Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Elektromobilis ne telefonas, negali naudoti iki 0%, turi realiai bent 25% pasilikti, kad be streso grįžti iki stotelės.
    tai kad galiu ir naudota kelis kartus, na šiap stengiuos iki 5-10%
    Paskutinis taisė transpondster; 2023.03.14, 13:46.

    Comment


      Parašė gerietis Rodyti pranešimą
      Info tiems kuriems "vidutiniškai elektromobilį užtenka įkrauti 2 kartus per mėnesį".
      Ir sugebėk tu man taip išvartyti Aš buvau minėjęs, kad šiuolaikinį 400 km. nuvažiuojantį elektromobilį vidutiniam vairuotojui minimaliai užtektų įkrauti ne 2, o 3 kartus per mėnesį. nes vidutinis ES vairuotojas nuvažiuoja 1000 km. per mėnesį, t.y. 2.5 pilnų įkrovimų. Aš uždėjau viršaus pasakydamas, kad reikia minimaliai trijų kartų ir yra skirtumas tarp minimalaus reikiamo įkrovimo skaičiaus ir tarp to, kaip dažnai žmonės elektromobilius krauna, jeigu tu jo nesuvoki - tai čia jau nebepadėsiu. Juolab, kad tas pasakymas buvo kontekste apie galimybę turint elektromobilį krauti kada elektros kaina biržoje pigiausia, pvz. šią naktį biržoje elektra už 100 MW kainavo ~3 eurus, o dieną jau po 100 eurų. Normaliomis sąlygomis eilinis vartotojas žinoma, kad elektromobilį krauna kada jam patogiau ir kad baterija ilgiau tarnautų, bet jeigu tas eilinis vartotojas pasijungs planą kad už elektrą mokėti pagal biržos kainą - tai jo elektromobilio įkrovimo įpročiai dažniausiai pasikeis prioriterizuojant būtent mažą elektros kainą, kuri svyruoti gali ne keliais centais, kaip su benzinu, o kelesdešimt kartų. Ir jeigu šita apklausta būtų atlikta pagal mano minėtas sąlygas - t.y. turinčių 400 km. vienu įkrovimu galinčius nuvažiuoti elektromobilius, kurių savininkai juos krauna medžiojant mažiausią rinkos kainą elektros biržoje - tai rezultatai pasirodytų visiškai kitokie, nei kad tavo pateiktoje apklausoje. Bandai lyginti obuolius su apelsinais, bet tai nesulyginama.

      Comment


        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

        Ir sugebėk tu man taip išvartyti Aš buvau minėjęs, kad šiuolaikinį 400 km. nuvažiuojantį elektromobilį vidutiniam vairuotojui minimaliai užtektų įkrauti ne 2, o 3 kartus per mėnesį. nes vidutinis ES vairuotojas nuvažiuoja 1000 km. per mėnesį, t.y. 2.5 pilnų įkrovimų. Aš uždėjau viršaus pasakydamas, kad reikia minimaliai trijų kartų ir yra skirtumas tarp minimalaus reikiamo įkrovimo skaičiaus ir tarp to, kaip dažnai žmonės elektromobilius krauna, jeigu tu jo nesuvoki - tai čia jau nebepadėsiu. Juolab, kad tas pasakymas buvo kontekste apie galimybę turint elektromobilį krauti kada elektros kaina biržoje pigiausia, pvz. šią naktį biržoje elektra už 100 MW kainavo ~3 eurus, o dieną jau po 100 eurų. Normaliomis sąlygomis eilinis vartotojas žinoma, kad elektromobilį krauna kada jam patogiau ir kad baterija ilgiau tarnautų, bet jeigu tas eilinis vartotojas pasijungs planą kad už elektrą mokėti pagal biržos kainą - tai jo elektromobilio įkrovimo įpročiai dažniausiai pasikeis prioriterizuojant būtent mažą elektros kainą, kuri svyruoti gali ne keliais centais, kaip su benzinu, o kelesdešimt kartų. Ir jeigu šita apklausta būtų atlikta pagal mano minėtas sąlygas - t.y. turinčių 400 km. vienu įkrovimu galinčius nuvažiuoti elektromobilius, kurių savininkai juos krauna medžiojant mažiausią rinkos kainą elektros biržoje - tai rezultatai pasirodytų visiškai kitokie, nei kad tavo pateiktoje apklausoje. Bandai lyginti obuolius su apelsinais, bet tai nesulyginama.
        vėl tu savo kliedesius į paklodes vynioji. Jei apklausa būtų vykdoma tik tarp važiinėjančių savaitgalį į bažnyčią ir niekur daugiau, paaiškėtų kad krauti užtenka tik 1 kartą per mėnesį. Ką tai turi bendro su realybe?
        -

