gyventojai, tad įrengė laikinai, kol Pavilnionių g. jungties reikalai sprendžiasi.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Lietaus vandens nuvedimas nuo naujai įrengiamų asfaltbetonio dangų ir šalia asfalto įrengiant šaligatvius, Vilniaus mastu yra kažkoks neišspręndžiamas klausimas. Atrodo, kad tam, kuris pagaliau sugebės nors vienoje iš tokių vietų išspręsti vandens nuvedimą, reikės "išrašyti" Nobelio premiją arba kaip minimum pakabinti ordiną už nuopelnus Lietuvai.
Neturiu nuotraukos iš Pavilnionių g., nes nesinori per lietų eiti ir būti 100 proc. aptaškytam, bet maždaug ties šia vieta Pavilnionių g. buvo įrengtos stotelės, paklotas gabaliukas šaligatvio, įrengta perėja ir praplatinta važiuojamoji dalis.
Kadangi buvo tiesiog vietoje griovio vandens nuvedimui pastatyti bortai ir paklotas asfaltas nesuformuojant tinkamo nuolydžio, tai dabar per kiekvieną lietų tarp stotelių, kurios gatvę įrėmina bortais, telkšo didžiulis "ežeras". Šio vandens telkinio apvažiuoti nėra kaip, todėl pravažiuojančių automobilių vandens bangos kaip per cunamį skalaują stoteles. Per lietų jose stovint, garantuotai nuo galvos iki kojų būsi aptaškytas kiekvieno pravažiuojančio automobilio. Ir tai vadinasi 21 a. sprendimai Europos miesto sostinėje? Jau nekalbant apie tai, kad šaligatvis yra tik pačiose stotelėse ir ties perėja, o norint eiti kažkur toliau, vis vien tenka minti per pievą ar bristi per tuos griovius.
Comment
-
Yra ir daugiau tokių - litexpo aikštelė, seimo aikštelė. Teko vakar pvz. goštauto g. šaligatviu prasieiti dienos metu, tai jauties lyg kažkokiam apleistam mieste, plytelės iškrypę, samanom apaugę, eini pasilenkęs, kad medžių šakų nekliūdyt, o čia pats centrasParašė Blaze Rodyti pranešimą
Teisybės yra, šiemet kaip niekad daug tiesiama šaligatvių, dviračių takų: Laisvės pr, Vileišio g, krantinė Žvėryne. Viskas buvo labai ilgai apleista, tai ir rezultato iškarto nereikia tikėtis.
Bet kad vienas Ozas, kaip vienas didžiausių prekybos centrų, negali normalių pėsčiųjų takų iki Licėjaus stotelės nutiesti yra gėda. Compensa aikštelės taip pat. Net naujos parduotuvės aplink save nesugeba taip susitvarkyti, kad aplinkui nebūtų išmindytos žolės.
- 1 patinka
Comment
-
Esmė ne kieno prašymu ir kokiam laikui įrengta, o kaip tai padaryta. Pinigų ne vienas tūkstantis išleista, tikėtina, kad ir visas 10 ar 15 tūkst. eurų. Tačiau padaryta taip atmestinai, kad projektuotojams ir rangovams turėtų būti gėda. Darbų rezultatas visiškai netinkamas eksploatavimui ir naudojimui, bet pinigai "įsisavinti".Parašė k0fis Rodyti pranešimą
Skaičiau miesto problemas, tai tos stotelės labai reikalavo gyventojai, tad įrengė laikinai, kol Pavilnionių g. jungties reikalai sprendžiasi.
- 1 patinka
Comment
-
Nežinau kiek išleista, būtų įdomu sužinot, bet daryti dabar su visais vandens nuvedimais nematau prasmės, nebent ten kaina nesiskiria praktiškai. Visa gatvė ten tokia, tad dabar daryti, kad neužilgo viską išardyti? Ir nėra ten ežerų kaip kad bandai pavaizduot, didelė bala visada prie levandų namų.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Esmė ne kieno prašymu ir kokiam laikui įrengta, o kaip tai padaryta. Pinigų ne vienas tūkstantis išleista, tikėtina, kad ir visas 10 ar 15 tūkst. eurų. Tačiau padaryta taip atmestinai, kad projektuotojams ir rangovams turėtų būti gėda. Darbų rezultatas visiškai netinkamas eksploatavimui ir naudojimui, bet pinigai "įsisavinti".
Comment
-
Tipinė Vilniaus problema - kam daryti, nes "neužilgo" bus x ar y. Bėda, kad tas "neužilgo" dažnai trunka dešimtmečius ir, galų gale, tiesiog tampa įprasta kasdienybe, kurios niekas nebepastebi - nei gyventojai, nei savivaldybė. Galų gale net parodžius pirštu ir pasakius, kokioje kiaulidėje gyvename, žmonės net nesupranta, kas blogai. Purvynai, išmindžioti "takai", neasfaltuoti "parkingai", nutrupėję bordiūrai, šaligatviai be nuolydžių, nelegalus parkavimas, supuvęs VT, gatvėse pustomas smėlis, purvo kalnai pavasarį ir t.t. ir pan. Vilniečiams visa tai yra savaime suprantami dalykai. Bet jie nesupranta, kad NIEKUR kitur taip nėra ir kad tai atrodo kaip badaujančios 3rd world šalies miestas.Parašė k0fis Rodyti pranešimą
Nežinau kiek išleista, būtų įdomu sužinot, bet daryti dabar su visais vandens nuvedimais nematau prasmės, nebent ten kaina nesiskiria praktiškai. Visa gatvė ten tokia, tad dabar daryti, kad neužilgo viską išardyti? Ir nėra ten ežerų kaip kad bandai pavaizduot, didelė bala visada prie levandų namų.
Kaip Somalio ar Afganistano gyventojai tikriausiai nelabai supranta, ką reiškia gyventi taikos sąlygomis. Toks požiūris mus vis labiau artina prie Bangladešo.
Nėra "neužilgo" tvarkomos insfrastruktūros. Yra tik arba gerai arba blogai sutvarkyta infrastruktūra ir aplinka. Kaip yra Vilniuje, turbūt nereikia aiškinti? Aš suprantu, kad Vilniuje vykdoma šiek tiek daugiau darbų, nei ankstesniais metais, bet nereikia bandyti teisinti viso to mėšlo ir kiaulidės, kuriuose skendi kone visas Vilnius.Paskutinis taisė John; 2017.09.16, 11:34.
Comment
-
O yra prasmė daryti kažkokį "pusgaminį", kuriuo net naudotis padoriai neįmanoma? Gal tada stotelės pageidaujantiems gyventojams ir reikia pasakyti, kad miestas šiai dienai nepajėgus įgyvendinti šio pageidavimo (padarant viską kaip priklauso) ir tiesiog atsiprašyti, bet stotelės ten nebus iki xxxx.xx.xx kol bus vykdoma gatvės rekonstrukcija.Parašė k0fis Rodyti pranešimą
Nežinau kiek išleista, būtų įdomu sužinot, bet daryti dabar su visais vandens nuvedimais nematau prasmės, nebent ten kaina nesiskiria praktiškai. Visa gatvė ten tokia, tad dabar daryti, kad neužilgo viską išardyti? Ir nėra ten ežerų kaip kad bandai pavaizduot, didelė bala visada prie levandų namų.
Tą didelę balą galima išspręsti 10x mažesniais kaštais nei kainavo stotelės + perėja, bet tai nedaroma, nes nėra intelektinio potencialo. Dabar stotelė lietaus metu ir po lietaus nefunkcionali, nes niekas neis ten, kad būtų aptaškytas pravažiuojančių automobilių + nėra paviljono pasislėpti nuo lietaus. Jeigu stotelė nefunkcionali, tai ir perėja nereikalinga, nes perėja veda į niekur, t.y. aplink tik pievos be jokio pėsčiųjų tako.
O viską padaryti dadėjus dar kokį 1 tūkst. eurų buvo galima gerai ir kokybiškai, bet to niekam nereikia, nes gi tai "laikina". Nesvarbu, kad tas laikina dar bent penkis metus tikriausiai stovės.
- 1 patinka
Comment
-
Hiporbelizuojam? Tu for real? Negi tu nematai kaip baisiai apšiktas atrodo visas Vilnius (aišku su viena kita išimtim)? Jesus, kaip galima to nematyti?Parašė k0fisTeip teip, vel viską imam apibendrinam, hiporbelizuojam ir jaučiames labai protingi
Paskutinis taisė John; 2017.09.16, 11:52.
Comment
-
Teip teip, vel viską imam apibendrinam, hiporbelizuojam ir jaučiames labai protingiParašė John Rodyti pranešimą
Tipinė Vilniaus problema - kam daryti, nes "neužilgo" bus x ar y. Bėda, kad tas "neužilgo" dažnai trunka dešimtmečius ir, galų gale, tiesiog tampa įprasta kasdienybe, kurios niekas nebepastebi - nei gyventojai, nei savivaldybė. Galų gale net parodžius pirštu ir pasakius, kokioje kiaulidėje gyvename, žmonės net nesupranta, kas blogai. Purvynai, išmindžioti "takai", neasfaltuoti "parkingai", nutrupėję bordiūrai, šaligatviai be nuolydžių, nelegalus parkavimas, supuvęs VT, gatvėse pustomas smėlis, purvo kalnai pavasarį ir t.t. ir pan. Vilniečiams visa tai yra savaime suprantami dalykai. Bet jie nesupranta, kad NIEKUR kitur taip nėra ir kad tai atrodo kaip badaujančios 3rd world šalies miestas.
Kaip Somalio ar Afganistano gyventojai tikriausiai nelabai supranta, ką reiškia gyventi taikos sąlygomis. Toks požiūris mus vis labiau artina prie Bangladešo.
Nėra "neužilgo" tvarkomos insfrastruktūros. Yra tik arba gerai arba blogai sutvarkyta infrastruktūra ir aplinka. Kaip yra Vilniuje, turbūt nereikia aiškinti? Aš suprantu, kad Vilniuje vykdoma šiek tiek daugiau darbų, nei ankstesniais metais, bet nereikia bandyti teisinti viso to mėšlo ir kiaulidės, kuriuose skendi kone visas Vilnius.
Tu tai aišku siūlytum ten dabar ir šaligatvius nutiesti iš abiejų pusių, dviračių takus nutiesti, nesvarbu, kad po kelių metų planuojama gatvę tiesti, juk toks turtinvas miestas, negi gaila išmesti pinigus keliems metams.
Comment
-
Būtent. Ir kas apmaudžiausia, kad bent 50 proc. šių tvarkymo darbų vykdoma taip atmestinai ir neūkiškai, kad geriau jau padarytų mažiau, bet padaryti kaip priklauso ir iki galo.Parašė John Rodyti pranešimąNėra "neužilgo" tvarkomos insfrastruktūros. Yra tik arba gerai arba blogai sutvarkyta infrastruktūra ir aplinka. Kaip yra Vilniuje, turbūt nereikia aiškinti? Aš suprantu, kad Vilniuje vykdoma šiek tiek daugiau darbų, nei ankstesniais metais, bet nereikia bandyti teisinti viso to mėšlo ir kiaulidės, kuriuose skendi kone visas Vilnius.
Trūkumus galima vardinti ir vardinti, bet nėra net prasmės, nes niekam tai neįdomu. Džiugu, kad bent kartais užregistravus kažkokias problemas per miesto problemų registrą, jos būna patvarkomos.
Patys keisčiausi darbai matyti šiemet, tai pirmiausiai paklotas asfaltas, o vėliau pradedami keisti bortai. Arba pvz. niekaip nesuprantamas Gabijos g. sankryžos prie Maximos nufrezavimas vasaros pradžioje ir visiškas apleidimas, nes iki šiol niekas nepadaryta. Taip pat nesuprantamas nesugebėjimas užlopyti ~30 m2 duobių Ukmergės g., Ozo g. ir kt. pagrindinėse miesto arterijose. Tačiau kai prie šių duobių kažkas ant asfalto užrašo kažką apie liberalus, tai meras tuoj pat apie tai papostina FB. Vadinasi duobės yra matomos, tik niekas nedaroma.
- 2 patinka
Comment
-
Tokie atvejai nėra vienetiniai. Tai endemiška Vilniaus bėda ir bendra požiūrio problema. Ar tai būtų tas stotelės pavyzdys Perkūnkiemyje, ar Ozo prekybos centras ir arenos aplinka, ar Šnipiškės, ar net kai kurie nauji ar apynaujai gyvenamieji kvartalai. Chroniškas visko nedadarymas, atsainumas ir akivaizdžiai nekokybiškas visko įgyvendinimas yra Vilniaus bruožas. Rodyti individualius pavyzdžius net nėra prasmės, nes tam reiktų skirti visą savo laiką. Aš, beje, labai gerbiu Šimašiaus pastangas tvarkyti kai kurias problemas, kurios nebuvo tvarkomos iki šiol, bet traukinys yra jau nuvažiavęs ir reikalingi kompleksiniai sprendimai, nes net ir tvarkant problemas, tai daroma atbulomis rankomis, dėl ko ir rezultatai atitinkami. Net gatvėse vykdydami darbus, darbininkai nesugeba žmoniškai išdėlioti tvorelių ir kitų saugos priemonių. Atrodo, kad esam užstrigę kažkur 1994 Baltarusijoje ir nė pro kur negalim pajudėti į priekį.Parašė k0fis Rodyti pranešimą
Teip teip, vel viską imam apibendrinam, hiporbelizuojam ir jaučiames labai protingi
Tu tai aišku siūlytum ten dabar ir šaligatvius nutiesti iš abiejų pusių, dviračių takus nutiesti, nesvarbu, kad po kelių metų planuojama gatvę tiesti, juk toks turtinvas miestas, negi gaila išmesti pinigus keliems metams.Paskutinis taisė John; 2017.09.16, 12:05.
Comment
-
Žmogau, tu pradėjai apie smėlio kalnus po žiemos rašyt, kas prie Šimašeus tikrai yra pradėta neblogai tvarkyti. Dabar bandydamas išsivartyti pradedi rašyt apie parkingus, VT ir kitas problemas, dėl kurių čia niekas prieš tai net nekalbėjo ir turbūt net neprieštarautų.Parašė John Rodyti pranešimą
Tipinė Vilniaus problema - kam daryti, nes "neužilgo" bus x ar y. Bėda, kad tas "neužilgo" dažnai trunka dešimtmečius ir, galų gale, tiesiog tampa įprasta kasdienybe, kurios niekas nebepastebi - nei gyventojai, nei savivaldybė. Galų gale net parodžius pirštu ir pasakius, kokioje kiaulidėje gyvename, žmonės net nesupranta, kas blogai. Purvynai, išmindžioti "takai", neasfaltuoti "parkingai", nutrupėję bordiūrai, šaligatviai be nuolydžių, nelegalus parkavimas, supuvęs VT, gatvėse pustomas smėlis, purvo kalnai pavasarį ir t.t. ir pan. Vilniečiams visa tai yra savaime suprantami dalykai. Bet jie nesupranta, kad NIEKUR kitur taip nėra ir kad tai atrodo kaip badaujančios 3rd world šalies miestas.
Kaip Somalio ar Afganistano gyventojai tikriausiai nelabai supranta, ką reiškia gyventi taikos sąlygomis. Toks požiūris mus vis labiau artina prie Bangladešo.
Nėra "neužilgo" tvarkomos insfrastruktūros. Yra tik arba gerai arba blogai sutvarkyta infrastruktūra ir aplinka. Kaip yra Vilniuje, turbūt nereikia aiškinti? Aš suprantu, kad Vilniuje vykdoma šiek tiek daugiau darbų, nei ankstesniais metais, bet nereikia bandyti teisinti viso to mėšlo ir kiaulidės, kuriuose skendi kone visas Vilnius.
Comment
-
Tai pasikartosiu, visi tai mato, niekas ir neneigia, bet pats sakai, kad problema jau sena ir jos per metus ar kelis nesutvarkysi, nes nerealu. Kad ir kaip 2017 metais tokie dalykai akis bado, bet situacija gerėja, nors ir ne taip greitai kaip norėtusi, bet nėra tikrai viskas taip tragiškai kaip bandai pavaizduot.
Comment
-
Maža to, tai tikrai ne vieno Vilniaus problema.Parašė k0fis Rodyti pranešimąTai pasikartosiu, visi tai mato, niekas ir neneigia, bet pats sakai, kad problema jau sena ir jos per metus ar kelis nesutvarkysi, nes nerealu. Kad ir kaip 2017 metais tokie dalykai akis bado, bet situacija gerėja, nors ir ne taip greitai kaip norėtusi, bet nėra tikrai viskas taip tragiškai kaip bandai pavaizduot.
Betvarkė ne atsirado, o tęsiasi. Jeigu prie Nikolajaus II gatvės nesutvarkė, tai kodėl ją turi sutvarkyti prie Sniečkaus ar Šimašiaus???
Comment
-
Deja tragiškai viskas tikrai yra, nepaisant to kuklaus gėrėjimo.Parašė k0fis Rodyti pranešimąTai pasikartosiu, visi tai mato, niekas ir neneigia, bet pats sakai, kad problema jau sena ir jos per metus ar kelis nesutvarkysi, nes nerealu. Kad ir kaip 2017 metais tokie dalykai akis bado, bet situacija gerėja, nors ir ne taip greitai kaip norėtusi, bet nėra tikrai viskas taip tragiškai kaip bandai pavaizduot.
Comment
-
Kad jau prakalbom apie miesto infrastruktūros ir už ją atsakingų asmenų invalidumą, tai prisiminiau kad kažkada per "problemas" buvau parašęs apie labai įdubusį šulinį ties Juodojo kelio ir Dunojaus g. sankryža. Gavau atmazkę kad pats turiu kreiptis į "Grindą" dėl jo sutvarkymo. Kodėl jie savo problemas bando numest ant kitų kad pasirūpintų sutvarkymu? Ar jiems atrodo kad neturiu ką veikt? Nusprendžiau nebeužsiimti svetimų problemų tvarkymu, tai ta duobė tebėra iki šiol.
- 2 patinka
Comment
-
„Vastint“ dovana Vilniui – gatvės miesto centre rekonstrukcija
Bus rekonstruota gatvelė prie Novotel viešbučio, kur pastoviai stovi taksi automobiliai.
Comment
Comment