Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Rytais kai būna kamščiai į dabartinę papildomą juostą sukimui nesutelpama. Prailginus rodyklės į kairę ciklą gal taip ir nebūtų.
    Daug kur kairės rodyklės ciklą reik ilginti..
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
      Daug kur kairės rodyklės ciklą reik ilginti..
      Ne ciklą, o fazę

      Comment


        gal cia su A juostom kaip nebūt susije?

        Comment


          Parašė evvt Rodyti pranešimą
          gal cia su A juostom kaip nebūt susije?
          Taip, pro čia važinės tie "greitieji" autobusai

          Comment


            Bet jie važinės tiesiai, nedarys kairiojo posūkio. O gal planuojama ir kitur platinti Laisvės pr.? Pavyzdžiui iki pat spaudos rūmų.

            Comment


              /\ Gali būti, kad tiesiog pirma juosta taps "A".

              Comment


                Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                /\ Gali būti, kad tiesiog pirma juosta taps "A".
                Gali. Bet tuomet kamščiai dar didesni būtų Laisvės pr. Na, bet aš, kaip besinaudojantis VT, esu už ir už tokį variantą

                Comment


                  Parašė Mariak
                  Beje, kas ten daroma bus prie padegoginio žiedo?
                  Tas pats, kas ir prie Žaliojo tilto - šilumos trasos kasinėjimai.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Sveiki,

                    Gal kas žino, kas per aikštelė įrenginėjama tarp Šeškinės ir Pašilaičių ( netoli Senukų/Topo Centro) ?

                    Comment


                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                      Sveiki,

                      Gal kas žino, kas per aikštelė įrenginėjama tarp Šeškinės ir Pašilaičių ( netoli Senukų/Topo Centro) ?
                      Ten Hesburger'i nauja statys.

                      Comment


                        Parašė karzygys Rodyti pranešimą
                        Ten Hesburger'i nauja statys.
                        O kai ties šiaurinę dėl jo kiek vargo bus
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          Nebus, ten kiek žinau atsižvelgta.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Nebus, ten kiek žinau atsižvelgta.
                            Žinau, ten sklypas tarp gatvės ir jungčių, bet vis tiek...
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Vilniuje provėžos tvarkomos ypač modernia, dvigubai pigesne technologija



                              Džiugu, kad modernios kelių remonto technologijos ateina ir į mūsų miestus. Užmatytas rezultatas po tokio remonto yra išties geras.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Vilniuje provėžos tvarkomos ypač modernia, dvigubai pigesne technologija

                                Youtube video

                                Džiugu, kad modernios kelių remonto technologijos ateina ir į mūsų miestus. Užmatytas rezultatas po tokio remonto yra išties geras.
                                Rezultatas po remonto tikrai geras. Kažin, ar negalima būtų šios technikos ir technologijos panaudoti ne tik provėžų tvarkymui, bet ir asfalto duobių arba atskirų itin nelygių gatvių atkarpų remontui. Pvz., jei yra kažkokia gatvės asfalto dangos atkarpa ypač nelygi, ar negalima būtų su šia technika pravažiuojant kelis kartus per visą važiuojamosios dalies plotį remontuoti tokių atkarpų, nes paplitęs remontas frezuojant iš užpilant išfrezuotą duobę asfaltu dažnu atveju vietoje duobės rezultate gaunamas gumbas - norimo asfalto lygumo neišgauna, o šia technologija tvarkant gal ir duotų reikiamą efektą

