Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
    [URL="https://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/pedagoginio-ziedo-laukia-dar-daugiau-permainu-jame-mazins-vaziavimo-greiti.d?id=81167239"]https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=81167239


    Ar esate matę ką nors panašaus užsienyje? Kaip suprantu, kalneliai bus pačiame žiede.
    Siaip as neesu mates tokio dydzio ziediniu sankryzu uzsienio miestuose kurie yra panasaus dydzio kaip Vilnius - cia tiesiog absurdiskai masyvi ziedine sankryza.

    Bet kalbant apie tuos kalnelius, as irgi supratau kad jie bus paciame ziede o ne prie ziedo ivaziavimo.

    Comment


      Esu ne kartą matęs, kaip tame žiede vos nepartrenkiami pėstieji, einantys per perėją. Mašinos routinely važiuoja 70km/h ar panašiu greičiu. Tai labai smagu, kad savivaldybė dasiprotėjo, kad tą anarchiją reikia raukti. Kaip suprantu, ten bus įrengtos ir dviračių pervažos.

      Comment


        Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

        Siaip as neesu mates tokio dydzio ziediniu sankryzu uzsienio miestuose kurie yra panasaus dydzio kaip Vilnius - cia tiesiog absurdiskai masyvi ziedine sankryza.

        Bet kalbant apie tuos kalnelius, as irgi supratau kad jie bus paciame ziede o ne prie ziedo ivaziavimo.
        Tokio dydžio žiedų nuo mūsų į Vakarus tikrai yra. Tik jie dažniausiai reguliuojami šviesoforais. Tokio chaoso kaip, pavyzdžiui, Vilniuje Savanorių pr. - Tūkstantmečio žiede ten niekas neleistų.

        Comment


          "Užsisėdo" ant pedagoginio žiedo O kad kažką sugalvotų didieji protai su Gerosios Vilties žiedu kažkaip ilgai tenka laukt ir vilties mažėja Ypač ten smagu vakare piko metu, kai iš Savanorių prospekto nuo centro pusės reik į žiedą įvažiuot. Pirmą juostą dažniausiai užkemša važiuojantis pirma ir po to bandantys toliau žiedu važiuot. Kitose vietose pirma juosta irgi važiuoja kaip kas sugalvoja.

          Comment


            Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
            Ar esate matę ką nors panašaus užsienyje? Kaip suprantu, kalneliai bus pačiame žiede.
            Užsienyje nepamenu, bet Jakų žiede jau senokai yra įrengti greičio mažinimo kalneliai.

            Parašė mag Rodyti pranešimą
            "Užsisėdo" ant pedagoginio žiedo O kad kažką sugalvotų didieji protai su Gerosios Vilties žiedu kažkaip ilgai tenka laukt ir vilties mažėja Ypač ten smagu vakare piko metu, kai iš Savanorių prospekto nuo centro pusės reik į žiedą įvažiuot. Pirmą juostą dažniausiai užkemša važiuojantis pirma ir po to bandantys toliau žiedu važiuot. Kitose vietose pirma juosta irgi važiuoja kaip kas sugalvoja.
            Gal ir ten kažkada padarys kintamo eismo juostų skaičiaus žiedą (tokį koks "pedagoginio"). Jau kaip ir laikas būtų.

            Comment


              Parašė mag Rodyti pranešimą
              "Užsisėdo" ant pedagoginio žiedo O kad kažką sugalvotų didieji protai su Gerosios Vilties žiedu kažkaip ilgai tenka laukt ir vilties mažėja Ypač ten smagu vakare piko metu, kai iš Savanorių prospekto nuo centro pusės reik į žiedą įvažiuot. Pirmą juostą dažniausiai užkemša važiuojantis pirma ir po to bandantys toliau žiedu važiuot. Kitose vietose pirma juosta irgi važiuoja kaip kas sugalvoja.
              Dar smagiausia būna kai iš žiedo į Tūkstantmečio g. išsuka iš antros juostos, avarinių situacijų kasdien pilna, pats ne kartą ten pypą panaudojau Adrenalinas duoda į galvą, nereik nei atrakcionų parko.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                Dar smagiausia būna kai iš žiedo į Tūkstantmečio g. išsuka iš antros juostos, avarinių situacijų kasdien pilna, pats ne kartą ten pypą panaudojau Adrenalinas duoda į galvą, nereik nei atrakcionų parko.
                Taigi šitą žiedą irgi perpaišys kaip pedagoginį, žirmūnų, antakalnio ir santariškių, tai avarinių situacijų nebeturėtų kilti.
                Flickr

                Comment


                  Kas nematė didelių žiedų, tas turbūt niekada nevažiavo pro Jelgavą https://www.openstreetmap.org/#map=16/56.6290/23.7530

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Taigi šitą žiedą irgi perpaišys kaip pedagoginį, žirmūnų, antakalnio ir santariškių, tai avarinių situacijų nebeturėtų kilti.
                    Kiek vaikštau pro pedagoginį žiedą, tiek girdžiu kažką pypsinant. Pastoviai atsiranda kažkoks kaimietis, kuris bet kaip važiuoja.

