Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pajūrio dviračių takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alga
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    3,5 metro automobilius atlaikanti takas žinoma gerai, bet būtų užtekę padaryti tokį koks yra Lenkijos pajūryje, Hel pusiasalyje. Nežinau iš ko jis padarytas, bet dabar apytikriai 100 kartų geriau negu trupantis ir lopomas asfaltas.
    Tai akmens skaldos dulkės (aka atsijos). Pas mus Vilniuj iš tokio darė kalnelį nuo Oslo g. link Gudelių g., kur gradientas viršija STR reikalavimus dvirtakiams, apie 10%. Tai pirmą pusmetį buvo gerai, bet per metelius vanduo išplovė griovius ir sąnašų krūvas. Atsijos geriau, negu nieko, bet gerai lopomas asfaltas apie 100 kartų geriau.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    3,5 metro automobilius atlaikanti takas žinoma gerai, bet būtų užtekę padaryti tokį koks yra Lenkijos pajūryje, Hel pusiasalyje. Nežinau iš ko jis padarytas, bet dabar apytikriai 100 kartų geriau negu trupantis ir lopomas asfaltas. Tiesa, eksploatuojamas jis panašu dar tik du metus po remonto. (Čia rašo kad 2020 turėjo būti suremontuotas https://www.znajkraj.pl/rowerem-po-p...owa-Hel-Jurata )

    Duobių nėra, tik įkalnėse/nuokalnėse matomos nežymios vandens tekėjimo įstrižai tako pasekmės. Nuotraukos darytos po stipraus lietaus.

    Click image for larger version

Name:	dviračių_takas_Hel_IMG20220928145158.jpg
Views:	2281
Size:	260,0 kB
ID:	1997619
    Click image for larger version

Name:	dviračių_takas_Hel_IMG20220928151929.jpg
Views:	1066
Size:	280,9 kB
ID:	1997620
    Click image for larger version

Name:	dviračių_takas_Hel_IMG20220928151814.jpg
Views:	1067
Size:	243,3 kB
ID:	1997621

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O tai naujas takas nebus ant seno esamo? Kažkur kitur eis?
    Eis ant seno esamo. Bus vykdoma seno tako rekonstrukcija. Prašau nustebinti brėžiniais ar dar kažkuo, kad bus kitaip.

    Už tą patį tikiuosi ir automobilių kelią rekonstruos. Realiai ir 167 kelias, ir takas prastos būklės. Kažkuria prasme apsileidimas dėl susisiekimo su Neringa.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Kalba apie esamą seną taką.

    Jis priskirtas LAKD.

    Laiko kaip nutiestu šalia 167 kelio. Gan įdomiai.

    Tiesiog nerealu būtų tiesti visiškai naują šalia 167, kai turime esamą rekonstrukcijos prašantį dviračių taką arčiau jūros.
    Dar vienas dalykas, kad Kuršių nerijoje stipriai ribojama invazija į gamtą.

    Galima parsisiųsti brėžinius iš Romo nuorodos. Tą ir padariau.
    O tai naujas takas nebus ant seno esamo? Kažkur kitur eis?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Tai čia takas šalia kelio bus naujas ir dubliuos rekonstruojamą esamą taką?
    Kalba apie esamą seną taką.

    Jis priskirtas LAKD.

    Laiko kaip nutiestu šalia 167 kelio. Gan įdomiai.

    Tiesiog nerealu būtų tiesti visiškai naują šalia 167, kai turime esamą rekonstrukcijos prašantį dviračių taką arčiau jūros.
    Dar vienas dalykas, kad Kuršių nerijoje stipriai ribojama invazija į gamtą.

    Galima parsisiųsti brėžinius iš Romo nuorodos. Tą ir padariau.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.09.27, 19:49.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Tai čia takas šalia kelio bus naujas ir dubliuos rekonstruojamą esamą taką?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 167 Smiltynė-Nida rekonstravimas, įrengiant taką ruožuose nuo 3,75 iki 4,55 km ir nuo 4,55 iki 16,52 km
    Dokumentai: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2&AllowPrint=1

    Pirkimas paskelbtas 2022.09.19 , pasiūlymų pateikimo data 2022.10.25 d.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
    "Gauti rezultatai parodo, kad atlikus pėsčiųjų ir dviračių takų infrastruktūros plėtrą, apribojus individualių automobilių patekimą į kurortą ir įgyvendinus kitas griežčiausias automobilizmo lygio mažinimo priemones, automobilių transporto priemonių vasaros sezono metu sumažėtų apie 27 proc."

    Taip, visi suvažiuos prie Švyturio arenos, ten paliks automobilius ir su vaikais, jų vežimėliais, pampersais, lagaminais sės ant dviračių ir mins 50 km į Nidą.
    Tolimesnis tekstas sako:
    pagal tikslinius modalinius duomenis iki 2030 m. 2,0% padidės pėsčiųjų intensyvumas ir 3,5% padidės dviratininkų intensyvumas
    Ir tai nereiškia kad dabar atvažiuoja 100 su dviračiais iš Klaipėdos į Nidą, o ateityje atvažiuos 103,5 dviratininko. Tai bendras intensyvumas, kartu su pasivažinėtojais.
    Beje, esame kartą palikę automobilį Klaipėdoje ir važiavę į Pervalką dviračiais, Porai dienų įmanomas variantas. Savaitei važiuodamas taip nesikankinčiau.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LAKD 2022.09.06
    Ieškomas rangovas tvarkyti du dviračių tako Neringoje ruožus nuo Smiltynės iki Juodkrantės
    Skelbiamas viešasis pirkimas Neringoje pėsčiųjų ir dviračių takui dvejuose ruožuose nuo Smiltynės iki Juodkrantės (ruožai nuo 2,104 iki 2,956 km ir nuo 2,956 iki 15,567 km) tvarkyti. Planuojama, po viešųjų pirkimų procedūrų, sutartį dėl darbų bus galima pasirašyti 2022 m. IV ketvirtį.
    Pasiūlymai bus vertinami pagal ekonominį naudingumą, kai atrenkamas geriausias pasiūlymas, atsižvelgiant į kainos ir kokybės kriterijų santykį. (...)
    Projekte numatyta, kad įrengtas naujas takas turėtų būti praplatintas iki 3,5 m (šiuo metu tako plotis kinta nuo 2 ik 2,5 m). (....)
    Kitą dalį tako, nuo Juodkrantės iki Preilos, planuojama pabaigti projektuoti dar šiais metais, o pirkimai dėl jų rangos galėtų būti paskelbti šių metų pabaigoje – kitų metų pradžioje.

    https://lakd.lt/naujienos/ieskomas-r...ki-juodkrantes

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Vakar buvau Smiltynėj, kol kas jokio judesio, išskyrus fluoro dažų žymes ant asfalto kelete vietų.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Neringoje jau suprojektuota dviračių ir pėsčiųjų tako dalis nuo Smiltynės iki Juodkrantės (nuo 2,1 iki 15,6 km). Projektams įgyvendinti reikės Kuršių nerijos nacionalinio parko direkcijos ir kitų suinteresuotų institucijų pritarimo. Planuojama, kad suderinus su atsakingomis institucijomis ir sėkmingai įvykus viešiesiems pirkimams, rekonstrukcijos darbai šiame ruože galėtų prasidėti šių metų III–IV ketvirtį.

    Susisiekimo ministerijos info

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Informuojame apie pėsčiųjų ir dviračių tako Smiltynė–Nida ruožo nuo 2,104 iki 2,956 km, Klaipėdoje, rekonstravimo projekto projektinius pasiūlymus bei viešą svarstymą su visuomene
    https://www.klaipeda.lt/lt/naujienos...visuomene:2649

    Neringos sav. dalis: https://neringa.lt/informacija-apie-...pasiulymus/601

    Ir PDFas tiesiai: https://www.klaipeda.lt/data/public/...-be-priedu.pdf

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
    Tas pavyzdys su šeimomis, vaikais ir jų vežimėliais yra tiesiog pats akivaizdžiausias. Be jų, dar yra labai daug žmonių, kurie tikrai nesės ant dviračio ir nevžiuos 50km į Nidą atostogauti. Tiesiog tokia yra realybė. Nesuprantu ar jūs jos nematote ar nenorite matyti?
    Aš kalbėjau apie autobusus. Rašo, kad sumažinti 27 proc nori.
    Tai 20 proc lengvai gali persėst į autobusus, 5 proc ant dviračio, 2 proc dar kitaip.
    Na netiki, kad 5 proc ant dviračio, gerai, 23 proc autobusan, 2 proc ant dviračio, 2 proc kitaip.

    Į autobusą persėst drąsiai gali 90 proc žmonių ir tik psichologija tam trukdo. Į tuos 90 neįneina nei vienas su vaikų ar kitokiais vežimėliais.

    Komentuoti:


  • Bootsy
    replied
    Tas pavyzdys su šeimomis, vaikais ir jų vežimėliais yra tiesiog pats akivaizdžiausias. Be jų, dar yra labai daug žmonių, kurie tikrai nesės ant dviračio ir nevžiuos 50km į Nidą atostogauti. Tiesiog tokia yra realybė. Nesuprantu ar jūs jos nematote ar nenorite matyti?

    Galbūt galima būtų sumažinti automobilių srautus pvz su nemokamais autobusais (elektriniais, kad visiems fainiau būtų), nemokamais greitaeigiais keltais tiesiai iš Klaipėdos į Nidą ir pan., bet tik ne svajonėmis, kad visi puls ant dviračių išasfaltavus naują dviračių taką.
    Paskutinis taisė Bootsy; 2022.03.24, 21:51.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kodėl iš 3 dešimtadalių? Ir kodėl 7 dešimtadaliai man liktų?
    Nes ne taip perskaičiau. Bet vargu ar Nidoj tik 10% yra šeimos su vaikais... Bent kiek teko matyti proporcijos labai kitokios.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kalba buvo apie dviračius.
    Tai kažkas ne taip suprato, nes citatoje yra, kad reikia sumažinti automobilių 27 procentais, tad ne į (tik) dviračius juos persodinti, o į autobusus (daugiausiai), dviračius ir kita.
    Tai tarkim 20 proc į autobusą, 5 proc į dviratį, 2 proc į kitą.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    27% reiktų surinkti bent iš 3 dešimtadalių, tai tau liktų 7 dešimtadaliai
    Kodėl iš 3 dešimtadalių? Ir kodėl 7 dešimtadaliai man liktų?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Jei vaikai jau paaugę virš vežimėlio, nėra jokių problemų atvažiuoti autobusu, apart psichologinės "problemos", kad bus "labai nepatogu", nes gi reikės truputį pasinešti lagaminą..
    Kalba buvo apie dviračius.

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Ir vėlgi - kam jūs pasiimat tuos vienos pusės (kuriems sunkiausiai būtų) pavyzdžius, kai kalbama apie sumažinimą tik ketvirtadaliu. Net nereikės mažinti iš to dešimtadalio, kuriem nepatogiausia būtų, tuos 27proc galima surinkt iš likusių 9 dešimtadalių.
    27% reiktų surinkti bent iš 3 dešimtadalių, tai tau liktų 7 dešimtadaliai

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Važiuoja savaitei į viešbutį ar darosi vienos dienos kelionę?

    Aišku būna kas su vaikais ir per kempingus n laiko važiuoja. Bet čia labai labai labai pavieniai atvejai.
    Jei vaikai jau paaugę virš vežimėlio, nėra jokių problemų atvažiuoti autobusu, apart psichologinės "problemos", kad bus "labai nepatogu", nes gi reikės truputį pasinešti lagaminą.

    Ir vėlgi - kam jūs pasiimat tuos vienos pusės (kuriems sunkiausiai būtų) pavyzdžius, kai kalbama apie sumažinimą tik ketvirtadaliu. Net nereikės mažinti iš to dešimtadalio, kuriem nepatogiausia būtų, tuos 27proc galima surinkt iš likusių 9 dešimtadalių.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą

    Skandinavams ir Vokiečiams kažkodėl tai nėra problemos. Važiuoja visa šeima dviračiais, mažesni priekabose, daiktia ir ten pat.
    Važiuoja savaitei į viešbutį ar darosi vienos dienos kelionę?

    Aišku būna kas su vaikais ir per kempingus n laiko važiuoja. Bet čia labai labai labai pavieniai atvejai.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    Taip, paliks automobilius ir su vaikais, jų vežimėliais, pampersais, lagaminais sės į autobusą ar keltą ir varys į Nidą.
    Iš savo automobilio į autobusą. Su vaikais. Su papmpersais ir lagaminais.
    Jūs gal ne šitoje planetoje gyvenate?
    O tu nepražiopsojai, kad kalba, kad tik 27proc paliks? Tokių su vaikais ir vežimėliais tikrai nėra daugiau 73 proc. Pilna jaunimo be nieko kaip pvz, kurie į tą 27 proc gali patekti.

    Komentuoti:

Working...
X