Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Beje Bitė davė nemokamą duomenų trafiką Waze programai. Kažkaip ten atseit savivaldybė irgi įsitraukė:
    „Kiekvienas vilnietis ar miesto svečias nori kuo greičiau pasiekti kelionės tikslą, ir nesvarbu ar tai piko valandos, ar vyksta masiniai renginiai, ar remontuojamas kelias. Kasdien į sostinės gatves išvažiuoja iki 260 tūkst. vilniečių automobilių, ir dar arti 40 tūkst. transporto priemonių atvažiuoja iš kitų miestų. Todėl sveikiname sprendimus, kurie sutrumpina vilniečių ir sostinės svečių keliones, padeda vairuotojams keliauti saugiau“, – sako Remigijus Šimašius, Vilniaus miesto meras.

    Vilniaus miesto savivaldybė Lietuvoje pirmoji prisijungė prie savivaldybėms skirtos tarptautinės „Waze“ programos „Connected Citizens Partners“. Ši partnerystės programa suteiks galimybę gauti ir analizuoti vairuotojų užfiksuotą informaciją, pranešti vairuotojams apie eismo pokyčius švenčių, mugių, maratonų metu, informuoti apie remontuojamas gatves ar laikinai uždarytus kelio ruožus.

    „Net ir menkiausias nesusipratimas kelyje gali turėti pastebimos įtakos tiek kelionės saugumui ir patogumui, tiek ir visam transporto srautui, – pastebi SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorė Modesta Gusarovienė. – Kiekvienam eismo dalyviui svarbu laiku pasiekti kelionės tikslą, ir naudodamiesi išmaniuoju „Waze“ sprendimu jie tai galės padaryti dar paprasčiau, matydami, kur susidariusios spūstys, eismo ribojimai ar kitos kliūtys jų kelyje.“

    Galimybę jungtis prie „Waze“ partnerystės programos šiuo metu svarsto Kauno ir Klaipėdos savivaldybės; prie jos bet kuriuo metu gali prisijungti kitų miestų bei rajonų savivaldybės.

    Prieš daugiau nei metus partnerystę su „Waze“ pradėjo ir Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD). „Sprendimo „Waze“ siunčiami duomenys mums leidžia operatyviai gauti informaciją apie spūstis, kelyje sustojusius automobilius, kitus eismo sutrikimus Lietuvos keliuose. Šis bendradarbiavimas yra abipusiai naudingas – Kelių direkcija taip pat teikia informaciją apie apribojimus dėl darbų, eismo įvykių, kliūčių ar renginių. Mūsų bendras tikslas – padaryti viską, kad eismo dalyviai būtų kuo geriau informuoti apie eismo sutrikimus ir galėtų pasirinkti saugiausią, patogiausią ir greičiausią maršrutą, o „Waze“ yra dar vienas puikus tokios informacijos pateikimo kanalas“, – pasakojo LAKD direktorius Egidijus Skrodenis.

    Nuo šios žiemos LAKD teikia informaciją apie kelių priežiūros mechanizmų maršrutus, taip pat informaciją apie keliuose dirbančius barstytuvus ir valytuvus, o artimiausiu metu planuoja papildomai teikti informaciją apie sudėtingas oro sąlygas, įspėti vairuotojus apie avaringus ruožus, pervažas ar kitus pavojus.
    http://www.bite.lt/apie/ziniasklaida...niau-2016-7041

    p.s. gal kas nežino, 2013 m. kompaniją įsigijo „Google“ ir suintegravo realius, tikslius miestų gatvių ir magistralių žemėlapius. Štai tuomet prasidėjo naujas etapas.

    Išmaniausius vilios prizais Anot P.Kuisio, žadančio į „Waze“ reklamą Lietuvoje investuoti iki 200 tūkst. eurų, ši programėlė daugeliui Rygos gyventojų padėjo iš naujo atrasti užmirštas gatves ir nuo pagrindinių arterijų nuėmė iki 20 proc. transporto srauto. Kaip Lietuvos vairuotojai bus pratinami prie „Waze“? „Bitė“ steigs prizus ir apdovanos aktyviausius bendruomenės narius. Pavyzdžiui, už pažymėtas didžiausias miestų duobes, kurių reikėtų saugotis. Tai pat nemokamai išdalins savo klientams 20 tūkst. nedidelių telefono laikiklių – kad naudotis „Waze“ būtų patogiau ir saugiau.
    http://www.15min.lt/gazas/naujiena/s...ius-787-765024
    Paskutinis taisė Arunasx; 2017.03.27, 17:01.
    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
    [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

    Comment


      T.Matulionio paskelbimo palaimintuoju iškilmėse laukiama iki 50 tūkst. žmonių, ribojamas eismas

      Birželio 25 d. nuo 6.00 iki 19.00 val. bus draudžiamas eismas T.Vrublevskio g., Šventaragio g., Barboros Radvilaitės g., Maironio g., Žygimantų g., Arsenalo g. ir T.Kosciuškos g., Gedimino pr., Tilto g.

      Birželio 25 d. nuo 8.00 iki 12.00 val. bus draudžiamas eismas Upės g. atkarpoje nuo viešbučio „Radisson Blue Hotel Lietuva“ iki Gedimino Baravyko g.;

      Bus rezervuotos automobilių aikštelės: – autobusams – Tymo kvartalas, Goštauto g.,
      – lengviesiems automobiliams – prie „Siemens“ arenos.





      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment




        Prieš metusesu rašęs į savivaldybės puslapį, pranešęs apie eismą Konstitucijos pr. ir Linkmenų g. sankryžoje sukant į Linkmenų g. kaip apie miesto problemą. Tuomet gavau tokį atsakymą:



        Kas iš esmės reiškia, "žinom, jeigu bus skirta eurų, padarysim".

        Klausimas - kur kreiptis pakartotinai? Nes jei pareportinsiu kaip naują problemą, o ne follow up'ą, greičiausiai vėl gausiu identišką atsakymą.

        Paskutinis taisė thisisgoodnews; 2017.12.07, 15:15.

        Comment


          Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimą


          Prieš metusesu rašęs į savivaldybės puslapį, pranešęs apie eismą Konstitucijos pr. ir Linkmenų g. sankryžoje sukant į Linkmenų g. kaip apie miesto problemą. Tuomet gavau tokį atsakymą:
          O kokias problemas sukelia apsisukimas šioje sankryžoje? Daugiau problemų kelia per žalią lentelę sukantys iš Linkmenų g. ir nepaisantys KET reikalavimo praleisti apsisukančius.

          Taip pat, yra problema su eismo organizavimu žiedinėje sankryžoje ir A juosta Konstitucijos pr., nes fiziškai neįmanoma iš A juostos (VT stotelės) norint važiuoti į Narbuto g., to padaryti nepažeidžiant KET ir kelio ženklinimo reikalavimų.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            O kokias problemas sukelia apsisukimas šioje sankryžoje? Daugiau problemų kelia per žalią lentelę sukantys iš Linkmenų g. ir nepaisantys KET reikalavimo praleisti apsisukančius.
            Tuo, kad visi jie neria iš šalutinės gatvės (važiuojant nuo žiedo apsisukinėti nėra prasmės) ir sukelia avarines situacijas. Ypač, jeigu "uodega" ilga ir jau nėra kur lįsti.

            Aš, būdamas snobas, niekada ten neapsisukinėju. Važiuoju per Saltoniškių g.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              O kokias problemas sukelia apsisukimas šioje sankryžoje? Daugiau problemų kelia per žalią lentelę sukantys iš Linkmenų g. ir nepaisantys KET reikalavimo praleisti apsisukančius.
              taip pat, jei nori apsisukti. o Konstitucijos pr. iki žeido būna užkištas, apsisukantys negali to padaryti, taip ir lieka ten stovėti, taip blokuodami pravažiavimą tiems, kurie nori sukti į kairę. prieš rašydamas pakartotinė laišką savivaldybei, pakelsiu droną, ir nuformuoliu 20 min video virš šios sankryžos, pasidarys daug kas aiškiau.