                    Comment


                      Parašė DArnas Rodyti pranešimą
                      Kas nematė didelių žiedų, tas turbūt niekada nevažiavo pro Jelgavą https://www.openstreetmap.org/#map=16/56.6290/23.7530
                      Manau geriausias bus šitas
                      https://en.wikipedia.org/wiki/Magic_...bout_(Swindon)
                      Paskutinis taisė digital; 2019.05.16, 21:55.

                      Comment


                        Nieko ten baisaus nėra. Palyginimui judėjimas Europos kultūros centre:

                        Comment


                          Parašė DArnas Rodyti pranešimą
                          Kas nematė didelių žiedų, tas turbūt niekada nevažiavo pro Jelgavą https://www.openstreetmap.org/#map=16/56.6290/23.7530
                          Eilinis sovietinis šedevras, Jakų žiedas didesnis (~900m). Anglijoje, Airijoje tokio dydžio žiedai reguliuojami šviesoforais.

                          https://www.google.lt/maps/@51.52424...7i16384!8i8192

                          Comment


                            15min.lt 2019.05.17
                            Vilniaus savivaldybė rado būdą mažinti spūstis Pedagoginio žiede – ar tai veiks?
                            Vilniaus savivaldybė nuo penktadienio ketina mažinti eismo spūstis Konstitucijos pr., Geležinio Vilko ir T.Narbuto g. žiede įrengdama greičio mažinimo kalnelius. Toks sprendimas priimtas atsižvelgus į policijos ir Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Kelių tyrimo instituto siūlymus. Tačiau ar šis sprendimas tikrai veiks? Tuo netikima net VGTU studijoje, ekspertų nuomonės irgi įvairios. (...)


                            Atliekant studiją be kitų dalykų paaiškėjo, kad automobilių, važiuojančių iš Konstitucijos pr. ir sukančių į dešinę Geležinio Vilko g. link, sumažėjo, kas rodo, kad keičiasi vairuotojų įpročiai ir juos atbaido spūstys toje gatvėje. Kitas dalykas – šioje miesto vietoje auga pėsčiųjų skaičius, jie kerta žiedą ties „Laisvės kelio“ paminklu, tad spūstys žiede formuojasi ir dėl to.
                            Ypatingų ar gausių sprendimų mokslininkai nesiūlo. Vienas pagrindinių – papildomos eismo juostos dešiniems posūkiams įvažiuoti į žiedą iš Geležinio Vilko gatvės tiek nuo Ukmergės g. pusės, tiek nuo Geležinio Vilko tilto. Kitas siūlymas yra įrengti dviejų lygių pėsčiųjų perėjas, apie tai jau yra užsiminę ir miesto vadovai. Tai turėtų būti pusmėnulio formos pėsčiųjų ir dviračių viadukas bei požeminė perėja po T.Narbuto gatve, perkėlus viešojo transporto stoteles į Geležinio Vilko gatvę.
                            Dar vienas didelis projektas – naujo transporto viaduko, sujungsiančio Konstitucijos pr ir T.Narbuto g., statybos. Tiesa, kada toks didžiulis infrastruktūrinis projektas galėtų būti įgyvendintas, kol kas niekas prognozuoti nedrįsta.

                            Kaip savo pranešime tikina savivaldybė, „sprendimas priimtas atsižvelgus į policijos ir Vilniaus Gedimino technikos universiteto Kelių tyrimo instituto siūlymus“.
                            Tačiau VGTU Kelių tyrimo instituto specialistai studijoje rašo: „Trapeciniai greičio kalneliai įrengiami žiedo vidinėje dalyje prieš visus įvažiavimus į žiedą. Hipotezė: esant mažesniems greičiams vidinėje žiedo dalyje būtų lengviau įvažiuoti į žiedą. Išvada: Hipotezės patvirtinti negalima. Gaunami statistiškai maži laidumo pokyčiai.“
                            Prie studijos išvadose siūlomų atlikti darbų kalnelių nėra.
                            Tačiau Vilniaus savivaldybė ketina juos įrengti.

                            Susisiekimo ministerijos Kelių ir oro transporto politikos grupės vyresnysis patarėjas Vidmantas Pumputis apie Jakų žiedą galvoja kitaip. Jo teigimu, greičio mažinimo kalneliai čia situaciją pagerino nežymiai, prireikė rimtesnių pakeitimų. „Aš manyčiau asmeniškai, kad suženklinimas, kuris yra padarytas dabar, duoda geresnį poveikį, nes vairuotojai žino, kaip judėti žiede, negu greičio slopinimo kalneliai. (...) Jakų žiede šis sprendimas iš esmės nedavė rezultatų, kurių tikėtasi. Nors jeigu tinkamai įrengs greičio mažinimo kalnelius, aš vertinčiau teigiamai tokį sprendimą. Bet reikalingi kiti, esminiai sprendimai: dešinieji posūkiai ir reikia kalbėti apie bendrą srautų modeliavimą“, – kalbėjo V.Pumputis. (...)

                            Tarp kelininkų esama įvairių nuomonių dėl tokio Vilniaus savivaldybės sumanymo. Dalis kelių infrastruktūra užsiimančių įmonių atstovų idėją vadina absurdiška, nes problemų tai esą neišspręs. O ir renkamasi tokius sprendimus, anot jų, tik dėl to, kad tai pigu. Tačiau garsiai prabilti tų įmonių atstovai neišdrįsta.
                            Tiesa, kaip pavyzdį jie nurodo Lenkiją, kurioje vis garsiau kalbama, kad tokie gatvių dangų pokyčiai didina didmiesčių užterštumą. Kalneliai čia jau ne vienoje vietoje panaikinti. Kitur galvojama apie tai ar bent diskutuojama. Kaip praeitų metų gruodžio pabaigoje rašė Lenkijos žiniasklaida, Lenkijos Infrastruktūros ministerija gavo parlamento narių raštą, kuriame buvo teigiama: „Tuo metu, kai Lenkijoje greičio mažinimo kalnelių mažėja, kitose Europos valstybėse matoma kitokia tendencija. Juos keičia susiaurinimai ar kitos priemonės, o priežasčių gali būti įvairių. Nuo susirūpinimo dėl vibracijos iki aplinkos apsaugos, nes stabdydami ir vėl pajudėdami automobiliai labiau teršia aplinką.“ (...)

                            https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ks-221-1145924

                            Comment


                              Net trečiokui turi būti aišku, kad sumažinus greitį pralaidumas mažės.
                              Bet tai nieko tokio. 2030 metais kelionių automobiliais Vilniuje sumažės ketvirtadaliu-trečdaliu.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Net trečiokui turi būti aišku, kad sumažinus greitį pralaidumas mažės.
                                Bet tai nieko tokio. 2030 metais kelionių automobiliais Vilniuje sumažės ketvirtadaliu-trečdaliu.
                                Sakyčiau klysti. Nes dabar įvažiuoti į žiedą, kai jame lekia mašinos dideliu greičiu, yra rizikinga. Todėl stovi ir lauki kol atsiras didelis tarpas. Jei visi važiuotų leistinu greičiu, tai ir pralaidumas padidėtų, ir kamščiai sumažėtų.

                                Comment


                                  Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                                  Sakyčiau klysti. Nes dabar įvažiuoti į žiedą, kai jame lekia mašinos dideliu greičiu, yra rizikinga. Todėl stovi ir lauki kol atsiras didelis tarpas. Jei visi važiuotų leistinu greičiu, tai ir pralaidumas padidėtų, ir kamščiai sumažėtų.
                                  Įvažiavimas palengvėtų, bet bendrai eismas vyktų lėčiau. Kaip suprantu pagal skaičiavimus galutinis pralaidumas gautųsi tas pats.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Įvažiavimas palengvėtų, bet bendrai eismas vyktų lėčiau. Kaip suprantu pagal skaičiavimus galutinis pralaidumas gautųsi tas pats.
                                    didesnis greitis didesni tarpai, mažesnis greitis mažesni tarpai tarp automobilių, tad konkrečioje atkarpoje, prie mažesnio greičio telpa daugiau automobilių, daugiau judančių automobilių, o ne keletas judančiu dideliu greičiu ir didžioji dalis stovinčių. Daugelį vairuotojų nervina stovėjimas, geriau judėti, nors ir mažesniu greičiu.

                                    Comment


                                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                      didesnis greitis didesni tarpai, mažesnis greitis mažesni tarpai tarp automobilių, tad konkrečioje atkarpoje, prie mažesnio greičio telpa daugiau automobilių, daugiau judančių automobilių, o ne keletas judančiu dideliu greičiu ir didžioji dalis stovinčių. Daugelį vairuotojų nervina stovėjimas, geriau judėti, nors ir mažesniu greičiu.
                                      Pritariu, kad geriau judėt mažesniu greičiu + saugiau. Tik sakau, kad pagal skaičiavimus bendras pralaidumas +/- tas pats. T.y. problema lieka.

                                      Comment


                                        Jau patobulinio Pedagoginio žiedą. Kalniukus padarė ne įvažiavimuose, o pačiame žiede. Nelabai suprantu tokios logikos. Įvažiuojant vistiek norėsis laukti didesnio tarpo, nes nu o ką jei kažkas su parketniku varys nepristabęs per kalniuką?

                                        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ma-221-1147128

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                          Jau patobulinio Pedagoginio žiedą. Kalniukus padarė ne įvažiavimuose, o pačiame žiede. Nelabai suprantu tokios logikos. Įvažiuojant vistiek norėsis laukti didesnio tarpo, nes nu o ką jei kažkas su parketniku varys nepristabęs per kalniuką?

                                          https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ma-221-1147128
                                          O kokia logika daryti prie įvažiavimo? Dabar jei automobilis žiede bus ties tais kalniukais, galėsi įvažinėti, be kalniukų tą automobilį būtų reikėję praleisti.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X