                                Comment


                                  Parašė HSV Rodyti pranešimą
                                  Rezultatas po remonto tikrai geras. Kažin, ar negalima būtų šios technikos ir technologijos panaudoti ne tik provėžų tvarkymui, bet ir asfalto duobių arba atskirų itin nelygių gatvių atkarpų remontui. Pvz., jei yra kažkokia gatvės asfalto dangos atkarpa ypač nelygi, ar negalima būtų su šia technika pravažiuojant kelis kartus per visą važiuojamosios dalies plotį remontuoti tokių atkarpų, nes paplitęs remontas frezuojant iš užpilant išfrezuotą duobę asfaltu dažnu atveju vietoje duobės rezultate gaunamas gumbas - norimo asfalto lygumo neišgauna, o šia technologija tvarkant gal ir duotų reikiamą efektą
                                  Technologijos principas yra dangų regeneravimas, kai panaudojant esamą dangą ir pridedant nedidelį kiekį naujo asfalto ir/ar bitumo, atnaujinamas esamas ruožas. Atskiroms duobėms toks metodas netinka dėl kelių faktorių:
                                  1) mechanizmų grandies ilgis. Abiejų šių mechanizmų, reikalingų darbui atlikti, ilgis siekia apie 30 m, taigi realiai tik ilgesnius nei šis atstumas ruožus yra prasmės tvarkyti.
                                  2) duobė ten, kur išbyrėjusi danga. T.y. tvarkant duobę ją reikia užpildyti nauja danga ir nėra ką ten regeneruoti.

                                  Konkrečiai šis mechanizmas yra skirtas grynai provėžų tvarkymui. Yra tokiu principų veikiančios technikos, kuri skirta plačioms eismo juostoms atnaujinti:



                                  Galima duobes užlopyti nefrezuojant ir po to atlikti šią procedūrą. Tačiau miesto sąlygomis tai atrodo gana problematiškai. Vien didelis liukų skaičius dangoje kelia problemų (greičiausiai net ir daro metodo panaudojimą neįmanomu).
                                  Paskutinis taisė sleader; 2013.05.10, 15:17.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Technologijos principas yra dangų regeneravimas, kai panaudojant esamą dangą ir pridedant nedidelį kiekį naujo asfalto ir/ar bitumo, atnaujinamas esamas ruožas. Atskiroms duobėms toks metodas netinka dėl kelių faktorių:
                                    1) mechanizmų grandies ilgis. Abiejų šių mechanizmų, reikalingų darbui atlikti, ilgis siekia apie 30 m, taigi realiai tik ilgesnius nei šis atstumas ruožus yra prasmės tvarkyti.
                                    2) duobė ten, kur išbyrėjusi danga. T.y. tvarkant duobę ją reikia užpildyti nauja danga ir nėra ką ten regeneruoti.

                                    Konkrečiai šis mechanizmas yra skirtas grynai provėžų tvarkymui. Yra tokiu principų veikiančios technikos, kuri skirta plačioms eismo juostoms atnaujinti:

                                    Youtube video

                                    Galima duobes užlopyti nefrezuojant ir po to atlikti šią procedūrą. Tačiau miesto sąlygomis tai atrodo gana problematiškai. Vien didelis liukų skaičius dangoje kelia problemų (greičiausiai net ir daro metodo panaudojimą neįmanomu).
                                    Tai vat būtent, ilgesnėm duobėtom atkarpom tvarkyti, kur nėra šulinių. Negi negalėtų ta technika kelis kartus pravažiuoti per visą važiuojamosios dalies plotį (ar bent didžiąją jos dalį). Platesnis aparatas būtų dar geriau

                                    Comment


                                      Kiek užmačiau, tai Švitrigailos g. gana plačiai rekonstruoja "Fegda". Su dažais pasižymėję remontuotinas vietas nuo pat Basanavičiaus g.
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Parašė LBP Rodyti pranešimą
                                        Naktimis dirbti turės, kad viską tvarkingai iki liepos baigtų...
                                        Tokiuose vietose svarbu ne greitis, o kokybė. Ypač, jei dar randamas koks unikalus archeologinis objektas.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Aš tai suprantu labai gerai. Norėjau pasakyti, kad jei jie pažadėję ar privalo baigti iki pirmininkavimo ES, tuomet turės pasistengti. Kitaip pirmininkavimas vyks statybos aikštelėje
                                          N N N

                                          Comment

                                          Working...
                                          X