Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Žalgirio g. ne tik Rimi pastatyta, statomi Eika, Hanner verslo centrai, daugiabučiai, taip, kad čia labai gerai, jog bent Žalgirio g. išnyko dideli kamščiai.
    Buvo padarytos dvi klaudos:
    1. Rimi gali turėti įvažiavimą per GV, tačiau išvažiavimai turi būti tik į Žalgirio g.
    2. GV ties žalgirio turėjo gauti 100-300 m. trečią juostą, kas leistų per žalią ciklą pravažiuoti 50 proc. daugiau mašinų.

    Komentuoti:


  • Soprano
    replied
    Tai kokia gatve labiau prioritetine ; Geležinio vilko ar Žalgirio.....

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė luknas Rodyti pranešimą
    NT investuotojai patvarkė Žalgirio gatvę taip, kad į Rimi važiuojant nebūtų kamščių. Bet "blogi vairuotojai" visai nenori važiuoti į tą ufonautų RIMI, todėl jiems atsidėkojant už neatvažiavimą yra suorganizuoti kamščiai GV gatvėje.
    Žalgirio g. ne tik Rimi pastatyta, statomi Eika, Hanner verslo centrai, daugiabučiai, taip, kad čia labai gerai, jog bent Žalgirio g. išnyko dideli kamščiai.

    Komentuoti:


  • luknas
    replied
    NT investuotojai patvarkė Žalgirio gatvę taip, kad į Rimi važiuojant nebūtų kamščių. Bet "blogi vairuotojai" visai nenori važiuoti į tą ufonautų RIMI, todėl jiems atsidėkojant už neatvažiavimą yra suorganizuoti kamščiai GV gatvėje.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Ne šviesaforų reguliavime čia esmė, niekas ten nepasikeitė. GV dabar kamštis vakare didelis ne tik į centro pusę, bet ir nuo centro iki pat baltupių šviesaforo. Esmė čia praplatinta Žalgirio g., kuria padidėjo pralaidumas. Į centro pusę dabar suka 3 juostos (ir visiškai užkiša GV atkarpą iki Ukmergės g.), o į dešinę norint pasukti nebereikia laukti šviesaforo, atsirado ilga greitėjimo juosta, dėl ko eismas vyksta nenutrūkstamai. Žodžiu seniau vakarais Žalgirio g. būdavo užsikimšus beveik iki pat žirmūnų žiedo, dabar kamščio nebėra, užtat kamštis persikėlė į GV.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Rimi statyba čia neturi jokios įtakos, nes kamštis susidaro visiškai kita kryptimi, kuri niekaip nesijungia su ta pačia Rimi. Kas šioje vietoje įtakoja - tai naujai pastatyti šviesoforai po tos sankryžos rekonstrukcijos. Tikėtina, kad baigus darbus jie bus reguliuojami atskirai, nes dabar dar net neveikia jų dalis (pvz. pėsčiųjų).

    Komentuoti:


  • karak
    replied
    Aš irgi pilnai pritariu aukščiau rašantiems. Problemos atsirado po Rimi statybos ir šviesoforų perreguliavimo. Anksčiau nebūdavo kamščių nuo Ozo link šalgirio gatvės, o dabar tai kasdienybė. Vien jaučiasi kiek mašinų pravažiuoja žalią šviesą galima matyti, kad perreguliuot jie. Teko tokiu pat menu važiuoti nuo ulonų g. žalgirio gatve iki geležinio vilko. Tai viskas ir stojo į vietas. Ten žalias koridorius padarytas ir nesvarbu, akd srautas ta kryptimi žymiai mažesnis...

    Komentuoti:


  • Soprano
    replied
    Tenka dažnai pravažiuoti Geležinio vilko -Žalgirio sankryža dienos metu maždaug nuo 10val. iki 14val. pakeitus naujus šviesoforus -sureguliavus naujai ,iškarto atsirado kamščiai Geležinio vilko g. nuo prekybos centro Ozas iki Žalgirio g. iš kitos puses nuo Geležinio vilko tilto,iki šio pakeitimo taip nebuvo ,važinėju tuo maršrutu apie 5 metus.Manau priežastis šviesoforo sureguliavime ,galimai kažkiek įtakos turi atsidaręs prekybos centras Rimi.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Reikėtų vengti „Lietuvos ryto“, nes jame yra daug šališkų straipsnių. Kaip ir šis.

    Automobilių kasmet rudenį padaugėja.

    Žinia, kad „Lietuvos rytas“ susijęs su Artūru Zuoku, tai dabar ir matosi, kaip varoma neva viskas labai blogai.

    Tekste apstu iki apsivėmimo neobjektyvumo, ironijos, hiperbolizavimo.
    Na Zuoko gi nesugrąžins, kad ir kiek varytų.

    Dėl kamščių valdymo - "žalių rodyklių" uždėjimas, kairio posūkio uždraudimas (tarkime iš Kareivių g. į kalną) daug kur padėtų minimaliais pinigais. Jei norima spręsti iš esmės - reikia šviesoforus, kurie tikrai valdosi, išmokti valdyti (kamštis per pietus ne Geležiniame vilke ne ties Ukmergės sankryža, o ties Žalgirio g.). Šiandieną dar galima pasiteisinti Zuoku, bet po metų tai nebepavyks

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Reikėtų vengti „Lietuvos ryto“, nes jame yra daug šališkų straipsnių. Kaip ir šis.

    Automobilių kasmet rudenį padaugėja.

    Žinia, kad „Lietuvos rytas“ susijęs su Artūru Zuoku, tai dabar ir matosi, kaip varoma neva viskas labai blogai.

    Tekste apstu iki apsivėmimo neobjektyvumo, ironijos, hiperbolizavimo.
    Na, kaip 20 metų važinėjantis Vilniuje, turiu pastebėti, kad kamščiai išaugo ne šiaip rudenį, kai visada būdavo anksčiau - rugsėjį, o būtent spalio pabaigoje ir štai tęsiasi iki šiol.
    Aš tai sieju su atpigusiais degalais

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    O kas sudarinėjo sutartis su firmomis kurios reguliuoja tuos šviesoforus? Zuokas? Gal čia "apie viską pagalvota"?

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Tokių grūsčių Vilnius seniai nematė: paralyžiavo visą miestą
    Reikėtų vengti „Lietuvos ryto“, nes jame yra daug šališkų straipsnių. Kaip ir šis.

    Automobilių kasmet rudenį padaugėja.

    Žinia, kad „Lietuvos rytas“ susijęs su Artūru Zuoku, tai dabar ir matosi, kaip varoma neva viskas labai blogai.

    Tekste apstu iki apsivėmimo neobjektyvumo, ironijos, hiperbolizavimo.

    Komentuoti:


  • dainiauskas
    replied
    Labai teisingai, šviesoforai kvailai sureguliuoti. Ne kartą ir ne du patekau į kamštį 20:00-20:30 važiuodamas Lukiškių gatve prie šviesoforo, kur patekimas ant Pedagoginio tilto. Nors visos kryptis apytuštės, tačiau kamštį prastovėjau ~10 min.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Tokių grūsčių Vilnius seniai nematė: paralyžiavo visą miestą
    Eismo specialistai savo pažadą iš naujo sureguliuoti šviesoforus įvykdė. Bet tokių spūsčių, kokios šį rudenį nusidriekia rytais ir vakarais, vairuotojai dar nėra matę. Eismo specialistai tikina, kad tai dėl tamsos, o ne dėl keistai dirbančių šviesoforų.
    Nors eismo specialistai tikina, kad dėl spūsčių kalčiausia tamsa ir rudenį padažnėję krituliai, ties ta pačia Kalvarijų ir Žalgirio gatvių sankryža stringantys vairuotojai pastebi, jog kalčiausi – nelogiškai sureguliuoti šviesoforai.
    Kol Kalvarijų gatve važiuojantys vairuotojai stypso spūstyje, ją kertanti Žalgirio gatvė dažnai būna apytuštė, tačiau žalias šviesoforo signalas šia gatve važiuojantiems automobiliams dega labai ilgai.
    Tas pat kartojasi ir ties ypač apkrauta Kalvarijų ir Ozo gatvių sankryža.
    Keistai sureguliuotas ir šviesoforas Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryžoje. Čia spūstys neišsisklaido net pasibaigus pikui.
    Niekada tokių didelių grūsčių kaip šį rudenį nebuvo ir A.Goštauto gatvėje. Kad ją įveiktum, šią savaitę teko sugaišti 35–40 minučių.
    Vairuotojai stebėjosi – pasiekus transporto žiedą ties Žaliuoju tiltu, nebuvo matyti jokių avarijų.
    Tai kodėl prigrūsta ši gatvė?
    http://auto.lrytas.lt/radaras/tokiu-...isa-miesta.htm

    Komentuoti:


  • dainiauskas
    replied
    Pataisyta. Iš įpročio dar vis galvoj užsilikęs senas pavadinimas.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Tai kad čia ne Ozo, o Šešuolių g. matosi.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Ne Ozo o Šešuolių manau čia yra.

    Komentuoti:


  • dainiauskas
    replied
    Prastos kokybės nuotrauka, tačiau matosi, kokie kamščiai būna ~ 8h ryto Šešuolių ir Justiniškių gatvėse

    Paskutinis taisė dainiauskas; 2015.11.25, 21:26.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Dabar prasidės "šlitinėjimas" nes kažkam reikia ant žiedo, kažkam nereikia, o ribos ištirps geltonų ir baltų juostų miraže.
    Tas miražas yra kol tos juostos yra neseniai nupaišytos. Po poros mėnesių dalis jų nusitrins, o dalis bus padengta sniegu.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
    Aš tai suprantu, bet STOP linijos kiekvienoje sankryžoje yra ir dabar ir buvo iki geltonų linijų. Reiškias mūsų vairuotojų intelektas yra nulinis, jei sunku suvokti, kad užtvėręs sankryžą sudarai dar didesnius kamščius mieste.
    Stop linijos nieko nereiškia, jeigu dega žalias signalas. Jos čia visiškai ne prie ko.

    Taip, taisyklės jau seniai buvo. Bet priminimas apie jas, akivaizdžiai, veikia. Tad kodėl nenaudoti jo?

    Komentuoti:

Working...
X