Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[130] Kaunas - Prienai - Alytus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Dar vienas žingsnis į priekį.
    Paviešinta ir vasario 6 -7 d. Kauno ir Prienų rajonų savivaldybėse apsvarstyta PAV ataskaita.
    Ji buvo reikalinga dėl 1,3 km ilgio naujojo kelio ruožo ties Išlaužu

    UAB „Tyrens Lietuva“ 2024.12.18
    Informacija apie viešą visuomenės supažindinimą su projekto valstybinės reikšmės kelio Nr. 130 Kaunas – Prienai – Alytus ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km rekonstravimo poveikio aplinkai vertinimo ataskaita
    FB Prienų r. savivaldybė 2025.02.07
    Vasario 6 d. Prienų rajono savivaldybėje vyko viešas susirinkimas, kurio metu pristatyta projekto valstybinės reikšmės kelio Nr. 130 Kaunas – Prienai – Alytus ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km rekonstravimo planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo ataskaita (PŪV PAV) – kelio rekonstravimo sprendiniai ir jų poveikis planuojamos teritorijos gamtinei aplinkai ir klimatui bei taikytinos galimo neigiamo poveikio šalinimo/mažinimo priemonės. (...)
    Poveikio aplinkai vertinimas buvo reikalingas, kadangi ties Išlaužo gyvenviete trasa nuo 19,9 km iki 21,2 km projektuojama naujomis vietomis.
    Iš viso projekto įgyvendinimo metu planuojamo rekonstruoti kelio ruožo ilgis 19,5 km. Preliminarūs darbai planuojami 2026–2029 m.





    https://www.facebook.com/story.php?s...00068839525343

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
    Gal yra kokie brėžiniai to 2+2 kelio?
    Spalio 2 d. Prienų rajono savivaldybės puslapyje* paskelbti projektiniai pasiūlymai ruožo nuo 19,48 iki 31,10 km.
    Spalio 7 d. Kauno rajono savivaldybės puslapyje* paskelbti projektiniai pasiūlymai ruožo nuo 11,60 iki 19,48 km.
    * Pranešimus reikės susirasti su CTRL+F.

    Trumpai abibendrinant:
    • Kelias projektuojamas Ia kategorijos (tokia pat kaip KK141 Dituva (Priekulė)–Toleikiai), t.y. nėra sustojimo juostų, tik 0,5 m saugos juosta.
    • Dėl aukšto kelio pylimo ir jungiamųjų kelių atstumo didžiojoje dalyje kelio dešinėje pusėje numatomas apsauginis barjeras, taigi avariniam sustojimui kelkraščio praktiškai nėra, bus panašu kaip čia.
    • Kiti sprendiniai daugmaž atitinka priešprojektinius pasiūlymus, jų brėžiniai žemėlapyje.
    Paskutinis taisė Kirstukas; 2025.03.20, 22:13.

    Komentuoti:


  • Smauglys
    replied
    Gal yra kokie brėžiniai to 2+2 kelio?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Alytus.plius 2024.05.26
    Alytuje susitikimo su ministru metu buvo kalbėta ir apie kitus projektus. Vienas jų – kelio Alytus-Prienai-Kaunas rekonstrukcija.
    M. Skuodis patikino, kad kelio Kaunas-Prienai projektavimas jau vyksta, reikalingi žemės sklypai – išpirkti. Numatytą ruožą ketinama rekonstruoti į keturių eismo juostų kelią. 2026 metais darbai jau turėtų vykti pilnu pajėgumu, o 2027 metais, kaip prognozuojama, rekonstrukcijos darbai nuo Kauno iki Prienų jau turėtų būtu užbaigti. Tada jau bus ieškoma resursų ir finansinių galimybių kelio tvarkymo darbus tęsti.

    https://m.alytusplius.lt/naujienos/r...kimo-ministras

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Kiek milijonų jau išmesta projektavimams per tiek metų??

