Parašė Bluefox
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Mano atveju lygiai tas pats ID4, gal dar batarkė "neprasitampius", bus proga išbandyt 130 km/h, tada matysim kiek ji tempia.
- 1 patinka
-
Pripažinsiu, gerai išsidūriauParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąA Better Route Planner laikoma tikslia, tai panašiai ir būtų (aišku neįskaičius eismo ir kelio darbų).
Galvojau rimtai taip greit gavosi nuvažiuot.
Dėl tikslumo tai su elektryčkom yra n+k dalykų ko vargu ar ta programėlė gali numatyti. Pradedant baterijos nusidėvėjimu, oro temperatūra, vėjo kryptimi, bagažo bei keleivių kiekiu. Baigiant stotelių užimtumu. Užtenka biški padrožtos baterijos, vėjo netinkama kryptimi, karštos ar šaltos dienos ir visas teorinis kelionės planas velniop. Net jei sąžiningai (= ne per daug optimistiškai) paskaičiuoja energijos sunaudojimą ir krovimo greitį.
Maža to, kad per tokį atstumą vargu ar pavyks stabiliai laikyti tokį greitį. Esu ne kartą važiavęs labai panašiu maršrutu su VDV. Nelakstant +30 tuštesnėse atkarpose praktiškai neįmanoma laikyt tokio vidutinio greičio. Nebent važiuoti savaitgalio naktį. Jei taip skaičiuojama važiavimo dalis, tai ir elektryčkos dalyje matyt toks pat perteklinis optimizmas.
Komentuoti:
-
Tavo kinietiškas stebuklas:Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Kinų stebuklas Seres 3, savaitės vidurkis važinėjant praeitą sausį leidžiamu greičiu 31,2 kWh/100 km.
Kelionė Vilnius - Kelmė - Vilnius: krovimai ir specialus važiavimas iki stotelių užtruko daugiau negu pats važiavimas į tikslą.
Turiu pastebėti, kad greitas krovimas ne visą laiką vyksta maksimaliu greičiu.
Šiuolaikiška mašina (pvz. IONIQ 6):
Dar ir to kiniečio akumas mažas, ir krovimo greitis tik 50 kW
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
"Realybė" ar programėlės parodymai?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Aukščiau buvo realios kelionės rezultatas ar teorinis paskaičiavimas?
A Better Route Planner laikoma tikslia, tai panašiai ir būtų (aišku neįskaičius eismo ir kelio darbų).
Komentuoti:
-
Kinų stebuklas Seres 3, savaitės vidurkis važinėjant praeitą sausį leidžiamu greičiu 31,2 kWh/100 km.Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Pateiksiu asmeninį pavyzdį dėl sąnaudų skaičių tikslumo. Praėjusiais metais vasarį važiaviome nuo Vilniaus iki Nidos su VW ID.4. Sėdojome penkiese su pilna bagažine, lauke buvo apie +2. Į priekį buvau nustatęs 110 km/h greitį, vid. sąnaudos buvo 21.5 kWh/100km, atgal važiuojant nunulinau matavimus ir buvau nustatęs 120 km/h greitį. Sąnaudos buvo 22.5kWh/100km.
Atsižvelgiant į automobilio dydį ir kitas sąlygas, manau būtų klaidinga imti 30kWh/100km sąnaudas važiuojant ant 130 km/h.
Kelionė Vilnius - Kelmė - Vilnius: krovimai ir specialus važiavimas iki stotelių užtruko daugiau negu pats važiavimas į tikslą.
Turiu pastebėti, kad greitas krovimas ne visą laiką vyksta maksimaliu greičiu.Paskutinis taisė gerietis; 2024.03.04, 09:18.
Komentuoti:
-
-
ABRP gan tiksliai skaičiuoja, jei neklystu net lengvai pesimistiniai teoriniai skaičiaiParašė mantasm Rodyti pranešimą
Aukščiau buvo realios kelionės rezultatas ar teorinis paskaičiavimas?
Komentuoti:
-
Aukščiau buvo realios kelionės rezultatas ar teorinis paskaičiavimas?Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Pateiksiu asmeninį pavyzdį dėl sąnaudų skaičių tikslumo. Praėjusiais metais vasarį važiaviome nuo Vilniaus iki Nidos su VW ID.4. Sėdojome penkiese su pilna bagažine, lauke buvo apie +2. Į priekį buvau nustatęs 110 km/h greitį, vid. sąnaudos buvo 21.5 kWh/100km, atgal važiuojant nunulinau matavimus ir buvau nustatęs 120 km/h greitį. Sąnaudos buvo 22.5kWh/100km.Parašė Robyla Rodyti pranešimąTarkim, važiuoji 130 km/h, sąnaudos apie 30 KW/100 km, Ionity krovimo kaina Kryžkalnyje 0,79 KW (be subscription), tai iki Klaipėdos mano kelionė kainuos nei daug, nei mažai - 71 Eur. Su VDV varikliu tokiom sąlygom aš nuvažiuosi į abi puses. Pirmyn - atgal, EV mašiniuką turėsi krauti beveik 3 kartus ir papildomai sugaiši min. dvi valandas. Koks turėtų būti mąstymas ir planavimas su minuso ženklu - nelabai įsivaizduoju. Perku karvę už 2K, parduodu už 1K, svarbiausia mąstymą pakeist.
Atsižvelgiant į automobilio dydį ir kitas sąlygas, manau būtų klaidinga imti 30kWh/100km sąnaudas važiuojant ant 130 km/h.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip, tai yra nesaugus greitis. Saugus greitis greitekeliuose yra 80-85 km/h.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąAr vid. greitis 101,7 km/h tikrai yra greičio viršijimas?
Komentuoti:
-
galima koeficientą nusistatyt greičio, default 100% leistino.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Kaip suprantu, šitas puslapis (abetterrouteplanner) turi greičio ribojimus ir jų laikosi, nes skaičiavimams yra nustatytas max. greitis 140 km/h, kurį pasiekia tik ten kur ir yra tokie greičio limitai...
Komentuoti:
-
visur mėgsta valstybinius pinigus "įsisavinti"...Parašė DJ+
Yra buvę bandymų diegti kelius su bevieliu krovimu elektromobiliams:
https://www.bbc.com/future/article/2...eed-to-plug-in
- 1 patinka
Komentuoti:
-
jei normalus elektromobilis problemos nėra iki jūros be sustojimųParašė Arunasx Rodyti pranešimąPasiskaitai kokios problemos nuvažiuoti iki jūros tai pratęsiant temą važiavimas iki kokios Vokietijos iš viso būtų hemorojus.
Su VDV jei gali dviese vairuoti tai gali nuvažiuoti vos ne su 1 sustojimu pietums.
Komentuoti:
-
Ar vid. greitis 101,7 km/h tikrai yra greičio viršijimas?Parašė Romas Rodyti pranešimą
Vilnius - Kaufland Suwałki 222 km 2:11
Žiemą tai 100% greičio viršijimas, o vasarą - ant ribos.
Bet reikia pagirti už nuvažiuotus ilgus atstumus net nesivelkant, kaip ženkli dalis elektromobilių, o važiuojant gana greitai.
Kaip suprantu, šitas puslapis (abetterrouteplanner) turi greičio ribojimus ir jų laikosi, nes skaičiavimams yra nustatytas max. greitis 140 km/h, kurį pasiekia tik ten kur ir yra tokie greičio limitai...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPuikiai matosi, kad buvo viršytas leistinas greitis.Vilnius - Kaufland Suwałki 222 km 2:11Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąKurioje vietoje čia taip puikiai matosi?
Žiemą tai 100% greičio viršijimas, o vasarą - ant ribos.
Bet reikia pagirti už nuvažiuotus ilgus atstumus net nesivelkant, kaip ženkli dalis elektromobilių, o važiuojant gana greitai.
Komentuoti:
-
Kurioje vietoje čia taip puikiai matosi?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPuikiai matosi, kad buvo viršytas leistinas greitis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Puikiai matosi, kad buvo viršytas leistinas greitis.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Koks gavosi maršrutas su kokiais sustojimais? Pagal greitį čia ir su VDV su 1x sustojimu užsipilt kuro/kavos reikia daug sėkmės tokį greitį išlaikyti.
Komentuoti:
-
Koks gavosi maršrutas su kokiais sustojimais? Pagal greitį čia ir su VDV su 1x sustojimu užsipilt kuro/kavos reikia daug sėkmės tokį greitį išlaikyti.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Komentuoti: