Galios mokestis, kuris butu mokamas *tik* jei naudoji maziau nei x% irengtos *padidintos* galios butu labai logiskas zingsnis. Lygiai kaip viesi EV krovimo taskai, kurie pradeda skaiciuoti papildoma mokesti kai stovi prisijunges, bet nesikrauni.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pas baltus žmones taip ir yra: moki už krovimą, baigęs turi 10 min. kad išsinešdinti, jei neatlaisvini, pradedi mokėti už stovėjimo laiką.Parašė jpou Rodyti pranešimąLygiai kaip viesi EV krovimo taskai, kurie pradeda skaiciuoti papildoma mokesti kai stovi prisijunges, bet nesikrauni.
Pas mus galėtų Vilniuje taip ir padaryti. Kitur per daug nemokamų pristatyta - nėra kaip apmokestinti nemokamas.
-
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Juk katik temoje rašė žmogus, įsivedęs stotelę savo požeminiame parkinge, mokėjęs tūkstančiais. Ir čia sąlygos geresnės nei didžiajai daliai automobilių kurie iš vis yra laikomi lauke.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąBe abejo sankausko 25€ yra hiperbolizuotas skaičius, vien nuotėkio rėlė kainuoja 40-50€. Tačiau kad visiems reikės mokėti tūkstančiais ir vestis naujus įvadus irgi nėra realu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O Danijoje dar likę Euro4 dyzelių? Jauniausias Euro4 dyzelis jau bus kokių 18 metų senumo.Parašė jpou Rodyti pranešimąDar vienas postumis - i didmiesciu centrus nuo spalio 1 gales ivaziuoti tik EURO5 standarta atitinkantis dyzelis, arba senesnis su istatytu daleliu filtru.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kada tas buvo?Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Kėliausi galią nuo 11 kW iki 18kW, viskas kainavo keliasdešimt eurų.
Dabar vien už technines sąlygas sumokėsi 30 eurų + varžų matavimas kainuos 100Eur + 25eur už kiekvieną papildomą kW.Paskutinis taisė Nitro; 2023.02.23, 09:33.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
aš vis dar kalbėjau apie stoteles pas save name, ne bendram daugiabučio garažeParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Juk katik temoje rašė žmogus, įsivedęs stotelę savo požeminiame parkinge, mokėjęs tūkstančiais. Ir čia sąlygos geresnės nei didžiajai daliai automobilių kurie iš vis yra laikomi lauke.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaip suprantu, EURO5 įsigaliojo nuo 2009.09, taigi 14 metų senumo dyzelis- neatrodo jau tokia sena gelda. Pagal dabartines kainas, tai Opel Astra, kuri kainuoja ~2700€Parašė Nitro Rodyti pranešimą
O Danijoje dar likę Euro4 dyzelių? Jauniausias Euro4 dyzelis jau bus kokių 18 metų senumo.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Prieš 2 metus. Pasitikrinau sąskaitas, ESO sumokėjau iš viso 30,3€, elektrikui 40€.Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Kada tas buvo?
Dabar vien už technines sąlygas sumokėsi 30 eurų + varžų matavimas kainuos 100Eur + 25eur už kiekvieną papildomą kW.
Ten taip įdomiai parašyta, tik dabar atkreipiau dėmesį
Pritaikė "80% nuolaidą"If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dėl užmiesčio sutinku, mūsų atveju netgi ne užmiestis o užsienis/užjūris. Bet elektros nuostolių vietomis yra biškį, vokiečių ADAC išmatavo kad kraunantis garažiukyje AC nuostoliai siekia iki 30 %. Plius kai kurie elektromobiliai mėgta šildyti bateriją prie kraunant.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąIr vis tiek mažiau taršos išleidžiama dėl didesnio jėgainės vs variklio koeficiento ir filtro jėgainėje kurio automobilis tiesiog nepakeltų. Plius tarša išleidžiama užmiestyje o ne tau į langus.
https://www.autobild.de/artikel/lade...-20569139.html-
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip "ESO" dengia dalį kainos. Anksčiau 80 proc., dabar jau tik 50.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Prieš 2 metus. Pasitikrinau sąskaitas, ESO sumokėjau iš viso 30,3€, elektrikui 40€.
Ten taip įdomiai parašyta, tik dabar atkreipiau dėmesį
Pritaikė "80% nuolaidą"
Citata:
"Jeigu norite didintis galią nuo 10 iki 18 kW, t.y. 8 kW ir reikalinga pertvarkyti 10 m ESO tinklo, t.y. reikia parengti projektą, Jūsų prijungimo įmoka bus: 8 kW * 97,82 Eur + 10 m * 27,40 Eur + 450,05 Eur su PVM = 1506,61 Eur su PVM"
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Martynas Nagevičius
Vasaris 3 d., 09:26 ·
Ar tikrai yra logika sprendime drausti įvažiuoti į miesto centrą dyzeliniams ir benzininiams automobiliams, leidžiant tai daryti elektromobiliams? Drįstu teigti, kad ne. Bent jau aplinkosauginiu požiūriu.
