Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTaip, bet pakabino, kaip ir sakiau, kažkur 2008.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąGeriausia man žinoma „Gyvenamoji zona“ yra Skirgiškės. Jau įsivaizduoju čia 6km/h ar 10km/hNors ir 20km/h čia nebent dviratininkai laikosi, nors ir tai toli gražu ne visi.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Tokie nesąmoningi žymėjimai kelia nepagarbą taisyklėms. Dar vienas pavyzdys yra 30 apribojimas Lentvario g. ant tilto per Vokę. Kai po darbo nuo tilto iki beveik Regitros stovi eilė laukiančių pravažiuoti, 30 km/h važiuoti atrodo tiesiog nemandagu ir netinkama. Tad visi ignoruoja tą ženklą.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąGeriausia man žinoma „Gyvenamoji zona“ yra Skirgiškės. Jau įsivaizduoju čia 6km/h ar 10km/hNors ir 20km/h čia nebent dviratininkai laikosi, nors ir tai toli gražu ne visi.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tai jeigu leidžiama važiuoti 30 km/h, yra pėsčiųjų perėjos, dviračių takai ir kt. - tai ne gyvenamoji zona. Nereikia burti čia kažkokių "hibridų" ir išradinėti dviračio, nes taip būti negali.
Jeigu tai gyvenamoji zona su atitinkama eismo tvarka ir prioritetais, vadinasi greitis griežtai 20 km/h (tai yra esminė gyv. zonos sąlyga). Toks greitis ne šiaip sau sugalvotas, o parinktas toks, koks tokiose aplinkos sąlygose ir situacijoje yra saugus. Jokių greičio didinimų ir kitokių interpretacijų būti negali.
Ir šita gatvė, pagal jos aplinką, infrastruktūrą ir paskirtį negali būti gyvenamoji zona. Čia tik mūsų valstybėlėje, kur sprendimus priimantys kartais turi kažkokį adaptyvų mąstymą, atsiranda tokie absurdai, kaip "gyvenamosios zonos" tranzitinėse gatvėse, tokiose gatvėse kaip Gedimino pr. ir pan. Šiaip "gyvenamoji zona" reiškia, kad patekai į vidinę gyvenamojo kvartalo gatvę, o ne važiuoji tranzitu į Akropolį ar kitur (ši gatvė eis aplink būsimą Akropolį).
Ne, greitis 20 nėra esminė gyvenamosios zonos sąlyga. Greitis gal labiau viena iš nereišmingesnių gyvenamosios zonos sąlygų.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O ką jeigu padarytume gyvenamąją zoną kur leidžiama 70?
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Lietuvoje viena iš didžiausių nesąmonių yra perėjos gyvenamosiose zonose, ypač prekybcentriuose.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O tarkime kur yra apibrėžta kas yra kiemas ir ar visi vienodai supranta kaip turi atrodyti kiemas?
Pas mus taisyklėse parašyta ne teisiškai, o labai ūkiškai: Tarkime jei namas yra ne gyv. paskirties, o viešbučių paskirties, bet atrodo kaip daugiabutis. Tai šios taisyklės taikomos ar netaikomos?
Ir pvz. vat čia "daugiabučio kiemas" ar ne kiemas? Vilnius, Vilnius County - Google Maps
Nes man tai panašiau į gatvę vedančią link toliau esančių daugiabučių.
Arba kaip reikia elgtis čia? Vilnius, Vilnius County - Google Maps Važiuoti galima 50 km/h ar negalima? Nes kaip ir ne daugiabučio kiemas, bet jokių kitų apribojimų nėra, ženklų irgi.
Taip pas mus yra susidariusi situacija, kad ženklai "Gyv. zona" nekabinami ten kur jų reikėtų, bet kabinami visur kur jų nereikia, arba net jie negali būti.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPrekybcentriuose perėjos buvo sužymėtos iki pakeitimo kad aištelėje pėstysis turi pirmenybę visur. Bet šiaip tai man patinka kad sužymėtos, bent šiek tiek viaruotojai supranta kad egzistuoja pėstieji ir negalima belekaip važinėti.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Tai kad atvirkščiai, vairuotojai įsivaizduoja kad praleisti belekur neturi ir pypina jeigu eini ne per perėją.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai ankščiau taip ir buvo, neturėjo praleisti, todėl ir supaišė tas perėjas.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Aš kalbu apie gyvenamąsias zonas, ten visada turėjo praleisti. Gyvenamosios zonos aikštelės yra Megoje, Kauno Akropolyje - pėstieji laikomi antrarūšiais nuo pat pradžių.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąO kam gyvenamoji zona prekybcentrio aikštelėje? Ar ten buvo padaryta prieš KEPT pakeitimą kad pėstieji turi pirmenybę aikštelėje?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Nežinau, gal tokiu būdu išveja besimokančius vairuoti
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Aš apie greičio ženklus kalbėjau, ne apie perėjas. O dviračių takai turi būti absoliučiai visur. Na nebent siųlai zonas be pėsčiųjų, bet aš tai nesutikčiau tokioms zonoms.
Egzistuojančios perėjos ir dviračių takai eismo dalyviams vizualiai parodo, kad tai nėra gyvenamoji zona, nes yra išskirta vieta, kur vairuotojai turi praleisti pėsčiuosius (perėja) ir dviračių eismas irgi atskirtas. Kelio/gatvės aplinka turi būti suprantama lygiai taip pat, kokią ją nurodo ir kelio ženklai. Jeigu kelias atrodo kaip automagistralė, tai ir turi būti automagistralė, jeigu atrodo kaip miesto gatvė, tai ir gali būti miesto gatvė. Negali miesto gatvė atrodyti kaip automagistralė ir turėti pvz. nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas.
Nežinau kas tos zonos be pėsčiųjų, bet akivaizdu, kad tamsta tada nesupranta kas yra ir kam skirta "Gyvenamoji zona".Paskutinis taisė sleader; 2025.06.04, 12:15.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąGyvenamoji zona, tai teritorija, kurioje visoje pėstieji turi pirmumą prieš transporto priemones ir kirsti važiuojamąją dalį gali visur. Tai perėjų tokioje zonoje neturi būti. Dviračių takų irgi tokiose zonose nereikia, nes dviračių eismas gali vykti važiuojamąja dalimi. Dviračiu takai tokiose teritorijose yra perteklinė infrastruktūra.
Nežinau kas tos zonos be pėsčiųjų, bet akivaizdu, kad tamsta tada nesupranta kas yra ir kam skirta "Gyvenamoji zona".
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Dviračių takai turi būti, nes dviračiai turi būti atskirti nuo pėsčiųjų.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Dviračių takai turi būti, nes dviračiai turi būti atskirti nuo pėsčiųjų.
- 2 patinka
Comment
Comment