Parašė thomcius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pajūrio dviračių takai
Collapse
X
-
-
Sena tako atkarpa Pervalkoje:
Atnaujintas takas nuo Pervalkos link jūros šalia sporto aikštelės:
- 5 patinka
Komentuoti:
-
1. Kiek būtų reikėję medžių kirst 2. Jei būtų nuokalnė - kad nelėktų per greitaibet realiai šitoj vietoj - smulkmena
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąTakas liuksiškasJau greit nuo kopgalio iki Nidos bus galima lėkti su vėjeliu nauju lygiu asfaltu.
Važiuoti vingiais smagu, bet galima būtų patiesinti kai tai įmanoma
mano nuomone, jeigu būtų galėję daryti būtų padarę, nes tiesiai linijai reikia mažiau medžiagų, kas gaunasi pigiau.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąTakas liuksiškasJau greit nuo kopgalio iki Nidos bus galima lėkti su vėjeliu nauju lygiu asfaltu.
Važiuoti vingiais smagu, bet galima būtų patiesinti kai tai įmanoma
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Takas liuksiškasJau greit nuo kopgalio iki Nidos bus galima lėkti su vėjeliu nauju lygiu asfaltu.
Važiuoti vingiais smagu, bet galima būtų patiesinti kai tai įmanoma
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nuo Preilos iki jūros. Takas gal dvigubai platesnis už seną.
Kaip suprantu palei visą taką bus tvora, kad žmonės neitų nuo tako:
Ties įvažiavimais sudėti granitiniai bortai:
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Gera žinia dviratininkams – „Via Lietuva“ atidaro dar vieną baigtą rekonstruoti dviračių tako Kuršių nerijoje atkarpą nuo Pervalkos iki pat Mirusių kopų
https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/ge...-mirusiu-kopu/
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Kaip vyksta dviračių tako nuo Smiltynės iki Nidos rekonstrukcija: tokios spalvos asfalto Lietuvoje daugiau niekur nėra (foto, video)
Pavyzdžiui, Naglių gamtinio rezervato teritorijoje dviračio takui bus naudojama unikali pilko smėlio spalvos asfalto danga, kuri turi kuo labiau derėti prie gamtinės aplinkos. Tokios spalvos asfalto mums dar nėra tekę kloti ir tikėtina, kad Lietuvoje daugiau niekur ir nėra įrengtas tokios spalvos asfaltas“, – sako bendrovės „YIT Lietuva“ vadovas Kęstutis Vanagas.
Specialūs technologiniai sprendimai, anot rangovų, taikomi ir poilsio aikštelių dangai. Ji yra paruošiama iš organinio rišiklio, gaminamo iš gysločio sėklų luobelių ir granito skaldos mišinių. Norint apsaugoti gamtą ir gyvūnų buveines, prie dviračių tako bus įrengta medinė tvora – poilsiautojai galės grožėtis aplinka, tačiau patekimas į saugomą teritoriją – ribotas.
Rekonstruojamo dviračių ir pėsčiųjų tako nuo Smiltynės iki Nidos plotis sieks nuo 2,5 m iki 3,5 m. Naglių gamtiniame rezervate takas bus siauriausias, siekiant apsaugoti gamtos vertybes. Kai kuriose vietose tako plotis sieks 3,5 m, o ties Juodkrante bus įrengta 5,5 m pločio dviračių gatvė su 2 m pločio šaligatviais pėstiesiems. Palei Juodkrantės paplūdimio zoną taip pat bus įrengtas apšvietimas. Visame dviračių tako ruože, išskyrus Naglių gamtinį rezervatą, bus įrengtos poilsio aikštelės su suoliukais ir dviračių stovais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąJau išasfaltuota atkarpa Preila-Pajūris.
Kadangi Preila didesnė už Pervalką galima sakyti logiškas pasirinkimas.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kaip suprantu apšvietimo nebus, priešingai nei Nidoje panašiame take link jūros?
PS
Ar nebus dėl aplinkosaugos neįrengtas apšvietimas? Nepanašu, kad dėl taupymo.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kaip suprantu apšvietimo nebus, priešingai nei Nidoje panašiame take link jūros?
Komentuoti:
-
Parašė HSV Rodyti pranešimą
Tarp Preilos ir pajūrio
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąJau išasfaltuota atkarpa Preila-Pajūris.
Kadangi Preila didesnė už Pervalką galima sakyti logiškas pasirinkimas. Mažiau dviračiai ir pėstieji trukdys automobilių eismui jungiamajame kelyje.
Atkarpos Pervalka-Juodkrantė ir Pervalka-Pajūris vis dar be asfalto.
Atkarpos Nida-Preila-Pervalka ir Juodkrantė-Smiltynė yra atviros dviračiams.
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Kiek teko matyti iš autobuso lango šią savaitę, didesnėje dalyje tako tarp Pervalkos ir Juodkrantės yra bortai ir sutankintas pagrindas, galima visai patogiai važiuoti, bet yra kokia pusė kilometro, kur pagrindo mišinio priversta, bet jis dar neišlygintas ir nesutankintas, o vėliau prasideda seno siauro asfalto ruožas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jau išasfaltuota atkarpa Preila-Pajūris.
Kadangi Preila didesnė už Pervalką galima sakyti logiškas pasirinkimas. Mažiau dviračiai ir pėstieji trukdys automobilių eismui jungiamajame kelyje.
Atkarpos Pervalka-Juodkrantė ir Pervalka-Pajūris vis dar be asfalto.
Atkarpos Nida-Preila-Pervalka ir Juodkrantė-Smiltynė yra atviros dviračiams.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Ministro komentarai ir atnaujinimas apie darbus Neringoje:
Ar žinojote, kad Kuršių nerijos dviračių ir pėsčiųjų takas bus net trijų spalvų: tradicinio asfalto, raudonas (būsima dviračių gatvė Juodkrantėje) ir net pilkas/smėlio spalvos Naglių gamtiniame rezervate (toks atsiras pirmą kartą Lietuvoje)?
Penktadienį kartu su meru Darius Jasaitis, Via Lietuva ir rangovu YIT Lietuva aptarėme išties sėkmingai vykdomus darbus.
Džiugu, kad ir Smiltynės-Nidos kelio beveik 10 km atkarpos pirmojo sluoksnio klojimo darbai jau beveik baigti, kas po kelių savaičių stipriai palengvins eismą (viršutinis sluoksnis bus uždėtas gerokai vėliau, kai jau bus suvežtos visos medžiagos dviračių takui ir bendrai sumažės automobilių srautas).
Neringoje šiuo metu vyksta bene didžiausi infrastruktūros tvarkymo darbai per daugelį metų, sklandžiai derinant valstybės ir savivaldybės dalis.
Tad šiuo metu tik galime atsiprašyti už laikinus nesklandumus, bet viskas dėl vieno bendro tikslo - Neringa bus tik dar gražesnė, saugesnė ir patogesnė! Ir tuo labai džiaugiuosi.
- 7 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: