Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Aš ir kalbu apie asfaltą iki tilto ir šaligatvių nebuvimą ten, nes ženklas yra iš karto už miško, tik prasidedant Skirgiškėms.
    Bet 3km nuo ten kabina daug toliau nei tiltas. 3km apima ir Bratoniškes, kur buvo išdaužytas žvyrkelis iki kokių 2018 kai pagaliau sujungė asfaltuotas atkarpas iš Balsių ir Nemenčinės pusių.

    Comment


      Taip, bet pakabino, kaip ir sakiau, kažkur 2008.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Taip, bet pakabino, kaip ir sakiau, kažkur 2008.
        Tai ką ir bandžiau pasakyt- tas ženklas atsirado kai tai buvo praktiškai akligatvis ir didelė dalis to ženklo zonos buvo išdaužytas žvyrkelis.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
          Geriausia man žinoma „Gyvenamoji zona“ yra Skirgiškės. Jau įsivaizduoju čia 6km/h ar 10km/h Nors ir 20km/h čia nebent dviratininkai laikosi, nors ir tai toli gražu ne visi.
          Tokie nesąmoningi žymėjimai kelia nepagarbą taisyklėms. Dar vienas pavyzdys yra 30 apribojimas Lentvario g. ant tilto per Vokę. Kai po darbo nuo tilto iki beveik Regitros stovi eilė laukiančių pravažiuoti, 30 km/h važiuoti atrodo tiesiog nemandagu ir netinkama. Tad visi ignoruoja tą ženklą.

          Comment


            Parašė alga Rodyti pranešimą

            Tokie nesąmoningi žymėjimai kelia nepagarbą taisyklėms. Dar vienas pavyzdys yra 30 apribojimas Lentvario g. ant tilto per Vokę. Kai po darbo nuo tilto iki beveik Regitros stovi eilė laukiančių pravažiuoti, 30 km/h važiuoti atrodo tiesiog nemandagu ir netinkama. Tad visi ignoruoja tą ženklą.
            Šitoj vietoj visas tas tiltas yra nepagarba. Labai tikiuosi, kad pamatysiu laikus kai ta užtvanka bus nuardyta ir jos vietoje pastatytas paprastas dviejų juostų su dvirtakiu tiltas.

            Comment


              Tas pats Mykolo Lietuvio gatvėje, kur miške galioja 30 km/h apribojimas. Situacija: aš riedu nuokalne dviračiu apie 35 km/h, o mane lenkia mašinos važiuodamos neaišku kiek.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                Geriausia man žinoma „Gyvenamoji zona“ yra Skirgiškės. Jau įsivaizduoju čia 6km/h ar 10km/h Nors ir 20km/h čia nebent dviratininkai laikosi, nors ir tai toli gražu ne visi.
                O gyvenamojoje zonoje gali būti perėja https://www.google.lt/maps/@54.82855...oASAFQAw%3D%3D ?

                Comment


                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                  O gyvenamojoje zonoje gali būti perėja https://www.google.lt/maps/@54.82855...oASAFQAw%3D%3D ?
                  Lietuvoje viena iš didžiausių nesąmonių yra perėjos gyvenamosiose zonose, ypač prekybcentriuose.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                    Tai jeigu leidžiama važiuoti 30 km/h, yra pėsčiųjų perėjos, dviračių takai ir kt. - tai ne gyvenamoji zona. Nereikia burti čia kažkokių "hibridų" ir išradinėti dviračio, nes taip būti negali.
                    Jeigu tai gyvenamoji zona su atitinkama eismo tvarka ir prioritetais, vadinasi greitis griežtai 20 km/h (tai yra esminė gyv. zonos sąlyga). Toks greitis ne šiaip sau sugalvotas, o parinktas toks, koks tokiose aplinkos sąlygose ir situacijoje yra saugus. Jokių greičio didinimų ir kitokių interpretacijų būti negali.
                    Ir šita gatvė, pagal jos aplinką, infrastruktūrą ir paskirtį negali būti gyvenamoji zona. Čia tik mūsų valstybėlėje, kur sprendimus priimantys kartais turi kažkokį adaptyvų mąstymą, atsiranda tokie absurdai, kaip "gyvenamosios zonos" tranzitinėse gatvėse, tokiose gatvėse kaip Gedimino pr. ir pan. Šiaip "gyvenamoji zona" reiškia, kad patekai į vidinę gyvenamojo kvartalo gatvę, o ne važiuoji tranzitu į Akropolį ar kitur (ši gatvė eis aplink būsimą Akropolį).
                    Aš apie greičio ženklus kalbėjau, ne apie perėjas. O dviračių takai turi būti absoliučiai visur. Na nebent siųlai zonas be pėsčiųjų, bet aš tai nesutikčiau tokioms zonoms.

