Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Ženklų kiek
    Turgelių žiedinių sankryžų projektiniai pasiūlymai:
    Eismo organizavimas
    Ženklinimas pateiktas eismo organizavimo plane. Horizontalusis ženklinimas atliekamas naudojant polimerines medžiagas su stiklo rutuliukais. Ženklinimas turi būti atliekamas vadovaujantis
    eismo organizavimo brėžiniu ir „Kelių horizontaliojo ženklinimo taisyklėmis Nr. 3-82“ Kelio ženklai turi būti statomi vadovaujantis eismo organizavimo brėžiniu bei „Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklėmis Nr. 3-83“ Kelio ženklams naudojama aukšto intensyvumo plėvelė. Nuolatinių vertikaliųjų kelio ženklų eksploatacinių charakteristikų klasė ne žemesnė nei nurodyta TRA VŽ 12. Nukreipiamieji kelio ženklai Nr. 407 salelėse įrengiami nulinio dydžio. Kelio ženklai įrengimai ant saugių atramų (ne didesnio kaip 76,1/2,9 mm skersmens). Kiti kelio ženklai įrengiami 1 dydžio grupės.

    projektiniai http://old.salcininkai.lt/get_file.p...syeVducG8lM0Q=

    Negi yra toks ženklinimo taisyklių reikalavimas uždėti dubliuojančius perėjos ženklus iš priešingos pusės, kur fiziškai neįmanoma važiuoti mašinoms.

    Palyginimui - Želvos žiedinė sankryža (Ukmergės r.)
    Atrodo, Želvos rekordas, kur kiekvienai perėjai tenka net ne 4, o 8 pėsčiųjų perėjos ženklai, nebus sumuštas
    Foto 2014.05

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą

      Negi yra toks ženklinimo taisyklių reikalavimas uždėti dubliuojančius perėjos ženklus iš priešingos pusės, kur fiziškai neįmanoma važiuoti mašinoms.
      Yra. Kiekviena sankryža su salele ar skiriamąja juosta yra tokia. Niekas net nepastebėjo, kol neėmė piktnaudžiauti geltonais skydais ir su pėsčiųjų asociacija pakėlėme vėją. Gerai būtų inicijuoti ir taisyklių atitaisymą.
      Paskutinis taisė Ginthus; 2020.03.01, 18:42.

      Comment


        Emilis Gorbačiovas
        3 mln. eurų kainavusi žiedinė sankryža gyventojus „varo iš kantrybės“: viena avarija po kitos, o pažeidimai – sunkiai išvengiami
        https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...veng-14940738/

        Kauno rajone esančio Akademijos miestelio Universiteto gatvėje – sujudimas: mažiau nei prieš metus įrengtoje žiedinėje sankryžoje nesiliaujama fiksuoti Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimų. Sankryža problemų kelia ne tik jauniems, bet ir nemenką patirtį turintiems vairuotojams, mat, pasak gyventojų, ženklai klaidinantys, o išplanavimas – nelogiškas. Vis tik panašu, jog situacija pasikeis, mat jau netrukus Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) ketina inicijuoti ženklinimo pakeitimus.
        Dabar gi į sankryžą įvažiuojantys gyventojai labai dažnai nesąmoningai pažeidžia KET.
        „Atvažiavę nuo Šakių plento antrąja juosta, žmonės įvažiuoja į žiedą ir suka Kauno miesto kryptimi, kurios pasirinkti, pagal dabartinį ženklinimą, negalima. Dažnam vairuotojui atrodo, kad įvažiavus į žiedą galima rinktis bet kurį išvažiavimą, net ir apsukus kelis ratus. O šioje sankryžoje žiedu galima važiuoti tik antrame išvažiavime. Tiesa, tai galioja tik atvažiuojantiems nuo Šakių plento“, – naujienų portalui lrytas.lt aiškino seniūnas. Anot S.Nominaičio, dėl painaus kelio atkarpos žymėjimo kalbėta ir su policijos pareigūnais, kurie taip pat suabejojo projektavimo ir ženklinimo logika. „Policininkai sakė, jog jei žiedinėje sankryžoje įvyksta vienas kitas KET pažeidimas, vairuotojas yra nubaudžiamas, kaip ir viskas logiška – kaltė suverčiama neapdairumui. Bet kai tas pats pažeidimas kartojasi nuolat, klausimų kyla ir policijos atstovams“, – pasakojo S.Nominaitis.

        Comment


          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
          Emilis Gorbačiovas
          3 mln. eurų kainavusi žiedinė sankryža gyventojus „varo iš kantrybės“: viena avarija po kitos, o pažeidimai – sunkiai išvengiami
          https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...veng-14940738/
          Ir aš nesupratau, kokių problemų jis ten rado. Kauniečiams matomai tiesiog nepatinka apibrėžtumai bei suvaržymai

          Comment


            Viršupio g. sankryžos rekonstrukcija į žiedą. Man tik įdomu, tie pertekliniai atitvarai saugos žmones nuo automobilių ar priešingai?
            Attached Files
            Paskutinis taisė Ciurlionis; 2020.05.25, 20:56.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Sakyčiau, nuo laukinių gyvūnų jie. Vienintelis paaiškinimas.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Na, aš tai laisvai įsivaizduočiau gudručius, einančius skersai žiedą, nes taip gi trumpiau

                Comment


                  Ilgąjį šventinį savaitgalį eilinį kartą maliausi po Rygą ir jos apylinkes. Pastebėjau, kad žiedinių sankryžų ten apskritai nėra daug. O tos kur yra - tėra elementarūs standartiniai žiedai vulgaris be jokių dabar Lietuvoj madingų turbo-šmurbo-pasirink-eismo-juostą-kilometras-prieš-žiedą-nes-kitaip-nuvažiuosi-bbž-kur konfigūracijų. Ir matydamas kaip sklandžiai viskas veikia net tokiame mazge kaip https://www.google.com/maps/@56.9315.../data=!3m1!1e3 , pradėjau galvoti, kad eismo planuotojai pas mus eilinį kartą overendžinyrino, o paprastumas ir eismo žieduose standartizavimas (įvažiuoji iš kurios nori juostos, išvažiuoji tik iš pirmos) laimi prieš tariamai modernesnius eismo organizavimo principus.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                    Ilgąjį šventinį savaitgalį eilinį kartą maliausi po Rygą ir jos apylinkes. Pastebėjau, kad žiedinių sankryžų ten apskritai nėra daug. O tos kur yra - tėra elementarūs standartiniai žiedai vulgaris be jokių dabar Lietuvoj madingų turbo-šmurbo-pasirink-eismo-juostą-kilometras-prieš-žiedą-nes-kitaip-nuvažiuosi-bbž-kur konfigūracijų. Ir matydamas kaip sklandžiai viskas veikia net tokiame mazge kaip https://www.google.com/maps/@56.9315.../data=!3m1!1e3 , pradėjau galvoti, kad eismo planuotojai pas mus eilinį kartą overendžinyrino, o paprastumas ir eismo žieduose standartizavimas (įvažiuoji iš kurios nori juostos, išvažiuoji tik iš pirmos) laimi prieš tariamai modernesnius eismo organizavimo principus.
                    Buvau vasaros šventinę dieną mieste. Nebuvo jokių kamščių ir eismo problemų. Išvada - važinėti darbo dienomis yra overengineeringas...

                    Comment


                      Pirmadienis LV buvo nedarbo diena?
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                        Pirmadienis LV buvo nedarbo diena?
                        Tai pats rašei "savaitgalį". Na ir bet kuriuo atveju važiavai turbūt ne pikinę valandą iš miegamojo į pramoninį?

                        Comment


                          Spėju, kad buvo darbo diena. Šiaip iš akies lyginti sunku nes neaišku kokie ten srautai. Gal Vilniaus žiedai judresni? Beje nepamiršk, kad latviškam žiede yra papildomos estakados garantuoju, kad jos turi didelę įtaką srautui. Beje jau iš mapso matosi tokių žiedų trūkumas - beveik nenaudojama 3 žiedo juosta, o iš patirties galiu pasakyti, kad 1 žiedo juosta irgi naudojama minimaliai.

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Tai pats rašei "savaitgalį". Na ir bet kuriuo atveju važiavai turbūt ne pikinę valandą iš miegamojo į pramoninį?
                            Esu važinėjęs vasarą, žiemą, darbo dieną, savaitgalį, per Naujus metus, remontuose ir t.t. ir pan. Ryga savo eismu kol kas nešokiravo.
                            Paskutinis taisė Tomas; 2020.07.08, 13:26.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                              Gal Vilniaus žiedai judresni?
                              Na taip, Vilniuje tokiame žiede srauto greitis būtų 80-90 km/h, Rygoj - 50. Tai labai palengvina įvažiavimą ir išvažiavimą iš žiedo. 3 juostų žiedų aš irgi nesuprantu.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Man tai daug priimtinesni naujieji Vilniaus žiedai, iš anksto aišku kurią juostą rinktis, įvažiavus nebėra grėsmės, kad kas užlįs iš gretimos juostos (išskyrus etatiniai pažeidėjai).

                                Vienintelę bėdą matau tik dėl apsunkintų galimybių apvažiuoti troleibusus, principe persirikiuoti galima tik ties įvažiavimais.

                                Palyginus Kaune orientuotis žieduose daug sudėtingiau, ypač kai retai važiuoji. Dalis ištisinės, dalis skirta įvažiuot/išvažiuot. Neintuityvu.

                                Na o piko metu daug kur nesmagu, tad paprasčiau patogiau planuotis laiką. Ne visi turi tokias galimybes, bet dažnu atveju realu.
                                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                Comment


                                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                  Man tai daug priimtinesni naujieji Vilniaus žiedai, iš anksto aišku kurią juostą rinktis, įvažiavus nebėra grėsmės, kad kas užlįs iš gretimos juostos (išskyrus etatiniai pažeidėjai).
                                  Rygoj irgi iš anksto aišku, visada renkiesi kraštinę dešinę ir nesuki galvos. Ir nereikia prieš pusę kilometro pradėti procesinti krūvos eismo ženklų nurodančių kur ir kaip važiuoti, nes jų paprasčiausiai nėra.

                                  Palyginus Kaune orientuotis žieduose daug sudėtingiau, ypač kai retai važiuoji. Dalis ištisinės, dalis skirta įvažiuot/išvažiuot. Neintuityvu.
                                  Jo, Kaune kiekvienas žiedas atskira istorija.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                    Rygoj irgi iš anksto aišku, visada renkiesi kraštinę dešinę ir nesuki galvos. Ir nereikia prieš pusę kilometro pradėti procesinti krūvos eismo ženklų nurodančių kur ir kaip važiuoti, nes jų paprasčiausiai nėra.



                                    Jo, Kaune kiekvienas žiedas atskira istorija.
                                    Kaune neseniai teko važiuoti savo prabangia automašina, tai tiek žiedai, tiek gatvių žymėjimas kaip iš sovietmečio.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Kaune neseniai teko važiuoti savo prabangia automašina, tai tiek žiedai, tiek gatvių žymėjimas kaip iš sovietmečio.
                                      Važiuotum su bemsu, nerūpėtų ženklinimas.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Tokia ir prabangi, jei į kelio ženklinimą gilinosi. Melagis
                                        Show must go von!

                                        Comment


                                          Tai pala, negi Kaune jau pakeitė žiedus? Kiek atsimenu kaip ir Rygoj- beveik visur- išvažiavimas iš žiedo tik iš dešinės juostos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X