Parašė Austras
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pajūrio dviračių takai
Collapse
X
-
Skandinavams ir Vokiečiams kažkodėl tai nėra problemos. Važiuoja visa šeima dviračiais, mažesni priekabose, daiktia ir ten pat.
- 2 patinka
-
Taip, paliks automobilius ir su vaikais, jų vežimėliais, pampersais, lagaminais sės į autobusą ar keltą ir varys į Nidą.Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Yra autobusai važiuojantys į Nidą. Plius iš Drevernos plaukia keltas tiesiai į Juodkrantę.
Iš savo automobilio į autobusą. Su vaikais. Su papmpersais ir lagaminais.
Jūs gal ne šitoje planetoje gyvenate?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Yra autobusai važiuojantys į Nidą. Plius iš Drevernos plaukia keltas tiesiai į Juodkrantę. Šiaip labai gerai, kad suvažiuotu į Švyturio aikštelę, bent kažkokia nauda bus iš tos asfalto dykumos.Parašė Bootsy Rodyti pranešimą"Gauti rezultatai parodo, kad atlikus pėsčiųjų ir dviračių takų infrastruktūros plėtrą, apribojus individualių automobilių patekimą į kurortą ir įgyvendinus kitas griežčiausias automobilizmo lygio mažinimo priemones, automobilių transporto priemonių vasaros sezono metu sumažėtų apie 27 proc."
Taip, visi suvažiuos prie Švyturio arenos, ten paliks automobilius ir su vaikais, jų vežimėliais, pampersais, lagaminais sės ant dviračių ir mins 50 km į Nidą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taku važinėja ne tik dviratininkai, bet ir įvairi sunkiasvorė spec. technika, tad tie vejos bordiūrai ilgai nelaikys, reikia dėti gatvės bordiūrus su tvirtais pamatais (jokiu būdu ne su tokiais "kleckais" kaip pavaizduota).Parašė Kaid Rodyti pranešimąDviračių tako į Juodkrantę rekonstrukcija - jau čia pat
Komentuoti:
-
"Gauti rezultatai parodo, kad atlikus pėsčiųjų ir dviračių takų infrastruktūros plėtrą, apribojus individualių automobilių patekimą į kurortą ir įgyvendinus kitas griežčiausias automobilizmo lygio mažinimo priemones, automobilių transporto priemonių vasaros sezono metu sumažėtų apie 27 proc."
Taip, visi suvažiuos prie Švyturio arenos, ten paliks automobilius ir su vaikais, jų vežimėliais, pampersais, lagaminais sės ant dviračių ir mins 50 km į Nidą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dviračių tako į Juodkrantę rekonstrukcija - jau čia pat
Straipsnis
Projektiniai pasiūlymai Klaipėdos savivaldybės ruože
Projektiniai pasiūlymai Neringos savivaldybės ruože
Paskutinis taisė Kaid; 2022.03.22, 07:14.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tik 1,25 m pločio dviračių takas tokioje vietoje? Aš irgi priešinčiaus tokiam absurdui.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Palangos Vanagupės kvartalo gyventojai jau metus priešinasi vietos valdžios suplanuotam dviračių takui
Savivaldybės užsakymu bendrovė „Urbanistika“ parengė naują teritorijos tarp Daujoto, Šilo gatvių ir valstybinio miško detalųjį planą, kuriame numatyta tiesti F5 kategorijos 1,5 metro pločio pėsčiųjų ir 1,25 metro pločio dviračių taką tiesiog miško teritorijoje šalia privačių gyvenamųjų namų.
Visaip besipriešinantys kvartalo gyventojai, nenorintys, kad vos per metrą nuo jų sklypų atsirastų naujas takas, savivaldybei ir rengėjams rašė raštus, taip pat kreipėsi į teismą, tačiau šis jų prašymų netenkino. Kol pakeitimai nėra patvirtinti, nėra ką ginčyti. Gyventojų teigimu, dabar belieka laukti, kol planas bus patvirtintas, ir tuomet keliauti į teismą, kuris galės analizuoti turinį.
Komentuoti:
-
Čia matyt turėjo omeny iki Pervalkos, nes nuo Pervalkos iki Preilos takas ne taip seniai sutvarkytas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiemet Neringoje bus pradėtas vienas iš "grandiozinių projektų".
LAKD 2022.01.05
2022 m. Kelių direkcija tęs pradėtus grandiozinius projektus
Per kitus [2022] metus bus suprojektuotas beveik 35 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių takas Smiltynė–Nida (nuo Smiltynės iki Preilos).
Pabaigus projektavimą bus skelbiami viešieji pirkimai statybos darbams atlikti.
https://lakd.lt/naujienos/2022-m-kel...os-iniciatyvos
Komentuoti:
-
Dviračiais iš Palangos pasiekti Klaipėdą netrukus bus dar patogiau
https://www.musupalanga.lt/news/3262...s-dar-patogiau
Šiuo metu net dviejose dviračių tako atkarpose ties Pajūrio regioniniu parku (1,2 kilometro ilgio atkarpoje maždaug nuo Ąžuolų gatvės iki pagrindinio įėjimo į kempingą bei daugiau nei 200 metrų ilgio atkarpoje nuo automobilių stovėjimo aikštelės ties paplūdimiu, skirtu lankytis su gyvūnais, link Klaipėdos) vyksta remonto darbai – stiprinami dviračių tako pagrindai bei keičiama tako danga.
Šiuos darbus atlikti būtina, kadangi dalį tako dangos per laiką iškilnojo greta augančių pušų šaknys. Darbai bus baigti dar šiais metais, tad atšilus orams keliauti dviratininkams bus neabejotinai patogiau ir saugiau.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Nida-Juodkrantė
4. Tarp Naglių kopų ir Juodkrantės

Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz
Foto 2020.07
Dviračių takas eina paplente.
Ta 3½ km atkarpa buvo pati nykiausia visame maršrute

Pagaliau posūkis link jūros

Iki jūros tik 350-400 metrų

Takas eina Naglių rezervato teritorija


Nėra jokio žymėjimo, neaišku, ar čia vis dar yra rezervatas

Atkarpa palei kopas smagesnė nei paplentė
Tačiau atėjus karščiams nebuvo jokio vėjelio ir pavėsio

Rezervato pabaiga

Takas priartėja prie kelio nuo plento iki Juodkrantės pliažo


Žvilgsnis atgal

Atkarpa palei Neringos pliažą yra nelabai graži - tiesiog pažymėta juosta palei kelią.


- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nida-Juodkrantė
3. Tarp Pervalkos ir Naglių (Negyvųjų) kopų

Žemėlapis iš www.mapy.cz
Foto 2020.07
Iki tako reikėjo šiek tiek pavažiuoti atgal iš Pervalkos centro.
Paskui prasidėjo tas vadinamasi "dviračių takas", apie kurį tiek daug rašoma



Šioje vietoje neištvėrėme ir važiavome į kalną keliu


Apačioje - kertamas dviračių takas

Žvilgsnis atgal į Pervalką

Takas siauras, vietomis palopytas, bet ne toks beviltiškas kaip prie Pervalkos

Dviračių takas priartėjo prie plento KK 167 Nida - Smiltynė

Paplente iki tarpinio finišo, kur laukia šalti gėrimai ir ledai, reikia važiuoti tik puskilometrį

Parkingas prie Naglių (Negyvųjų) kopų pažintinio tako.
Mašinų labai daug, policija skalpuoja netilpusius aikštelėje

Toliau dviračių takas eina kita plento Nida _Smiltynė puse
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nida-Juodkrantė
2. Tarp Preilos ir Pervalkos
Žemėlapis iš www.mapy.cz

Foto 2020.07
Išvažiavimas iš Preilos

Dviračių takas už Preilos atrodo kiek siauresnis, bet irgi geros kokybės

Tarp Preilos ir Pervalkos yra važinėjančių dviračiais, bet intesyvumas pastebimai mažesnis

Įvažiavimas į Pervalką
Dviračių takas suka į kairę; mes dar užsuksime į Pervalką

Pervalkos centras

Pervalka
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Nida-Juodkrantė
1. Tarp Nidos ir Preilos
Žemėlapis iš www.mapy.cz

Foto 2020.07
Nida

Dviračių takas laikinai susiaurėja

Posūkis į Bulvikio ragą, kur yra Nidos oro uostas

Prasideda tikras dviračių takas

Dviračių takas iki Preilos gana platus, juo važiuoja nemažai žmonių

Stabtelėjome aviečiauti

Vartai į Preilą

Žvilgsnis atgal



Kavinė Preiloje prie marių
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Juodkrantė-Nida-Juodkrantė
Foto 2020.07
Pora nuotraukų su laivu "Benas"
Juodkrantė


Žiūrint į kopas buvo gaila, kad saulė švietė tik pro debesis.
Bet paskui buvo nekaršta važiuoti

Atplaukėme į Nidą



Apie kelionę laivu "Benas" maršrutu Juodkrantė-Nida plačiau parašyta temoje Laivyba Kuršių mariose
Nida

Kol atsigėrėme vandens, pamatėme, kad kažkas be mūsų šeimininkauja


Nida yra Nida
Komentuoti:
-
Juodkrantė-Nida-Juodkrantė
Pusdienio pasivažinėjimas iš Nidos į Juodkrantę. Važiavimo yra apie 35 km.
Nesinorėjo tuo pačiu keliu grįžti. Nuplaukėme į Nidą laivu "Benas"(žaliu - yra ir geltonas "Benas").
Atvirkštinis variantas (ten nuvažiuoti dviračiais, o grįžti atgal laivu) yra mažiau patogus - gali nebūti vietų, ypač savaitgaliais, be to reikėtų taikytis prie laivo grįžimo grafiko. O dabar buvome patys savo laiko šeimininkai.
Pasisekė su oru - tą dieną dar buvo debesuota, ir pro debesis neblogai įdegėme; o po dienos atėjo karščiais - nebūtų jokio malonumo važiuoti mišku esant +28°C be jokio vėjo.

Žemėlapis iš www.mapy.cz
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jėga, jau 2026 galėsim maloniai numinti į Nidą iš Klaipėdos
Iki to laiko, kaip suprantu, takas bus visiškai nepravažiuojamas dėl darbų.
Komentuoti:
-
https://www.delfi.lt/miestai/klaiped....d?id=85459743
Dviračių tako nuo Smiltynės iki Nidos sutvarkymas kainuos apie 8 mln. eurų.
Pirmąjį rekonstrukcijos etapą planuojama baigti iki 2023 metų pabaigos, antrąjį – iki 2024-ųjų, trečiąjį – iki 2025-ųjų pabaigos.
Komentuoti:
-
Trūksta tik juostų per vidurįParašė R.D. Rodyti pranešimą
Norėtųsi, kad visur tokį standartą palaikytų
Komentuoti:
Komentuoti: