Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Premier Rodyti pranešimą

    mano manymu po žiedo perbraižymo drąstiškai sumažėjo pralaidumas, pailgėjo spūstys. dabar jau 7 ryto visi stovi nuo lazdynų...
    Nors žiede dvi juostos su savo kryptimis, bet pastebėjau kad piko metu daugiau būna užpildyta tik viena,
    arba žiede norint kitus aplenkti ar keisti išvažiavimą, sudėtinga, nes keisti juostų žiede iš esmės negalima, ištisinės linijos..
    kaip manot kas galėtų padėti padidinti pralaidumą, gražinti žiede tris juostas, ar padaryti punktyrines linijas?
    Manau problema ta, kad juostos subraižytos ne pagal realius srautus, pvz. į GV nusukti galima tik viena juosta, kai į Savanorių pr. dviem, turėtų būti atvirkščiai. Kituose žieduose pralaidumas tai padidėjo, jau nekalbant apie saugumą. Beje, keisti žiede juostas taip pat galima, tik ne visur kaip seniau ,o tik tam tikrose vietose.

    Flickr

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      O ką ten reiktų daryti? Anksčiau žiede vyravo chaosas, kiekviena juosta buvo bloga juosta, nebuvo jokios eismo logikos. Dabar atsirado aiški važiavimo logika, pagerėjo saugumas, važiavimas žiedu tapo civilizuotas. Buvo labai blogai ir situacija pagerėjo kardinaliai. Ką ten dar būtų galima keisti?
      Kadangi važiuoju ten kelis kart per dieną - logika ne per didžiausia. Maždaug 90 proc. mano matomų troleibusų/autobusų rikiuojasi žiede per ištisinę ir kokie 20 proc. matomų vairuotojų daro taip pat. Tai nežinau ar čia didesnis saugumas. Avarijų taip pat jau mačiau. Dėl pralaidumo atvažiuojant nuo Gariūnų/Vakarinio aplinkkelio - nelabai įsivaizduoju sprendimo - gal šviesoforas žiede padėtų kažkiek sureguliuoti srautus. Bet jį reikėtų derinti su Vingio parko šviesoforu, nes kitu atveju bus tiesiog užkištas žiedas.

      Comment


        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
        Kadangi važiuoju ten kelis kart per dieną - logika ne per didžiausia. Maždaug 90 proc. mano matomų troleibusų/autobusų rikiuojasi žiede per ištisinę ir kokie 20 proc. matomų vairuotojų daro taip pat. Tai nežinau ar čia didesnis saugumas. Avarijų taip pat jau mačiau. Dėl pralaidumo atvažiuojant nuo Gariūnų/Vakarinio aplinkkelio - nelabai įsivaizduoju sprendimo - gal šviesoforas žiede padėtų kažkiek sureguliuoti srautus. Bet jį reikėtų derinti su Vingio parko šviesoforu, nes kitu atveju bus tiesiog užkištas žiedas.
        Galbūt yra trūkumų, bet situacija yra nepalyginamai geresnė, nei buvo anksčiau.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Vilniaus vairuotojų kantrybė išseko: reikalauja atšaukti nesuprantamus eismo pakeitimus
          Taip pat peršasi išvada, kad Transporto departamentui ir Eismo organizavimo skyriui vadovauja visiškai nekompetentingi asmenys, kurie nesiekia spręsti eismo problemų, o daro neapgalvotus sprendimus siekiant parodyti, kad skyrius dirba ir yra reikalingas. Taip pat norime atkreipti dėmesį, kad tokiais veiksmais didindami transporto kamščius Vilniuje,

          Remdamiesi aukščiau išdėstytu prašome: 1. Kuo greičiau panaikinti „patobulinimus“ visuose Vilniaus miesto eismo žieduose, atstatant prieš tai buvusį eismo juostų ženklinimą ir eismo žiedų pralaidumą.
          2. Grąžinti eismo juostas, kurios panaudotos dviračių takeliams ir parkavimuisi, miesto transportui. Dviračių takelius ir parkavimosi vietas kurti papildomai, nemažinant esamos transporto struktūros.
          3. Pakeisti atsakingus už šiuos „patobulinimus“ asmenis kompetentingais darbuotojais, kurie iš esmės spręstų miesto transporto eismo organizavimą mažinant šviesoforų ir didinant apvažiavimo sprendimų skaičių.“

          https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...imus-12828737/
          Pagal pavadinimą pavyko.surasti straipsnį
          Paskutinis taisė Romas; 2019.12.09, 12:05.

          Comment


            Na šiaip tai tas pastovus juostų perbraižymas pedagoginiame žiede tai tikrai užknisa. Įvažiavęs supranti kad vėl pakeitė ir dabar teks išsukti kitur ir važiuoti ratu, taip dar didinant kamščius. O daugiau tai čia kaip ir visada peticijose - emocijos ir nieko daugiau.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              Na šiaip tai tas pastovus juostų perbraižymas pedagoginiame žiede tai tikrai užknisa. Įvažiavęs supranti kad vėl pakeitė ir dabar teks išsukti kitur ir važiuoti ratu, taip dar didinant kamščius. O daugiau tai čia kaip ir visada peticijose - emocijos ir nieko daugiau.
              Iš savo patirties galiu pasakyti, kad žirmūnų, olandų ir santariškių žiedų perbraižymas labai pasiteisino, gerokai padidėjo ne tik saugumas ir aiškumas, bet ir pralaidumas, tačiau su pedagoginiu ir ypač savanorių žiedais to nepasakyčiau. Aišku dabar žymiai saugiau ir komfortiškiau jais važiuoti, bet juostos ir kryptys subraižytos paprasčiausiai ne pagal realius srautus.
              Paskutinis taisė Lettered; 2019.12.09, 12:00.
              Flickr

              Comment


                Savanorių žiede iš viso betvarkė - kerta linijas, važiuoja tyčia ne pagal nurodytas kryptis. Ir, atrodo, šeštadienį, kai srautai mažesni ir skubėti nėra ko. Niekas nereaguoja.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  Na šiaip tai tas pastovus juostų perbraižymas pedagoginiame žiede tai tikrai užknisa.
                  Pastovus perbraižymas ?! Nejuokinkit, perbraižė vieną kartą per 20 metų

                  Įvažiavęs supranti kad vėl pakeitė ir dabar teks išsukti kitur ir važiuoti ratu, taip dar didinant kamščius. O daugiau tai čia kaip ir visada peticijose - emocijos ir nieko daugiau.
                  Šiaip tai prieš kiekvieną įvažiavimą į žiedą stovi įspėjamieji ženklai apie eismo kryptis sankryžoje (irgi netgi ne po vieną ženklą), tai man visiškai nesuprantama kodėl negalima tinkamą eismo juostą pasirinkti dar prieš įsukant į žiedą

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Savanorių žiede iš viso betvarkė - kerta linijas, važiuoja tyčia ne pagal nurodytas kryptis. Ir, atrodo, šeštadienį, kai srautai mažesni ir skubėti nėra ko. Niekas nereaguoja.
                    Aš vakar atvažiavau G. Vilku ir norėjau išvažiuoti link Ikea, tai iš pirmo karto nepataikiau, apsukau ratą, persirikiavau taip kaip man reikėjo (bet nebūtinai pagal KET ir žymėjimą) ir išvažiavau.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                      Aš vakar atvažiavau G. Vilku ir norėjau išvažiuoti link Ikea, tai iš pirmo karto nepataikiau, apsukau ratą, persirikiavau taip kaip man reikėjo (bet nebūtinai pagal KET ir žymėjimą) ir išvažiavau.
                      O kaip ten galima nepataikyt? Ten nėra kur taikyt, reik tiesiog išsukt. Arba važiavai reikiama juosta ir pražiopsojai išsukimą, arba pačioje pradžioje atsistojai į neteisingą juostą ir jau pirmam rate rikiavaisi tam, kad toliau galėtum suktis žiede (ir vis tiek dar turėjai šansą nepražiopsot).

                      Man dabartinė tvarka žymiai tvarkingesnė ir aiškesnė, anksčiau pvz norėdamas važiuoti link Ikėjos PRIVALĖDAVAI persirikiuoti į pirmą juostą pravažiavęs išsukimą link Panerių, nes tai nebuvo tipinis trijų juostų žiedo išvažiavimas, kuriame gali išvažiuoti ir pirma, ir antra juostomis. Vat tuomet tikrai esu kelis kart pražiopsojęs persirikiuoti ir sukęs garbės ratą, o su nauja tvarka dar nepasitaikė.

                      Kas nepamenat, tai vat taip būdavo:
                      https://www.google.lt/maps/@54.66801...7i13312!8i6656

                      Comment



                        Vilniaus Kelių policijos vadas siūlo būdą spūstims Edukologijos žiede mažinti: lauk pėsčiuosius

                        Mums, vairuotojams, problema ta, kad mes turime jus praleisti ir vietoj to, kad didėtų pralaidumas, mes jus praleidinėjame. O jūs, kaip nedrausmingi pėstieji, einate vienas paskui kitą vorele, tai praktiškai stovime vietoje“, – kalbėjo sostinės Kelių policijos valdybos viršininkas.
                        Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1244296?copied


                        Galima taip suprasti, kad Lietuvos policija nedaug kuo skiriasi nuo kolegų iš kitų rytinių postsovietinių valstybių, o šviesoforas pėstiesiems ir vairuotojams šioje vietoje ,matyt, tabu ?
                        Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                        Comment


                          Šiaip tai liudniausia yra tai, kad veikiausiai daugiausia visų nelogiškų ir neadekvačių eismo organizavimo sprendimų ateina būtent iš policijos. Kažkodėl visai nenustebins, kad idiotiškas sprendimas visur kabinti ryškiaspalvius perėjų skydus yra inicijuotas būtent kelių policijos atstovų, veikiausiai tas pats yra ir su šviesoforais, kur "prištampuota" perteklinis skaičiuos apsaugotų fazių. Nieko keisto, kad ir tokių pasiūlymų kaip pastarasis nuskamba. Juk kelių ar ne kelių policijos pareigūnas, tai ne eismo inžinierius, kuris turi atitinkamų žinių ir baigęs specializuotus mokslus. Pareigūnai gali būti baigę teisę, o tai niekuom nepanašu į inžineriją.

                          Comment


                            Pėstieji gi perskris į kitą pusę.
                            O jei rimtai, tai čia labai liūdna, kad iš policijos tokių pasiūlymų sulaukiam. Nelabai kuo skiriasi nuo kolegų iš rytų, teikdami tokius pasiūlymus. Atrodytų turėtų viskas eiti automobilizacijos mažinimo link, o čia ji tik bus didinama.

                            Comment


                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                              ...persirikiavau taip kaip man reikėjo (bet nebūtinai pagal KET ir žymėjimą) ir išvažiavau.
                              Tai kaip suprantu daugiausiai problemų kyla būtent tokiems pratusiems važiuoti kaip jiems reikia, o ne pagal taisykles. Tai anksčiau buvo realiai galima mėtytis tarp juostų ir aplenkinėti kitus, o dabar nebegalima. Blogai. Kur pasirašyti peticiją?
                              Nors apskritai tai pritariu, kad ne visur atitinka realius srautus ir gaunasi, kad įvažiuojant į žiedą viena juosta pustuštė, o kita nutysusi. Bet ne visuomet ir galima pasiekti to balanso iškart visomis kryptimis.
                              Paskutinis taisė Ginthus; 2019.12.09, 20:02.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Tai kaip suprantu daugiausiai problemų kyla būtent tokiems pratusiems važiuoti kaip jiems reikia, o ne pagal taisykles. Tai anksčiau buvo realiai galima mėtytis tarp juostų ir aplenkinėti kitus, o dabar nebegalima. Blogai. Kur pasirašyti peticiją?
                                Nors apskritai tai pritariu, kad ne visur atitinka realius srautus ir gaunasi, kad įvažiuojant į žiedą viena juosta pustuštė, o kita nutysusi. Bet ne visuomet ir galima pasiekti to balanso iškart visomis kryptimis.
                                Sakyčiau, kad problema tai kaip tos sankryžos yra pastatytos, o ne pats ženklinimas, nes net nežinau kaip gudriau būtų galima subraižyt, kad būtų aišku ir logiška.

                                Comment


                                  Milicija sako, kad reikia mažinti pėsčiųjų srautus ir taip gerinti milicijos pagrindinės funkcijos, gatvių pralaidumo, užtikrinimą

                                  Vilniaus Kelių policijos vadas siūlo būdą spūstims Edukologijos žiede mažinti: lauk pėsčiuosius
                                  https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ozrJcwA1IJTN-4