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Visgi bus 2+2:
    Projektavimas vyksta, abiejų atkarpų (nes visas kelias nuo Kauno iki Prienų padalintas į dvi dalis) projektavimas taip pat vyksta. Kelias bus 2+2

    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...etais-34288299
    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...etais-34288299

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Važiavau šiandien iš Kauno ir pakeliuj užsukau į Prienus. Žiedinė sankryža, skirta nusukti nuo kelio į Alytų ir važiuoti tiesiai į Prienų miestą pagal Google navigaciją kažkodėl nebuvo traktuojama kaip žiedinė, o vardino tiesiog posūkius, nors vizualiai paišė tą žiedą, t.y. čia nebuvo "sena info iki žiedo". Klausimas, kaip atnaujinama informacija, kad kartais žiedinės taip traktuojamos

    P.S. ir toliau lekiant link Drusknininkų pastebėjau, kad Google navigacija dažnai neteisingai nustatydavo koks leistinas greitis, pvz šalia kelio darbų važiuojant už Birštono - Vilniaus kryptim, ar tiesiog kažkokiais mažesniais keliukais. Toks įspūdis, kad geras atnaujinimas regionuose nevyksta... įdomu kodėl, negi čia nėra automatizuota ?
    Puiki proga išbandyti alternatyvas, kaip Osmand, waze...

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Važiavau šiandien iš Kauno ir pakeliuj užsukau į Prienus. Žiedinė sankryža, skirta nusukti nuo kelio į Alytų ir važiuoti tiesiai į Prienų miestą pagal Google navigaciją kažkodėl nebuvo traktuojama kaip žiedinė, o vardino tiesiog posūkius, nors vizualiai paišė tą žiedą, t.y. čia nebuvo "sena info iki žiedo". Klausimas, kaip atnaujinama informacija, kad kartais žiedinės taip traktuojamos

    P.S. ir toliau lekiant link Drusknininkų pastebėjau, kad Google navigacija dažnai neteisingai nustatydavo koks leistinas greitis, pvz šalia kelio darbų važiuojant už Birštono - Vilniaus kryptim, ar tiesiog kažkokiais mažesniais keliukais. Toks įspūdis, kad geras atnaujinimas regionuose nevyksta... įdomu kodėl, negi čia nėra automatizuota ?

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Normalus tas kelias ten, tik reikia nelėkt, laikytis didesnio atstumo ir labiau kairės.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Šitoje vietoje ir pernai ir užpernai po didelių šalčių nutirpus sniegui ir atsiradus duobėms buvo pastatomi papildomi greitį ribojantys ženklai, gaila bet tikriausiai bus dar ir ateinančią žiemą, nes dangos dar nieks nekeis, tik simboliškai palopins duobės.
    Galėtų ir radarus perprogramuoti, kad atitiktų laikinus apribojimus.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\
    Tai ir buvo papildyta, kad ten bus remontai.


    Visi važiuotų tamstos mėgstamais troleibusais, jei tik galėtų.
    Deja, toleibusų linija kelyje Nr. 130 artimiausią šimtmetį nėra numatoma.

    Grįžtame į temą, jei tik leisite.
    Romai, būtų prašymas nekeisti cituojamų forumiečių žinučių. Tamstos pacituotoje žinutėje nuotrauka nėra originali (neskaitant to, kad cituojama žinutė čia visiškai ne į temą).

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Buvo užsiminta apie radarus tik tiek, kad:
    1) Buvo patikrinta, kad tame duobėtame ruože naujų radarų nereikia statyti, nes jie ten ir taip yra, o momentinių dėl trumpo laiko niekas nestatys.
    2) Buvo tikėtasi, kad paminėjus žodį "radaras", kažkas iš Ignalinos rajono lygumų prapliups kokiais nors "aftamabylistas" - taip ir atsitiko.

    Gero savaitgalio ir saugių kelionių - troleibusais ir ne tik.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.09.19, 17:34.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\
    Tai ir buvo papildyta, kad ten bus remontai.
    Kam tada idiotiškas komentaras apie radarus? Ar jei kelias akivaizdžiai nesaugus ir yra pagrįsti greičio ribojimai, radarai vis tiek yra blogis?

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Visi važiuotų tamstos mėgstamais troleibusai, jei tik galėtų.
    Deja, toleibusų linija kelyje Nr. 130 artimaiusią šimtmetį nėra numatoma.
    Vis dar pagalvojus apie radarus putos iš burnos drimba tiek, kad sunku pataikyti į klaviatūrą? Reikėtų pabandyt užsiimti meditacija, galbūt pagelbėtų.
    Džiugu, kad ši nuotrauka kelia tiek emocijų, kad nepasivargini jos rasti iš spalio mėnesio. Šiaip įdomu, ar nuotraukoje matai kažkokį pažeidimą? Ar "taigy če trumpam, trūgdo, nigali apeici?"


    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Grįžtame į temą, jei tik leisite.
    Niekas neliepė nuo jos nukrypti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\
    Tai ir buvo papildyta, kad ten bus remontai.

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Visi važiuotų tamstos mėgstamais troleibusais, jei tik galėtų.
    Deja, toleibusų linija kelyje Nr. 130 artimiausią šimtmetį nėra numatoma.

    Grįžtame į temą, jei tik leisite.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.01.26, 18:33. Priežastis: Gramatika

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Aftamobilystai - kelias duobėtas, jokių ženklų ar ribojimų, pramušiau padangą!
    LAKD *sužymi duobėtas vietas ir uždeda ribojimus kol aptvarkys duobes*
    Aftamobilystai - aaaa dar radarą pastatykit, tik pasipinigaut mokat!

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Būtų gerai dar kokį radarą pastatyti, bet kad abu ribojami ruožai ir taip patenka į KK130 radarų zonas (11,740 - 20,093 km ir 23,527-30,043 km)
    Ten, atrodo bus kažkokie smulkūs remontai, kokie įmanomi žiemą
    Straipsnyje yra ir nebloga nuotrauka

    Kelyje Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus yra vykdomi kelio remonto darbai, todėl greitis tuose ruožuose ribojamas iki 50 km/val.
    Ruože nuo 19,2 iki 19,24 km, greitis bus ribojamas iki sausio 26 d..
    Ruože nuo 23,4 iki 28,0 km – greitis bus ribojamas iki sausio 31 d.“ – rašoma LAKD atsakyme.


    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/01/...s-iki-50-km-h/

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Iš Kauno į Prienus važiuosime lėčiau: dėl duobių greitis vietomis ribojamas iki 50 km/h

    Apie situaciją pasiteiravus Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) komunikacijos skyriaus atstovės Eglės Nemanytės, ši informavo, jog valstybinės reikšmės krašto kelyje Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus yra vykdomi kelio remonto darbai, todėl greitis tuose ruožuose ribojamas iki 50 km/val.

    „Ruože nuo 19,2 iki 19,24 km, greitis bus ribojamas iki sausio 26 d. 23.00 val.

    Ruože nuo 23,4 iki 28 km – greitis bus ribojamas iki sausio 31 d. 23:00 val.“ – rašoma atsakyme.

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/01/...s-iki-50-km-h/
    Paskutinis taisė iPhone; 2024.01.26, 14:46.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Diena.lt 2023.01.12
    Viso kelio rekonstrukciją gaubia migla
    Aišku, intensyvumu šis kelias nusileidžia trasai „Via Baltica“, bet kai kuriose atkarpose lenkia Vilniaus–Utenos kelią, tačiau dabar ministerija priėmusi poziciją, kad reikia tvarkyti kelią tik nuo Kauno iki Prienų“, – stebėjosi Seimo narys Andrius Kupčinskas. (..)
    Šito populisto, lindėjo rinkėjams į užpakalį be muilo graudu klausyti. Labai įdomu kurios ten atkarpos yra intensyvesnės tarkim nei Vilnius-Utena? Kur į Vaizgakiemį? į Balbieriškį? Tragiška situacija yra Garliava-Prienai, dėl siauro kelio, dėl vingiuotumo ir blogos dangos. Kai kelyje bus net 6 žiedai ir jungiamieji keliai, tai ten nereikia ir 2+2 kelio, būtų pakakę 2+1. Nuo Prienų į Alytų 2+2? Tai tada ir Vilnius-Druskininkai darom autostradą.
    Galvoja apie ateitį?
    Tai tegu geriau galvoja ne apie autostradą, kurią brangu išlaikyti, o galvoja kaip mažinti priklausomybę nuo automobilių. Gal geriau apie bent vienabėgį geležinkelį Kaunas-Prienai-Alytus-Druskininkai. Nauda būtų kelis kart didesnė.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Diena.lt 2023.01.12
    Viso kelio rekonstrukciją gaubia migla
    Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) ruošiasi platinti kelią Nr. 130 Kaunas–Prienai, o štai atkarpoje Alytaus link dar net nesuperkami sklypai, neprojektuojami jokie pokyčiai.
    Skelbta, kad pernai metų rudenį Nacionalinė žemės tarnyba priėmė galutinį sprendimą dėl privačios žemės paėmimo visuomenės poreikiams. Prienų ir Kauno rajonų savivaldybėse yra baigtos visos privačios žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, reikalingos valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 11,6 km iki 31,1 km rekonstrukcijai vykdyti. Iš viso Prienų rajono savivaldybės teritorijoje buvo paimti 147 privačios žemės sklypai, kurių bendras plotas sudaro beveik 27 tūkst. ha. Iš viso Kauno rajono savivaldybės teritorijoje buvo paimti 123 privačios žemės sklypai, kurių bendras plotas – daugiau nei 16,6 tūkst. ha.

    Nuo Prienų Alytaus kryptimi jokios žemės paėmimo procedūros nevykdomos, net nekeičiami planai, kad ateityje būtų galima ir šią intensyvaus kelio atkarpą platinti iki keturių eismo juostų.
    „Raginau ir Susisiekimo ministeriją, ir LAKD, kad būtų rengiamas specialusis planas, būtų nubrėžtos raudonos linijos, kur ateityje atkarpoje Prienai–Alytus galėtų eiti keturių eismo juostų kelias, nes poreikis – labai didelis. Aišku, intensyvumu šis kelias nusileidžia trasai „Via Baltica“, bet kai kuriose atkarpose lenkia Vilniaus–Utenos kelią, tačiau dabar ministerija priėmusi poziciją, kad reikia tvarkyti kelią tik nuo Kauno iki Prienų“, – stebėjosi Seimo narys Andrius Kupčinskas. (..)
    Jis atkreipė dėmesį, kad specialusis planas neparengiamas per metus. (...). „Kelio Kaunas–Prienai specialiojo plano rengimas užtruko apie penkerius metus, dar užtruko, kol buvo paimtos žemės, bet su kita atkarpa yra delsiama“, – apie tai, kad nežiūrima į perspektyvą ir nesiruošiama nuo Prienų einančio kelio rekonstrukcijai, kalbėjo A. Kupčinskas. (...)

    LAKD atstovai dienraščiui nurodė, (...) „Šio kelio atnaujinimo procesą pradedame atkarpa nuo Kauno iki Prienų, dėl tolesnių atkarpų sprendimai dar nepriimti, jie priklauso ir nuo gaunamų asignavimų.

    Regimanto Zakšensko nuotr.







    https://www.diena.lt/naujienos/kauna...-migla-1156109

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    CVPP 2023.11.22
    Skelbimas apie sutarties skyrimą
    Krašto kelio Nr.130 Kaunas-Prienai-Alytus ruožo nuo 11,60 iki 19,48 km ir ruožo nuo 19,48 iki 31,10 km rekonstravimo techninių darbo projektų parengimas ir projektų vykdymo priežiūra
    Bendra suma 3.496.764.10
    1 dalis. Sutarties Nr. S-1217 UAB "Kelprojektas" 1.598.186,71 EUR
    2 dalis. Sutarties Nr. S-1216 UAB "Kelprojektas" 1.898.577,39 EUR

    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-667004

    Komentuoti:

Working...
X