Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Iš tos pačios serijos kaip "išeik į kiemą ir susirask draugų".Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTegul kartu su automobiliu nuperka garažą ir ramiai kraunasi ten (ir dėl parkavimo vietos galva neskaudės).
Netiks. Tinka tik NESTE Pro Diesel.
Comment
-
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Gyventojų tankis
NYD 421
LUX 233
POR 112
GER 232
AU 106
....
LTU 43
GR 82
POL 123
LVA 30
RO 82
Manau galima tokias išvadas padaryti:
1) Mažo gyventojų tankio šalis reiškia daugiau kelių kilometrais, kurie jungia gyvenvietes.
2) Prie to pačio reikia nutiesti daugiau kilometrų kabelių. T.y. NYD užsimanę didelio galingumo stotelės kaimelyje. Tarkime ribinė galia ten anksčiau pasiekta. Per nauja tiesia 4 km, o mes, vaizdžiai pasakysiu, 40 km kabelių.
3) Ekonominis išsivystimas. Rumunijoje nuperka mažai elektromobilių.
4) Gegrafija. NYD yra lygi ir be šalčių. LT lygi ir su šalčiais. GR - kalnuota. Įkalnėn labai senka baterija. Rida reklamoje tampa teorine.
Pirštais lenkus galim užbadyt, bet jie anglį kūrena ir matyt neskuba su EV plėtra nes teks dar daugiau anglių kūrent (dūmai, aplinkosauga).
- 1 patinka
Comment
-
Į visokias internetuose rastas, iš šiknos trauktais duomenimis paremtas lenteles reikėtų žiūrėti atsargiai.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Diskleimeris - neįsivaizduoju kiek LT yra krovimo vietų, bet užtenka užmesti akį į plugshare žemėlapį, kuriame aiškiai matyti, kad jų yra šimtai.
Iš kitos pusės, LT yra 21238 km kelių, įskaitant žvyrkelius. Jei priimsime, kad LT yra 0,2 krovimo stotelės 100 km kelio (arba 1 stotelė 500 km), tai lentelės aritmetika rodo 21238/500=42 stotelės, kas yra kliedesys, labai smarkiai prasilenkiantis su realybe.Paskutinis taisė Tomas; 2021.09.12, 19:40.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Pilnoje ataskaitoje nurodyta, kad įtraukti ir vietinės reikšmės keliai. Jų duomenimis, LT yra 174 el. įkrovimo stotelės. Bendras kelių ilgis su vietinės reikšmės keliais LT yra ~ 84 tūkst. km. 174 / 840 = 0,207 stotelės/100km. Ne patys geriausi rodikliai pasirinkti, tikėtina, kad greičiau atspindi lauko keliukų tankį šalyje. Bet tai nekeičia esmės, nes lyginant tiek pagal šalių plotą, tiek pagal gyventojų/automobilių skaičių, LT vistiek būtų ES uodegoje.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Į visokias internetuose rastas, iš šiknos trauktais duomenimis paremtas lenteles reikėtų žiūrėti atsargiai.
Diskleimeris - neįsivaizduoju kiek LT yra krovimo vietų, bet užtenka užmesti akį į plugshare žemėlapį, kuriame aiškiai matyti, kad jų yra šimtai.
Iš kitos pusės, LT yra 21238 km kelių, įskaitant žvyrkelius. Jei priimsime, kad LT yra 0,2 krovimo stotelės 100 km kelio (arba 1 stotelė 500 km), tai lentelės aritmetika rodo 21238/500=42 stotelės, kas yra kliedesys, labai smarkiai prasilenkiantis su realybe.
- 1 patinka
Comment
-
Bet su tokiais „rodikliais“ LT visada bus uodegoj. Nesvarbu ar reali situacija bus tinkama ar ne.Parašė kutas Rodyti pranešimą
Pilnoje ataskaitoje nurodyta, kad įtraukti ir vietinės reikšmės keliai. Jų duomenimis, LT yra 174 el. įkrovimo stotelės. Bendras kelių ilgis su vietinės reikšmės keliais LT yra ~ 84 tūkst. km. 174 / 840 = 0,207 stotelės/100km. Ne patys geriausi rodikliai pasirinkti, tikėtina, kad greičiau atspindi lauko keliukų tankį šalyje. Bet tai nekeičia esmės, nes lyginant tiek pagal šalių plotą, tiek pagal gyventojų/automobilių skaičių, LT vistiek būtų ES uodegoje.