Aš pats jau pusantrų metų vairuoju elektromobilį, esu juo labai patenkintas, tačiau turiu pasakyti, kad siūlymas į miesto centrą neleisti įvažiuoti tvarkingiems efektyviems dyzeliniams ir benzinu varomiems automobiliams yra daugiau viešųjų ryšių akcija, kuria siekiama žmones paskatinti persėsti prie elektromobilių, nei aplinkosauginė priemonė.
Panašiai, kaip ir man labai patinkanti elektromobilių skatinimo priemonė - nemokamas elektromobilių parkavimas mieste.
Lygiai taip pat, kaip parkavimo atveju, kai elektromobiliai užima tiek pat vietos, kaip ir vidaus degimo varikliais varomi automobiliai,
taip ir lokalios taršos atžvilgiu - elektromobiliai, tiesą sakant, teršia miestą ne ką mažiau, nei nauji ir efektyvūs vidaus degimo varikliais varomi automobiliai.
Švedijos centrinio statistikos biuro (SCB) vertinimu 95% visų kietų dalelių išmetimų Švedijos transporto sektoriuje tenka išmetimams, kuriuos sąlygoja padangos ir nuo asfalto intensyvaus devėjimo besiformuojančios kietos dalelės ir tik 5% kietų dalelių išmetimų kilmė yra vidaus degimo varikliai.
o įvertinus, kad elektromobiliai paprastai pasižymi didesniu svoriu, didesniu variklio sukimo momentu, britų tyrimo centras Emission Analytics vertina, kad elektromobilių sąlygojami kietų dalelių išmetimai gali būti iki 6% didesni.
Todėl matyt teisinga būtų, norint apsaugoti miesto centrą nuo taršos kietomis dalelėmis, jį uždaryti ne tik dyzeliniams ir benzininiams automobiliams, bet ir elektromobiliams.
Paliekant miesto centrą pėstiesiems ir dviratininkams.
O elektromobilių, kurių didžiausia nauda yra priklausomybės nuo naftos mažinimas ir CO2 išmetimų mažinimas, skatinimas matyt turėtų būti vykdomas apmokestinant naftos produktus CO2 mokesčiais

- 6 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tik bėda, kad Lietuvoje egzistuojanti transporto techninės apžiūros sistema neveikia ir gatvėse daug netvarkingų (befiltrių) dyzelinių automobilių.
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimąAš pats jau pusantrų metų vairuoju elektromobilį, esu juo labai patenkintas, tačiau turiu pasakyti, kad siūlymas į miesto centrą neleisti įvažiuoti tvarkingiems efektyviems dyzeliniams ir benzinu varomiems automobiliams yra daugiau viešųjų ryšių akcija, kuria siekiama žmones paskatinti persėsti prie elektromobilių, nei aplinkosauginė priemonė.
Panašiai, kaip ir man labai patinkanti elektromobilių skatinimo priemonė - nemokamas elektromobilių parkavimas mieste.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ar jau užsirezervavote "žalieji"?
Daugiabučių garažuose prasideda „bado žaidynės“, kas įsirengs elektromobilio įkrovimo stotelę: pirmesnis – gudresnis
Du kartus padaugėjo žmonių, norinčių įsirengti elektromobilio įkrovimo stotelę savo stovėjimo vietoje požeminiame daugiabučio garaže, skaičiuoja Energijos skirstymo operatorius (ESO). Tačiau tą galės padaryti tik pirmieji – dažnu atveju namo įvadas ar kita infrastruktūra nebus pakankama visiems norintiems didinti galią.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/login/technolog....d?id=92624543
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
https://www.evarzytynes.lt/evs/pages...&number=237219
Alytaus savivaldybė pastatė tris DC stoteles ir iš karto bando jas išnuomoti.-
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
įvadai tai neadekvatūs 28 kW, 22 kWParašė gerietis Rodyti pranešimąhttps://www.evarzytynes.lt/evs/pages...&number=237219
Alytaus savivaldybė pastatė tris DC stoteles ir iš karto bando jas išnuomoti.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Info tiems kuriems "vidutiniškai elektromobilį užtenka įkrauti 2 kartus per mėnesį".
https://www.facebook.com/photo?fbid=...09151296103668-
- 6 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet nereikia įsivaizduot kad kiekvieną kartą krauna nuo 0% iki 100%. Nes taip krauna tik tie kurie nekenčia savo automobilio baterijos ir krauna tik 2 kartus per mėnesį.Parašė gerietis Rodyti pranešimąInfo tiems kuriems "vidutiniškai elektromobilį užtenka įkrauti 2 kartus per mėnesį".
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Elektromobilis ne telefonas, negali naudoti iki 0%, turi realiai bent 25% pasilikti, kad be streso grįžti iki stotelės.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Bet nereikia įsivaizduot kad kiekvieną kartą krauna nuo 0% iki 100%. Nes taip krauna tik tie kurie nekenčia savo automobilio baterijos ir krauna tik 2 kartus per mėnesį.
Comment
 
Comment