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

          vėl tu savo kliedesius į paklodes vynioji. Jei apklausa būtų vykdoma tik tarp važiinėjančių savaitgalį į bažnyčią ir niekur daugiau, paaiškėtų kad krauti užtenka tik 1 kartą per mėnesį. Ką tai turi bendro su realybe?
          Su realybe tu nedraugauji, nes paimi apklausą, kuri su tuo, apie ką aš rašiau, neturi nieko bendro. Atsakyk į paprastą klausimą - ar tiesa tai, ką aš sakiau, kad 'turint 400 km. nuvažiuojantį elektromobilį jam reikės kaip minimum 3 įkrovimų norint nuvažiuoti 1000 km.'? Tai tikrai nėra sudėtingas klausimas.
          Paskutinis taisė Eidvis; 2023.03.14, 19:43.

          Comment


            tu rašei apie tai kad reikia rasti tas tris naktis kai bus elektra pigiausia ir per jas pasikrauti mėnėsiui.
            O aš tau aiškinu, ir apklausa tą rodo, kad mažai kad medžios tas laimingas valandas, nes važiuoti reikia šiandien rytoj, už valandos.
            -

            Comment


              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

              Su realybe tu nedraugauji, nes paimi apklausą, kuri su tuo, apie ką aš rašiau, neturi nieko bendro. Atsakyk į paprastą klausimą - ar tiesa tai, ką aš sakiau, kad 'turint 400 km. nuvažiuojantį elektromobilį jam reikės kaip minimum 3 įkrovimų norint nuvažiuoti 1000 km.'? Tai tikrai nėra sudėtingas klausimas.
              Kaip draugaujančam su logika klausimas: tai su eiliniu baku nuvažiuojant 800km iš vis tik per akcijas turėtum visus degalinėse sutikt? Kodėl taip nėra? Jau bandau įsivaizduoti, kaip su baterijos likučiu 15-20 proc. lauki sekančios laimingos valandos tarifo tarkim už savaitės

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                tu rašei apie tai kad reikia rasti tas tris naktis kai bus elektra pigiausia ir per jas pasikrauti mėnėsiui.
                O aš tau aiškinu, ir apklausa tą rodo, kad mažai kad medžios tas laimingas valandas, nes važiuoti reikia šiandien rytoj, už valandos.
                Pirma, aš rašiau ne kad tris naktis per mėnesį reikia įkrauti elektromobilį, o kaip minimum tris - tai gali būti ir keturios, ir penkios ir septynios.
                Antrą, aš kalbėjau ne apie dabartį, nes dabar pas mus elektromobiliai vidutiniškai turbūt tik 150 km. nuvažiuoja, o apie ateitį ir jau dabar parduodamus naujus elektromobilius, vienu įkrovimu galinčius nuvažiuoti 400 km. Priedo tik neseniai išmanieji elektros skaitliukai buvo pradėti diegti ir nežinau ar apskritai šiuo metu yra nepriklausomų elektros tiekėjų, siūlančių už elektrą mokėti pagal biržos kainą. Aišku viena - kad ateity bus ir elektromobiliai nuvažiuojantys 400 km, ir išmanūs elektros skaitliukai ir atsiras siūlančių už elektrą mokėti pagal biržos kainą.
                Tau pateikiau pavyzdį, kad praėjusią naktį biržoje elektros kaina buvo 3 eurai už MWH, kai dieną jinai pakilo iki 100 eurų, skirtumas net 30 kartų. Aš manau, kad žmonės yra racionalūs ir ateity turėdami 400 km. galinčius nuvažiuoti elektromobilius, kurių nereikia krauti kas tris dienas kaip daugumą šiuo metu, žmonės pasinaudos galimybe ir juos kraus tada, kada elektros kaina bus pigiausia ir nesvarbu ar tai bus trys, penki ar septyni kartai per mėnesį, o tu arba nesupranti apie ką aš kalbu arba nežinau kaip kitaip paaiškinti tavo tuos nusišnekėjimus ne į temą, kad 'elekromobilius reikia krauti vos ne kas antrą dieną ir niekas jokių pigesnių elektros kainų nežiūrės'.

                Comment


                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                  Kaip draugaujančam su logika klausimas: tai su eiliniu baku nuvažiuojant 800km iš vis tik per akcijas turėtum visus degalinėse sutikt? Kodėl taip nėra? Jau bandau įsivaizduoti, kaip su baterijos likučiu 15-20 proc. lauki sekančios laimingos valandos tarifo tarkim už savaitės
                  Kai kuri degalinė paskelbia akciją ir 10 centų atpigina kurą - ten susidaro eilės. Bet mes kalbam apie kelių procentų atpigimą, o elektromobilių atveju tas skirtumas gali būti ir 30 kartų kaip buvo šiandieną. Įdomu būtų pamatyti kaip pasikeistų tų vairuotojų įpročiai, jeigu benzinas kartą per savaitę kelias valandas kainuotų po 5 centus už litrą, vietoj 1,5 euro. Ir suprantama, kad jeigu reikės - krausis elektromobilius ir prie aukštų elektros kainų, bet tai nereiškia, jog nesistengs jų pasikrauti tada, kada elektros kaina bus pigiausia.
                  Paskutinis taisė Eidvis; 2023.03.14, 21:11.

                  Comment


                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                    dabar pas mus elektromobiliai vidutiniškai turbūt tik 150 km. nuvažiuoja, .
                    gal tu jau nustok?

                    nežinau ar apskritai šiuo metu yra nepriklausomų elektros tiekėjų, siūlančių už elektrą mokėti pagal biržos kainą
                    žinot nieko nežinai, bet pilstyt pirmas.
                    -

                    Comment


                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                      Kai kuri degalinė paskelbia akciją ir 10 centų atpigina kurą - ten susidaro eilės. Bet mes kalbam apie kelių procentų atpigimą, o elektromobilių atveju tas skirtumas gali būti ir 30 kartų kaip buvo šiandieną. Įdomu būtų pamatyti kaip pasikeistų tų vairuotojų įpročiai, jeigu benzinas kartą per savaitę kelias valandas kainuotų po 5 centus už litrą, vietoj 1,5 euro. Ir suprantama, kad jeigu reikės - krausis elektromobilius ir prie aukštų elektros kainų, bet tai nereiškia, jog nesistengs jų pasikrauti tada, kada elektros kaina bus pigiausia.
                      pritariu, bet IMHO tas lyginimas kartais yra nelogiškas, nes praleidi ESO dalį...

                      Comment


                        Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                        pritariu, bet IMHO tas lyginimas kartais yra nelogiškas, nes praleidi ESO dalį...
                        Tas tiesa, bet skirtumai tokie dideli, kad ta ESO dalis esmės nekeis, net jei skirtumai būtų ne dvidešimt, o du kartus, tai vis tiek būtų daugiau nei pakankama paskata, o skirtumai yra didesni.

                        Comment


                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                          Tas tiesa, bet skirtumai tokie dideli, kad ta ESO dalis esmės nekeis, net jei skirtumai būtų ne dvidešimt, o du kartus, tai vis tiek būtų daugiau nei pakankama paskata, o skirtumai yra didesni.
                          Kadangi, kalbi apie ATEITĮ kai visi auto važiuos virš 400km, tai žinok tokių kainų skirtumo jau nebebus. Dėl žymiai išaugusio auto kiekio ir jų krovimo naktinės elektros poreikis tik didės, o kartu kils ir jos kaina. Net jei įsivaizduosim, kad visi persėsim į elektromobilius... tai naktinė elektros kaina gana realu, kad gali ir dienos viršyti.

                          Comment



                            Aš nekalbu apie tokią tolimą ateitį, kada 'visi važinės su elektromobiliais', iš esmės šita sistema gali veikti jau šiandieną - jau yra ir elektromobiliai su 400 km. galinčia nuvažiuoti baterija, kurių nereikia krauti kas antra ar kas trečią dieną (t.y. atsiranda platesnės galimybės 'sumedžioti' geresnę kainą), jau yra ir išmanieji elektros skaitliukai, jau yra ir elektros tiekėjų planai susieti su elektros kaina biržoje. Tik žinoma tokių vartotojų kol kas yra per mažai, kad jie darytų pastebimą įtaką elektros biržos kainoms ir tikriausiai reikės dar nemažai laiko, kol jie tą įtaką pradės daryti. Laisva rinka tuo gera, kad jinai viską sureguliuos ir tikrai nebus taip, kad naktį elektra bus brangesnė dėl elektromobilių krovimo, nes tokiu atveju juos pradėtų krauti dieną. Apie tai diskutuojama buvo visai ne elektromobilių temoje, o temoje apie atsinaujinančius energijos šaltinius. Lietuvoje šiuo metu vyksta ganėtinai sparti vėjo energetikos plėtra, kurios bėda yra ta, kad vėjas yra nepastovus, o tai reiškia, kad vis daugiau turėsim ir nepastovios elektros gamybos. Atitinkamai kils poreikis tai kažkaip subalansuoti, kažkur tą perkeklinę elektrą 'padėti' ir elektromobilių įkrovimas tuo metu, kada elektros pagaminama daug (t.y. kada jinai atpinga) yra vienas iš tų būdų.

                            Comment


                              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                              Aš nekalbu apie tokią tolimą ateitį, kada 'visi važinės su elektromobiliais', iš esmės šita sistema gali veikti jau šiandieną - jau yra ir elektromobiliai su 400 km. galinčia nuvažiuoti baterija, kurių nereikia krauti kas antra ar kas trečią dieną (t.y. atsiranda platesnės galimybės 'sumedžioti' geresnę kainą), jau yra ir išmanieji elektros skaitliukai, jau yra ir elektros tiekėjų planai susieti su elektros kaina biržoje. Tik žinoma tokių vartotojų kol kas yra per mažai, kad jie darytų pastebimą įtaką elektros biržos kainoms ir tikriausiai reikės dar nemažai laiko, kol jie tą įtaką pradės daryti. Laisva rinka tuo gera, kad jinai viską sureguliuos ir tikrai nebus taip, kad naktį elektra bus brangesnė dėl elektromobilių krovimo, nes tokiu atveju juos pradėtų krauti dieną. Apie tai diskutuojama buvo visai ne elektromobilių temoje, o temoje apie atsinaujinančius energijos šaltinius. Lietuvoje šiuo metu vyksta ganėtinai sparti vėjo energetikos plėtra, kurios bėda yra ta, kad vėjas yra nepastovus, o tai reiškia, kad vis daugiau turėsim ir nepastovios elektros gamybos. Atitinkamai kils poreikis tai kažkaip subalansuoti, kažkur tą perkeklinę elektrą 'padėti' ir elektromobilių įkrovimas tuo metu, kada elektros pagaminama daug (t.y. kada jinai atpinga) yra vienas iš tų būdų.
                              Va čia ir visa esmė, kad tai kas teoriškai ale veiktų dabar, bandoma dažnai pateikti kaip realus būsimas veikiantis mechanizmas ir žymiai padidėjus auto kiekiui. Deja ne viskas taip paprasta, kaip dabar atrodo. Ir tinklų balansavimas elektromobiliais kol kas labiau utopija kvepia. Kasdien važiuoju po 60-70km, tai net ir su 400km kilometražu duotu elektromobiliu net teoriškai niekaip neįsivaizduoju kaip turėtų vykti tas geresnės kainos laukimas. Sėdėt su tarkim puse baterijos ir ale laukt pigesnes kainos? Sunkiai isivaizduojama.

                              Comment


                                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                Va čia ir visa esmė, kad tai kas teoriškai ale veiktų dabar, bandoma dažnai pateikti kaip realus būsimas veikiantis mechanizmas ir žymiai padidėjus auto kiekiui. Deja ne viskas taip paprasta, kaip dabar atrodo. Ir tinklų balansavimas elektromobiliais kol kas labiau utopija kvepia. Kasdien važiuoju po 60-70km, tai net ir su 400km kilometražu duotu elektromobiliu net teoriškai niekaip neįsivaizduoju kaip turėtų vykti tas geresnės kainos laukimas. Sėdėt su tarkim puse baterijos ir ale laukt pigesnes kainos? Sunkiai isivaizduojama.
                                Nelabai suprantu kodėl ta sistema turėtų neveikti, kodėl kai degalinės paskelbia apie 15% nuolaidą degalams - ten nusidriekia eilės, o va elektromobilių savininkams kur kas didesnės nuolaidos įkrovimui jau neva turėtų neveikti. Skirtumas tas, kad su elektromobiliu tai yra dešimt kartų paprasčiau, nei važiuoti į degalinę ir laukti eilėse. Bus taip: elektromobilio savininkas grįžta namo ir pajungia jį į tinklą ir viskas, jam daugiau nieko nebereikės daryti, nes jis savo telefone jau bus iš anksto nustatęs parametrus, pvz.: jei baterijos likę 70% - elektromobilis kraunamas elektros kainai biržje esant mažesniai nei 30 eurų už MWh, jei baterijos likę 50% - kraunama elektros kainai esant mažesniai nei 60 eurų, o jei baterijos likę 30% - elektromobilio įkrovimui parenkama geriausia tos nakties kaina (jas NordPoolas skelbia prieš dieną). Kiekvienas tuos parametrus galės susireguliuoti pagal save ir tai bus žymiai paprasčiau, nei važiuoti į degalines ir piltis kurą. Neva norima pasakyti, kad 'bus tiek daug tokių vartotojų, kad jie elektros kainas biržoje išlygins' - ir kas? Neva jeigu elektros kainos biržoje išsilygins, tai niekas nebežiūrės elektros kainų? Jeigu niekas nebekreips dėmesio į elektros kainas - tai jų kaina bižoje jau sekančią dieną vėl pradės smarkiai svyruoti ir jau sekančią dieną vėl visi sugrįš prie elektromobilio įkrovimo geresne rinkos kaina.

                                Comment


                                  Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                                  Ačiū, gal dar gali pasakyti, koks įmonės pavadinimas?
                                  Įkrautas

                                  Comment


                                    Sveiki, nelabai gaudausi automobilių temoje ir nepažįstu žmonių, galinčių ties tuom pagelbėti. Pastebėjau, kad "BMW Lietuva" turi elektromobiliams skirtą puslapį https://www.bmw.lt/lt/topics/fascina...omobiliai.html. Būtų įdomu sužinoti daugiau apie turimus modelius ir jų eksploatacines charakteristikas. Ar kas nors galėtų pasidalyti savo patirtimi važinėjant BMW elektromobiliais, pavyzdžiui, apie nuvažiuojamą atstumą vienu įkrovimu, įkrovimo galimybes ir bendrą vairavimo patirtį? Be to, ar Lietuvoje yra kokių nors paskatų ar subsidijų įsigyjant elektromobilius? Ačiū už bet kokias įžvalgas!
                                    Paskutinis taisė digital; 2023.04.25, 16:02. Priežastis: ištrintas reklaminis URL

                                    Comment


                                      Parašė kastonas11 Rodyti pranešimą
                                      Sveiki, nelabai gaudausi automobilių temoje ir nepažįstu žmonių, galinčių ties tuom pagelbėti. Pastebėjau, kad "BMW Lietuva" turi elektromobiliams skirtą puslapį www.bmw.lt/lt/topics/fascina...omobiliai.html. Būtų įdomu sužinoti daugiau apie turimus modelius ir jų eksploatacines charakteristikas. Ar kas nors galėtų pasidalyti savo patirtimi važinėjant BMW elektromobiliais, pavyzdžiui, apie nuvažiuojamą atstumą vienu įkrovimu, įkrovimo galimybes ir bendrą vairavimo patirtį? Be to, ar Lietuvoje yra kokių nors paskatų ar subsidijų įsigyjant elektromobilius? Ačiū už bet kokias įžvalgas!
                                      https://www.youtube.com/user/bjornnyland/videos susirandi dominančio auto apžvalgas ir mastai tinka tau ar ne.
                                      Subsidijos:
                                      https://www.apva.lt/aktualus-kvietimai/
                                      Paskutinis taisė digital; 2023.04.25, 16:03. Priežastis: ištrintas cituotas reklaminis URL

                                      Comment


                                        Ministerija nori apmokestinti elektromobilius: už ką šiuo metu nemoka EV vairuotojai?

                                        „Jeigu degalai pasikeis, tai ir mokesčių forma turės keistis. Žinoma, gal tas mokestis nebus atskirtas nuo elektros tiems, kurie ja važiuoja. Greičiausiai atsiras kažkoks automobilio mokestis, kelių mokestis ar vinjetės.“

                                        Greit dar vieno pliuso nebeliks

                                        Comment


                                          Parašė kastonas11 Rodyti pranešimą
                                          Sveiki, nelabai gaudausi automobilių temoje ir nepažįstu žmonių, galinčių ties tuom pagelbėti. Pastebėjau, kad "BMW Lietuva" turi elektromobiliams skirtą puslapį https://www.bmw.lt/lt/topics/fascina...omobiliai.html. Būtų įdomu sužinoti daugiau apie turimus modelius ir jų eksploatacines charakteristikas. Ar kas nors galėtų pasidalyti savo patirtimi važinėjant BMW elektromobiliais, pavyzdžiui, apie nuvažiuojamą atstumą vienu įkrovimu, įkrovimo galimybes ir bendrą vairavimo patirtį? Be to, ar Lietuvoje yra kokių nors paskatų ar subsidijų įsigyjant elektromobilius? Ačiū už bet kokias įžvalgas!
                                          Krasta galėtų ir subtiliau reklamą maskuot.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X