              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Tuo, kad visi jie neria iš šalutinės gatvės (važiuojant nuo žiedo apsisukinėti nėra prasmės) ir sukelia avarines situacijas. Ypač, jeigu "uodega" ilga ir jau nėra kur lįsti.

                Aš, būdamas snobas, niekada ten neapsisukinėju. Važiuoju per Saltoniškių g.
                Tačiau ne iš "gero gyvenimo" visi ten taip važiuoja. Nuo Žaliojo tilto ar Upės g. tėra vienintelis normalus pravažiavimas norint važiuoti į vakarinę ar šiaurės vakarinė miesto dalis (Pilaitė, Ukmergės g.) ir tas pats per stipriai perkrautą Upės/Saltoniškių g. sankryžą. Jeigu kažkaip išspręstų problemą Kalvarijų/Konstitucijos pr. sankryžoje dėl posūkio į kairę, tai aptariamą apsisukimą galėtų tikrai panaikinti.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                  Tačiau ne iš "gero gyvenimo" visi ten taip važiuoja. Nuo Žaliojo tilto ar Upės g. tėra vienintelis normalus pravažiavimas norint važiuoti į vakarinę ar šiaurės vakarinė miesto dalis (Pilaitė, Ukmergės g.) ir tas pats per stipriai perkrautą Upės/Saltoniškių g. sankryžą. Jeigu kažkaip išspręstų problemą Kalvarijų/Konstitucijos pr. sankryžoje dėl posūkio į kairę, tai aptariamą apsisukimą galėtų tikrai panaikinti.
                  Tai visada galima apsisukt prie Quadrum'o. Tada pakilus nuo upės nereikia kamikadziškai nert per kelias juostas.
                  You might surprise yourself.

                  Miestai.net FB

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Tačiau ne iš "gero gyvenimo" visi ten taip važiuoja. Nuo Žaliojo tilto ar Upės g. tėra vienintelis normalus pravažiavimas norint važiuoti į vakarinę ar šiaurės vakarinė miesto dalis (Pilaitė, Ukmergės g.) ir tas pats per stipriai perkrautą Upės/Saltoniškių g. sankryžą.
                    Tikrai ne vienintelis: iš to rajono 3G važiuoja į Ukmergės gatvę, o 4G - į Pilaitę.

                    Comment


                      Dėl popiet įvykusios avarijos Galvės gatvėje susidarė didelės spūstys važiuojant link Trakų pusės. Dalis srauto važiavo pro Lentvarį, todėl ir Lentvario gatvėje susidarė neįprastai didelės grūstis (nuotraukos darytos prie Amalvos gamyklos, 18 valandą).

                      https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=77700155

                      https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ojas-59-956194

                      Comment


                        15min reportažas iš rytinių spūsčių:
                        Kiek vairuotojų šiandien pavežė savo kaimyną?

                        Gegužės 25-ąją, visa Europa mini Tarptautinę kaimynų dieną. Šia proga Susisiekimo ministerija kviečia visus, jungtis prie iniciatyvos „Nevažiuok vienas – pavežk kaimyną“.
                        15min žurnalistai Dina Sergijenko ir Žilvinas Pekarskas rytinių spūsčių metu nutarė paklausti vairuotojų: ar jie šį rytą pavežė kaimyną?

                        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...yna-221-976784

                        Comment


                          Tūkstantmečio-Oslo g. vos ne kasdien avarijos, įtakojančios milžiniškus kamščius pietvakarinėje miesto dalyje..

                          Masinė avarija Vilniuje: susidūrė 6 automobiliai

                          Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...40092#_?copied

                          Įdomu, kaip tai vertinama eismo saugumo požiūriu?
                          Mano manymu, tiesiog masinis greičio viršyjimas lemia susidūrimus mažose distancijose.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Tūkstantmečio-Oslo g. vos ne kasdien avarijos, įtakojančios milžiniškus kamščius pietvakarinėje miesto dalyje..

                            Masinė avarija Vilniuje: susidūrė 6 automobiliai

                            Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...40092#_?copied

                            Įdomu, kaip tai vertinama eismo saugumo požiūriu?
                            Mano manymu, tiesiog masinis greičio viršyjimas lemia susidūrimus mažose distancijose.
                            Didžiausią pavojų kelia ne pats greičio dydis, o greičių skirtumai. Tokiame kelyje neturėtų būti jokių VT sustojimų ar įvažiavimų be adekvačių greitėjimo juostų. Kas nors pamato priekyje pajudantį autobusą ar šiaip kokį lėtą traktorių, vienas metasi kiton juoston, kitas kerta per stabdžius ir prasideda... Kita vertus turbūt bus pasirinkta pigesnė priemonė sumažinti leistiną greitį ir įvykdyti kelias parodomąsias baudimo akcijas...

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Didžiausią pavojų kelia ne pats greičio dydis, o greičių skirtumai. Tokiame kelyje neturėtų būti jokių VT sustojimų ar įvažiavimų be adekvačių greitėjimo juostų. Kas nors pamato priekyje pajudantį autobusą ar šiaip kokį lėtą traktorių, vienas metasi kiton juoston, kitas kerta per stabdžius ir prasideda... Kita vertus turbūt bus pasirinkta pigesnė priemonė sumažinti leistiną greitį ir įvykdyti kelias parodomąsias baudimo akcijas...
                              Apie tai ir šneka, kad nėra adekvačių saugaus eismo priemonių esamam srautui ir nustatytam greičiui.
                              Šiaip tai stabdomas ir VT. Žiūrėjau, kad irgi vėlavo beveik pusvalandžiu.
                              O kasrytiniai traktoriai aplinkkelyje iš viso yra topas

                              Comment


                                Na, ten lyg ir sočiai vietos įrengti atskiras juostas viešajam transportui.

                                Comment


                                  Vilniaus Vakarinis aplinkkelis uždarytas: eismas nukreipiamas link Gariūnų
                                  Yra video.

                                  Comment


                                    jau bene koks mėnesis, kaip kiekvieną rytą apie 8:00 ir vakare, apie 17:00 ant pedagoginio žiedo, bei geležinio vilko - ukmergės g. sankryžose eismą reguliuoja policininkai. čia, suprasti, savivaldybės kapituliacija su šviesoforų sistemomis, ir spūsčių mažinimo sprnedimas, ar tiesiog kokia laikina akcija?

                                    Comment


                                      Mūsų forumiečio mintys:

                                      100minciu. Didmiesčio problema Nr.1 – kamščiai
                                      https://www.lzinios.lt/Trasa/100minc...amsciai/277346
                                      Didmiesčiai kenčia nuo transporto problemų, pavyzdžiui, spūsčių ar nepakankamo stovėjimo vietų skaičiaus. Kaip išspręsti šį klausimą? Kam suteikti prioritetą – automobiliui ar viešajam transportui?

                                      Comment


                                        Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                        Mūsų forumiečio mintys:

                                        100minciu. Didmiesčio problema Nr.1 – kamščiai
                                        https://www.lzinios.lt/Trasa/100minc...amsciai/277346
                                        Thank you, Captain Obvious!

                                        Ta prasme, surašyti savaime suprantami dalykai. Toliau seka filosofinis klausimas: "kaip ir ką daryti?"

                                        Comment


                                          Parašė AudriusV

                                          Jo dar nepašalino iš forumo? Nors šiaip jo išdėstytoms mintims jau ne vienas dešimtmetis...
                                          Čia kuris forumietis?
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X