                    Ne, greitis 20 nėra esminė gyvenamosios zonos sąlyga. Greitis gal labiau viena iš nereišmingesnių gyvenamosios zonos sąlygų.

                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    O ką jeigu padarytume gyvenamąją zoną kur leidžiama 70?
                    Ženklus naudotum tuos pačius.

                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                    Lietuvoje viena iš didžiausių nesąmonių yra perėjos gyvenamosiose zonose, ypač prekybcentriuose.
                    Prekybcentriuose perėjos buvo sužymėtos iki pakeitimo kad aištelėje pėstysis turi pirmenybę visur. Bet šiaip tai man patinka kad sužymėtos, bent šiek tiek viaruotojai supranta kad egzistuoja pėstieji ir negalima belekaip važinėti.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                      O tarkime kur yra apibrėžta kas yra kiemas ir ar visi vienodai supranta kaip turi atrodyti kiemas?
                      Pas mus taisyklėse parašyta ne teisiškai, o labai ūkiškai: Tarkime jei namas yra ne gyv. paskirties, o viešbučių paskirties, bet atrodo kaip daugiabutis. Tai šios taisyklės taikomos ar netaikomos?
                      Ir pvz. vat čia "daugiabučio kiemas" ar ne kiemas? Vilnius, Vilnius County - Google Maps
                      Nes man tai panašiau į gatvę vedančią link toliau esančių daugiabučių.

                      Arba kaip reikia elgtis čia? Vilnius, Vilnius County - Google Maps Važiuoti galima 50 km/h ar negalima? Nes kaip ir ne daugiabučio kiemas, bet jokių kitų apribojimų nėra, ženklų irgi.


                      Taip pas mus yra susidariusi situacija, kad ženklai "Gyv. zona" nekabinami ten kur jų reikėtų, bet kabinami visur kur jų nereikia, arba net jie negali būti.
                      Nepaisant to, kaip ji atrodo, suprasti galima pagal įvažiavimą iš gatvės, kur nėra sankryžos pirmumo ženklų, o tai reiškia nėra ir sankryžos - tik įvažiavimas į kiemą

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        Prekybcentriuose perėjos buvo sužymėtos iki pakeitimo kad aištelėje pėstysis turi pirmenybę visur. Bet šiaip tai man patinka kad sužymėtos, bent šiek tiek viaruotojai supranta kad egzistuoja pėstieji ir negalima belekaip važinėti.
                        Tai kad atvirkščiai, vairuotojai įsivaizduoja kad praleisti belekur neturi ir pypina jeigu eini ne per perėją.

                        Comment


                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                          Tai kad atvirkščiai, vairuotojai įsivaizduoja kad praleisti belekur neturi ir pypina jeigu eini ne per perėją.
                          Tai ankščiau taip ir buvo, neturėjo praleisti, todėl ir supaišė tas perėjas.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Tai ankščiau taip ir buvo, neturėjo praleisti, todėl ir supaišė tas perėjas.
                            Aš kalbu apie gyvenamąsias zonas, ten visada turėjo praleisti. Gyvenamosios zonos aikštelės yra Megoje, Kauno Akropolyje - pėstieji laikomi antrarūšiais nuo pat pradžių.

