Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[130] Kaunas - Prienai - Alytus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Babta
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    kada planuojama atiduoti?
    Nežinau tiksliai, manau kad mėnesio bėgyje.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Privalo būti dvirtakiai, juk skelbė tą planą iki 2027 sujungt visus miestus. Tai būtų kvailystė naujai tieskant kelią nepadaryt dvirtakių tokiame kontekste.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Babta Rodyti pranešimą

    Tai va kad greičiausiai negaliu rodyti brėžinių kol jie dar neatiduoti pilnai LAKD'ui.
    kada planuojama atiduoti?

    Komentuoti:


  • Babta
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    tai gal galima kažkur projektą pamatyti, nes iki šiol matytuose to nėra.
    Tai va kad greičiausiai negaliu rodyti brėžinių kol jie dar neatiduoti pilnai LAKD'ui.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Babta Rodyti pranešimą

    Dviračių ir pėsčiūjų takai visame ruože numatyti , o dėl Via Baltikos ruože Sitkūnai - Panevežys, tai ji visa numatyta 2+2 su dviejų lygių sankryžom, 2+1 net nesvarstyta.
    tai gal galima kažkur projektą pamatyti, nes iki šiol matytuose to nėra.

    Komentuoti:


  • Babta
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    bet yra bet, 2+2 jau norės daryti greitkelį, tada visai kita kriterijai privažiuojamiesiems keliams, saugumui ir t.t., kaštai daug didesni automatiškai.
    2+2 variantas šiame kelyje turi tokus pačius reikalvimas kaip ir 2+1, t. y. abiem atvėjais bus apjungiamieji ir tokios pat lėtėjimo-greitėjimo juostos ir projektinis greitis 90, autostrados variantas čia nesvarstytas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Dabar bent jau turėsim srautus atskiriantį barjerą, atkarpas kur aplenkti, ir nereikia pūst įrengimo kainos iki begalybės. Plius, kelią dar reikės prižiūrėt. Asfalto laukus gana brangu prižiūrėti. Suprantu Via Baltica, pagr. kelias iš Suomijos į Vidurio Europą, o Prienų kelias tik regioninės reikšmės, atsiremiantis į 1+1 kelius.
    Šitas kelias ženkliai intensyvesnis nei a8 via baltica. 2021m duomenimis kelias 130 9035 transporto priemonės per parą, a8 via baltica 6855 tp.
    Ir už Panevėžio aplinkelį (8000 tp.) taip pat intesyvesnis.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Man asmeniškai 2+1 kelias yra labai geras variantas. Pirmą kartą 2010 kai pamačiau Švedijoje, galvojau inžinerinis stebuklas, gaila, kad mes Lietuvoje tokių neturime (tuo metu). Taip 2+2 yra geriau, bet yra bet, 2+2 jau norės daryti greitkelį, tada visai kita kriterijai privažiuojamiesiems keliams, saugumui ir t.t., kaštai daug didesni automatiškai. 2+1 yra puikus rajoninio kelio vietinio susisiekimo sprendimas neilgoms atkarpoms.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Legendinis "geriau nei buvo" kriterijus
    Būtų verta patyčių, jei sakyčiau, kad gal tiesiog perasfaltuotų ir ok.
    Bet aišku, kad nebūtų ok, kelias būtų gal net pavojingesnis, nes lygi danga skatintų labiau neatsargiai elgtis...

    Dabar bent jau turėsim srautus atskiriantį barjerą, atkarpas kur aplenkti, ir nereikia pūst įrengimo kainos iki begalybės. Plius, kelią dar reikės prižiūrėt. Asfalto laukus gana brangu prižiūrėti. Suprantu Via Baltica, pagr. kelias iš Suomijos į Vidurio Europą, o Prienų kelias tik regioninės reikšmės, atsiremiantis į 1+1 kelius.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Su Prienų keliu tokia liūdna situacija, kad ir 2+1 bus gerai
    Legendinis "geriau nei buvo" kriterijus

    Komentuoti:


  • Babta
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    tai kad ir 2+1 kelias su jungiamaisiais keliais, tik vieno ko pasigedau - dviračio takų. Ar neturėtų būti jų, bent jau jungiamieji keliai turėtų būti nenutrūkstami ir jais naudotųsi dviratininkai.
    Dviračių ir pėsčiūjų takai visame ruože numatyti , o dėl Via Baltikos ruože Sitkūnai - Panevežys, tai ji visa numatyta 2+2 su dviejų lygių sankryžom, 2+1 net nesvarstyta.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Babta Rodyti pranešimą
    Galiu pasakyt visiems variantams bus atliktas eismo modeliavimas, kuris turėtų nustayti kokios sankryžos reikės. Žemė kaip jau ir išpirkta, bet jei bus išriktas 2+2 variantas, reikės papildomai išpirkti žemės, kadagi 2+2 numatytas su jungiamaisias keliais.
    2+2 geriau Via Baltica, ten sunkvežimių dalis greičiausiai nemažės, nenustebintų jeigu net didės daliai keleivių pasirinkus Rail Baltica.

    Su Prienų keliu tokia liūdna situacija, kad ir 2+1 bus gerai, juolab ten sunkvežimių dalis žymiai mažesnė.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Babta Rodyti pranešimą
    Galiu pasakyt visiems variantams bus atliktas eismo modeliavimas, kuris turėtų nustayti kokios sankryžos reikės. Žemė kaip jau ir išpirkta, bet jei bus išriktas 2+2 variantas, reikės papildomai išpirkti žemės, kadagi 2+2 numatytas su jungiamaisias keliais.
    tai kad ir 2+1 kelias su jungiamaisiais keliais, tik vieno ko pasigedau - dviračio takų. Ar neturėtų būti jų, bent jau jungiamieji keliai turėtų būti nenutrūkstami ir jais naudotųsi dviratininkai.

    Komentuoti:


  • Babta
    replied
    Galiu pasakyt visiems variantams bus atliktas eismo modeliavimas, kuris turėtų nustayti kokios sankryžos reikės. Žemė kaip jau ir išpirkta, bet jei bus išriktas 2+2 variantas, reikės papildomai išpirkti žemės, kadagi 2+2 numatytas su jungiamaisias keliais.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą

    Kosmoso egzpertui, kaip "ypatingai nesuprantančiam" paaikškinu. Supilti žiedą, suformuoti kelią, įrengti jungiamuosius nuvažiavimus kainuoja rimtus pinigus, pavyzdys - žiedas Panevėžio apvažiavimo pabaigoje. Įrengti šviesoforą vieno lygio sankryžoje kaina mažesnė kartais, ne procentais.
    Kas palengvėja? - nereikia ardyti žiedo, užtenka išrauti "lengvesnius" stulpus. Ir toje vietoje jau galima statyti viaduką arba įrenginėti požeminį pravažiavimą, ko pasekoje gauname dviejų lygių sankryžą, nesikertančiais eismo srautais. Nepalyginamai saugesnę nei žiedas
    kokius piliakalnius nori pilti? Palyginkime žiedą (Panevežio aplinkelis) su šviesoforine (Kaunas-Jonava) sankryžą (mastelis vienodas). Turbo žiedas tai maksimum kiekviena kryptimi turės du įvažiavimus ir du išvažiavimus. Reguliuojame tokio intensyvumo kelyje paprastai būtų dvi tiesiai juostos ir po viena į kairę bei dešinę tai yra nuo 2 iki 4 juostų į viena pusę ties sankryža. Kur reikia daugiau asfalto? Prireiks ne vieno šviesoforo, o mažiausiai 16 galvų suskaičiuoju panašaus lygio sankryžoje. Kiekviena sankryža individuali ir lyginti sunku, bet tikrai jei ir skiriasi, tai toli gražu iki kartų, o manyčiau keliais procentais tik dar neaišku į kurią pusę. O jau priežiūra skiriasi kartais. Apie saugumą patyliu.

    Click image for larger version

Name:	panevežio.jpg
Views:	1689
Size:	240,2 kB
ID:	2028361
    https://www.google.lt/maps/@55.7695256,24.2970175,325m/data=!3m1!1e3
    https://www.google.lt/maps/@54.9963898,24.1232843,168m/data=!3m1!1e3



    Komentuoti:


  • Negabaritas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Iš vis mąstau, ar reikalingi tie šviesoforai užmiestyje, ypač 2+2.


    Aišku oponentai siūlo brangesnį, aplinkai ne tokį draugišką (triukšmingesnį, taršesnį) bet realiai jau reiktų galvoti apie 110 km/h kelią kaip A14 atkarpoje, arba 120/130km/h kelią kaip Kaunas-Marijampolė (tik su sankryžom ne kas 5, o kas 2 km). Kaunas-Prienai nepanašu, kad būtų svarbus tranzitinis kelias, o esminis kelias į Lenkiją bus A5.

    Netgi jei kelias būtų pakeltas iki Ax kategorijos, bet tai nekeičia fakto, kad tranzito srautai daugiau regioninės/vietinės reikšmės.
    Šviesoforai užmiesčio kelyje - tragedija, turim "puikų" pavyzdį A6 Kaunas - Jonava... pataupė įrengimui normalių nuvažiavimų, ypač - Išorams. Jei ir vėl neturim babkių, tai geriau kentėti pigias nesąmones (šviesoforus) nei prisistatyti brangių nesąmonių(žiedų).

    Na jei tamstos prioritetas yra ekologija - tik dviejų lygių sankryžos, jokių žiedų ir šviesoforų, Automobilis pasiekia optimalų greitį ir jį išlaiko viso maršruto metu. Jokių bereikalingų stabdymų prie žiedo ar šviesoforo. Tas galioja ir triukšmui - pagreitėjant triukšmo lygis tik kyla. Garso ekranai puikiai sprendžia šią problemą, būtent garso ekranai ne greičio mažinimas.

    Labai norėčiau, kad bent Garliava - Prienai atkarpa būtų 110km/h kelias, tegul ir 2+1, bet su dviejų lygių sankryžomis, gyvenviečių apvažiavimais, garso ekranais, gal net apšvietimu... Nėra babkių? Tai geresnis variantas 1+1 su numatytu praplėtimu iki 2+2 kada nors, bet su šiuolaikiškom užmiesčio sankryžomis, be supistų žiedų. Toli pavyzdžių ieškoti nereikia - PL, SK, CZ, DE stato ne tik autostradas, bet ir "nacionalstrasse"

    Komentuoti:


  • Negabaritas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Na žmogus yra kosmonautas, būtent kosmonautas, ne astronautas

    Įrengimas "kapeikinis"? kas reikštų žymei pigesnis? Kai realiai praktiškai niekuo nesiskiria, bet išlaikymas jau skiriasi žymiai. Nekalbu apie saugumą.
    Lengviau bus perstatyti? Kas "palengvėja"? šviesoforų stulpai lengvesni?
    Kosmoso egzpertui, kaip "ypatingai nesuprantančiam" paaikškinu. Supilti žiedą, suformuoti kelią, įrengti jungiamuosius nuvažiavimus kainuoja rimtus pinigus, pavyzdys - žiedas Panevėžio apvažiavimo pabaigoje. Įrengti šviesoforą vieno lygio sankryžoje kaina mažesnė kartais, ne procentais.
    Kas palengvėja? - nereikia ardyti žiedo, užtenka išrauti "lengvesnius" stulpus. Ir toje vietoje jau galima statyti viaduką arba įrenginėti požeminį pravažiavimą, ko pasekoje gauname dviejų lygių sankryžą, nesikertančiais eismo srautais. Nepalyginamai saugesnę nei žiedas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Netgi jei kelias būtų pakeltas iki Ax kategorijos, bet tai nekeičia fakto, kad tranzito srautai daugiau regioninės/vietinės reikšmės.
    Nuo ar srautai vietiniai, ar tranzitiniai, nuo to mašinų nesumažėja. Kuo vietinės mašinos blogesnės už tranzitines?
    Naujai proejktuojamas kelias turi attikti intensyvius srautus - ypač iki Prienų.
    Dabar daromas dar vienas pusiau skustas, pusiau luptas ubagiškas projektas, apie kurį labai taikliai pasisakė kolega Negabaritas .

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Iš vis mąstau, ar reikalingi tie šviesoforai užmiestyje, ypač 2+2.
    Greitis sumažintas iki 70 km/h, bet skraido ant 90-100 km/h.

    Idealus variantas būtų 2+1, jungiamieji keliai ir visos sankryžos (turbo)žiedai.
    Taisyklių pažeidimų išvengiama.

    Aišku oponentai siūlo brangesnį, aplinkai ne tokį draugišką (triukšmingesnį, taršesnį) bet realiai jau reiktų galvoti apie 110 km/h kelią kaip A14 atkarpoje, arba 120/130km/h kelią kaip Kaunas-Marijampolė (tik su sankryžom ne kas 5, o kas 2 km). Kaunas-Prienai nepanašu, kad būtų svarbus tranzitinis kelias, o esminis kelias į Lenkiją bus A5.

    Netgi jei kelias būtų pakeltas iki Ax kategorijos, bet tai nekeičia fakto, kad tranzito srautai daugiau regioninės/vietinės reikšmės.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.03, 14:04.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą

    Truputi paguodėte. Prisimenant Panevėžio apvažiavimą (ViaBaltika dalis!) aš esu visiškas pesimistas dėl LAKD pasirinkimo. Gal net geriau tie šviesoforai - įrengimas "kapeikinis" lyginant su žiedais, lengviau bus perstatyti į dviejų lygių sankryžas kai pagaliau supras, kad tai yra vienintelis variantas didelio internsyvumo keliuose
    Na žmogus yra kosmonautas, būtent kosmonautas, ne astronautas

    Įrengimas "kapeikinis"? kas reikštų žymei pigesnis? Kai realiai praktiškai niekuo nesiskiria, bet išlaikymas jau skiriasi žymiai. Nekalbu apie saugumą.
    Lengviau bus perstatyti? Kas "palengvėja"? šviesoforų stulpai lengvesni?

    Kažkaip sunku patikėti, kad dar neapsispręsta kokį variantą pasirinko, jeigu jau žemė iš žmonių išpirkinėjama. Mano spėjimas jeigu bus pasirinktas 2+2 kelias, tai be jungiamųjų kelių ir su šviesoforais, na duog dieve gal su turbo žiedais.

    Komentuoti:

Working...
X