Ačiū. Bet tai jei įdomu, kodėl čia spėlioji - kreipkis į savivaldybę, ir jie privalo atsakyti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Kai kur tiesiog per statūs šlaitai ir nelabai yra vietos. Tikrai nėra skirtas didelis biudžetas, kad būtų galima papildomas nuovažas daryti. Nors tavo pasiūlymas tikrai gerasParašė Fulgur Rodyti pranešimąReikalinga, bet visiškai neprioritetas.
Kas būtų gerai - jei po rekonstrukcijos būtų įmanoma važiuoti dviračiu (ne tik takelis, bet ir nuovažos, dažniau ir gausiau), bėgioti ir vaikščioti.
Beje, padidinus nuovažų skaičių galima "pakišti po tiltais" tiek dviračius, tiek pėsčiuosius (Mindaugo, Žaliasis tiltai kaip analogija su Žirmūnų tiltu, Šilo tiltu).
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Įdomu kada prasidės Naugarduko - Kauno - Žemaitės gatvių sankryžos rekonstrukcija. Maxima tuoj pradės griautis ten viską.Parašė abruo Rodyti pranešimąTaip, bus dar vienas šviesoforas.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Tai kaip supratau, vizualiai niekas per daug nesikeis, nebus tik duobių ir atsiras kai kur suoliukai?Parašė Fulgur Rodyti pranešimąReikalinga, bet visiškai neprioritetas.
Kas būtų gerai - jei po rekonstrukcijos būtų įmanoma važiuoti dviračiu (ne tik takelis, bet ir nuovažos, dažniau ir gausiau), bėgioti ir vaikščioti.
Beje, padidinus nuovažų skaičių galima "pakišti po tiltais" tiek dviračius, tiek pėsčiuosius (Mindaugo, Žaliasis tiltai kaip analogija su Žirmūnų tiltu, Šilo tiltu).DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<
Comment
-
Žemaitės g. atsiras šviesoforas + bus nutiesta atskira juosta viešajam transportui. T.y. jis neturės stoti prie šviesoforo.Parašė HSV Rodyti pranešimą
Comment
-
Įdomus sprendimas. Nors jis visvien sustos, tik ne prie šviesoforo, o stotelėje praktiškai sankryžoje. Spėju, kad išvažiuojantiems iš Skroblų gatvės situacija tikrai nepagerės?Parašė Creatium Rodyti pranešimąŽemaitės g. atsiras šviesoforas + bus nutiesta atskira juosta viešajam transportui. T.y. jis neturės stoti prie šviesoforo.
Comment
-
Reikėtų žiūrėti brėžinius. Bet Skroblų g. berods yra už stotelės, taigi į sankryžą nepateks.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąĮdomus sprendimas. Nors jis visvien sustos, tik ne prie šviesoforo, o stotelėje praktiškai sankryžoje. Spėju, kad išvažiuojantiems iš Skroblų gatvės situacija tikrai nepagerės?
O VT nauda tokia, kad atsiradęs šviesoforas nestabdys. Jau bent toks pliusas.
Comment
-
Neūkiškumo viršūnė: tiesė kelią, bet teko ardyti ir tiesti vėl
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=69304672
Comment
-
Pernelyg išpūstas straipsnis. Aišku taip įdomiai gavosi, bet nuo tokių atvejų neapsidrausi. Palauktų kol nuties komunikacijas į naują namą, tai gali netyčia kas gretimam sklype sugalvoti kažką statyti ir išsiimti leidimą. Pagal tokią logiką gatvės tuomet negalima remontuoti kol visi sklypai gatvėje neapstatyti naujais pastatais, ar esami nerenovuoti/rekonstruoti. Taip galima leisti visoms gatvėms ir sugriūti visiškai.Parašė Ghetto1 Rodyti pranešimąNeūkiškumo viršūnė: tiesė kelią, bet teko ardyti ir tiesti vėl
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=69304672
Būtų galima piktintis jeigu pati savivaldybė nupirkti asfaltavimo darbus ir iš karto po to nupirktų inžinerinių tinklų perklojimo darbus. Dabar kadangi tinklus kloja privatus investuotojas, juk nepriversi jo tinklus pakloti pusę metų anksčiau arba laukti dar 3 metus kol asfaltas nebeatrodys toks naujas.
Comment
-
Arba tinklus galima tiesti neatviru būdu, jeigu naujas asfaltas.Parašė sleader Rodyti pranešimąPernelyg išpūstas straipsnis. Aišku taip įdomiai gavosi, bet nuo tokių atvejų neapsidrausi. Palauktų kol nuties komunikacijas į naują namą, tai gali netyčia kas gretimam sklype sugalvoti kažką statyti ir išsiimti leidimą. Pagal tokią logiką gatvės tuomet negalima remontuoti kol visi sklypai gatvėje neapstatyti naujais pastatais, ar esami nerenovuoti/rekonstruoti. Taip galima leisti visoms gatvėms ir sugriūti visiškai.
