Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Tvora irengta, viskas, dabar saugu, miegokit ramiai.
    Jei turi čia būtinai būti parkavimas, tai būtų kuoliukų užtekę, kad nesugalvotų užvažiuot ant šaligatvio. Tvora turi būti tik ten, kur ženklai "sustoti draudžiama". Nežinau tenykštės situacijos, bet gal galima palikt tvorą, tačiau uždraust parkavimą toje pusėje? Ir taip daug gatvių Vilniuje paverstos parkavimo aikštelėmis.

    Peržiūriu YouTube driving videos po Vilnių, tai parkavimo chaotiškumas Vilniuje panašiai darko vaizdą kaip oriniai laidai ant stulpų Rumunijos miestuose.

    Comment


      Parašė Resutas Rodyti pranešimą
      Dėl parkavimo belenkur sutinku. Bet faktas, kad žmonės ėjo per žolę ir kirto kelią tik reiškią, kad ten buvo kažkokie svarbus taškai ir dėl to buvo pesčiujų eismas. Tokiu atveju reikėtų vietoje žolės padaryti normalų praejimą ir perėją per kelią, o ne tvorą. Ir kaina įrengimo panaši būtų.

      O dabar ten pat žmonės tūri apeiti tvora, kirsti kitur arba rinktis automobilį didinant eismą, bloginant orą itt.
      Nemanau, tiesiog pėstieji darė kaip patogiau, greičiau pasiekt namus. Esu matęs vaizdą gyvai prieš gatvės remontą, tai jautėsi tvoros trūkumas, kuri surinktų pėsčiuosius prie perėjos. Dabar šioje atkarpoje įrengti vietoj senų nereguliuojamų perėjų įrengti pėsčiųjų šviesoforai. Užtenka 50 m paeiti nuo stotelės link perėjos. Vienintelis trūkumas - įvažos nuo IKI parduotuvės, kurios potencialiai atbaido pėsčiąjį. Matyt jos skatino tokiu būdu kirst gatvę, nu dar nenoras eiti papildomus keliasdešimt metrų iki perėjos.

      Senovinis 2012 m. vaizdas:
      https://www.google.com/maps/@54.9311...7i13312!8i6656
      Paskutinis taisė PoDV; 2018.12.25, 21:40.

      Comment


        Parašė Resutas Rodyti pranešimą

        Na taip, automobilio vairuotojas pisiparkavęs tampa keleiviu iškarto išlipęs iš automobilio.

        Iš esmės su Jumi sutinku, klausimas kaip į tai atkreiptį demėsį? Bombarduoti Facebooke merą?
        Sita tvora dar 2012m maps'uose matyti. Vienintelis tvoru ruozas visoj Konarskio gatvej. Kam. Tikriausiai tam, kad po desine Basanaviciaus progimnazija. Kad vaikas neissoktu, sureguliuot ju srautus link stoteliu. Reikia ar ne, cia next question, bet mintis buvo tokia, parkingai cia ne prie ko.

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

          Nemanau, tiesiog pėstieji darė kaip patogiau, greičiau pasiekt namus. Dabar šioje atkarpoje įrengti vietoj senų nereguliuojamų perėjų įrengti pėsčiųjų šviesoforai. Užtenka 50 m paeiti nuo stotelės link perėjos. Vienintelis trūkumas - įvažos nuo IKI parduotuvės, kurios potencialiai atbaido pėsčiąjį. Matyt jos skatino tokiu būdu kirst gatvę, nu dar nenoras eiti papildomus keliasdešimt metrų iki perėjos.

          Senovinis 2012 m. vaizdas:
          https://www.google.com/maps/@54.9311...7i13312!8i6656
          Namai yra svarbus taškas. Na šioje situacijoje aišku visos infratsruktūros problema, standartinė tokiems rajonams. Bet tvoros mieste - tai ne sprendimas, tai tik pleistras ant didelės žaizdos, kuri trūkdo patogiam pesčiujų eismui, o miestas tūri būti skirtas pestiesiems o, ne automobiliams.

          Comment


            Parašė Resutas Rodyti pranešimą

            Namai yra svarbus taškas. Na šioje situacijoje aišku visos infratsruktūros problema, standartinė tokiems rajonams. Bet tvoros mieste - tai ne sprendimas, tai tik pleistras ant didelės žaizdos, kuri trūkdo patogiam pesčiujų eismui, o miestas tūri būti skirtas pestiesiems o, ne automobiliams.
            Sutinku.

            Po šių diskusijų, kaip dažnas pėstysis, pradedu suprast kokie nesaugūs miestai pėstiesiems. Klaiku yra vaikščioti visur, kur laisvai gali įvažiuoti automobilis. Dar klaikiau yra eiti per plačias įvažas ar kiemais. Dviratis kita kalba, jei ramaus eismo gatvė, tai dėl mažų greičių nesijauti toks nesaugus, nes automobilis važiuoja artimu dviračiui greičiu.

            O toje vietoje reiktų dar vienos perėjos štai čia:

            https://www.google.com/maps/@54.9310...7i13312!8i6656

            Ukmergės g. šviesoforas neturi perėjos iš tos pusės, kur mano minėta stotelė (Street View to šviesoforo nėra), bet apskritai didžiausia problema buvo, kur 10 m atstumais žmonės neleistinoj vietoj eidavo.

            Apskritai tvoros skiriamojoje juostoje yra gerai vien dėl to, kad KET draudžia patekimą neleistinoj vietoj ant žalios vejos. Blogai tik dėl pačių infrastruktūros trūkumų.
            Paskutinis taisė PoDV; 2018.12.25, 21:58.

            Comment


              Taip, saugumo turim reikalaut. Pereju, kalniuku, eismo nuraminimo, susiaurinimo, dirbtinu kliuciu sudarymo ir panasiai. Toj srity mes dar kudikio fazeje.

              Comment


                Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

                Sita tvora dar 2012m maps'uose matyti. Vienintelis tvoru ruozas visoj Konarskio gatvej. Kam. Tikriausiai tam, kad po desine Basanaviciaus progimnazija. Kad vaikas neissoktu, sureguliuot ju srautus link stoteliu. Reikia ar ne, cia next question, bet mintis buvo tokia, parkingai cia ne prie ko.
                100% irenge del gimnazijos. Matyt kazkokios supermamytes vaikas islindo i gatve ne ten kur reikia. Bet sita tvora blogina sauguma, o ne gerina. Vietoj pora kart per diena neidealiai per pereja einanciu vaiku dabar istisa para vairuotojai (o daznai ir su vaikais) eina vaziuojamaja dalimi, kad pasiekt savo masinas.

                Comment


                  Pagal visu paskutiniuju metu duomenis pesciuju zusta DAUGIAU nei vairuotoju. Bet cia Lietuvos statistika, ne Vilniaus miesto. Bet juk tai nesvarbu, svarbu nurodymas is virsaus - didinti sauguma visur salyje. O kaip gi kitaip jeigu ne tvorelemis. Juk sakau - reikia atsiskaityti pries kaika. Kad irenge XX kilometru saugumo didinimo priemoniu. Na ir dar pozeminemis perejomis. Nebus pesciuju - nebus kam zut.

                  Comment


                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                    100% irenge del gimnazijos. Matyt kazkokios supermamytes vaikas islindo i gatve ne ten kur reikia. Bet sita tvora blogina sauguma, o ne gerina. Vietoj pora kart per diena neidealiai per pereja einanciu vaiku dabar istisa para vairuotojai (o daznai ir su vaikais) eina vaziuojamaja dalimi, kad pasiekt savo masinas.

                    Labai idomi sita zona. Kam ta baisi tvora soviet union. Gal ji jau nebestovi. Turiu galvoj, ta kuri arciau kelio. Ir kodel leidziama vidine tvora dazyt tokia keista spalva. Ir isvis, kodel ju nepakeicia i segmentines tvoru paneles, kuriu perlipti negaletu nei vaikas is vidaus, nei praeivis is isores. Mano rajone jau sukeista. Del tokiu ir panasiu elementu, visa Kalvariju gatve tarsi gryniausias Murmanskas nei kiek nepagrazinant.

                    https://www.google.com/maps/@54.7056...7i13312!8i6656


                    Comment


                      Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą


                      Labai idomi sita zona. Kam ta baisi tvora soviet union. Gal ji jau nebestovi. Turiu galvoj, ta kuri arciau kelio. Ir kodel leidziama vidine tvora dazyt tokia keista spalva. Ir isvis, kodel ju nepakeicia i segmentines tvoru paneles, kuriu perlipti negaletu nei vaikas is vidaus, nei praeivis is isores. Mano rajone jau sukeista. Del tokiu ir panasiu elementu, visa Kalvariju gatve tarsi gryniausias Murmanskas nei kiek nepagrazinant.

                      https://www.google.com/maps/@54.7056...7i13312!8i6656


                      Konarsio g. minetoje vietoje is tikruju anksciau parkingo nebuvo. Paskui padare, o tvoros nenueme.
                      Na o Kalvariju gatves tvora tai.. deja..

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                        Nemanau, tiesiog pėstieji darė kaip patogiau, greičiau pasiekt namus. Esu matęs vaizdą gyvai prieš gatvės remontą, tai jautėsi tvoros trūkumas, kuri surinktų pėsčiuosius prie perėjos. Dabar šioje atkarpoje įrengti vietoj senų nereguliuojamų perėjų įrengti pėsčiųjų šviesoforai. Užtenka 50 m paeiti nuo stotelės link perėjos. Vienintelis trūkumas - įvažos nuo IKI parduotuvės, kurios potencialiai atbaido pėsčiąjį. Matyt jos skatino tokiu būdu kirst gatvę, nu dar nenoras eiti papildomus keliasdešimt metrų iki perėjos.

                        Senovinis 2012 m. vaizdas:
                        https://www.google.com/maps/@54.9311...7i13312!8i6656
                        Ach tie žmonės, vis jie elgiasi ne taip, kaip projektuotojai nubraižė ir nevaikšto stačiais kampais. Pažiūrėkime, ką turime. Dvi VT stotelės, prekybcentris su kioskais ir pėsčiųjų takai į gyvenamus kiemus vienoje ašyje, tik vienintelė perėja kažkodėl nunešta bilenkiek į šoną. Ir dar norit kažką pasakyti apie pėsčiuosius? Akivaizdus projektavimo brokas!

                        Comment


                          Video iš Varlamovo tą temą (rusiškai):

                          https://www.youtube.com/watch?v=WSRSmWTLNAw

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                            Sakyčiau dabartinis Kauno ūkiškumas tvorelių atžvilgiu mane tenkina. Nematau bėdos sovietiniuose rajonuose įrenginėti sovietines tvoreles.

                            Aš esu už tai, kad būtų laikomasi bendro standarto, taip pasieksime tvarkingesnio miesto įspūdį.
                            Sovietiniuose rajonuose???

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                              Sovietiniuose rajonuose???
                              Nematau bėdos įrenginėti pačias pigiausias tvoreles Eiguliuose, Dainavoje, Girstupio daugiabučių rajone ir galbūt Šilainiuose (Vilniuje analogas būtų Žirmūnai kokie, galbūt tinka Lazdynai, Karoliniškės, Viršuliškės), atsižvelgiant, kad investicijos į infrastruktūrą ten reikalingos gerokai didesnės, bet investuojama minimaliai arba iš vis neinvestuojama
                              Paskutinis taisė PoDV; 2018.12.27, 11:49.

                              Comment


                                Šalia Vilniaus sporto klubo partrenktas vyriškis

                                Vyriškis buvo partrenktas Laisvės prospekte, greta įsikūrusio „Impuls“ sporto klubo. ... nukentėjusysis į važiuojamąją kelio dalį išėjo neleistinoje vietoje.
                                Visą straipsnį galite rasti https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...nktas-vyriskis
                                Nes pozmines perejos saugu!
                                Pro ten vaziuoju is darbo ir maciau ir diena ir nakti zmones, lendancius pro tvora nuo Impuls link TV boksto. Visi jie, pasak Susisiekimo ministerijos, durniai. Nes jiems uz 100 metru puiki ir jauki bei labai patogi tarybine pozemine pereja. O jie lenda per kelia, kegliai, patys kalti. Tokia pozeminiu pereju "saugumo" statistika niekur neiskaiciuojama. Perejos nera - reiskia joje nieko nenumus ir viskas saugu.

                                Comment


                                  Kas yra kaltas, kad žmogus nesilaikė KET? Nuo tos vietos (jei nepatinka požeminė) yra viadukas. Koks paties pasiūlymas būtų? Gyvenamoji zona, nereguliuojama perėja ar šviesoforas?

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    Šalia Vilniaus sporto klubo partrenktas vyriškis



                                    Nes pozmines perejos saugu!
                                    Pro ten vaziuoju is darbo ir maciau ir diena ir nakti zmones, lendancius pro tvora nuo Impuls link TV boksto. Visi jie, pasak Susisiekimo ministerijos, durniai. Nes jiems uz 100 metru puiki ir jauki bei labai patogi tarybine pozemine pereja. O jie lenda per kelia, kegliai, patys kalti. Tokia pozeminiu pereju "saugumo" statistika niekur neiskaiciuojama. Perejos nera - reiskia joje nieko nenumus ir viskas saugu.
                                    Tai tu suskaičiuok kiek kėglių yra partrenktą einančių degant raudonai šviesai. Manyčiau skaičiai parodytų kitokį paveikslą.
                                    Aš neliūdnas - aš blaivus

                                    Comment


                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                      Šalia Vilniaus sporto klubo partrenktas vyriškis

                                      Nes pozmines perejos saugu!
                                      Pro ten vaziuoju is darbo ir maciau ir diena ir nakti zmones, lendancius pro tvora nuo Impuls link TV boksto. Visi jie, pasak Susisiekimo ministerijos, durniai. Nes jiems uz 100 metru puiki ir jauki bei labai patogi tarybine pozemine pereja. O jie lenda per kelia, kegliai, patys kalti. Tokia pozeminiu pereju "saugumo" statistika niekur neiskaiciuojama. Perejos nera - reiskia joje nieko nenumus ir viskas saugu.
                                      Dėl ėjimo per gatvę neleistinoje vietoje - taip patys kalti. Čia jau reiktų skaičiuoti nesaugumą vairuotojams, kuriems sukelia durnių bėgančių įvairiose vietose sukeliami incidentai. Nesakau, kad konkreti požeminė perėja yra puikiai įrengta. Bet durnumu problemos neišspręsi. Dar pamenu, kokie kamščiai buvo Laisvės pr, kol nepadarė pėsčiųjų viaduko ties Lazdynais.

                                      Comment


                                        Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                                        Kas yra kaltas, kad žmogus nesilaikė KET? Nuo tos vietos (jei nepatinka požeminė) yra viadukas. Koks paties pasiūlymas būtų? Gyvenamoji zona, nereguliuojama perėja ar šviesoforas?
                                        Gal pabandykit islipt is masinos kad pereit gatve kiton pusen, tada atkris klausimai ar smagu eiti 15 minuciu viaduku ir tris kartus kirsti ivaziavimus, kur taip pat nera pereju, kad pereiti i kita Laisves pr. puse. Jau rasiau "straipsni" cia apie tai kad sita pozemine pereja uzmuse visa versla ex Merkurijaus verslo centre, nes zmones tiesiog tingi list i pozemi. Tai be abejo, manau ten turetu buti sviesoforine pereja.

                                        Comment


                                          Bet Vilniaus meras sakė, kad perėja labai pagerins saugumą, bus labai patogi net senjorams ir buvo absoliučiai verta tam išleisti 300K. Kaip čia dabar gaunasi, nebesuprantu

                                          Comment

                                          Working...
                                          X