Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pajūrio dviračių takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    LAKD pirkimas 681961
    Paskelbta 2023.08.02, pasiūlymų pateikimas iki 2023.08.31

    Krašto kelio Nr. 167 Smiltynė-Nida ruožo nuo 31,36 iki 33,895 km, rajoninių kelių
    Nr. 2211 Privažiuojamasis kelias prie Pervalkos nuo kelio Smiltynė – Nida ruožo nuo 0 iki 2,108 km ir
    Nr. 2210 Privažiuojamasis kelias prie Preilos nuo kelio Smiltynė – Nidaruožo nuo 0 iki 1,871 km
    rekonstravimas, įrengiant taką



    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-652317

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LAKD 2023.07.21
    Dviratininkams atverta rekonstruota tako Smiltynė–Nida 13,5 km ilgio atkarpa
    Šiandein nuo Smiltynės link Juodkrantės vedanti 13,5 km ilgio atkarpa atverta dalyvaujant Prezidentui Gitanui Nausėdai ir susisiekimo ministrui Mariui Skuodžiui.


    Finišo tiesiąją pasiekė nuo vasario mėnesio pabaigos vykę darbai dviejuose pradiniuose tako Smiltynė–Nida ruožuose tarp 2,104 km ir 15,567 km. (...) Rekonstrukcijos metu takas buvo praplatintas nuo 2–2,5 m iki 3,5 m. (...)

    „Kalbėkime atvirai: Neringos tako būklė buvo kritinė, ir klausimas buvo ne apie patogumą, bet žmonių saugumą. Padarėme tai, ką buvome pažadėję: šiandien jau rekonstruota 13,5 km ilgio Neringos tako dalis, o startavę šį rudenį likusį 22,3 km ilgio ruožą planuojame atnaujinti iki 2024 m. vasaros (...)“, – renginio metu kalbėjo susisiekimo ministras

    https://lakd.lt/naujienos/isibegeja-...-ilgio-atkarpa

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Viskas ten lyg ir gerai su sunkiasvoriu - rašo, kad pagrindai padaryti gaisrinėms važinėti. Labai gerai, kad tapi padarė.

    O klausimas - kokiame lygyje gruntas santykyje su asfalto dangos paviršiumi? Ar ir čia turėsime grunto upes ant dangos po lietaus? Vėjo užnešimai nesiskaito.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Jėzau, tikrai glavuojau, akd bus rekostruotas visas takas, o čia gbalais, gabaliukais... Biški liūdna...
    Tai nuo pat pradžių LAKD žadėjo rekonstruoti etapais, iki 2025 metų:

    Darbai bus finansuojami Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis. Pirmąjį rekonstrukcijos etapą planuojama baigti iki 2023 metų pabaigos, antrąjį – iki 2024-ųjų, trečiąjį – iki 2025-ųjų pabaigos.
    Po to lyg dėl visuomenės spaudimo pagreitino metais, vietoj trijų etapų padarė du. Prieš kelis metus buvo antplūdis straipsnių su antraštėmis daugmaž "Populiariausias dvirtakis – Lietuvos gėda", manau, tai turėjo įtakos.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Jėzau, tikrai glavuojau, akd bus rekostruotas visas takas, o čia gbalais, gabaliukais... Biški liūdna...

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Superinis takas, dabar laukiam darbų tęsinio nuo Juodkrantės iki Pervalkos

    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Naujo eksfalto pradžia. Keista, kad naujas takas neprasideda nuo neseniai išasfaltuotos atkarpos Smiltynėje ir yra palikta apie kilometras senesnio, nors ir neblogos būklės asfalto.
    Click image for larger version Name:	IMG_6471.jpg Views:	0 Size:	2,88 MB ID:	2064029
    Seno ir naujo tako jungties vietoje per pėdos ilgį prasikeitė dimensijos.

    Rytoj net pats Prezidentas atvažiuos perkirpt raudonos juostelės

    Penktadienį Prezidentas G. Nausėda ir susisiekimo ministras M. Skuodis atidarys rekonstruotą pėsčiųjų ir dviračių tako Smiltynė–Nida atkarpą
    https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/pe...e-nida-atkarpa
    Šį penktadienį, liepos 21 d., lankydamasis Klaipėdos apskrityje, susisiekimo ministras Marius Skuodis atidarys rekonstruotą Kuršių nerijos pėsčiųjų ir dviračių tako 13,5 km ilgio atkarpą nuo Smiltynės link Juodkrantės. Iškilmingoje ceremonijoje taip pat dalyvaus Lietuvos Respublikos Prezidentas Gitanas Nausėda.

    Nuo vasario pabaigos vykę rekonstrukcijos darbai sėkmingai užbaigti dviejuose pradiniuose tako Smiltynė–Nida ruožuose tarp 2,104 km ir 15,567 km.

    Tvariai po Kuršių neriją keliaujančių Lietuvos ir užsienio turistų bei vietos gyventojų kelionės nuo šiol bus patogesnės, o svarbiausia – saugesnės. Rekonstrukcijos metu takas buvo praplatintas nuo 2–2,5 m iki 3,5 m. Naujosios infrastruktūros parametrai taip pat taku leis, esant poreikiui, pasinaudoti miškų priežiūros ir priešgaisrinės apsaugos sunkiasvorei technikai. Tai itin aktualu, kadangi Kuršių nerijos pusiasalio miškai ne kartą nukentėjo nuo gaisrų.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Neringos dviračių tako rekonstruota atkarpa 2023-07-18, dieną iki oficialios baigimo datos.

    Apie pačią rekonstrukciją buvo tiek daug skelbta ir kalbėta, jog aš kažkodėl buvau įsitikinęs, kad rekonstruota atkarpa bus iki pat Pervalkos, tačiau pirmojo etapo pabaiga čia: 55°34'04.8"N 21°06'43.9"E – „Google“ žemėlapiai Likusią atakarpą planuojama tvarkyti kitąmet, labai tikiuosi, kad projekto įgyvendinimas nevėluos.

    Naujo eksfalto pradžia. Keista, kad naujas takas neprasideda nuo neseniai išasfaltuotos atkarpos Smiltynėje ir yra palikta apie kilometras senesnio, nors ir neblogos būklės asfalto.
    Click image for larger version  Name:	IMG_6471.jpg Views:	0 Size:	2,88 MB ID:	2064029

    Click image for larger version  Name:	IMG_6472.jpg Views:	0 Size:	1,86 MB ID:	2064027

    Ties visais tako susikirtimais su miško keliukais, net ir labai neintensyviai naudojamais, sudėti platesni granitiniai bortai, tad tikiuosi, kad apsaugos nuo galimų dangos skilimų. Ko trūksta ir norėtųsi, tai kad ties intensyviau naudojamais keliais, kertančiais dviračių kelią būtų padaryta šiokia tokia buferinė zona nuo purvo, kad ir keli metrai asfalto į šonus, o geriausia ir grotelės, kad mažiau nešųsi purvas ant asfalto, kaip jau matoma tik baigtame take.
    Click image for larger version  Name:	IMG_6475.jpg Views:	0 Size:	2,53 MB ID:	2064028

    Click image for larger version  Name:	IMG_6477.jpg Views:	0 Size:	2,67 MB ID:	2064030

    Minant dar vyko baigiamieji darbai kelkraščiuose, buvo nemažai darbininkų ir technikos. Įdomu, kad pats rangovas važinėjo gana drąsiai su stambia technika per kelią, tad gal galima tikėtis, kad ir pagrindus padarė tvirtus ir takas laikys ilgai. Rekonstruoto ruožo pabaiga:
    Click image for larger version  Name:	IMG_6478.jpg Views:	0 Size:	3,16 MB ID:	2064031

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Naujuoju dviračių taku – iš Smiltynės į Juodkrantę
    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...-i-juodkrante/
    Kelininkai šį kartą, panašu, neapgavo – likus vos 4 dienoms iki oficialaus dviračių tako Smiltynė-Juodkrantė rekonstrukcijos darbų pabaigos, poilsiautojai jau turi galimybę išbandyti naująją trasą, nors ji oficialiai dar ir neatidaryta.





    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Susisiekimo ministras Marius Skuodis facebooke

    Neringos dviračių takas atgimsta! Visiškai naują Smiltynė-Juodkrantė atkarpą preliminariai planuojame išbandyti jau liepos 21 d.
    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	780
Size:	178,7 kB
ID:	2061568
    Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	779
Size:	135,6 kB
ID:	2061569

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė biesatis Rodyti pranešimą
    Smagu matyt, kad jau asfaltuoja. Kaid, daug asfalto yra pakloję?
    Nevažiavau, čia žurnalistų video.
    Praeitą savaitę Kuršių Nerijoje mačiau dar labai didelius kalnus skaldos, bet rangovas žada neveluot su darbų pabaiga

    Komentuoti:


  • biesatis
    replied
    Smagu matyt, kad jau asfaltuoja. Kaid, daug asfalto yra pakloję?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Dviračių takas Klaipėda-Nida




    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Įdomu, kad punktyrai kitokie nei sostinėje. Ten trumpesni brūkšniai, bet ilgesni tarpai. Nukopijuota nuo autokelių, tik proporcija parinkta. Susitaupo dažų ir ne taip mirga marga.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Ai dar užmiršau paminėti kad Klaipėdoje kai kur raudonos spalvos danga - dviračių takai, kitame ruože - raudoni yra pėsčiųjų takai, taip pažymėta dažais ant asfalto (horizontalusis ženklinimas)

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Padarėm savotišką "park&bike" - palikę automobilį Klaipėdoje, toliau į Palangą važiavome dviračiais. Pasivažinėjimo režimu iki Palangos centro užtrukome apie 2,5 val. Kitą dieną atgal.
    Buvo noras į Kuršių Neriją, bet statybininkai kaip visada laiku sugalvoja trukdyti eismą.

