Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ozo g. pėsčiųjų perėjos pradedant nuo Akropolio nuovažos

    Click image for larger version

Name:	VideoCapture_20220915-222852.jpg
Views:	910
Size:	288,3 kB
ID:	1991877

    #2 Ties Geležinio vilko nuovaža

    Click image for larger version

Name:	VideoCapture_20220915-222938.jpg
Views:	903
Size:	268,3 kB
ID:	1991878

    #3

    Click image for larger version

Name:	VideoCapture_20220915-222956.jpg
Views:	904
Size:	255,4 kB
ID:	1991879

    #4

    Click image for larger version

Name:	VideoCapture_20220915-223044.jpg
Views:	905
Size:	249,7 kB
ID:	1991880

    Laiptai su turėklais

    Click image for larger version

Name:	VideoCapture_20220915-223116.jpg
Views:	899
Size:	260,6 kB
ID:	1991882

    #5

    Click image for larger version

Name:	VideoCapture_20220915-223159.jpg
Views:	903
Size:	299,9 kB
ID:	1991881

    Ironiškai atvažiavus nuo Gelvonų g. dvirtakio važiuojant link Linkmenų parko šia puse keliaujasi daug greičiau (nes Ozo - Gelvonų sankryžos fazės pėstiesiems sukasi prieš laikrodžio rodyklę ir nebereikia laukti 2-3min. ties Licėjaus perėja).

    Taip pat priešinga kryptim kilti į kalną gaunas su mažiau teršiančiu srautu nuo kalno. Gaila, kad nelegaliai minti dėl įrengtų perėjų.
    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Ir mano labiausiai laukiama vieta visame projekte. Kol kas takas užsibaigia į tvorą palei važiuojamąją dalį, bet, reikia tikėtis, greit pradės dirbti ir su šita vieta, kuri bus netiesioginis viešas VMS pripažinimas, kad Saltoniškių/Narbuto požeminė perėja buvo klaida
      Tai, kad jau seniai pripažinta man rodos. Tik perėja po Narbuto g. vis tiek liks. O čia šalutinėse gatvelės tai tikrai gali būti antžeminės, ypač, kai Saltoniškių g. šioji atkarpa irgi turėtų sulaukti rekonstrukcijos greitu metu.
      Paskutinis taisė digital; 2022.09.18, 23:15. Priežastis: pridėta citata

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Tai, kad jau seniai pripažinta man rodos.
        Kažin ar, jeigu po jos ir toliau sėkmingai tvitino ir statė naujas.

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

          Kažin ar, jeigu po jos ir toliau sėkmingai tvitino ir statė naujas.
          Tai statė. Statė ir prieš. Ir ką? Dabar nebestato, o va ima ir perdaro į antžemines (bent dalinai)

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Tai statė. Statė ir prieš. Ir ką? Dabar nebestato, o va ima ir perdaro į antžemines (bent dalinai)
            Na faina, kai iš pradžių pastatai, o paskui galvoji kaip čia padarius, kad būtų bent dalinai ok, ane?

            Ir kalbu ne būtent apie šitą, nes šita pastatyta dar tais laukiniais laikais, kai Lietuvoje mažai kas turėjo supratimo kaip statomi europietiški miestai, o tarkim Karoliniškėse prie Lidl ar Pilaitės autostradoje. Jeigu prisimint kokie buvo argumentai juos statant, yra gan aišku, kad nieko šitie žmonės nesuprato ir nepripažino. Duok šansą pastatyt dar vieną - būtinai pastatys. Nes gi "nū tai taip saugiau".

            O kalbant būtent apie šitą perėją, tai sakyčiau reiktų kuo greičiau ją naikinti ir galvoti kaip panaudoti ją su nauda miestui. Pirmas dalykas, kuris šauna į galvą žinant kokia ten yra aplinka ir kokia ji taps po 10-15 metų turint omeny Panoramos rekonstrukcijos planus ir tūščius sklypus, kurie anksčiau ar veliau taps ofisais - olandiško tipo dviračių/paspirtukų saugykla/parkingas, tuo pačiu civilinės saugos slėptuvė.

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

              Na faina, kai iš pradžių pastatai, o paskui galvoji kaip čia padarius, kad būtų bent dalinai ok, ane?

              Ir kalbu ne būtent apie šitą, nes šita pastatyta dar tais laukiniais laikais, kai Lietuvoje mažai kas turėjo supratimo kaip statomi europietiški miestai, o tarkim Karoliniškėse prie Lidl ar Pilaitės autostradoje. Jeigu prisimint kokie buvo argumentai juos statant, yra gan aišku, kad nieko šitie žmonės nesuprato ir nepripažino. Duok šansą pastatyt dar vieną - būtinai pastatys. Nes gi "nū tai taip saugiau".

              O kalbant būtent apie šitą perėją, tai sakyčiau reiktų kuo greičiau ją naikinti ir galvoti kaip panaudoti ją su nauda miestui. Pirmas dalykas, kuris šauna į galvą žinant kokia ten yra aplinka ir kokia ji taps po 10-15 metų turint omeny Panoramos rekonstrukcijos planus ir tūščius sklypus, kurie anksčiau ar veliau taps ofisais - olandiško tipo dviračių/paspirtukų saugykla/parkingas, tuo pačiu civilinės saugos slėptuvė.
              Yra variantas požeminę perėją rekonstruoti ir padaryti taip, kad būtų galimybė be laiptų ir didelių gradientų pereiti į kitą gatvės pusę. Tik tai kainuotų ne vieną milijoną ir reiktų politinės valios ir visuomenės supratimo, kad atremti petrolheadų klyksmus apie tai, kodėl už tuos pinigus neplacinamos gatvės ir negerinamas "pralaidumas".

              Comment


                Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                Na faina, kai iš pradžių pastatai, o paskui galvoji kaip čia padarius, kad būtų bent dalinai ok, ane?

                Ir kalbu ne būtent apie šitą, nes šita pastatyta dar tais laukiniais laikais, kai Lietuvoje mažai kas turėjo supratimo kaip statomi europietiški miestai, o tarkim Karoliniškėse prie Lidl ar Pilaitės autostradoje. Jeigu prisimint kokie buvo argumentai juos statant, yra gan aišku, kad nieko šitie žmonės nesuprato ir nepripažino. Duok šansą pastatyt dar vieną - būtinai pastatys. Nes gi "nū tai taip saugiau".

                O kalbant būtent apie šitą perėją, tai sakyčiau reiktų kuo greičiau ją naikinti ir galvoti kaip panaudoti ją su nauda miestui. Pirmas dalykas, kuris šauna į galvą žinant kokia ten yra aplinka ir kokia ji taps po 10-15 metų turint omeny Panoramos rekonstrukcijos planus ir tūščius sklypus, kurie anksčiau ar veliau taps ofisais - olandiško tipo dviračių/paspirtukų saugykla/parkingas, tuo pačiu civilinės saugos slėptuvė.
                Požiūrio kampas. Ar geriau daryt ir po to sugalvojus geriau - perdaryt, ar geriau sėdėt ir teorizuot kaip galima padaryt tobuliausiai, bet galiausiai nieko nepadaryt.

                Olandai savo infros standartus ne teorizuodami susikūrė. Aš laikyčiausi, kad geriau daryt daugiau, kad ir su klaidom, bet po to iš jų mokytis ir pastoviai tobulėt. Tau, matyt, atrodo kitaip. Tai ties tuo galim ir sutikt ko gero

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Požiūrio kampas. Ar geriau daryt ir po to sugalvojus geriau - perdaryt, ar geriau sėdėt ir teorizuot kaip galima padaryt tobuliausiai, bet galiausiai nieko nepadaryt.
                  Aha, tik paaiškink kas šiuo atveju yra "nepadaryt nieko", nes sankryžos/šviesoforai/perėjos tose vietose vistiek nori ar nenori būtų ir jeigu "nepadaryt nieko" reiškia nepadaryt požeminės perėjos už papildomus tūkstančius eurų ir neturėt visų su tuo susijusių nepatogumų ilgą laiką kol vyks statybos, tai yes please, all day long

                  Olandai savo infros standartus ne teorizuodami susikūrė. Aš laikyčiausi, kad geriau daryt daugiau, kad ir su klaidom, bet po to iš jų mokytis ir pastoviai tobulėt. Tau, matyt, atrodo kitaip.
                  Na tai tame ir esmė, kad olandai juos jau susikūrė ir jie puikiai veikia. Protingas žmogus mokosi iš svetimų klaidų, kvailys iš savo

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Požiūrio kampas. Ar geriau daryt ir po to sugalvojus geriau - perdaryt, ar geriau sėdėt ir teorizuot kaip galima padaryt tobuliausiai, bet galiausiai nieko nepadaryt.

                    Olandai savo infros standartus ne teorizuodami susikūrė. Aš laikyčiausi, kad geriau daryt daugiau, kad ir su klaidom, bet po to iš jų mokytis ir pastoviai tobulėt. Tau, matyt, atrodo kitaip. Tai ties tuo galim ir sutikt ko gero
                    Ne į Marsą skristi tas perėjas statant. Olandija niekam nereikalinga, kai po nosim sovietmetį galima užuost – perėja visiškai be jokių nuolydžių po Laisvės pr. ties „Litexpo“. Kodėl VMS imdamas svetimus ES pinigus nesumažino nuolydžio dviračių ir pėsčiųjų take Miglos g. įrengiant plokščią tunelinę perėją į Šeškinę? Gi Ozo g. ten visur dobilai, į viršuliškes statys mašininius tunelius ir gatvė ne humanizavimui skirta.

                    Sakysit, ai tai pasisekė ties „Litexpo“, idealus reljefas, o dabar VMS'ui labai sunku statyt, tik kastis žemyn reikia. Pasakymas, jog mokomasi iš klaidų ir tobulinama situacija yra netiesa, nes perėja Naujojoj Vilnioj po S. Batoro g. turi vieną plokščią įvažiavimą, sakykim, sovietmečiu ir taip trūko pinigų viską idealiai daryti, nes viską nuo nulio darė ir taip, tai vienas galas liko su laiptais. Kodėl dabar VMS nutiesė dviračių taką (realiai nemokamai, nes tiesiog atėmė plotį iš mašinų), bet sukišo pinigus į esamus sperndinius ir paliko laiptus tokius kokie yra? Ten vietos kiek nori visomis kryptimis buvo galima padaryti legalų ir patogų išvažiavimą dviračiams, o kitam kampe palikti esamus laiptus. Po remonto, viskas liks dar 30 m. laikotarpiui. Juk nėra miesats iki tiek varganas, kad negalėtų tiesiog vieno perėjos kampo rekonstruot, juolab kišo pinigus į remontą ir taip, ir nereikėjo, kaip sovietmečiu vienu metu tiesti visko nuo nulio.
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      Ne į Marsą skristi tas perėjas statant. Olandija niekam nereikalinga, kai po nosim sovietmetį galima užuost – perėja visiškai be jokių nuolydžių po Laisvės pr. ties „Litexpo“. Kodėl VMS imdamas svetimus ES pinigus nesumažino nuolydžio dviračių ir pėsčiųjų take Miglos g. įrengiant plokščią tunelinę perėją į Šeškinę? Gi Ozo g. ten visur dobilai, į viršuliškes statys mašininius tunelius ir gatvė ne humanizavimui skirta.
                      Pritariu, reljefas ten tiesiog prašosi to tunelio.

                      Ten vietos kiek nori visomis kryptimis buvo galima padaryti legalų ir patogų išvažiavimą dviračiams, o kitam kampe palikti esamus laiptus. Po remonto, viskas liks dar 30 m. laikotarpiui.
                      Manau, atsiradus noro/valios, dviratines 4% nuovažas į tunelį galės ir vėliau įrengt, juk nei labai brangu, nei eismo tam stabdyt reiks. Nebent patį tunelį laikinai uždaryt.

                      Comment


                        Panerių seniūnijoje, apie 300 m atstumu nuo Panerių geležinkelio tunelio, numatoma pėsčiųjų perėja po geležinkelių.
                        Ji sujungs Zuikių – Voverių gatves su Vaduvos gatve.

                        Kitos paskirties inžinerinio statinio ties Zuikių g. Vilniuje statybos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
                        Tunelio ilgis 114,00 m (tunelio ašyje); Tunelio plotis 3,32 m (vidinis diametras), horizontalioji dalis – 2,5 m pločio; Tunelio aukštis 2,75 m.

                        Kur ir kada vyks viešasis susirinkimas (adresas, laikas):
                        Nuotoliniu būdu, 2022-10-27 16:00 val., prisijungimo nuoroda https://cutt.ly/zuikiu
                        https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Panerių seniūnijoje, apie 300 m atstumu nuo Panerių geležinkelio tunelio, numatoma pėsčiųjų perėja po geležinkelių.
                          Ji sujungs Zuikių – Voverių gatves su Vaduvos gatve.

                          Kitos paskirties inžinerinio statinio ties Zuikių g. Vilniuje statybos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
                          Eurų švaistymas. Yra gi esamas vamzdis...

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                            Eurų švaistymas. Yra gi esamas vamzdis...
                            Kur žmogus atsistojęs negali praeiti

                            Comment


                              Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                              Kur žmogus atsistojęs negali praeiti
                              Tai nėra gerai, kad negali atsistoti, bet yra dešimtys blogesnių perėjų Vilniuje su didesniais srautais.

                              Comment


                                Per geležinkelį? Kur?

                                Comment


                                  Nežinau ar tinkama čia tema (perkelkite, jeigu ne)

                                  Sostinė seka Kauno pėdomis: dviejose sankryžose išbandomos įstrižos perėjos
                                  https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...rejos-24940032

                                  Vilnius imasi išbandyti dar vieną inovaciją gatvėse – dvi sostinės sankryžas pėstieji galės kirsti ir įstrižai, pranešė Vilniaus miesto savivaldybė. Laikinomis papildomomis pėsčiųjų perėjomis paženklintos Dariaus ir Girėno – Kapsų – Šaltkalvių gatvių bei Pylimo – K. Kalinausko – Palangos gatvių sankryžos

                                  Dėl Kalinausko nežinau, bet Naujininkuose visi seniai vaikšto kaip Tokijuje - skresai ir tik laiko klausimas buvo, kada tai bus įteisinta. O šiaip džiaugiuosi, kad tiek Kaunas, tiek Vilnius humanizuoja tokius dalykus. Nežinau, ar Klaipėdoje yra kažkas panašaus, bet aišku jie niekur neskuba.

                                  Comment


                                    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                    Nežinau ar tinkama čia tema (perkelkite, jeigu ne)

                                    Sostinė seka Kauno pėdomis: dviejose sankryžose išbandomos įstrižos perėjos
                                    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...rejos-24940032




                                    Dėl Kalinausko nežinau, bet Naujininkuose visi seniai vaikšto kaip Tokijuje - skresai ir tik laiko klausimas buvo, kada tai bus įteisinta. O šiaip džiaugiuosi, kad tiek Kaunas, tiek Vilnius humanizuoja tokius dalykus. Nežinau, ar Klaipėdoje yra kažkas panašaus, bet aišku jie niekur neskuba.
                                    Vilniaus variantas siaubingas. Vietoje tinkamo perėjų horizontalaus ženklinimo 1.13.3 panaudotas geltonas ženklinimas 1.9:

                                    1.9. Geltona brūkšninė linija žymi vietas, kur draudžiama stovėti, gali būti naudojama eismo juostoms žymėti darbų vietoje. Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių. Jeigu geltona brūkšninė linija naudojama su baltomis ženklinimo linijomis, žyminčiomis eismo juostas, reikia vadovautis geltona brūkšnine linija.

                                    Kas čia per nesąmonė? Be to, Kaune bent sustatė papidomus įstrižai įrengtus pėsčiųjų šviesoforus, kurie skirti einantiems skersai. O Vilniuje maždaug žiūrėk į statmenai įrengtus pėsčiųjų šviesoforus, jei matysi...

                                    Comment


                                      Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                      Nežinau ar tinkama čia tema (perkelkite, jeigu ne)

                                      Sostinė seka Kauno pėdomis: dviejose sankryžose išbandomos įstrižos perėjos
                                      https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...rejos-24940032




                                      Dėl Kalinausko nežinau, bet Naujininkuose visi seniai vaikšto kaip Tokijuje - skresai ir tik laiko klausimas buvo, kada tai bus įteisinta. O šiaip džiaugiuosi, kad tiek Kaunas, tiek Vilnius humanizuoja tokius dalykus. Nežinau, ar Klaipėdoje yra kažkas panašaus, bet aišku jie niekur neskuba.
                                      Kuriozas su ta Naujininkų sankryža. Jau ten ir bortai užaukštinti ir žolytė pasėta, bet po Kauno pasiskelbimo staiga prisiminė, kad žadėjo tas sankryžas ir dabar jau paskubomis paišo punktyrus įstrižai ir visaip vartosi, kad Vilnius pirmas pradėjo. Juokdarių armija su telefoniniu valdymu

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Kuriozas su ta Naujininkų sankryža. Jau ten ir bortai užaukštinti ir žolytė pasėta, bet po Kauno pasiskelbimo staiga prisiminė, kad žadėjo tas sankryžas ir dabar jau paskubomis paišo punktyrus įstrižai ir visaip vartosi, kad Vilnius pirmas pradėjo. Juokdarių armija su telefoniniu valdymu
                                        Labai įdomu, kaip šitoje vietoje į perėją patekti pėstiesiems? Pirmiau įžengti į dviračių pervažą? ir kokiu šviesoforu vadovautis?

                                        Click image for larger version  Name:	063347940-924b50c1-feea-4873-ac66-0badacde6fe3.jpg Views:	0 Size:	262,4 kB ID:	2000921

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                          Vilniaus variantas siaubingas. Vietoje tinkamo perėjų horizontalaus ženklinimo 1.13.3 panaudotas geltonas ženklinimas 1.9:

                                          1.9. Geltona brūkšninė linija žymi vietas, kur draudžiama stovėti, gali būti naudojama eismo juostoms žymėti darbų vietoje. Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių. Jeigu geltona brūkšninė linija naudojama su baltomis ženklinimo linijomis, žyminčiomis eismo juostas, reikia vadovautis geltona brūkšnine linija.

                                          Kas čia per nesąmonė? Be to, Kaune bent sustatė papidomus įstrižai įrengtus pėsčiųjų šviesoforus, kurie skirti einantiems skersai. O Vilniuje maždaug žiūrėk į statmenai įrengtus pėsčiųjų šviesoforus, jei matysi...
                                          Nes Vilniuje planuoja tik išsibandyt. Kažin ar yra prasmės perstatinėt šviesoforus tik tam, kad ištestuot. Geltona linija tam puikiai tinka.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X