Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Problema yra kaina, kaip John ir minėjo, vien uždarymas kiek milijardų kainuoja ir užtrunka dešimtmečius. Neveltui pasaulyje nei viena komercinė elektrinė nebuvo pastatyta ir greičiausiai nebus, nes niekada neatsipirktų. Atominės atsirado kaip karinės pramonės dalis kuriant branduolines raketas, todėl tik branduolinės valstybės jas ir statė savo laiku.
    Tai kad veikia komerciškai tos elektrinės tiek JAV tiek Pietų Korėjoje tiek Japonijoje. Uždarymas kainuoja dar ir priklausomai nuo to kaip saugomos atliekos. Jeigu jas bandai saugoti vietoje kaip dabar daro, t.y. pats blogiausias variantas, tai tada ir kainuoja blogiau. Bet yra saugyklos į kurias riekėtu ir vežti. O dar geriau būtų jas tiesiog kištį į Molten Salt reaktorius kur apie 98% tų atliekų energijos dar būtų paversta elektra, o kas liko nelabai ri radiokatyvu bebūtų, ir nereikėtu jokių specialių apsaugų.

    Karinė pramonė reikalavo neefektyvios jėgainės, todėl ji ir gavosi brangi, bet kai yra statomi tik komerciniai reaktoriai neatsivežgiant į kariuomenės poreikius tada visai kitas lygis. Na dar + yra tokie faktoriai kaip perdėtas saugumas (Po 9-11 atominės jėgainės privalo atlaikyti tiesioginę ataką iš keleivinio lėktuvo visiškai nenutraukiant darbo).

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    jau nekalbant apie psichologinį/saugumo faktorių kaip dabar turim su Astravu. Todėl vakarų šalys naujų ir nebestato net valstybinių, o esamas uždaro. Apie komercines iš vis net neina kalba.
    Geriau ir nekalbėti nes tas psichologinis faktorius parodo nebent paties neišprusimą.

    Beje naujos yra statomos.

    https://www.world-nuclear.org/inform...worldwide.aspx
    Nuclear power capacity worldwide is increasing steadily, with about 50 reactors under construction.

    Apačioje yra lentelė su sarašu.



    P.S. Vis išlenda ta DIW studija nes jie vienintelė tokias nesąmones rašo




    Comment


      Tikrai keistai skamba:
      Laukiniuose Rusijos rytuose elektromobilis kainuoja pigiau nei „Lada“ https://www.delfi.lt/verslas/bloombe....d?id=87944513
      Daugiau nei penktadalis visų elektromobilių, importuotų į Rusiją nuo sausio iki gegužės mėnesio, buvo parduoti Chabarovske ir kitose rytinės Rusijos dalyse – nors, jei remsimės Maskvoje įsikūrusios analitinės agentūros „Autostat“ duomenimis, regione gyvena vos 4 proc. šalies populiacijos. Maskvoje, kur gyvena bent dvigubai daugiau žmonių, parduodama apie 14 proc. visų importuotų elektromobilių. Kadangi Azija yra tiesiai už sienos, vietiniai gyventojai gali nesunkiai įsigyti iš Japonijos importuojamus naudotus elektromobilius už patrauklią kainą. Rusijos Tolimieji Rytai taip pat gali džiaugtis nebrangia elektros energija, kuri yra subsidijuojama siekiant paskatinti regiono ekonominę plėtrą. Iš kitos pusės, dėl nepakankamų vietinių naftos perdirbimo galimybių degalų kainos čia paprastai yra aukštesnės už Rusijos vidurkį – liepos pabaigoje vietiniams už benziną teko mokėti 6 proc. brangiau, skelbia Federalinė statistikos tarnyba. „Vygon Consulting“ duomenimis, naudotas „Nissan Leaf“ Rusijos Tolimuosiuose Rytuose vidutiniškai sutaupo 40 000–50 000 rublių per metus, palyginus su vietinės gamybos „Lada Granta“ (populiariai vadinamo „liaudies automobiliu“) vairavimo kaina. Ši suma daugmaž atitinka eilinį mėnesio atlyginimą regione. Rusijos Tolimųjų Rytų mikrokosmosas skiriasi nuo realybės likusioje šalies dalyje. „Vygon“ duomenimis, elektromobiliai sudaro mažiau nei 0,2 proc. visų šalies lengvųjų automobilių.
      Remiantis „BloombergNEF“ duomenimis, vidutinė svertinė ličio jonų baterijos kaina 2020 m. buvo 137 doleriai už kilovatvalandę, palyginus su 1191 dol./kWh 2010 m. Pasak „BNEF“ vyresniosios analitikės Aleksandros O’Donovan, kainos ir toliau kris, o iki 2024 m. nesieks nė 100 dol./kWh – vadinasi, prilygs vidaus degimo variklių kaštams. 2030 m. baterijos sąnaudos bus maždaug 58 dol./kWh. „Apie 2030 m. elektromobiliai kainuos tiek pat, kiek tradiciniai automobiliai, arba net mažiau“, – teigia A. O’Donovan.
      Kai baterijų kainos krenta tai sumažės naudotų auto blogybė - sudrožtos baterijos, jas pakeisti bus pigiau.
      Paskutinis taisė Arunasx; 2021.08.25, 07:32.
      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Kad pagal tekstą ne automobilis kainuoja pigiau o bendras išlaikymas dėl pigesnio kuro (elektros). Tas pats galioja ir pas mus. Beje, Kinijos elektromobiliai šiaip dar ir pigesni yra (kaip su kokybe neaišku).

        Comment


          Rusijos Tolimuosiuose Rytuose įtakos turi ypatybė, kad galima registruoti dešiniavairius automobilius.

          Comment


            Kaune jau kyla Tesla Supercharger'is
            https://www.plugshare.com/location/335172

            Comment


              Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
              Kaune jau kyla Tesla Supercharger'is
              https://www.plugshare.com/location/335172
              Labai keistai pasirinkta vieta, galvojau statys kur nors Islandijos plente, degalinėje, o čia stato kelyje į Jonavą, LEZ'e, kur net kavos nėra kur išgerti, kol kraunasi.
              Flickr

              Comment


                Elinta statosi, dėl to tokia vieta.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Labai keistai pasirinkta vieta, galvojau statys kur nors Islandijos plente, degalinėje, o čia stato kelyje į Jonavą, LEZ'e, kur net kavos nėra kur išgerti, kol kraunasi.
                  Kaip tai nėra? Grill london ir Lidl šalia yra/bus.

                  Comment


                    Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                    Kaune jau kyla Tesla Supercharger'is
                    https://www.plugshare.com/location/335172
                    čia lyg projektą suguglinau:
                    https://www.krs.lt/media/23996/proje...%ABlymai-1.pdf

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      Elinta statosi, dėl to tokia vieta.
                      Suprantu, bet vairuotojams būtų kur kas patogiau, jei įkrovimo stotelę būtų įrengę pvz. Islandijos Circle K, o ne kažkur gamyklų rajone toli nuo greitkelio.
                      Flickr

                      Comment


                        Elektromobilių vairuotojai įpratę pakentėti
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Suprantu, bet vairuotojams būtų kur kas patogiau, jei įkrovimo stotelę būtų įrengę pvz. Islandijos Circle K, o ne kažkur gamyklų rajone toli nuo greitkelio.
                          Tą patį galima pasakyti apie pusę įkrovimo stotelių Lietuvoje.

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            Elektromobilių vairuotojai įpratę pakentėti
                            Užtat normalių automobių vairuotojai įpratę degalinėje praleisti ne daugiau 2 minučių.
                            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                            Comment


                              Deja panašu kad Kauno SC bus V2 + V3:

                              Click image for larger version  Name:	IMG_20210909_191718.jpg Views:	0 Size:	624,9 kB ID:	1910762 Click image for larger version  Name:	IMG_20210909_191822.jpg Views:	0 Size:	958,4 kB ID:	1910763

                              Comment


                                „Elektros galingumas didesnė problema, nes gauname pasiūlymus atsivesti iš kito miesto galo. Elektrikai sako, nesiruošia renovuoti pastočių. Vesim derybas. Ką reiškia per visą miestelį perkasti kabelį? Ieškosim alternatyvų. Investuotų mūsų elektros tinklai į pastotes ir didintų galingumus“, – kalbėjo meras.

                                Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1561482?copied

                                Čia kažkas įrodinėjo, kad elektros tinklo rekonstrukcija bus nebūtina...

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Užtat normalių automobių vairuotojai įpratę degalinėje praleisti ne daugiau 2 minučių.
                                  Tavo auto turi mažą baką.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                    Tavo auto turi mažą baką.
                                    ir dirbant gelezinkeliuose, vaziuoti dyzelio i degaline kazkaip kvaila

                                    Comment


                                      Parašė kutas Rodyti pranešimą

                                      Tą patį galima pasakyti apie pusę įkrovimo stotelių Lietuvoje.
                                      Todėl taip ir atsiliekam nuo vakarų Europos elektromobilių rinkoje.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Suprantu, bet vairuotojams būtų kur kas patogiau, jei įkrovimo stotelę būtų įrengę pvz. Islandijos Circle K, o ne kažkur gamyklų rajone toli nuo greitkelio.
                                        Circle K prekiauja iškastiniu kuru. Elektra ne jų verslas... Kol kas...

                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                          Circle K prekiauja iškastiniu kuru. Elektra ne jų verslas... Kol kas...
                                          Jų verslas kavos ir maisto pardavimas, o elektromobilis praleidžia laiko kraudamasis gerokai ilgiau nei pildamas benzino, kas reiškia dar geresnius rezultatus kavos pardavime. Beje, elektra juk irgi ne už dyką kraunama.

                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X