                                  Transporto srautai Edukologijos žiede – didžiuliai. Rytinės ir vakarinės spūstys čia nieko seniai nebestebina, tačiau pravažiuoti šia eismo arterija neretai sunku ir vidury dienos. Tikras iššūkis čia gatvę kirsti ir pėstiesiems ar dviratininkams. Per piką žiede eismą reguliuoja policijos pareigūnai, kurie tvirtina žinantys, kaip situaciją pagerinti. Tam esą tereikia sumažinti pėsčiųjų perėjų.
                                  „Dėl policijos siūlymo panaikinti pėsčiųjų perėjas Edukologijos žiede.“ Toks jo pasisakymas įtrauktas į komisijos, kurią sudaro Vilniaus savivaldybės, policijos, Susisiekimo ministerijos, „Vilniaus plano“, „Susisiekimo paslaugų“, VGTU, visuomeninių organizacijų atstovai, darbotvarkę.
                                  Ir straipsnio vinis. Milicininkas siūlo problemos sprendimą:
                                  Sostinės Kelių policijos valdybos viršininkas, paprašytas pakomentuoti šį pasiūlymą, 15min sakė, kad policijos pareigūnai, nuolat šiame žiede reguliuojantys eismą spūsčių metu, turi pastabų. „Kol kas yra siūlymas naikinti (pėsčiųjų perėjas – red.past.) toje pusėje, kur kelias link Ukmergės ir Geležinio Vilko gatvių, – sakė D.Šalomskas. – Motyvas vienas – sumažinti spūstis, padidinti žiedo pralaidumą.“ Paklaustas, kaip tuomet pėstiesiems, dviratininkams, paspirtukininkams tektų kirsti žiedą nuo T.Narbuto g. pusės ir pasiekti Konstitucijos prospektą ar atvirkščiai, pareigūnas sakė, kad eiti tektų kita puse.
                                  Bet tai Jesus Christ. Algas jiems padvigubino, o nei smegenų, nei kompetencijos net per milimetrą nepaaugo. Ir čia kalba ne šiaip koks eilinis mentas, o jų gana aukštas vadas. Kaip? Kodėl? Iš kur tokie nekompetentingi nevykėliai atsiduria tokiose pozicijose? Juk visiškai akivaizdu, kad žmogus kabantis tokius kliedesius nėra pajėgus būti savo pareigose.

                                  Comment


                                    "Truputį" išlindo policininko mentalitetas . Šiaip jau žiedo pralaidumas sumažėjo po tų visų juostų perbraižymų. Kokiu išvis tikslu tai buvo daroma? Ar tik ne dėl pėsčiųjų saugumo? Būtų įdomu sužinoti avaringumo žiede statistiką prieš ir po.

                                    O jūs, kaip nedrausmingi pėstieji, einate vienas paskui kitą vorele, tai praktiškai stovime vietoje“, – kalbėjo sostinės Kelių policijos valdybos viršininkas.
                                    Prie perėjos atėjęs pėstysis turi palaukti, kol ateis dar koks 10 kolegų, ir tik tada visi kartu gali efektyviai eiti per gatvę .

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Šiaip tai liudniausia yra tai, kad veikiausiai daugiausia visų nelogiškų ir neadekvačių eismo organizavimo sprendimų ateina būtent iš policijos. Kažkodėl visai nenustebins, kad idiotiškas sprendimas visur kabinti ryškiaspalvius perėjų skydus yra inicijuotas būtent kelių policijos atstovų, veikiausiai tas pats yra ir su šviesoforais, kur "prištampuota" perteklinis skaičiuos apsaugotų fazių. Nieko keisto, kad ir tokių pasiūlymų kaip pastarasis nuskamba. Juk kelių ar ne kelių policijos pareigūnas, tai ne eismo inžinierius, kuris turi atitinkamų žinių ir baigęs specializuotus mokslus. Pareigūnai gali būti baigę teisę, o tai niekuom nepanašu į inžineriją.
                                      Visiskai teisingai. Derinant projektus, bet kokius, ar mieste, ar užmiestyje, ar LAKD keliuose, reikia gauti policijos suderinimą.

                                      Comment


                                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                        Prie perėjos atėjęs pėstysis turi palaukti, kol ateis dar koks 10 kolegų, ir tik tada visi kartu gali efektyviai eiti per gatvę .
                                        Tam žmonija yra išradusi šviesoforą, kuris "supakuotus" srautus praleidžia kas kiek laiko. Bet matyt apie tokį dalyką ne visi dar girdėjo. Gal ir pas mus kažkada išras "ratą", nes kitų sugalvotais ir praktiškai išbandytais pavyzdžiais pasinaudoti nesugebame, vis reikia kažką savotiško išgalvoti.

                                        Comment


                                          Realiai pėsčiųjų srautas, kiek ėjau, ties Laisvės kelio paminklu nėra didelis. Bet ta perėja pati pavojingiausia, nes ten visi greitai važiuoja, nesitiki pėsčiųjų ir juostų daug. Pėstieji tolesnėje perėjoje Panoramos link nieko netrukdo, nes ten mašinos ir taip stovi laukdamos, kol galės įvažiuoti į žiedą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X