Būtų galima piktintis jeigu pati savivaldybė nupirkti asfaltavimo darbus ir iš karto po to nupirktų inžinerinių tinklų perklojimo darbus. Dabar kadangi tinklus kloja privatus investuotojas, juk nepriversi jo tinklus pakloti pusę metų anksčiau arba laukti dar 3 metus kol asfaltas nebeatrodys toks naujas.
Comment
-
Čia jau rangovas renkasi kokiu būdu tą daryti, nes viskas priklauso nuo situacijos. Juo labiau jeigu pvz. vyko pasijungimas į gatvės važiuojamojoje dalyje esantį šulinį, tai uždaru būdu to niekaip nepadarysi.Parašė Resutas Rodyti pranešimąArba tinklus galima tiesti neatviru būdu, jeigu naujas asfaltas.
Tokiame dangos išardyme ir atstatyme nematau jokios problemos, nes problema yra kitoje vietoje. T.y. techninės priežiūros trūkumas atliekant tokius darbus. Jeigu iš tiesų kažkam rūpėtų ar kokybiškai bus atstatoma danga, visuomet galima nustatyti sąlygas, kad prieš vykdant darbus būtų iškviesti specialistai, kurie įvertintų ar pagrindai gerai paruošti (sutankinti), ar danga klojama kokybiškai ir naudojami atitinkami asfaltbetonio mišiniai. Taip padarius, po kiek laiko praktiškai nebūtų įmanoma pastebėti jokių pokyčių tarp atstatytos ir aplink esančios a/b dangos.
Mano pastebėjimu yra dažna problema po dangų atstatymo, kuris vykdomas pabaigus kokius Grindos ar Vilniaus vandenų remonto darbus. Tose vietose atstatyta danga ištrupa greičiau, nei aplink likęs keliasdešimties metų senumo asfaltas. Sunku suprasti kokius jie ten a/b mišinius panaudoja, nes vargu ar kažkas tą kontroliuoja.
Comment
-
Tai kad sankryža bus ne toje pačioje vietoje kur Skroblų gatvė, o šone, prie stotelėsParašė Creatium Rodyti pranešimąReikėtų žiūrėti brėžinius. Bet Skroblų g. berods yra už stotelės, taigi į sankryžą nepateks.
O VT nauda tokia, kad atsiradęs šviesoforas nestabdys. Jau bent toks pliusas.
Comment
-
Problema užprogramuojama jau pačioje pradžioje darant tinklų rekonstrukcijos projektą, kurį daro... ogi inžinerinių tinklų projektuotojai. Dažniausiai pasitenkinama pastaba - dangas atstatyti į pradinę padėtį. O čia jau terpė interpretacijoms.Parašė sleader Rodyti pranešimąČia jau rangovas renkasi kokiu būdu tą daryti, nes viskas priklauso nuo situacijos. Juo labiau jeigu pvz. vyko pasijungimas į gatvės važiuojamojoje dalyje esantį šulinį, tai uždaru būdu to niekaip nepadarysi.
Tokiame dangos išardyme ir atstatyme nematau jokios problemos, nes problema yra kitoje vietoje. T.y. techninės priežiūros trūkumas atliekant tokius darbus. Jeigu iš tiesų kažkam rūpėtų ar kokybiškai bus atstatoma danga, visuomet galima nustatyti sąlygas, kad prieš vykdant darbus būtų iškviesti specialistai, kurie įvertintų ar pagrindai gerai paruošti (sutankinti), ar danga klojama kokybiškai ir naudojami atitinkami asfaltbetonio mišiniai. Taip padarius, po kiek laiko praktiškai nebūtų įmanoma pastebėti jokių pokyčių tarp atstatytos ir aplink esančios a/b dangos.
Mano pastebėjimu yra dažna problema po dangų atstatymo, kuris vykdomas pabaigus kokius Grindos ar Vilniaus vandenų remonto darbus. Tose vietose atstatyta danga ištrupa greičiau, nei aplink likęs keliasdešimties metų senumo asfaltas. Sunku suprasti kokius jie ten a/b mišinius panaudoja, nes vargu ar kažkas tą kontroliuoja.
Beje kokybė dažniausiai nukenčia ne dėl mišinių, o dėl nepakankamo pagrindų sutankinimo, per plono asfalto sluoksnio ir dėl sujungimo siūlių nepakankamo sandarumo, kur ima skverbtis vanduo. Viską sudėjus kartu procesas itin spartus. Nuo apkrovų lopas įdumba, asfalto danga išsiriečia ir atitrūksta nuo kraštų kur ima skverbtis vanduo.Paskutinis taisė Ginthus; 2015.10.19, 12:07.
Comment


Comment