    Pastebėjimai po 2 metų pertraukos:
    Kas gerai:
    - dviračių takai tokiai kelionei vis dar yra :-)
    - apie Palangą takai aptvarkyti, atkarpa pietuose perasfaltuota naujai.
    - šiaurinėje Palangos dalyje pastatytas atskiras pėsčių takas, įrengtas arba įrengiamas apšvietimas.
    - Palangoje lyg atsirado daugiau STOP ženklų sankryžose, dviratininkams saugiau.
    - šviežiai atnaujintas perėjų ir STOP linijų žymėjimas.

    Kas blogai:
    - Klaipėdoje sunku prasigrūsti per centrą Pilies g. vienoje juostoje kartu su VT, per kelio darbus.
    - Perėjos per žiedus nepritaikytos dviračiams, vaikų vežimų takeliu netelpa fiziškai su bagažu (foto žemiau).
    - Daugelyje vietų (sankryžose/įvažose) skersai dviračių takų palikti bordiūrai.
    - Rytinėje Klaipėdos pusėje nėra ištisinio dviračių takų tinklo, tenka kirsti dideles sankryžas kuriose netgi nėra perėjų (ruožas Priestočio g. - Mokyklos g. - Šilutės pl). Reikėjo į Baltijos pr., bet nesinorėjo vėl grūstis per centrą. Gal yra optimalesnių maršrutų, bet taip jau gavosi.
    - Į šiaurę nuo Palangos asfalto palopymai jau vėl lūžinėja, nes nepašalintos asfalto sugadinimo priežastys - sužvėrėjusios medžių šaknys.
    - perėjos kai kur atnaujinamos perdažant tik nuvažinėtus stačiakampius, atrodo tragiškai.

    Perėja po žiedu, nekenčianti dviračių:

    Click image for larger version  Name:	Palanga_žiedas_IMG20230525130623.jpg Views:	0 Size:	157,2 kB ID:	2053923

    Geras lopas:
    Click image for larger version  Name:	Palanga_lopas_IMG20230526161751.jpg Views:	0 Size:	246,0 kB ID:	2053924

    Naujas pėsčiųjų takas:
    Click image for larger version  Name:	palanga_pėsčiųjų_takas_IMG20230525202542.jpg Views:	0 Size:	165,4 kB ID:	2053925

    Nauji suoliukai glušinti alų ir ėsti sėmkas:
    Click image for larger version  Name:	Palanga_suoliukai_IMG20230525202704.jpg Views:	0 Size:	327,3 kB ID:	2053926

    Tebūnie šviesa:
    Click image for larger version  Name:	Palanga_apšvietimas_IMG20230525201735.jpg Views:	0 Size:	176,2 kB ID:	2053927
    Paskutinis taisė gerietis; 2023.05.27, 23:53.

    Komentuoti:


  • biesatis
    replied
    Dviračių take į Juodkrantę darbai vyksta. Straipsnyje rašo, kad dėl užsitesusio medžių šalinimo darbų grafikas pasislinko 1 mėnesiu.
    Atšilus orams klaipėdiečiai vis dažniau savo laisvalaikį ėmė leisti važinėdami dviračiais, tačiau panorę šia ekologiška transporto priemone nuvykti į…

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Naująją perkėlą ir Alksnynę sujungs dviračių takas
    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...viraciu-takas/
    Tai iki gynybinio komplekso, ar iki pačios Alksnynės, visgi yra skirtumas

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Naująją perkėlą ir Alksnynę sujungs dviračių takas
    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...viraciu-takas/
    Klaipėdos savivaldybė, Valstybinė miškų urėdija ir Valstybinė saugomų teritorijų tarnyba planuoja pasirašyti trišalę sutartį dėl pėsčiųjų ir dviračių tako nuo Naujosios perkėlos Smiltynėje iki kultūros paveldo objekto – Alksnynės gynybinio komplekso – statybos techninio darbo projekto įgyvendinimo. Sutarties projektas jau yra perduotas Klaipėdos politikams svarstyti.

    Kuršių nerijos nacionalinio parko direkcija (KNNP) dar 2021 m. inicijavo šio pėsčiųjų ir dviračių tako statybos techninio darbo projekto parengimą.

    Šiais metais KNNP gavo kvietimą teikti paraišką finansavimui gauti. Iš viso 3,13 km ilgio tako abiejų savivaldybių teritorijoje projekto sąmatinė vertė – 519,1 tūkst. Eur.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė biesatis Rodyti pranešimą

    Siūlote Kelių direkcijai paimt paskolą, kad susimokėt už vienu metu rekonstruotą visą dviračių taką? Įdomu ar jie gali skolintis ir už kokį procentą?
    galim susimesti (paskolai)

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė biesatis Rodyti pranešimą

    Siūlote Kelių direkcijai paimt paskolą, kad susimokėt už vienu metu rekonstruotą visą dviračių taką? Įdomu ar jie gali skolintis ir už kokį procentą?
    Gali būti paskola, arba atsiskaitymo grafikas

    Komentuoti:

Working...
X