Parašė NIR_Rimc
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gražus holivudinis fast and furious filmukas su 0 aktualios informacijos realiems vartotojams, t.y. kaip sekasi krautis, parkuotis, važinėtis realiomis gatvėmis, o ne drago trasomis, ar patogios sėdynės, ar gera garso izoliacija, valdymo meniu, ar patogi bagažinė, o ne ar gražus dizainas ir t.t.....Parašė DJ+ Rodyti pranešimąŠiandien internetuose pradėjo atsiradinėti Cybertruck apžvalgos.
Hagerty (Jason Cammisa) apžvalga yra turbūt viena geriausių visam interenete, visose kategorijose.
Tiesiog wow.Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.04, 10:56.
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
buvo versija Taycan su maža ~80 kWh batke, gal čia iš tų?Parašė booraz Rodyti pranešimąTiktoke pradėjo mesti, kad pigūs Taycan naudoti, pažiūrėjau mobile.de tai rimtai 2 su truputį metų senumo, 30kkm rida už pusę naujos kainos
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Naujas kainuoja 95 tūkst. Eur su PVM., tai kažin, ar apsimoka pirkti už tiek naudotą, kuriam dar ir garantija jau pasibaigus...Parašė booraz Rodyti pranešimąTiktoke pradėjo mesti, kad pigūs Taycan naudoti, pažiūrėjau mobile.de tai rimtai 2 su truputį metų senumo, 30kkm rida už pusę naujos kainos
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Range anxiety pasibaigs tada, kai bus galima pasikrauti per 5 minutes ir pakrovimo stotelės bus kas 20 km.Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąDar porą metų ir pasibaigs "range anxiety".
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
nuo kada range anxiety priklauso nuo krovimo greičio?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Range anxiety pasibaigs tada, kai bus galima pasikrauti per 5 minutes ir pakrovimo stotelės bus kas 20 km.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visada priklausė. Jeigu gali visur ir greitai pasikrauti tada nebus range anxiety. Jeigu reikia laukti pakrovimo tai tada visada bus problema.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
nuo kada range anxiety priklauso nuo krovimo greičio?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Volkswagen užbaigė 4,99% Xpeng pirkimą už €652M.
Arba kitais žodžiais, VW mano kad Xpeng yra vertas €13B.
Tai yra daugiau nei Renault kapitalizacija biržoje.

Nuotrauka iš JAV automobilių žurnalo Motortrend.
"XPeng P7 First Drive: China’s (Better-Built) Tesla Model S"
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ar tau moka už kinų automobilių pramonės reklamą?Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąŠvedijos ir Norvegijos top50 geriausiai parduodamų 2023 metų elektromobilių sąrašuose jau ne vienas ir ne du Kinijos gamintojai.
Modelių statistiką paėmus vienintelis panašus į kiną Polestar2 patenka į Norvegijos Top20 ir pardavimai krenta.
https://ofv.no/registreringsstatistikk-
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Atsimeni mobiliųjų telefonų rinką apie 2000 metus? Buvo gausybė europietiškų gamintojų.Parašė gerietis Rodyti pranešimąAr tau moka už kinų automobilių pramonės reklamą?
Modelių statistiką paėmus vienintelis panašus į kiną Polestar2 patenka į Norvegijos Top20 ir pardavimai krenta.
https://ofv.no/registreringsstatistikk
Nokia, Ericsson, Benefon, Alcatel, Philips, Siemens ir kiti. Neliko nei vieno.
Neliko ir daugelio kitų kurie kažkada buvo dideli – Motorola, LG, Blackberry, Palm, Qtek ir t.t.
Motorola, kas liečia telefonų gamybą, šiandien yra Kinijos gamintojo brendas. Kaip ir Nokia, Alcatel, Blackberry ir kiti.
Šiandien mobiliųjų telefonų rinką sudaro Apple, Samsung ir... dešimtys Kinijos gamintojų.
Ir kažkas panašaus pradeda darytis su elektromobiliais.
Per dar nesibaigusius 2023 metus, Norvegijoje parduoti:Čia 3000 vienetų per 2023 metus, vien iš MG (SAIC Motor).Modelis Vienetai MG 4 1449 MG ZS 852 MG Marvel R 585 MG 5 114 
Palyginimui: Renault per tą patį laiką toje pačioje Norvegijoje pardavė 426 elektromobilius.
Tiesiog konstatuoju faktą kad Kinijos EV gamintojai po truputį ima Europos rinką.
Ir nemanau kad tai yra gerai, ypač kai žaidžiama nesąžiningomis sąlygomis.
Kai Kinijos rinkoje europiečiai ribojami (net negali būti savo gamyklų pagrindinis savininkas), o Europos rinkoje kiniečiams atviros durys ir dar priedo Kinijos EV subsidijos.
Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.12.09, 13:28.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nes ES politikai yra bekiaušiai.Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąIr nemanau kad tai yra gerai, ypač kai žaidžiama nesąžiningomis sąlygomis.
Kai Kinijos rinkoje europiečiai ribojami (net negali būti savo gamyklų pagrindinis savininkas), o Europos rinkoje kiniečiams atviros durys ir dar priedo Kinijos EV subsidijos.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
„Net aš, gyvendamas antrame aukšte, sugebu turėti savo atskirą įvadą. Jau nekalbu apie tai, kad pasidaryti įvadą ir krautis elektromobilį galima daugiabutyje“, – pateikė pavyzdį jis. Galbūt vairuotojai paprasčiausiai nežino, kaip pats gali susikurti infrastruktūrą.
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...sinas-29296780
Kokiais kiekiais ir ką reikia vartoti....
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei kalba asmeniniu pavyzdžiu, o ne laužia iš piršto, tai matyt įmanoma. Na turbūt gyvena ne idiotų kvartale, kur parkavimo problemos sprendžiamos šaligatviu ar žole, bet vis tiek.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą„Net aš, gyvendamas antrame aukšte, sugebu turėti savo atskirą įvadą. Jau nekalbu apie tai, kad pasidaryti įvadą ir krautis elektromobilį galima daugiabutyje“, – pateikė pavyzdį jis. Galbūt vairuotojai paprasčiausiai nežino, kaip pats gali susikurti infrastruktūrą.
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...sinas-29296780
Kokiais kiekiais ir ką reikia vartoti....
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visi šitie telefonai buvo tik vienas iš daugelio kiekvienos kompanijos produktų. Patys gamintojai iki šiol egzistuoja. Telefonus kepti daug patirties nereikia, technologijos telefone yra pigios, visa kita - softas. Kiniečiai softo srityje yra dar viduramžiuose, lyginant su japonais, europiečiais ar amerikiečiais. Kiniški telefonai yra tik momentinis žaisliukas, kuris labai greitai susidėvi būtent dėl softo, kinietiškų telefonų palaikymas yra gana tragiškas. Vienintelis kinas, sakyčiau, normaliai palaikantis savo normalų softą yra Lenovo, bet ir tai greičiausiai dėl to, kad nemažai tos kompanijos ofisų yra Vakaruose.Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Atsimeni mobiliųjų telefonų rinką apie 2000 metus? Buvo gausybė europietiškų gamintojų.
Nokia, Ericsson, Benefon, Alcatel, Philips, Siemens ir kiti. Neliko nei vieno.
Neliko ir daugelio kitų kurie kažkada buvo dideli – Motorola, LG, Blackberry, Palm, Qtek ir t.t.
Motorola, kas liečia telefonų gamybą, šiandien yra Kinijos gamintojo brendas. Kaip ir Nokia, Alcatel, Blackberry ir kiti.
Šiandien mobiliųjų telefonų rinką sudaro Apple, Samsung ir... dešimtys Kinijos gamintojų.
Ir kažkas panašaus pradeda darytis su elektromobiliais.
Per dar nesibaigusius 2023 metus, Norvegijoje parduoti:Čia 3000 vienetų per 2023 metus, vien iš MG (SAIC Motor).Modelis Vienetai MG 4 1449 MG ZS 852 MG Marvel R 585 MG 5 114 
Palyginimui: Renault per tą patį laiką toje pačioje Norvegijoje pardavė 426 elektromobilius.
Tiesiog konstatuoju faktą kad Kinijos EV gamintojai po truputį ima Europos rinką.
Ir nemanau kad tai yra gerai, ypač kai žaidžiama nesąžiningomis sąlygomis.
Kai Kinijos rinkoje europiečiai ribojami (net negali būti savo gamyklų pagrindinis savininkas), o Europos rinkoje kiniečiams atviros durys ir dar priedo Kinijos EV subsidijos.
Koks idiotas gali pirkti kinišką elektromobilį Europoje, kainuojantį dešimtimis tūkstančių, kurio serviso šiai dienai nėra? Telefoną pakeisti daug nekainuoja, tai kiniečių dominavimas suprantamas. Iki tol, kol neišsigrynins kinietiški elektromobilių gamintojai, visi šitie "super wow, super pigu" yra tik šūdo raugas. Iki kol kinietiškas elektromobilis bus tokios kokybės, kokią dabar turi Lenovo ar Huawei įranga, tol visas šitas seilėjimasis yra tuščias.
Ir nebesvaikit kokie kiniški yra Lotus, Volvo ar Polestar, jeigu tose įmonėse tik pinigai ir darbo jėga yra kiniška.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaip tai nėra serviso? Savaime suprantama, kad visur Europoje, kur tie automobiliai yra/bus parduodami, atitinkamai bus ir servisas. Šiaip, panašu, kad nelabai sekei Kinijos EV gamintojus paskutinių metu, nes reikalai ėmė smarkiai keistis ir tobulėti būtent paskutinių 1-2 metų laikotarpyje. Sakyti, kad " Kiniečiai softo srityje yra dar viduramžiuose" gali nebent tas, kas paskutinius kelis metus gyveno urve. Pasižiūrėk kokius nors car reviewsus or smth.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Koks idiotas gali pirkti kinišką elektromobilį Europoje, kainuojantį dešimtimis tūkstančių, kurio serviso šiai dienai nėra? Telefoną pakeisti daug nekainuoja, tai kiniečių dominavimas suprantamas. Iki tol, kol neišsigrynins kinietiški elektromobilių gamintojai, visi šitie "super wow, super pigu" yra tik šūdo raugas. Iki kol kinietiškas elektromobilis bus tokios kokybės, kokią dabar turi Lenovo ar Huawei įranga, tol visas šitas seilėjimasis yra tuščias.
Ir nebesvaikit kokie kiniški yra Lotus, Volvo ar Polestar, jeigu tose įmonėse tik pinigai ir darbo jėga yra kiniška.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Užtenka paimti kokį xiaomį į rankas ar appsą įsirašyt ir iškart pasimato kiniško softo gerumas.Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip tai nėra serviso? Savaime suprantama, kad visur Europoje, kur tie automobiliai yra/bus parduodami, atitinkamai bus ir servisas. Šiaip, panašu, kad nelabai sekei Kinijos EV gamintojus paskutinių metu, nes reikalai ėmė smarkiai keistis ir tobulėti būtent paskutinių 1-2 metų laikotarpyje. Sakyti, kad " Kiniečiai softo srityje yra dar viduramžiuose" gali nebent tas, kas paskutinius kelis metus gyveno urve. Pasižiūrėk kokius nors car reviewsus or smth.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
EV softą vertini pagal kažkokio neva į rankas paimto Xiami kažkokį appsą? What? Kokias nesąmones čia rašinėji?Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąUžtenka paimti kokį xiaomį į rankas ar appsą įsirašyt ir iškart pasimato kiniško softo gerumas.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kiek tamsta EV softų pažįsta? Ir kiek metų su jais visais gyveni?Parašė John Rodyti pranešimą
EV softą vertini pagal kažkokio neva į rankas paimto Xiami kažkokį appsą? What? Kokias nesąmones čia rašinėji?
Comment
 








Comment