Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pajūrio dviračių takai
Collapse
X
-
jei su kalnu dviraciais vazineja - taipbet civilizuotam pasaulyj plyteles nera toks jau daznas reiskinys ant dviraciu tako
Komentuoti:
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąVargubet ir plyteles dviraciams lygiai taip pat netinka
Komentuoti:
-
Dviračių takas drieksis kone vandeniu
Dviračių mėgėjams dar šiais metais žadama baigti tiesti dviračių taką, kuris sujungs Gargždus ir Dovilus. Šiuo metu aiškėja, kaip atrodys šis projektas – baigiami įrengti Dovilų karjero kranto tvirtinimai.
Komentuoti:
-
Prasidėjo Karklės kelio rekonstrukcija
Rekonstruotame kelyje, važiuojant nuo Klaipėdos Karklės link, kairėje pusėje atsiras pėsčiųjų šaligatvis, o dviračių mėgėjai galės saugiai keliauti dviratininkų taku dešiniajame kelio krašte.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąLietuvoje apsilankęs EK narys paragino sutvarkyti tarptautinės dviračių trasos ruožą
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...oza-221-676743
kuršių take išlikusios tik dviračių tako rodyklės
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ir pradžiai bent vartus jachtklubo atidaryti, nes pravažiuoti ir dabar galima.
Komentuoti:
-
Žada rekonstruoti Smiltynės dviračių takus
"Greta kitų svarbių dalykų posėdyje buvo aptarti du Klaipėdai itin svarbūs klausimai. Vienas jų - Smiltynėje esančio dviračių tako nuo centrinės gelbėjimo stoties iki Juodkrantės rekonstrukcija. Kuršių nerijos nacionalinio parko tvarkymo plane yra numatyta tiesti dviračių taką palei marias nuo Naujosios perkėlos iki Alksnynės posto. Nuo Alksnynės iki pajūrio dviračių takai jau yra sujungti, tad būtų sukurtas sužiedintas takas. Pavyzdžiui, persikėlę į Smiltynę iki Alksnynės posto galėtume dviračiu važiuoti pamariu, o grįžti pajūriu arba atvirkščiai", - sakė A. Šulcas.
Kartu reikia pratęsti promenadą/dviračių taką palei marias nuo senosios perkėlos pro jachtklubą iki naujosios perkėlos.
Komentuoti:
-
Debilizmas. O nėra kažkokios kontrolės projektams, kurie buvo pastatyti už ES lėšas? Jei dviračių takas iš esmės tapo automobilių keliu, tai nekas...
Komentuoti:
-
Padėtis be išeities: mašinos iš dviračių trasų nedings
Eismo įvykių statistika byloja, kad atšilus orams padaugėja nelaimių, į kurias patenka dviratininkai, skaičius. O šiemet išaugo tikimybė dviračiu važiuojantiems žmonėms po automobilio ratais atsidurti ne bet kur, o... dviračių trasoje. Ir panašu, kad tokia situacija bent artimiausiais metais nesikeis, tad dviratininkai raginami tiesiog saugotis automobilių. "Yra, kaip yra..." - rankomis skėsčioja teisinių kazusų išspręsti negalintys valdžios institucijų atstovai.
Triukšmą kelti ėmė dviratininkai, pamėgę naudotis per Pajūrio regioninį parką einančia ir Klaipėdą su Palanga prieš kelerius metus už Europos Sąjungos (ES) pinigus sujungusia dviračių trasa, beje, priklausančia tarptautiniam dviračių trasų tinklui "EuroVelo".
Čia prieš kurį laiką vietoje dviračių taką žyminčio ženklo atsirado kitas - apribojantis judėjimą motoriniam transportui, kurio bendra masė viršija 8 tonas. Kitaip sakant, šis ženklas suteikia teisę dviračių trasa važiuoti motociklais ir lengvaisiais bei kitais, iki 8 t sveriančiais automobiliais.
Komentuoti:
-
Šioje vietoje vėsa per kojas traukia net karščiausią vasaros dieną
Toliau jau įsiliejimas į takus prie paplūdimių. Nors miesto administracinė riba jau arčiau Juodkrantės buvo, bet dviračių takų temose ties šia vieta ribą darau. Pabaiga.Paskutinis taisė digital; 2022.10.05, 23:05.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: