Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Tai Nafta irgi atsinaujinantis šaltinis jei palauksi kelis milijonus metų. O dujas deginame ne surenkamą metaną iį savartynų, o iškastines ir naftos grežinių ir frackingo.

    Nori tikrai atsinaujinančio - biodyzelis.

    Bet taip, dujos teršia mažiau nei benzinas ar dyzelinas.
    Tai elektrą gaminti irgi galima deginant anglis. Arba iš vėjo. Tai skirtingi dalykai. Dujomis irgi tas pats. Apie žalią naftą neteko girdėt. Dujos gali būti puikus tarpinis sustojimas prie visiškos elektrifikacijos. Akivaizdu, kad didelė dalis transporto nepereis iš karto prie elektrinių (pvz., sunkusis transportas, laivyba ir pan.).

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Tai elektrą gaminti irgi galima deginant anglis. Arba iš vėjo. Tai skirtingi dalykai. Dujomis irgi tas pats. Apie žalią naftą neteko girdėt. Dujos gali būti puikus tarpinis sustojimas prie visiškos elektrifikacijos. Akivaizdu, kad didelė dalis transporto nepereis iš karto prie elektrinių (pvz., sunkusis transportas, laivyba ir pan.).
      Na net ir anglimis gaminant elektrą ir tada ja varant autobusus būtų mažesnė tarša nei dujiniai autobusai nes stacionarios jėgainės turi daug geresnius filtrus išmatamom dalelėm. Bet esmė ta kad tas alternatyvus kuras nelabai alternatyvus ir yra tas pats iškastinis kuris jau naudojamas.

      Bet čia kalbama ne apie laivus ar pan, o apie viešą transportą, kuris turėtu "žalėti" jau daug metų bet yra atvirkščiai - dauginame autobusų kiekį. Nors tiesa, Taksistai beveik visi jau važiuoja hibridais tai jie iki 2030 suspės.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Bet čia kalbama ne apie laivus ar pan, o apie viešą transportą, kuris turėtu "žalėti" jau daug metų bet yra atvirkščiai - dauginame autobusų kiekį. Nors tiesa, Taksistai beveik visi jau važiuoja hibridais tai jie iki 2030 suspės.
        Bent jau Vilniuje VVT nauji autobusai manau 3 nauji teršia kaip 1 buvęs senas. Kiekis tai ne viskas. Čia tas pats kas lyginti 20 metų senumo fūrą su kokiu Euro6 atitinkančia nauja.
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Bent jau Vilniuje VVT nauji autobusai manau 3 nauji teršia kaip 1 buvęs senas. Kiekis tai ne viskas. Čia tas pats kas lyginti 20 metų senumo fūrą su kokiu Euro6 atitinkančia nauja.
          Tas autobusų kiekio didinimas buvo labiau aliuzija į tai, kad 2013 Vilniuje per VT maršrutų reformą atsisakyta apie 40 troleibusų ir vietoje jų stipriai padaugėjo autobusų.

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Bent jau Vilniuje VVT nauji autobusai manau 3 nauji teršia kaip 1 buvęs senas. Kiekis tai ne viskas. Čia tas pats kas lyginti 20 metų senumo fūrą su kokiu Euro6 atitinkančia nauja.
            Na taip, sutinku kad naujas autobusas tikrai geriau negu juodų dūmų kamuolys ant ratų kurie dar visai neseniai važiuodavo. Bet jeigu einame prie alternatyvių ir žalių energijų ir nusibrėžiam tokius tikslus visą transportą tokiu padaryti, tai jeigu mes tieisog viską paversime dujiniais tai ne tike ir žalesni būsim. Ypač kai Vilniuje turim jau egzistuojantį troliebusų tinklą taigi tereikia tik plėsti elektrinį viešajį transportą nekuriant ko nors iš naujo.

            Comment


              Dujiniai autobusai nera visai zali. Jie ismeta maziau kietuju daleliu ir NOx, bet CO kiekiai panasus kaip ir paprastu dyzeliu. Tad jei ziureti i miesto isipareigojimus mazinti itaka klimato silimui pries tarptautines organizacijas - dujiniai autobusai neduoda visiskai nieko.O tokie isipareigojimai yra. Kolkas Vilnius apsimeta slanga ir daro vaizda kad galima pasirasyti popieriuka ir ji ismesti, o vidaus degimo varikliai kazkur dings savaime per 10 metu.

              Comment


                Nereikia perlenkt lazdos dėl ekologijos. Net Šveicarija perka naujus dyzelinius autobusus mieste ir nekompleksuoja dėl to.. O jūs norit visko iškart.

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Nereikia perlenkt lazdos dėl ekologijos. Net Šveicarija perka naujus dyzelinius autobusus mieste ir nekompleksuoja dėl to.. O jūs norit visko iškart.
                  Būtent, Vilniuje pagrindinė taršos problema važinėjantys keli šimtai tūkstančių techniškai netvarkingų senų kledarų išpjautais filtrais, o ne tie keli šimtai naujų Euro6 standarto dyzelinių autobusų.
                  Flickr

                  Comment


                    Vilniuje pagrindinė taršos problema yra privatūs namai, kurie kūrenasi neaišku kuo Žiemos metu.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Vilniuje pagrindinė taršos problema yra privatūs namai, kurie kūrenasi neaišku kuo Žiemos metu.
                      Sutinku, bet auto taršos nuvertinti tikrai nereikia. Juolab senuose kledaruose kūrenamas dyzelis ne tik KD skleidžia.
                      Paskutinis taisė Lettered; 2021.03.29, 13:45.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                        Nereikia perlenkt lazdos dėl ekologijos. Net Šveicarija perka naujus dyzelinius autobusus mieste ir nekompleksuoja dėl to.. O jūs norit visko iškart.
                        Ne iš karto, bet jeigu jau priėmei nutarimą kad bus ekologiški iki 2030 tai tada tegu ir juda ta linkme, o ne troleibusus keičia autobusais.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Ne iš karto, bet jeigu jau priėmei nutarimą kad bus ekologiški iki 2030 tai tada tegu ir juda ta linkme, o ne troleibusus keičia autobusais.
                          O jei nutarimas blogas ir neracionalus tai vis tiek reikalautumėte jog jo būtų laikomasi, nes toks nutarimas? Jeigu Kinijoje komunistai nutaria daryti uigūrų etninį valymą tai kinams belieka spausti valdžią jog tikslai būtų išpildyti maksimaliai gerai?

                          Mano nuomone prieš iškeliant tokius tikslus reikia daryti normalią KNA, kas iš to kad sumažinsi VT taršos pėdsaką, jeigu dėl iš to kilsiančių didelių kaštų po to bus neįmanoma normali VT plėtra bei atnaujinimas ir to pasekoje daugiau žmonių rinksis taršesnius (per vieną keleivį) automobilius.

                          Jeigu valdžia išsikelia blogus tikslus ir po to feilina, tai reikia džiaugtis, nes gal ją pakeisianti valdžia dar sugebės atitaisyti situaciją kol dar nebus paleisti vėjui dideli pinigai ir užsikrauta didelė skola.

                          Relaybė tokia kad VT keleivių skaičius auga (bent iki pandemijos, augs ir jai pasibaigus), autobusų poreikis didės, tegu tik perka daugiau tų naujų autobusų, nesvarbu jie dujiniai ar dyzeliniai, bet šiuo metu net ir ekologiniu požiūriu geriau keturi nauji ne elektriniai, nei vienas elektrinis ir krūva automobilių gatvėse
                          Paskutinis taisė themanual; 2021.03.31, 10:58.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Ne iš karto, bet jeigu jau priėmei nutarimą kad bus ekologiški iki 2030 tai tada tegu ir juda ta linkme, o ne troleibusus keičia autobusais.
                            Niekas troleibusų nenaikina, o iki 2030 realu, kad ir dyzelių nebeliks.

                            Comment


                              Parašė themanual Rodyti pranešimą

                              O jei nutarimas blogas ir neracionalus tai vis tiek reikalautumėte jog jo būtų laikomasi, nes toks nutarimas? Jeigu Kinijoje komunistai nutaria daryti uigūrų etninį valymą tai kinams belieka spausti valdžią jog tikslai būtų išpildyti maksimaliai gerai?

                              Mano nuomone prieš iškeliant tokius tikslus reikia daryti normalią KNA, kas iš to kad sumažinsi VT taršos pėdsaką, jeigu dėl iš to kilsiančių didelių kaštų po to bus neįmanoma normali VT plėtra bei atnaujinimas ir to pasekoje daugiau žmonių rinksis taršesnius (per vieną keleivį) automobilius.

                              Jeigu valdžia išsikelia blogus tikslus ir po to feilina, tai reikia džiaugtis, nes gal ją pakeisianti valdžia dar sugebės atitaisyti situaciją kol dar nebus paleisti vėjui dideli pinigai ir užsikrauta didelė skola.

                              Relaybė tokia kad VT keleivių skaičius auga (bent iki pandemijos, augs ir jai pasibaigus), autobusų poreikis didės, tegu tik perka daugiau tų naujų autobusų, nesvarbu jie dujiniai ar dyzeliniai, bet šiuo metu net ir ekologiniu požiūriu geriau keturi nauji ne elektriniai, nei vienas elektrinis ir krūva automobilių gatvėse
                              Jei nutarimas blogas ir neracionalus tai pirmiausia jo reikėtu nepriimti, o jei jau priemei reikėtu atšaukti. Bet mano nuomone tikslas, kad viešasis transportas ateityje būtų ekologiškas nėra blogas ir neracionalus.

                              Šiaip jeigu sekėte diskusiją niekur nesiųliau eletrinių autobusų - siūliau naudotis jau turima alternatyva - troleibusais, kurie puikiai veikia europos šalyse ir jū tinklas yra plečiamas.

                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                              Niekas troleibusų nenaikina, o iki 2030 realu, kad ir dyzelių nebeliks.
                              Nenaikina, tik maršrutų skaičius sumažėja, maršrutai retinami, parkas neatnaujinamas (vis dar važinėjame 1985 gamybos škodomis) ir daromos studijos kaip panaikinti linijas "nes negražu".

                              Dabar pirktų autobusų iki 2030 tikrai turėtu nelikti - autobusų tarnavimo amžius tiesiog nėra toks ilgas.

                              Comment


                                2020 metai pasaulyje įregistruota 3 mln elektromobilių (41% daugiau nei 2019) ir bendrai yra virš 11 mln
                                ES 1.4 mln, Kinija 1.2 mln JAV 0.3 mln
                                https://www.iea.org/reports/global-ev-outlook-2021
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  2020 metai pasaulyje įregistruota 3 mln elektromobilių (41% daugiau nei 2019) ir bendrai yra virš 11 mln
                                  ES 1.4 mln, Kinija 1.2 mln JAV 0.3 mln
                                  https://www.iea.org/reports/global-ev-outlook-2021
                                  Dėl JAV tai gana keista, turint omeny, kad ten nemažai gyventojų kasdien važinėja į darbą mašina po keliasdešimt km ir neturi jokio kito pasirinkimo, nei mašina (tiek VT, tiek pėsčiųjų/dviračių infrastruktūros tiesiog fiziškai nėra). Taip pat praktiškai visi jie turi nuosavą namą (=nekyla problemų pasikrauti per naktį). EV yra tiesiog idealus variantas tokiam rinkos segmentui, nes tai gali būti elementariai pigiau.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Dėl JAV tai gana keista, turint omeny, kad ten nemažai gyventojų kasdien važinėja į darbą mašina po keliasdešimt km ir neturi jokio kito pasirinkimo, nei mašina (tiek VT, tiek pėsčiųjų/dviračių infrastruktūros tiesiog fiziškai nėra). Taip pat praktiškai visi jie turi nuosavą namą (=nekyla problemų pasikrauti per naktį). EV yra tiesiog idealus variantas tokiam rinkos segmentui, nes tai gali būti elementariai pigiau.
                                    Judės ir ten:
                                    Неслучайно «зеленая реформа» — главное дело президентства Байдена, его основное наследие, то, с чем он войдет в историю. Новая администрация США, как и обещала, внесла в Конгресс «инфраструктурный план», предусматривающий $440 млрд государственных инвестиций в отказ США от двигателя внутреннего сгорания:
                                    • $174 млрд в электромобили,
                                    • $100 млрд в электросети,
                                    • $165 млрд в создание национальной сети электрифицированных железных дорог (в США 80% всех грузов перевозится автотранспортом, оставшиеся 20% — тепловозами).
                                    План Байдена предусматривает строительство за государственный счет 500 тыс. общественных точек заправки для электромобилей. Этого достаточно, чтобы перевести на электродвигатель половину гигантского автопарка США. Вторую половину проблемы возьмет на себя частный бизнес.
                                    А нефть свою оставьте себе. Незаметно для России в мире начался переход к зеленой энергетике https://novayagazeta.ru/articles/202...u-ostavte-sebe
                                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Dėl JAV tai gana keista, turint omeny, kad ten nemažai gyventojų kasdien važinėja į darbą mašina po keliasdešimt km ir neturi jokio kito pasirinkimo, nei mašina (tiek VT, tiek pėsčiųjų/dviračių infrastruktūros tiesiog fiziškai nėra). Taip pat praktiškai visi jie turi nuosavą namą (=nekyla problemų pasikrauti per naktį). EV yra tiesiog idealus variantas tokiam rinkos segmentui, nes tai gali būti elementariai pigiau.
                                      Nuosavas namas automatiškai tereiškia kad nereikės ilgintuvo iš 5-o aukšto vynioti, bet nereiškia kad bus laisvų 15-20kW galios krauti kelis automobilius.
                                      Ir ką darysi visus kiaušinius vienan krepšin sudėjęs kai viduržiemy nutinks blackoutas visos valstijos mastu?

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Dėl JAV tai gana keista, turint omeny, kad ten nemažai gyventojų kasdien važinėja į darbą mašina po keliasdešimt km ir neturi jokio kito pasirinkimo, nei mašina (tiek VT, tiek pėsčiųjų/dviračių infrastruktūros tiesiog fiziškai nėra). Taip pat praktiškai visi jie turi nuosavą namą (=nekyla problemų pasikrauti per naktį). EV yra tiesiog idealus variantas tokiam rinkos segmentui, nes tai gali būti elementariai pigiau.
                                        Manau įtakos turi labai pigus kuras ir automobilių/taršos mokesčių nebuvimas, taip pat mažos (ar kai kuriose valstijose iš vis neegzistuojančios) susbsidijos elektromobiliams. Nes šiaip kol kas būkim atviri be subsidijų/mokesčių pirkti elektromobilį ekonomiškai vis dar neapsimoka.
                                        Flickr

                                        Comment



                                          Dacia Spring EV Prancūzijoje nuo 12 kEUR.
                                          Greičiausiai daug kur taupyta ir kompromisinta, bet 12 kEUR. Už elektrinį automobilį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X