Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Tai, kad pilna pavyzdžių JAV, kai žmonės pasakoja persėdę iš BMW 3 M ar Audi RS4 į Tesla Model3 ir jie jokiu būdu nenorėtų grįžti atgal, vien dėl gedimų, priežiūros, technologinio atsilikimo. Sutinku, kad eTron komfortiškesnė TP, bet 50keur (Model 3) ir 80-100keur (e-Tron), už +40keur gauti tik geresnį komfortą, prarasti nuvažiuojamą atstumą ir kitus Tesla privalumus, tikrai nebūtų mano pasirinkimas. Kol bratwurstwagenai negamina po 40-50keur e-Tronų, tai Lietuvos rinkoj matysime vienetus. Tad gali pasakoti apie tuos savo vokiečių gamintojus kiek nori, bet jiems labai labai reikia pasitempti, kad visapusiškai pasivyti Tesla, kad būtų geresni ne tik komforto ir kokybės srityse.Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Kam ko reikia.Bet nelabai tikiu kad kas noretu is BMW 3 G20 persest i Model 3
PS: Naujasis BMW 3 (330i benzinas 2.0litru su 185kW) su visom nuolaidom susikomplektavus gavosi 56 000EUR ir tai toli grazu sudeta ne viskas ko norisiAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
As su tavim sutinku. Gi rasiau kas ka nori tas ta perka. Taip Tesla daugiau nuvaziuoja.Parašė booraz Rodyti pranešimą
Tai, kad pilna pavyzdžių JAV, kai žmonės pasakoja persėdę iš BMW 3 M ar Audi RS4 į Tesla Model3 ir jie jokiu būdu nenorėtų grįžti atgal, vien dėl gedimų, priežiūros, technologinio atsilikimo. Sutinku, kad eTron komfortiškesnė TP, bet 50keur (Model 3) ir 80-100keur (e-Tron), už +40keur gauti tik geresnį komfortą, prarasti nuvažiuojamą atstumą ir kitus Tesla privalumus, tikrai nebūtų mano pasirinkimas. Kol bratwurstwagenai negamina po 40-50keur e-Tronų, tai Lietuvos rinkoj matysime vienetus. Tad gali pasakoti apie tuos savo vokiečių gamintojus kiek nori, bet jiems labai labai reikia pasitempti, kad visapusiškai pasivyti Tesla, kad būtų geresni ne tik komforto ir kokybės srityse.
...ir kitus Tesla privalumus. Nu papasakok kokius dar privalumus Tesla turi be nuvaziuojamo atstumo
PS RS4 JAV rinkoje nesiulomas
- 1 patinka
Comment
-
Surinkimo kokybė prastesnė, detalių mažiau, bet jei kas nueina, tai reikia laukti daug ilgiau kad būtu pataisytą, nereikia pilti benzo, dyzelio - sutaupai pinigų, komforto atžvilgiu panašu į BMW, bet avarijos atžvilgiu tikrai ne saugesnė.Parašė booraz Rodyti pranešimą
Tai, kad pilna pavyzdžių JAV, kai žmonės pasakoja persėdę iš BMW 3 M ar Audi RS4 į Tesla Model3 ir jie jokiu būdu nenorėtų grįžti atgal, vien dėl gedimų, priežiūros, technologinio atsilikimo. Sutinku, kad eTron komfortiškesnė TP, bet 50keur (Model 3) ir 80-100keur (e-Tron), už +40keur gauti tik geresnį komfortą, prarasti nuvažiuojamą atstumą ir kitus Tesla privalumus, tikrai nebūtų mano pasirinkimas. Kol bratwurstwagenai negamina po 40-50keur e-Tronų, tai Lietuvos rinkoj matysime vienetus. Tad gali pasakoti apie tuos savo vokiečių gamintojus kiek nori, bet jiems labai labai reikia pasitempti, kad visapusiškai pasivyti Tesla, kad būtų geresni ne tik komforto ir kokybės srityse.
Comment
-
Kiek zinau ir detaliu nauju nelabai eina uzsakyt jei sudauzai.Ar as neteisus?Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
Surinkimo kokybė prastesnė, detalių mažiau, bet jei kas nueina, tai reikia laukti daug ilgiau kad būtu pataisytą, nereikia pilti benzo, dyzelio - sutaupai pinigų, komforto atžvilgiu panašu į BMW, bet avarijos atžvilgiu tikrai ne saugesnė.
- 1 patinka
Comment
-
Siunčia tik iš gamyklos, ir pas Teslą viskas vėluoja, tad nelabai gali vadovautis ir jų terminais.Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Kiek zinau ir detaliu nauju nelabai eina uzsakyt jei sudauzai.Ar as neteisus?
- 1 patinka
Comment
-
O gal zinote kaip su Tesla patikimumu?Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
Siunčia tik iš gamyklos, ir pas Teslą viskas vėluoja, tad nelabai gali vadovautis ir jų terminais.
Comment
-
Su Teslomis dabar yra du įdomūs momentai:
1. Naujieji Model Y modeliai, labai tikėtina, kad turės vientisą išlietą aliuminio korpusą. Tai vos ne visas automobilis bus vientisas ir nesudarytas iš skirtingų dalių. Iš paviešintų patentų liejimo staklėms + iš Teslos dalintų gamybos nuotraukų.
2. Kardinaliai keičiama elektros sistema automobiliuose. Model S turėjo ~3 mylias (man rodos, o gal km?) elektros laidų. Model 3 jau apie 1,5. Model Y, spėjama, turės apie 100 metrų laidų. Iš paviešintų Tesla patentų.
Tai 1 punktas (priklausomai kaip bus įgyvendintas) apsunkins sudaužytų automobilių atstatymą, o antras jį gerokai palengvins. Tai...
Dar įdomu kaip greitai rinka užsipildys kinietiškomis dalimis.
Comment
-
Su pavara lygtais nieko blogo, bet kaip kam pasiseka su elektronika, gal su naujasnėmis (2018 m.) jau ne taip blogai.Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
O gal zinote kaip su Tesla patikimumu?
Comment
-
2. Kardinaliai keičiama elektros sistema automobiliuose. Model S turėjo ~3 mylias (man rodos, o gal km?) elektros laidų. Model 3 jau apie 1,5. Model Y, spėjama, turės apie 100 metrų laidų. Iš paviešintų Tesla patentų.Parašė Creatium Rodyti pranešimąSu Teslomis dabar yra du įdomūs momentai:
1. Naujieji Model Y modeliai, labai tikėtina, kad turės vientisą išlietą aliuminio korpusą. Tai vos ne visas automobilis bus vientisas ir nesudarytas iš skirtingų dalių. Iš paviešintų patentų liejimo staklėms + iš Teslos dalintų gamybos nuotraukų.
2. Kardinaliai keičiama elektros sistema automobiliuose. Model S turėjo ~3 mylias (man rodos, o gal km?) elektros laidų. Model 3 jau apie 1,5. Model Y, spėjama, turės apie 100 metrų laidų. Iš paviešintų Tesla patentų.
Tai 1 punktas (priklausomai kaip bus įgyvendintas) apsunkins sudaužytų automobilių atstatymą, o antras jį gerokai palengvins. Tai...
Dar įdomu kaip greitai rinka užsipildys kinietiškomis dalimis.
Tai pereidines turbut prie CAN ar FlexRay ar kazka panasaus
https://en.wikipedia.org/wiki/FlexRay#Vehicles
Comment
-
Sistema patentuojama, tad spėju, kad kažką savo daro.Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
2. Kardinaliai keičiama elektros sistema automobiliuose. Model S turėjo ~3 mylias (man rodos, o gal km?) elektros laidų. Model 3 jau apie 1,5. Model Y, spėjama, turės apie 100 metrų laidų. Iš paviešintų Tesla patentų.
Tai pereidines turbut prie CAN ar FlexRay ar kazka panasaus
https://en.wikipedia.org/wiki/FlexRay#Vehicles
Šaltinis: https://electrek.co/2019/07/22/tesla...obots-model-y/
Comment
-
Idomu ka i e-trona sudejo.Manau kad VDV kas naudojama i EV ir nelabai tinka lengva ranka permestParašė Creatium Rodyti pranešimą
Sistema patentuojama, tad spėju, kad kažką savo daro.
Šaltinis: https://electrek.co/2019/07/22/tesla...obots-model-y/
Comment
-
Man atrodo, kad Sandy Munro minėjo apie karinėje/kosmoso pramonėje naudojama Wifi/Bluetooth, kurį pritaikę Tesla panaudos savo automobilių gamyboje.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Sistema patentuojama, tad spėju, kad kažką savo daro.
Šaltinis: https://electrek.co/2019/07/22/tesla...obots-model-y/AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Aš matau, kad tamsta jau ne pirmą kartą šitas nesamones rašinėja apie Tesla menamą nesaugumą ir man tiesiog įdomu iš kur tu tai trauki? Čia vienas didžiausių Tesla privalumų, kad tai vieni pačių saugausių automobilių ir čia ne kažkieno subjektyvi nuomonė, o EuroNCAP ir NHTSA bandymų rezultatai.Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
Surinkimo kokybė prastesnė, detalių mažiau, bet jei kas nueina, tai reikia laukti daug ilgiau kad būtu pataisytą, nereikia pilti benzo, dyzelio - sutaupai pinigų, komforto atžvilgiu panašu į BMW, bet avarijos atžvilgiu tikrai ne saugesnė.
Model S kai buvo pirmą k. išbandytas 2013 metais buvo saugiausias automobilis kada nors bandytas iki tol. Tada vėliau pasirodęs Model X buvo pirmas SUV, kuris gavo idealų saugumo įvertinimą ir kuris iki šiol išlieka saugiausiu SUV rinkoje ir galiausiai Model 3, kuris dalinasi pačio saugiausio sedano savo kategorijoje įvertinimą su tavo minimu naujausiu 3 klasės BMW.
Euro NCAP’s Best of the Best of 2019
Esmė, kad vieni gamintoji yra geresni šiuo klausimu, kiti blogesni, vieni modeliai saugesni, kiti ne tokie saugūs, bet tuo tarpu viską ką iki šiol yra išleidusi Tesla yra arba patys saugiausi automobiliai savo klasėje arba dalinasi saugiausio automobilio titulą kaip kad yra su Model 3 ir BMW 3.Parašė EuroNCAPTesla also made a strong appearance this year. Model X is 2019’s winner in the Large Off-Road category, with the SEAT Tarraco in second place. The Tesla Model 3 is top of the ‘Electric and Hybrid’ vehicle class and, together with BMW’s 3 Series, shares top-spot in the Large Family category. The two cars end up with identical overall scores, the BMW scoring better in pedestrian protection, and the Tesla edging it in Safety Assist.
Viskas ką noriu pasakyti, kad prieš pateikiant kažką kaip faktą, reikėtų pasidomėti faktais.
- 2 patinka
Comment
-
Testai testais, bet realybėje perlūžta pusiau arba visas priekis sulenda į saloną. Yra video, pats esu pateikęs: "reti ir įdomūs automobiliai" prospekte.Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
Aš matau, kad tamsta jau ne pirmą kartą šitas nesamones rašinėja apie Tesla menamą nesaugumą ir man tiesiog įdomu iš kur tu tai trauki? Čia vienas didžiausių Tesla privalumų, kad tai vieni pačių saugausių automobilių ir čia ne kažkieno subjektyvi nuomonė, o EuroNCAP ir NHTSA bandymų rezultatai.
Model S kai buvo pirmą k. išbandytas 2013 metais buvo saugiausias automobilis kada nors bandytas iki tol. Tada vėliau pasirodęs Model X buvo pirmas SUV, kuris gavo idealų saugumo įvertinimą ir kuris iki šiol išlieka saugiausiu SUV rinkoje ir galiausiai Model 3, kuris dalinasi pačio saugiausio sedano savo kategorijoje įvertinimą su tavo minimu naujausiu 3 klasės BMW.
Euro NCAP’s Best of the Best of 2019
Esmė, kad vieni gamintoji yra geresni šiuo klausimu, kiti blogesni, vieni modeliai saugesni, kiti ne tokie saugūs, bet tuo tarpu viską ką iki šiol yra išleidusi Tesla yra arba patys saugiausi automobiliai savo klasėje arba dalinasi saugiausio automobilio titulą kaip kad yra su Model 3 ir BMW 3.
Viskas ką noriu pasakyti, kad prieš pateikiant kažką kaip faktą, reikėtų pasidomėti faktais.
Comment
-
Amerikoniškas auto yra amerikoniškas auto:Parašė digital Rodyti pranešimąKažin, ar gautų geriausius saugumo įvertinimus, jei realybėje lengvai lūžtų.
https://www.youtube.com/watch?v=tmczzdPqPusPaskutinis taisė RokasLT; 2020.01.31, 19:45.
Comment
-
O kaip tu įsivaizduoji, kad turėtų atrodyti automobilis, kuris yra saugus po tokios avarijos? Visai nesudaužytas? Pasižiūrėk video Youtube kodėl šiuolaikiniai automobiliai yra saugūs ir kaip tai užtikrinama. Dar pasižiūrėk kokių fizikos video apie avarijas ir kaip veikia gautos smūgio energijos išskirstymas, kad ji neateitų iki keleivių.Parašė RokasLT Rodyti pranešimąAmerikoniškas auto yra amerikoniškas auto:
https://www.youtube.com/watch?v=tmczzdPqPus
Comment
-
Tai žmogus, šiuo atveju, būtu buvęs saugus išlėkęs į gatvę ir rėžiasis į grindinį, stulpą ar sieną. Supratau.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O kaip tu įsivaizduoji, kad turėtų atrodyti automobilis, kuris yra saugus po tokios avarijos? Visai nesudaužytas? Pasižiūrėk video Youtube kodėl šiuolaikiniai automobiliai yra saugūs ir kaip tai užtikrinama. Dar pasižiūrėk kokių fizikos video apie avarijas ir kaip veikia gautos smūgio energijos išskirstymas, kad ji neateitų iki keleivių.
KĖBULAS TURI SUGERTI SMŪGIO INERCINĘ JĖGĄ, O NE PLYŠTI PUSIAU.Paskutinis taisė RokasLT; 2020.01.31, 20:05.
Comment
Comment