                            Comment


                              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                              Aš kalbu apie gyvenamąsias zonas, ten visada turėjo praleisti. Gyvenamosios zonos aikštelės yra Megoje, Kauno Akropolyje - pėstieji laikomi antrarūšiais nuo pat pradžių.
                              O kam gyvenamoji zona prekybcentrio aikštelėje? Ar ten buvo padaryta prieš KEPT pakeitimą kad pėstieji turi pirmenybę aikštelėje?

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                O kam gyvenamoji zona prekybcentrio aikštelėje? Ar ten buvo padaryta prieš KEPT pakeitimą kad pėstieji turi pirmenybę aikštelėje?
                                Nežinau, gal tokiu būdu išveja besimokančius vairuoti

                                Comment


                                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                  Nežinau, gal tokiu būdu išveja besimokančius vairuoti
                                  Čia įdomus kampas apie kurį nebuvau pagalvojęs, gali būti ir toks variantas.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Aš apie greičio ženklus kalbėjau, ne apie perėjas. O dviračių takai turi būti absoliučiai visur. Na nebent siųlai zonas be pėsčiųjų, bet aš tai nesutikčiau tokioms zonoms.
                                    Gyvenamoji zona, tai teritorija, kurioje visoje pėstieji turi pirmumą prieš transporto priemones ir kirsti važiuojamąją dalį gali visur. Tai perėjų tokioje zonoje neturi būti. Dviračių takų irgi tokiose zonose nereikia, nes dviračių eismas gali vykti važiuojamąja dalimi. Dviračiu takai tokiose teritorijose yra perteklinė infrastruktūra.

                                    Egzistuojančios perėjos ir dviračių takai eismo dalyviams vizualiai parodo, kad tai nėra gyvenamoji zona, nes yra išskirta vieta, kur vairuotojai turi praleisti pėsčiuosius (perėja) ir dviračių eismas irgi atskirtas. Kelio/gatvės aplinka turi būti suprantama lygiai taip pat, kokią ją nurodo ir kelio ženklai. Jeigu kelias atrodo kaip automagistralė, tai ir turi būti automagistralė, jeigu atrodo kaip miesto gatvė, tai ir gali būti miesto gatvė. Negali miesto gatvė atrodyti kaip automagistralė ir turėti pvz. nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas.

                                    Nežinau kas tos zonos be pėsčiųjų, bet akivaizdu, kad tamsta tada nesupranta kas yra ir kam skirta "Gyvenamoji zona".
                                    Paskutinis taisė sleader; 2025.06.04, 12:15.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Gyvenamoji zona, tai teritorija, kurioje visoje pėstieji turi pirmumą prieš transporto priemones ir kirsti važiuojamąją dalį gali visur. Tai perėjų tokioje zonoje neturi būti. Dviračių takų irgi tokiose zonose nereikia, nes dviračių eismas gali vykti važiuojamąja dalimi. Dviračiu takai tokiose teritorijose yra perteklinė infrastruktūra.

                                      Nežinau kas tos zonos be pėsčiųjų, bet akivaizdu, kad tamsta tada nesupranta kas yra ir kam skirta "Gyvenamoji zona".
                                      Dviračių takai turi būti, nes dviračiai turi būti atskirti nuo pėsčiųjų.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Dviračių takai turi būti, nes dviračiai turi būti atskirti nuo pėsčiųjų.
                                        Žinote kas yra važiuojamoji dalis? Pėstiesiems yra skirti pėsčiųjų takai arba šaligatviai.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Dviračių takai turi būti, nes dviračiai turi būti atskirti nuo pėsčiųjų.
                                          Nesutinku. Gyvenamąja zona neturi vykti tranzito nei automobiliais , nei dviračiais. O vietiniams galioja gyvenamoji zona

                                          Comment

                                          Working...
                                          X