- 1 patinka
Comment
-
OK, įtikinai. Lietuvoje iš tiesų gali nuvažiuoti šimtus kilometrų atkampiais žvyrkeliais, miško ir laukų keliukais, privažiavimais prie vienkiemių, sodų bendrijų keliukais ir nerasti nė vienos EV krovimo stotelėsParašė kutas Rodyti pranešimą
Pilnoje ataskaitoje nurodyta, kad įtraukti ir vietinės reikšmės keliai. Jų duomenimis, LT yra 174 el. įkrovimo stotelės. Bendras kelių ilgis su vietinės reikšmės keliais LT yra ~ 84 tūkst. km. 174 / 840 = 0,207 stotelės/100km. Ne patys geriausi rodikliai pasirinkti, tikėtina, kad greičiau atspindi lauko keliukų tankį šalyje. Bet tai nekeičia esmės, nes lyginant tiek pagal šalių plotą, tiek pagal gyventojų/automobilių skaičių, LT vistiek būtų ES uodegoje.
Epinis feilas, ne kitaip.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
100 yra retai pasitaikantis labai didelis bakas. Jūs matyt vairuojate ką nors ko tikrai lietuvioje niekam nereikai ir be reikalo gadinate orą.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Normalus bakas yra 100 litrų.
Visai gali būti kad aš neteisus, bet kažkoks blogas kuris dar ir nesugeba atskirti plugin hibridų nuo elektrinių tikrai nėra įrodymas priešingai.Parašė transpondster Rodyti pranešimąvisišką nesąmonę kažkur perskaitei, tai nekartok tokių pievų daugiau, nes vėl kažkas atsiras kad va miestai lt forume skaitė jog Norgė nuperka... Gal prieš kokius 5 metus tas ir buvo
http://ev-sales.blogspot.com/2021/02...mber-2020.html
Gal jie čia skaičiavo tik veikiančias? Nes plugshare tai ten kas antra arba privati (turi būti klubo narys) arba "rekonstruojama".Parašė Tomas Rodyti pranešimąIš kitos pusės, LT yra 21238 km kelių, įskaitant žvyrkelius. Jei priimsime, kad LT yra 0,2 krovimo stotelės 100 km kelio (arba 1 stotelė 500 km), tai lentelės aritmetika rodo 21238/500=42 stotelės, kas yra kliedesys, labai smarkiai prasilenkiantis su realybe.
- 1 patinka
Comment
-
Vokietijoje irgi ne tik autobanai, bet ir krūva visokių keliukų į kaimus ir sodybas, ir ten ir ten skaičiuoti visi keliai. Beje, net vizualiai Vokietijoje įkrovos punktų važiuojant greitkeliais gerokai daugiau nei tarkim Lietuvoje važiuojant A1 ar A2.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
OK, įtikinai. Lietuvoje iš tiesų gali nuvažiuoti šimtus kilometrų atkampiais žvyrkeliais, miško ir laukų keliukais, privažiavimais prie vienkiemių, sodų bendrijų keliukais ir nerasti nė vienos EV krovimo stotelės
Epinis feilas, ne kitaip.
- 2 patinka
Comment
-
Siūloma papildyti KET ir dar vienu nauju punktu, kad elektromobilio, kurio įkrovimas baigtas, vairuotojas turi nedelsdamas patraukti transporto priemonę iš elektromobilių įkrovimo vietos.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=88176377
- 1 patinka
Comment
-
Durnas ribojimas. Stotelės eksploatuotojas turi apmokestinti visas minutes pasikrovus ir tiek. Pvz. 0,2 eur už KWh ir 1 eur už kiekvieną minutę įsikrovus.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąSiūloma papildyti KET ir dar vienu nauju punktu, kad elektromobilio, kurio įkrovimas baigtas, vairuotojas turi nedelsdamas patraukti transporto priemonę iš elektromobilių įkrovimo vietos.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=88176377
O dabar ką? Užimta ir kvieti policiją? Policijos yra du ekipažai nedidmiesčio savivaldybėje ir ji tikrai turi ką veikti.
Comment
-
M. Skuodis: per trejus metus elektromobilių įkrovimo prieigų skaičius didės 11 kartų https://www.vz.lt/laisvalaikis/autom...dides-11-kartu
„Vien per trejus metus, iki 2024 metų pabaigos, viešųjų ir pusiau viešųjų elektromobilių įkrovimo prieigų skaičių planuojame padidinti 11 kartų, o iki 2027 metų – daugiau nei 15 kartų. Siekiame, kad elektromobilių naudojimo neribotų infrastruktūros trūkumas“, – sakė M. Skuodis.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment