Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNesutinku. Gyvenamąja zona neturi vykti tranzito nei automobiliais , nei dviračiais. O vietiniams galioja gyvenamoji zona
Comment
-
Parašė Kitas Rodyti pranešimą
You wish. Dabar šaligatviais ar bendro naudojimo takais pacukai ne tai, kad su elektriniais paspirtukais, bet ir elektriniais motociklais laksto.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTokiu atveju Skirgiškėse, kur neseniai aptarėme, neturėtų būti gyv. zonos, nes ten vyksta tranzitas - tai tiesiog vienas iš kelių link Nemenčinės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTokiu atveju Skirgiškėse, kur neseniai aptarėme, neturėtų būti gyv. zonos, nes ten vyksta tranzitas - tai tiesiog vienas iš kelių link Nemenčinės.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai ir yra pagrindinė problema, kad gyvenamosios zonos ženklus susigalvoja pakabinti tikėdamiesi, jog tai kažkaip sudrausmins tuos tranzituojančius. Realybėje veikia, kaip ir bet kuris kitas ženklas - kas ribojimus ignoruoja, ignoruos ir šituos
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Daugiabučių kiemuose ir kt. gyvenamosiose zonose? Paprastose gatvėse, tai važiuoja šaligatviais, bet ne apie jas buvo kalba.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Taip. Negi nesate matės kieme šaligatviais lakstančių?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ne nesu. Mano kieme ir kituose, kuriuose lankausi, dviračiais ir mikrojudumo priemonėmis važinėja važiuojamąja dalimi visi. Tame tarpe ir vaikai, ir suaugę.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
O tai čia dar yra intriga, ar tokie ženklai bus? Juk Lietuvos KET jis yra:
Protestantiški šiauriniai kaimynai išsprendė šį klausimą. Tas pats kelias Via Baltica. Jie kitur tokių ženklų nenaudoja tik 2+1. Būtų ir mums pavyzdys, arba lenkų pavyzdys iš DK50 kelio.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Labai smulkus ženklas. Tinkantis greitėjimo juostai ar jos pabaigai žymėt, bet 2+1 kelio konfigūracijai reik didesnių ženklų.
O šiaip tas pats ženklas būna ir didesnis, jei kelio kategorija aukštesnė. Nuotraukos pavyzdys iš E67 / E272 / A17 (Panevėžio aplinkkelis) kelio (viršuje taip pat):
Kiek suprantu, kaip ir nuotraukoje esantis kelias, A14 yra lygiai tokios pačios kategorijos kelias pagal ženklų dydžių nustatymą:
Tad dar kartą pažiūrime nuotrauką. Jis būtų ir A14 kelyje. Ar toks ženklas - ne pakankamai didelis?
- 2 patinka
Comment
-
Reiktų įspėti vairuotoją apie juostos pabaigą kai tai nėra greitėjimo juosta. Lenkijoje, Estijoje, Vokietijoje, Švedijoje visada siekiama įspėti apie juostos pabaigą. 300-400 m atstumu. Apie greitėjimo juostos pabaigą neįspėjama, bet ten ir nėra greitėjimo juostos specialaus vertikaliojo ženklinimo dažniausiai nėra. Nesiūlau atsisakyti ženklint greitėjimo juostų (ženklais kaip greitėjimo juostos pabaiga).
Vertikalus ženklinimas būtų efektyvesnis nei horizontalus. Jis iš toliau matosi.
Perskaičiau vertikaliojo ženklinimo taisykles (dabar galiojančias po 2022 m.), tai nieko neužsimenama apie išankstinį informavimą apie juostos pabaigą. Radau, kad įspėjamasis ženklas susiaurėjimas iš kairės gali būt naudojamas įspėt apie juostos pabaigą, bet neteko matyt to ženklo naudojimo praktikoje išskyrus remontų vietas. Nurodomasis juostos pabaigos išankstinis ženklinimas su papildoma lentele būtų efektyvesnis. Panevėžio aplinkkelio pavyzdys yra neblogas, bet turėtų būti oficialiai apiformintas vertikaliojo ženklinimo taisyklių dokumente kaip privalomas tokio tipo keliuose. Dar geriau, dubliuotas iš abejų pusių kaip Estijoje.
Ženklas eismo juostos pabaiga galėtų būti didesnis jei jis įspėja būtent apie juostos pabaigą, o ne greitėjimo juostos pabaigą. Gali būt dvejų dizainų (tipų) ženklai skirtingiems poreikiams. Didesnis ženklas geriau derėtų su geltonais remontų darbus įspėjančiais ženklais palaikant dizaino vienodumą. Taip kaip jis dera Vokietijoje, Lenkijoje. Nepatinka man Estijoje naudojami mažiukai geltoni ženklai įspėjantys apie juostų pasikeitimus, atrodo šiek tiek pigiai ir sunkiau įžiūrėt konfigūracijas (aceit irgi priderinti prie mėlynų nurodomųjų ženklų, bet išlaikyti mažiukai ženklai).
Greitėjimo juostą ženklint siūlyčiau įspėjamuoju ženklu kaip Lenkijoje (ir beje Airiją, JAV, Izraelį galima paminėt), o greitėjimo juostos pabaigą (ar artėjimą prie jos) dabartiniu kelio ženklu.Paskutinis taisė PoDV; 2025.06.28, 22:49.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąNurodomasis juostos pabaigos išankstinis ženklinimas su papildoma lentele būtų efektyvesnis..
- 4 patinka
Comment
-
Gal kas galite paaiškinti kodėl kai kuriose vietose naikinamos lėtėjimo, greitėjimo juostos?
Kažkokie nauji saugumo standartai?
Pavyzdžiui ties Daugais (Alytaus r.) panaikino lėtėjimo juostas į Viados degalinę ir pačius Daugus.
Kaip buvo anksčiau galima matyti Google mapsuose:
https://maps.app.goo.gl/bjbSYWUFzfgCHict9?g_st=ac
Kitas gerai matomas pavyzdys ties Šeduva A9 kelį.
2019 metų vaizdas
https://maps.app.goo.gl/3scQ9qocxTY4zUdy9?g_st=ac
2022 metų vaizdas
https://maps.app.goo.gl/fLeUPWYBPDTErfcL6?g_st=ac
Tikiu yra ir daugiau
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąGal kas galite paaiškinti kodėl kai kuriose vietose naikinamos lėtėjimo, greitėjimo juostos?
Kažkokie nauji saugumo standartai?
Pavyzdžiui ties Daugais (Alytaus r.) panaikino lėtėjimo juostas į Viados degalinę ir pačius Daugus.
Kaip buvo anksčiau galima matyti Google mapsuose:
https://maps.app.goo.gl/bjbSYWUFzfgCHict9?g_st=ac
Kitas gerai matomas pavyzdys ties Šeduva A9 kelį.
2019 metų vaizdas
https://maps.app.goo.gl/3scQ9qocxTY4zUdy9?g_st=ac
2022 metų vaizdas
https://maps.app.goo.gl/fLeUPWYBPDTErfcL6?g_st=ac
Tikiu yra ir daugiau
Bent Šeduvos atveju didelė tikimybė, kad panaikinta dėl matomumo. Kadangi nemažai būna sukančių į Baisiogalos pusę, tai jie užstoja važiuojančius Panevėžio kryptimi. Sukantys iš šalutinio jų nebemato ir bumt...
Kiek saugiau dabar - klausimas, kai visi vorele ir laukti tarpo tenka žymiai ilgiau...
- 4 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąGal kas galite paaiškinti kodėl kai kuriose vietose naikinamos lėtėjimo, greitėjimo juostos?
Kažkokie nauji saugumo standartai?
Pavyzdžiui ties Daugais (Alytaus r.) panaikino lėtėjimo juostas į Viados degalinę ir pačius Daugus.
Kaip buvo anksčiau galima matyti Google mapsuose:
https://maps.app.goo.gl/bjbSYWUFzfgCHict9?g_st=ac
- 5 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąMatyt galima surasti juodų atkarpų žemėlapiuose?
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tai, kad čia ne lėtėjimo juosta, o "aplenkimo iš dešinės juosta", nes ja galima važiuoti ir tiesiai. Kas yra visiška nesąmonė. Tokį "genialų" sprendimą esu matęs tik pas mus, Baltarusijoje ir Rusijoje. Matosi iš kur buvo imamasi "eismo saugumo sprendinių" įkvėpimo. Jeigu būtų daroma (kas dabar ir daroma su aptariamu naikinimu) taip kaip geriausios vakarų praktikos, tai tokių "genialių sprendimų" net nebūtų atsiradę.
Comment
Comment