Parašė VEC7OR
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai patys kvailiausi, jau visi zino, amerikieciai. Bet ten daug kur galima sukti i desine per raudona. System error?Parašė kek Rodyti pranešimąŽmonės kvailėja, nelabai gaudosi kas vyksta aplink juos, vairuoja tie, kas išvis neturėtų gauti teisių vairuoti, dėl to yra paliekami šviesoforai dirbti veltui, panaikinamos žalios rodyklės, panaikinami posūkiai/apsisukimai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Avaringumas padidėtų, dėl to ir laiko įjungtus. Iš esmės nakties metu galima visus šviesoforus išjungti, vis tiek eismo praktiškai nėra.Parašė VEC7OR Rodyti pranešimąGal kas gali paaiskint kodel nakti nera isjungiami kai kurie/nereikalingi sviesoforai ?
As suprantu kad jie ismanus ir persijungia per 10s, bet kam stot ir stovet.
Ar siais laikais viskas turi but 'apsaugota' ?
Asmeniškai man tai patogiau kai jie veikia, saugiau, nes tada nereikia kievienoje sankryžoje žiūrėti į pirmumo ženklus, o Vilniuje, kai reikia pervažiuoti iš vieno miesto krašto į kitą, na patys suprantant. Net jei ir pats viską sužiūrėsi teisingai, vis tiek atsirastų tų, kurie įvažiuotų iš šalutinio, o kai naktį lakstymas belenkoks, būtų skaudžių pasekmių.
Vairuotojai sugeba net ir per raudoną įvažiuoti į sankryžą dienos metu, tai ką čia ir kalbėti apie šviesoforų išjungimą
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš griežtinimo nieko nebus - dar daugiau be teisių važinės.Parašė Briedis Rodyti pranešimąNorėjau parašyti negražiai, bet susilaikiau.
Būtina griežtinti vairuotojo pažymėjimų išdavimo tvarką.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Turiu didelį prašymą tamstai ir tuo pačiu vsiems kitiems forumiečiams. Gal galėtumet video mest per Vimeo? Man jutubą ir feisbuką blokuoja.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąKas nors paaiškins man kaip važiuoti šia sankryža? Ką aš ne taip darau? Kodėl man važiuojant per žalią skersai kelią eina žmonės ar kitos t.p?
Youtube video
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Todėl, kad jiems irgi dega žalia. Sankryža įrengta pagal senąsias taisykles.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąKas nors paaiškins man kaip važiuoti šia sankryža? Ką aš ne taip darau? Kodėl man važiuojant per žalią skersai kelią eina žmonės ar kitos t.p?
Youtube video
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pabandyk plugina Chromui "Unlimited free VPN - Hola", pasirink ten tarkim narsyti per koki USA.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTuriu didelį prašymą tamstai ir tuo pačiu vsiems kitiems forumiečiams. Gal galėtumet video mest per Vimeo? Man jutubą ir feisbuką blokuoja.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pasukant į kairę (o tu kaip tik ir sukai į kairę) dažnai atsitinka taip kad tenka praleisti važiuojančius tiesiai arba pėsčiuosius. Važiavimas tiesiai šitoje sankryžoje yra nuo stoties į Sodų gatvę (tokia yra šitos sankryžos konfigūracija).Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąKas nors paaiškins man kaip važiuoti šia sankryža? Ką aš ne taip darau? Kodėl man važiuojant per žalią skersai kelią eina žmonės ar kitos t.p?
Youtube video
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vakaruose jau prieš kelioliką metų būdavo kur kas išmanesni šviesoforai - jie persijungia momentaliai, suveikus jutikliui esančiam didesniu atstumu nuo sankryžos. Ir tam nereikia kažkokių superkosminų technologijų, kurios būtų kažkuo brangesnėsParašė VEC7OR Rodyti pranešimąGal kas gali paaiskint kodel nakti nera isjungiami kai kurie/nereikalingi sviesoforai ?
As suprantu kad jie ismanus ir persijungia per 10s, bet kam stot ir stovet.
Ar siais laikais viskas turi but 'apsaugota' ?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aga, yra pas mus toks vienas sviesoforas santaruose ir prie lidlo seskinese berods, tik pamato kai kas nors vazioja 50.001km/h iskart tau raudonas. Neturiu problemos vaziuot 50, bet stovet teks visiem del kokio nors debilo bet kurio atveju.
Idomu ka daro tie kam visada viska regulioja sviesoforai uzmiesti, ten gi ju nera...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O ar negalima sureguliuoti sviesoforo taip, kad kelio neuzstotu zmones? Palaukti reiketu tik keliomis sekundemis daugiau.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPasukant į kairę (o tu kaip tik ir sukai į kairę) dažnai atsitinka taip kad tenka praleisti važiuojančius tiesiai arba pėsčiuosius. Važiavimas tiesiai šitoje sankryžoje yra nuo stoties į Sodų gatvę (tokia yra šitos sankryžos konfigūracija).
Sakyciau, kad i kaire tai yra dar kairiau - i autobusu stoti. O i desine - tai i Seinu gatve. O Sodu ir Sopeno yra tiesiai. Apie tai sako ir zenklas melynam fone pries sankryza - man atrodo kad visiskai lygiavertis issisakojimas i abi puses.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pirmumo teisę apsprendžia ne melynas ženklas, o virš jo esantis baltas ženklas, nurodantis, kuris kelias yra pagrindinis. Šiuo atveju tai yra Stoties g. ir Sodų g. tęsinys link Pylimo g. Todėl norint sukti link Šopeno g. privaloma praleisti važiuojančius iš Sodų g.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąO ar negalima sureguliuoti sviesoforo taip, kad kelio neuzstotu zmones? Palaukti reiketu tik keliomis sekundemis daugiau.
Sakyciau, kad i kaire tai yra dar kairiau - i autobusu stoti. O i desine - tai i Seinu gatve. O Sodu ir Sopeno yra tiesiai. Apie tai sako ir zenklas melynam fone pries sankryza - man atrodo kad visiskai lygiavertis issisakojimas i abi puses.دائما الليتوانيه
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sitas zenklas nieko nesprendzia, kai sankryza yra reguliuojama.Parašė arsiakas Rodyti pranešimąPirmumo teisę apsprendžia ne melynas ženklas, o virš jo esantis baltas ženklas, nurodantis, kuris kelias yra pagrindinis. Šiuo atveju tai yra Stoties g. ir Sodų g. tęsinys link Pylimo g. Todėl norint sukti link Šopeno g. privaloma praleisti važiuojančius iš Sodų g.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pėstiesiems einantiems per Šopeno g. žalia dega tik tada, kai yra leidžiamas eismas Sodų g. <> Stoties g. Mano manymu bet koks šios sankryžos šviesoforo perreguliavimas tik pablogins situaciją. Pateiktame video kelias sukti iš Stoties g. į Šopeno g. buvo laisvas, tačiau įprastai to posūkio pralaidumas yra ne daugiau 2 autobusų/troleibusų per ciklą.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąO ar negalima sureguliuoti sviesoforo taip, kad kelio neuzstotu zmones? Palaukti reiketu tik keliomis sekundemis daugiau.
Kodėl ne? O kas tada turi nurodyti pirmumą, t.y. tai, kuris iš tų kelių yra "tiesiai"?Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąSitas zenklas nieko nesprendzia, kai sankryza yra reguliuojama.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kai sankryza reguliuojama nera skirtumo kuris tiesiai. Man dega zalia ir as vaziuoju ir man nusispjaut jei kazkas atvaziuos man is "pagrindinio" kelio i sona. Man dege zalia. Tai jokia ne rodykle tai normalus zalias signalas.Parašė Mettal Rodyti pranešimąPėstiesiems einantiems per Šopeno g. žalia dega tik tada, kai yra leidžiamas eismas Sodų g. <> Stoties g. Mano manymu bet koks šios sankryžos šviesoforo perreguliavimas tik pablogins situaciją. Pateiktame video kelias sukti iš Stoties g. į Šopeno g. buvo laisvas, tačiau įprastai to posūkio pralaidumas yra ne daugiau 2 autobusų/troleibusų per ciklą.
Kodėl ne? O kas tada turi nurodyti pirmumą, t.y. tai, kuris iš tų kelių yra "tiesiai"?
