Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visiškai pritariu. U turn nuo Narbuto g. ten leidžiamas, visada juo naudojuosi. Nematau priežasties, kodėl nebūtų galima uždrausti kairiojo posūkio iš Saltoniškių g. į tą parkingą.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Ar gali forumo vairuotojistai paaiškinti, kodėl dauguma vairuotojų, važiuojančių Narbuto gatve nuo Pedagoginio žiedo (taip pat ir iš priešingos pusės nuo Pilaitės), taip pat iš Saltoniškių g. nuo tikrojo Žvėryno pusės, žūtbūtinai stengiasi į Panoramos PC įvažiuoti būtent pro Saltoniškių g. įvažiavimą? Ten kyla nuolatiniai konfliktai ir juostų blokavimai dėl sukančių į kairę, kur reikia kirsti dvi priešpriešines juostas. Taip pat dažnai blokuojama pirma Saltoniškių g. juosta, nes ten sustoja ir į antrą juostą bando patekti sukantys į jau minėtą Saltoniškių g. įvažiavimą į Panoramą. Kyla nuolatiniai konfliktai, vieni kitiems pypsina ir gaunasi Bangladešas.
      Todėl, nes padarytas įliustruotas nusukimas, o info ženklas virš požeminės perėjos yra ir per arti sankryžos, ir dar prasto dizaino. Jeigu jį pastatytų nors iš karto už stotelės, ir perdarytų - pamodeliuotų spalvas, perkeltų nuorodos pusę į kairę - informacija būtų gerokai efektyviau perduodama ten reguliariai nesilankantiems vairuotojams.

      Comment


        Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
        Todėl, nes padarytas įliustruotas nusukimas, o info ženklas virš požeminės perėjos yra ir per arti sankryžos, ir dar prasto dizaino. Jeigu jį pastatytų nors iš karto už stotelės, ir perdarytų - pamodeliuotų spalvas, perkeltų nuorodos pusę į kairę - informacija būtų gerokai efektyviau perduodama ten reguliariai nesilankantiems vairuotojams.
        Manai tiesiog nežinojimas? Keista, nes dauguma turbūt važiuoja ne pirmą kartą ir turėtų matyti, kad yra daugiau įvažiavimų/išvažiavimų.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Ar gali kas paaiškinti, kodėl taip žmonės elgiasi? Čia kažkokios labai specifinės panetkės iš serijos, kad "tik gaidžiai važiuoja 5 metrais toliau"? Ar žmonės tiesiog ant tiek buki, kad nesupranta, jog už kelių metrų gali ramiai ir be streso įvažiuoti į parkingą su niekuo nekonfliktuodami, neblokuodami eismo kitiems ir nelaukdami kol juos kas nors praleis?
          Už žmones negaliu atsakyti, o aš tai toks bukas kad pirmą kartą šiandien sužinojau kad yra kažkoks kitas įvažiavimas.
          Bet turiu pasiteisinimą kad visad važiuodavau nuo GV pusės per bankų kiemus, kur išlįsdavai (gal ir dabar galima, senai labai buvau Panoramoje) prie Saltoniškių įvažiavimo.

          -

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Ar gali kas paaiškinti, kodėl taip žmonės elgiasi? Čia kažkokios labai specifinės panetkės iš serijos, kad "tik gaidžiai važiuoja 5 metrais toliau"? Ar žmonės tiesiog ant tiek buki, kad nesupranta, jog už kelių metrų gali ramiai ir be streso įvažiuoti į parkingą su niekuo nekonfliktuodami, neblokuodami eismo kitiems ir nelaukdami kol juos kas nors praleis?
            Tikrai kyla klausimas kodėl? Nes dauguma nenuolatinių bei ir dalis nuolatinių lankytojų net neįtaria apie kitus būdus, nes visų pirma pamato būtent šitą. Kokia mamytė išvis net nebandys gilintis kur ten dar galima patekti išvažinėjus požeminį labirintą - nėra tam laiko. Jei ir verslo savininkai laikosi tokios pozicijos, kad tegu vargOliai patys aiškinasi ir nesiima iniciatyvų taisytis, tai ko tikėtis iš Jono požiūrio į aplinkinių bukumą

            Comment


              1. Manau nežino ir tingi galvot kur čia sukinėtis.
              2. Įvažiavus iškart nori greit pasistatyt šalia PC “RIMI” įėjimo.

              Pritariu, kad turi pratęst tą dvigubą ištisinę ir baigtųsi tas Bangladešas.

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                Už žmones negaliu atsakyti, o aš tai toks bukas kad pirmą kartą šiandien sužinojau kad yra kažkoks kitas įvažiavimas.
                Bet turiu pasiteisinimą kad visad važiuodavau nuo GV pusės per bankų kiemus, kur išlįsdavai (gal ir dabar galima, senai labai buvau Panoramoje) prie Saltoniškių įvažiavimo.
                Kitas įvažiavimas į Panoramą dar geriau paslėptas ir padarytas nepatogesnis susiaurinant Narbuto gatvę bei padarant įsukimą neveikė į be užapvalinimų

                Pravažiuoti per kiemus iki Saltoniškių g. galima ir dabar - nepatogus tas maršrutas, tačiau nereikia stovėti kamštyje prie Pedagoginio žiedo.

                Comment


                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                  Už žmones negaliu atsakyti, o aš tai toks bukas kad pirmą kartą šiandien sužinojau kad yra kažkoks kitas įvažiavimas.
                  Bet turiu pasiteisinimą kad visad važiuodavau nuo GV pusės per bankų kiemus, kur išlįsdavai (gal ir dabar galima, senai labai buvau Panoramoje) prie Saltoniškių įvažiavimo.
                  Turiu dar vieną naujieną. Yra ir trečias įvažiavimas/išvažiavimas į Panoramos parkingą Stumbrų g.

                  Comment


                    Radau toki reporta:
                    https://inrix.com/scorecard/

                    Kad nesivargintumet siusdami, stai "full" report.
                    Vilnius yra tik puslapyje, reporte nera pilno scoreboard.

                    Vilnius cia 102 vietoje su 50 prarastu valandu laiko per metus. Palyginus su kitais EU miestais tai atrodo toks vidutiniskas rezultatas. Kas tikrai labiau stebina - skaicius 28 mph, last mile speed. Beveik du kartus viršijantis daugelio kitu EU miestu rodiklius. Last mile speed jie nurodo kaip Speed of travel within one mile of the downtown core.
                    Ir sitas rodiklis yra visiskas rekordas Europoje ir vienas didziausiu Pasaulyje. Panasu skaiciu rodo kelis kart mazesni US miesteliai su 10 juostu greitkeliu einanciu per miesto viduri.

                    Kokia išvada galima, kaip man atrodo, is sito padaryti? O tai, kad vilnieciai iprato is darbo lekti su vejeliu ir vaziuoti dafiga greiciau nei vidutiniai europieciai. Todel tampimasis kamsciuose atrodo labai letas, nors is tikruju paziurejus kiek pasiekiama per 30 minuciu nuo miesto centro, aprepia visa miesta.

                    Taigi ne kamsciu metu mes automobiliai nuvaziuojame zymiai greiciau is darbo / i darba nei kiti.
                    Kamsciu metu praleidziame daug laiko kamstyje, patys kamsciai yra labai taskiniai, o paskui gazas dugnas autostrada ir laiko sugaistame tiek pat kiek ir miestai su vizualiai atrodytu mazesniais kamsciais.

                    Situacija neatrodo tokia jau bloga. Tarkim kad ir vaziuoti is Konstitucijos i Zirmunu puse 18 val dar imanoma, o i Pilaites puse standstill kamstis, nors i Zirmunu puse daugiau sviesoforu ir sankryzu. Bendrai i abi puses gausis iveikti ta pati atstuma per ta pati laika, tik i Zirmunu puse vaziuoti tolygiau, i Pilaites stovesi nejudant, o paskui leksi, psichologiskai atrodant kad vajei prastovejai 20 minuciu vienoje vietoje ir turejai pasaulio pabaiga.

                    Comment


                      Ar tas greitis nebus įtakotas GV ėjimo per centrą? Nelabai įsivaizduoju kaip atmetus tranzitinį srautą GV gaut 40km/h vidutinį greitį.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                        Ar tas greitis nebus įtakotas GV ėjimo per centrą? Nelabai įsivaizduoju kaip atmetus tranzitinį srautą GV gaut 40km/h vidutinį greitį.
                        Manau tikrai greitis yra itakotas GV, Ukmerges ir Narbuto. O gal net ir Tukstanmecio g, nes galimai patenka i ta last downtown mile.

                        Comment


                          Keista, masė tikrai sėdi kamščiose, greitai lekia tik laimingieji, kuriems į darbą priešinga kryptim nei visiems arba kurie mėgsta ilgai pamiegoti.
                          -

                          Comment


                            Vairuotojams Vilniuje gerų žinių nėra: spūstys prasideda vis anksčiau, ryte ir vakare tęsiasi ilgiau nei 2,5 valandos
                            https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...i-2-5-valandos
                            Daugiau nei 2,5 valandos – tiek laiko vidutiniškai Vilniuje praėjusiais metais kartu sudėjus truko rytinis ir vakarinis eismo pikas. Tiesa, negalima atmesti, kad netolimoje ateityje šis skaičius gali keistis, mat šiuo metu transporto srautai sostinėje vis dar nėra sugrįžę į ikipandeminį lygį. Fiksuojama, kad 2019 m. eismas buvo 6 proc. intensyvesnis.<...>

                            „Matoma tendencija paankstėti vakarinio piko laikui. Eismas darbo dienomis pradeda intensyvėti jau nuo 14 val., pirmosios spūstys dažniausiai pradedamos fiksuoti nuo 14.40 ar 15.20 val.“, – portalui aiškino JUDU analitikė.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Vairuotojams Vilniuje gerų žinių nėra: spūstys prasideda vis anksčiau, ryte ir vakare tęsiasi ilgiau nei 2,5 valandos
                              https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...i-2-5-valandos
                              Įdomu būtų sužinoti, koks spūsties apibrėžimas pas durnaus jaudrumo specialistus, nes tokie skaičiai būdavo gal prieš 15-20 metų, dar iki kapitalinio Šeškinės kalno ir Saltoniškių sankryžos sutvarkymo bei visų aplinkelių, ir joks induced demand nesugebėjo gražinti spūsčių į tų metų rodiklius

                              Comment


                                Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                                Įdomu būtų sužinoti, koks spūsties apibrėžimas pas durnaus jaudrumo specialistus, nes tokie skaičiai būdavo gal prieš 15-20 metų, dar iki kapitalinio Šeškinės kalno ir Saltoniškių sankryžos sutvarkymo bei visų aplinkelių, ir joks induced demand nesugebėjo gražinti spūsčių į tų metų rodiklius
                                Tam pačiam straipsnyje rašo, kad nėra grįžę net į priešpandeminį lygį.

                                O už šudmalistines antraštes LRT redaktorę ant laužo kaip sakoma

                                Comment


                                  Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                                  Įdomu būtų sužinoti, koks spūsties apibrėžimas pas durnaus jaudrumo specialistus, nes tokie skaičiai būdavo gal prieš 15-20 metų, dar iki kapitalinio Šeškinės kalno ir Saltoniškių sankryžos sutvarkymo bei visų aplinkelių, ir joks induced demand nesugebėjo gražinti spūsčių į tų metų rodiklius
                                  Jei Ukmergės gatvėj situacija pasikeitė, tai nereiškia, kad tai įvyko ir kitur. Labiausiai kemšasi ten, kur nėra VT - GV ir Pietinis aplinkkelis

                                  Comment


                                    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                                    Įdomu būtų sužinoti, koks spūsties apibrėžimas pas durnaus jaudrumo specialistus, nes tokie skaičiai būdavo gal prieš 15-20 metų, dar iki kapitalinio Šeškinės kalno ir Saltoniškių sankryžos sutvarkymo bei visų aplinkelių, ir joks induced demand nesugebėjo gražinti spūsčių į tų metų rodiklius
                                    Svarbiausia, kad galima paminėt "durnų jaudrumą", kad ir kaip kvailai reiktų pritempinėt temą...
                                    Iš pažįstamų rato kažkur pusė sėdi namuose, tai mano atveju nepanašu į 6% skirtumą

                                    Comment


                                      Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                                      Jei Ukmergės gatvėj situacija pasikeitė, tai nereiškia, kad tai įvyko ir kitur. Labiausiai kemšasi ten, kur nėra VT - GV ir Pietinis aplinkkelis
                                      GV irgi kemšasi daug mažiau, nei būdavo anksčiau. Ypač per vakarinius pikus padidėjo galimybės greitai išskirtyti srautus nuo centro link Šeškinės ar Baltupių krypties. Rytinis nedaug susitvarkė, pagrinde dėl Pedagoginio žiedo, bet įvertinus, kad mašinų padaugėjo, praleidžia daugiau.

                                      Pietinis taip, ten dar darbo yra kur įdėti ir paskutiniai 8 metai nebuvo tam prioritetas.

                                      Nėra tokie dideli tie kamščiai, kaip anskčiau, jei nėra avarijų. Vat būtent avarijų metu pasimato, kad nėra dubliuojančių transporto arterijų.

                                      Comment


                                        Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                                        GV irgi kemšasi daug mažiau, nei būdavo anksčiau. Ypač per vakarinius pikus padidėjo galimybės greitai išskirtyti srautus nuo centro link Šeškinės ar Baltupių krypties. Rytinis nedaug susitvarkė, pagrinde dėl Pedagoginio žiedo, bet įvertinus, kad mašinų padaugėjo, praleidžia daugiau.

                                        Pietinis taip, ten dar darbo yra kur įdėti ir paskutiniai 8 metai nebuvo tam prioritetas.

                                        Nėra tokie dideli tie kamščiai, kaip anskčiau, jei nėra avarijų. Vat būtent avarijų metu pasimato, kad nėra dubliuojančių transporto arterijų.
                                        Šiaurinė GV dalis pastatyta tik 2007. O dabar kamščiai prasideda ir nuo Riešės. Nesuprantu kaip tada galėjo būti didesni kamščiai nei dabar.

                                        O dėl darnaus judumo, tai gal galit paaiškinti kodėl didžiausi kamščiai ten, kur nėra VT?

                                        Click image for larger version  Name:	335614756_871400377284524_6072547981002917655_n.jpg Views:	1 Size:	283,7 kB ID:	2036729

                                        Comment


                                          Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                                          Šiaurinė GV dalis pastatyta tik 2007. O dabar kamščiai prasideda ir nuo Riešės. Nesuprantu kaip tada galėjo būti didesni kamščiai nei dabar.

                                          O dėl darnaus judumo, tai gal galit paaiškinti kodėl didžiausi kamščiai ten, kur nėra VT?
                                          Tokie kamščiai GV būna nebent jei kokia labai įdomi avarija prie Pedagoginio. Po poros papildomų juostų įrengimo Žalgirio/GV sankryžoje baigėsi legendiniai kamščiai. Net visiško piko metu nesiekiai Ozo gatvės viaduko ir sparčiai juda.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X