Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Kaip nemažėjančiam miestui, tai tendencija sakyčiau normali. Būna ten kamščiai dažnai, bet ir priežastys - smulki avarija ar sugedęs grabas. O didžiausia problema - Gariūnai...
    Pabaigus Vakarinio trečią etapą, ten eismas dar labiau suintensyvės, kai persikels dalis srauto iš Savanorių pr./GV /Ukmergės g. į Gariūnų g. ir Vakarinį aplinkkelį. Gali tekti ateityje netgi platinti Gariūnų tiltą.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Pabaigus Vakarinio trečią etapą, ten eismas dar labiau suintensyvės, kai persikels dalis srauto iš Savanorių pr./GV /Ukmergės g. į Gariūnų g. ir Vakarinį aplinkkelį. Gali tekti ateityje netgi platinti Gariūnų tiltą.
      Man tai Gariūnų sankryža kol kas labiausiai nepatinka. Nes kai tik aš papuolu į kamštį (dar ties Lazdynų Ligonine) iki sankryžos kamštis būna nenormalus. O už sankryžos jau viskas kaip ir gerai. Pirma manau ten reikėtų dviejų lygių, o vėliau ir apie tilto per upę platinimą pagalvoti, nors jie neseniai atnaujinti.
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        Parašė SPX Rodyti pranešimą
        Kaip nemažėjančiam miestui, tai tendencija sakyčiau normali. Būna ten kamščiai dažnai, bet ir priežastys - smulki avarija ar sugedęs grabas. O didžiausia problema - Gariūnai...
        Gariūnai kaip tik tranzitiniam srautui didesnės problemos nekelia.

        Kaip variantas - pareguliuoti srautus kaip čia buvo siūlyta?

        Comment


          Apskritai, didelio pralaidumo gatvėse reikia naikinti tokias sankryžas (kaip prie Gariūnų), o iš šalutinių gatvių leisti tik įvažiuoti, sukant į dešinę (kaip dabar tai padaryta vakariniame aplinkkelyje)...

          Comment


            Parašė Aronas Rodyti pranešimą
            Apskritai, didelio pralaidumo gatvėse reikia naikinti tokias sankryžas (kaip prie Gariūnų), o iš šalutinių gatvių leisti tik įvažiuoti, sukant į dešinę (kaip dabar tai padaryta vakariniame aplinkkelyje)...
            Gariūnai kemšasi tik jų (ir šviesoforo) darbo metu. Nusukimas dešinėn be papildomų kelių kimš A1 - jau dabar ten kamščio "uodega".
            Čia labiau problemos aplinkkelių sujungimuose.
            Reikia atskirti srautus ant Lazdynų tilto ir padaryti normalias įsiliejimo juostas prie 1-2-3 degalinės. Investicijos minimalios.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Gariūnai kemšasi tik jų (ir šviesoforo) darbo metu. Nusukimas dešinėn be papildomų kelių kimš A1 - jau dabar ten kamščio "uodega".
              Čia labiau problemos aplinkkelių sujungimuose.
              Reikia atskirti srautus ant Lazdynų tilto ir padaryti normalias įsiliejimo juostas prie 1-2-3 degalinės. Investicijos minimalios.
              Tikrai ne vien darbo metu kemšasi. Būna, kad ir 15-17val. ten būna kamštis nuo tilto per upę, būtent dėl sankryžos. Už jos tylu ramu.
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                Tą sankryžą galima laisvai naikinti, paliekant tik dešiniuosius posūkius, iš turgaus grįžti į Vilnių labai patogu pro VE ir viaduką šalia tilto.
                Flickr

                Comment


                  Netokios jau ir senos balandžio mėn. naujienos:

                  Vilniuje atsiras labai reikalinga dviejų lygių sankryža

                  Skaitykite daugiau: http://auto.lrytas.lt/naujienos/viln...tm_medium=Copy
                  Paskutinis taisė SPX; 2016.07.13, 15:06.
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                    Tikrai ne vien darbo metu kemšasi. Būna, kad ir 15-17val. ten būna kamštis nuo tilto per upę, būtent dėl sankryžos. Už jos tylu ramu.
                    Išjunkite šviesoforą, ir baigtas kriukis.

                    Comment


                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                      Netokios jau ir senos balandžio mėn. naujienos:

                      http://auto.lrytas.lt/naujienos/viln...u-sankryza.htm
                      Geriau statytų Liepkalnyje, ten dar didesni kamščiai, beto dėl nemažų srautų iš visų pusių, nėra taip paprasta tiesiog panaikinti šviesoforą.
                      Flickr

                      Comment


                        Nebūtų kažkokio debiliško turgaus, kuris jau senokai neturi tos prekybinės vertės, nebūtų ir problemų.
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          Dėl pasiūlymo atskirti srautus prieš Lazdynų tiltą ir išspręsti kamščių problemą, buvo gautas atsakymas iš

                          Vilniaus miesto savivaldybės administracijos
                          Miesto ūkio ir transporto departamento
                          Eismo organizavimo skyriaus

                          Dėkojame, Jums už siūlymą gerinant eismo saugumą Vilniaus mieste. Tačiau dėl viešojo transporto eismo organizavimo negalime įgyvendinti šio siūlymo.


                          Panašu, kad čia susiduriame su nenorėjimu kažką spręsti, nes tam tiesiog trūksta kompetencijos.

                          Comment


                            Parašė Aronas Rodyti pranešimą
                            Dėl pasiūlymo atskirti srautus prieš Lazdynų tiltą ir išspręsti kamščių problemą, buvo gautas atsakymas iš

                            Vilniaus miesto savivaldybės administracijos
                            Miesto ūkio ir transporto departamento
                            Eismo organizavimo skyriaus

                            Dėkojame, Jums už siūlymą gerinant eismo saugumą Vilniaus mieste. Tačiau dėl viešojo transporto eismo organizavimo negalime įgyvendinti šio siūlymo.


                            Panašu, kad čia susiduriame su nenorėjimu kažką spręsti, nes tam tiesiog trūksta kompetencijos.
                            Kažin, kaip viešasis transportas gali trukdyti pertvarkymui... nu kur ten man, žemės kirminui, suprast savivaldybės klerkų minties vingius...
                            Paskutinis taisė Ginthus; 2016.07.19, 10:18.

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                              Kažin, kaip viešasis transportas gali trukdyti pertvarkymui... nu kur ten man, žemės kirminui, suprast savivaldybės klerkų minties vingius...
                              VT eismas iš Oslo g. gal net pagerėtų, nes nereiktų persirikiuoti ir galėtų sustoti Miškinių st.

                              Eilinis atsirašinėjimas.

                              Comment


                                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                Netokios jau ir senos balandžio mėn. naujienos:

                                Vilniuje atsiras labai reikalinga dviejų lygių sankryža

                                Skaitykite daugiau: http://auto.lrytas.lt/naujienos/viln...tm_medium=Copy
                                Veikėjai gavo iš AMB turgui valstybinės reikšmės statusą, kad galėtų žemę nuomoti išimtinėmis sąlygomis, tai juos reikėtų bent jau užlaužti dėl ženklios finansavimo dalies viadukui. Nebūtų turgaus, nereikėtų ir viaduko visai.
                                Mokesčių slėpimo kloaka.
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Nelabai aš supratau. VT ir taip persirikiuoja už tilto, t.y. tie keli autobusų maršrutai. O VT iš Laisvės pr. išvis neturi nieko bendro su tuo.
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                    Nelabai aš supratau. VT ir taip persirikiuoja už tilto, t.y. tie keli autobusų maršrutai. O VT iš Laisvės pr. išvis neturi nieko bendro su tuo.
                                    Taip... Panašu, kad Vilniaus miesto savivaldybės administracijos miesto ūkio ir transporto departamento eismo organizavimo skyrius nelabai orientuojasi, kaip Vilniuje visuomeninis transportas važiuoja... Panašu, kad tai tik standartinis jų atsakymas, kad nieko nereikėtų galvoti ir daryti.

                                    Comment


                                      Tai reikėtų paklausti, kaip konkrečiai tas VT trukdo.

                                      Comment


                                        Nuojauta sako, kad atsakymas bus vėl formalus.
                                        Beje Vilnius.lt yra e.miestas, kur galima pranešti miesto problemas, tai jei bus daugiau pranešėjų, tai gal pasidarys nebelabai patogu ignoruoti tai, kas yra akivaizdu?
                                        Rašykime ir gal ledai pajudės?
                                        Paskutinis taisė Aronas; 2016.07.19, 16:03.

                                        Comment


                                          Naivu galvoti, kad valdininkai kažkaip realiai reaguos.
                                          Juk jie irgi turi savo užduotis, planus, biudžetus. Jei nenumatyta ten tvarkyti, tai niekas ir netvarkys artimiausius 20 metų. Vieno piliečio pasiūlymas ~0.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X