KET XVIII. 167. Kai eismas reguliuojamas šviesoforu, vairuotojas privalo vadovautis šviesoforo signalais, kad ir kokie būtų važiavimo pirmenybę nurodantys kelio ženklai.
Aisku reiketu praleist zmones, jeigu jie kirstu ir "pagrindini" kelia. Man apskritai labai nepatinka praktira praleidineti zmones, sukant i kaire. I desine pretenziju neturiu. Bet i kaire tenka sustoti viduri sankryzos jau isibegejus.
Tokia vieta yra pvz sukant is Verkiu g. i Kareiviu g. i kaire, kur gaunasi posukis kokiu 150 laipsniu kampu ir dar turi chekint pesciuosius...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tu turbūt juokauji? Pagal tavo logiką, jei dega žalia, važiuoji kur nori ir kaip nori, svarbu per žalią? Reiktų KET atsiversti.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąKai sankryza reguliuojama nera skirtumo kuris tiesiai. Man dega zalia ir as vaziuoju ir man nusispjaut jei kazkas atvaziuos man is "pagrindinio" kelio i sona. Man dege zalia. Tai jokia ne rodykle tai normalus zalias signalas.
KET XVIII. 167. Kai eismas reguliuojamas šviesoforu, vairuotojas privalo vadovautis šviesoforo signalais, kad ir kokie būtų važiavimo pirmenybę nurodantys kelio ženklai.
Aisku reiketu praleist zmones, jeigu jie kirstu ir "pagrindini" kelia. Man apskritai labai nepatinka praktira praleidineti zmones, sukant i kaire. I desine pretenziju neturiu. Bet i kaire tenka sustoti viduri sankryzos jau isibegejus.
Tokia vieta yra pvz sukant is Verkiu g. i Kareiviu g. i kaire, kur gaunasi posukis kokiu 150 laipsniu kampu ir dar turi chekint pesciuosius...
Troleibusams, važiuojantiems iš Sodų g. link stoties irgi dega žalia, ir jie važiuoja tiesiai, todėl juos turi praleisti, nes suki į kairę (paryškinau vietą, kurioje ir pats teigi, jog suki į kairę) ir tau kliūtis gaunasi iš dešinės.دائما الليتوانيه
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nėra tokie kvaili vairuotojai, jog tokių situacijų nesugebėtų išspręsti. Kadangi kaip tyčia tenka itin daug susidurti su naujais šviesoforais Buivydiškių, Rygos, Žemaitės, Kauno g. ir ten tikrai viskas absurdiškai padaryta : 1. Persistengta su nesikertančiais eismais, todėl nelogiškai ilgai tenka laukti žalio tiek pėstiesiems, tiek vairuotojams (pvz pėsti niekada nevaikščiojau per raudoną šviesą, bet šiuose šviesoforuose tenka), 2. Šviesoforai sustatyti itin nepatogiai, kartais net neturi galimybių matyti kokia tau šviesa dega. Apie 7-10proc. pramiega šviesoforą, nes visą laiką nebūsi gi pasilenkęs, jog pamatytum kada užsidega žalias. Pvz aš sustoju maždaug per du auto kurpusus nuo Stop linijos (kažin ar tai nėra pažeidimas?).Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąKai sankryza reguliuojama nera skirtumo kuris tiesiai. Man dega zalia ir as vaziuoju ir man nusispjaut jei kazkas atvaziuos man is "pagrindinio" kelio i sona. Man dege zalia. Tai jokia ne rodykle tai normalus zalias signalas.
KET XVIII. 167. Kai eismas reguliuojamas šviesoforu, vairuotojas privalo vadovautis šviesoforo signalais, kad ir kokie būtų važiavimo pirmenybę nurodantys kelio ženklai.
Aisku reiketu praleist zmones, jeigu jie kirstu ir "pagrindini" kelia. Man apskritai labai nepatinka praktira praleidineti zmones, sukant i kaire. I desine pretenziju neturiu. Bet i kaire tenka sustoti viduri sankryzos jau isibegejus.
Tokia vieta yra pvz sukant is Verkiu g. i Kareiviu g. i kaire, kur gaunasi posukis kokiu 150 laipsniu kampu ir dar turi chekint pesciuosius...
Comment
 
Comment