Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[ALY] Alytaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Žiede dar ir greičiai mažesni, todėl mažesnis susidūrimų ir mirčių pavojus. Be to, pėstiesiems nereikia laukt.
Naujosios ir Putinų sankryža turėtų būt vadovėlinis pavyzdys, kaip negalima daryt. Esu aprašęs tinklaraštyje, kaip išbandžiau šitą sankryžą – nespausdamas mygtuko, pralaukiau 11 minučių (nuo raudono signalo pradžios). Nekantraudamas paspaudžiau mygtuką, ir kai užsidegė žalia, buvo praėję 13 min. 35 sek. Nekalbu jau apie tai, kad viena perėja panaikinta...
Šviesoforo įkaitai
https://www.theengineeringcommunity....n-netherlands/
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Žiede dar ir greičiai mažesni, todėl mažesnis susidūrimų ir mirčių pavojus. Be to, pėstiesiems nereikia laukt.
Naujosios ir Putinų sankryža turėtų būt vadovėlinis pavyzdys, kaip negalima daryt. Esu aprašęs tinklaraštyje, kaip išbandžiau šitą sankryžą – nespausdamas mygtuko, pralaukiau 11 minučių (nuo raudono signalo pradžios). Nekantraudamas paspaudžiau mygtuką, ir kai užsidegė žalia, buvo praėję 13 min. 35 sek. Nekalbu jau apie tai, kad viena perėja panaikinta...
Šviesoforo įkaitai
Drįščiau abejoti ar šviesoforas geriau, nes yra tiek pėsčiųjų einančių per raudona, tiek vairuotojų važiuojančių per raudoną, ar skubančių dar spėsiu per mirksinčią geltoną ar jau ką tik užsidegusį raudoną, tada būna ir greitis viršijamas. O atvažiuojantys prieš žiedą dažniausiai vairuotojai mažina greitį. Mažesnis greitis yra saugiau tiek vairuotojams su keleiviais, tiek pėstiesiems.
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąNaujosios ir Putinų sankryža turėtų būt vadovėlinis pavyzdys, kaip negalima daryt...Paskutinis taisė Austras; 2020.12.01, 15:14.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai čia tavo nuomonė.
O mano nuomone žiedas mažuose miestuose yra visalaik geriau už šviesoforą. Ypač kai mažas eismas ir jeigu nuiims sunkvežimių eismą nuo Pulko ir Ulonų sankryžos tai kam ten laikyti orą su šviesoforais? Puikus pavyzdys Alytuje su Naujosios Putinų sankryža, ten šviesoforas efektyviai veikia tik per piko valandas, tai yra max. 2 valandas per dieną. Visu kitu laikomas oras.
Puikiai veikia žiedas Vilniaus, Kauno gatvių sankryžoje, tik piko metu jį pradeda kimšti Dariaus ir girėno g. šviesoforas.
Reguliuojamos sankryžos visada geriau pėstiesiems, nei kad žiedai su nereguliuojamomis perėjomis.
Kas dėl Putinų ir Naujosios, tai ten, deja, jokios kitos ekonomiškai pateisinamos alternatyvos šviesoforui nėra. Žiedas ten problemų neišpręs. Transportui gal ir taip, o pėstiesiems tai būtų visiškas pravalas. Pėsčiųjų tiltai virš žiedo irgi būtų košmaras, nes tektų daug laipioti. Kaip veikia liftai tokiuose objektuose nereikia pasakoti - tai pinigų išmetimas - jie ima neveikti labai greitai po atidarymo.
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai čia tavo nuomonė.
O mano nuomone žiedas mažuose miestuose yra visalaik geriau už šviesoforą. Ypač kai mažas eismas ir jeigu nuiims sunkvežimių eismą nuo Pulko ir Ulonų sankryžos tai kam ten laikyti orą su šviesoforais? Puikus pavyzdys Alytuje su Naujosios Putinų sankryža, ten šviesoforas efektyviai veikia tik per piko valandas, tai yra max. 2 valandas per dieną. Visu kitu laikomas oras.
Puikiai veikia žiedas Vilniaus, Kauno gatvių sankryžoje, tik piko metu jį pradeda kimšti Dariaus ir girėno g. šviesoforas.
Naujosios ir Putinų sankryža turėtų būt vadovėlinis pavyzdys, kaip negalima daryt. Esu aprašęs tinklaraštyje, kaip išbandžiau šitą sankryžą – nespausdamas mygtuko, pralaukiau 11 minučių (nuo raudono signalo pradžios). Nekantraudamas paspaudžiau mygtuką, ir kai užsidegė žalia, buvo praėję 13 min. 35 sek. Nekalbu jau apie tai, kad viena perėja panaikinta...
Šviesoforo įkaitai
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKvailystėmis užsiiminėja. Nereikalingas buvo žiedas Santaikos, Pulko ir Ulonų g. sankryžoje, Dariaus ir Girėno bei Vilniaus g. sankryžoje irgi nereikalingas.
O mano nuomone žiedas mažuose miestuose yra visalaik geriau už šviesoforą. Ypač kai mažas eismas ir jeigu nuiims sunkvežimių eismą nuo Pulko ir Ulonų sankryžos tai kam ten laikyti orą su šviesoforais? Puikus pavyzdys Alytuje su Naujosios Putinų sankryža, ten šviesoforas efektyviai veikia tik per piko valandas, tai yra max. 2 valandas per dieną. Visu kitu laikomas oras.
Puikiai veikia žiedas Vilniaus, Kauno gatvių sankryžoje, tik piko metu jį pradeda kimšti Dariaus ir girėno g. šviesoforas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Ne tai kad pirmo reikalingumo, bet žiedai tose sankryžose aplamai nereikalingi. Pilnai užteko šviesoforo. O dėl Santaikos, Pulko ir Ulonų žiedo, tai iš viso rašė, kad žadama uždrausti sunkvežimių tranzitą per Santaikos ir Ulonų g., nukreipiant juos aplinkkeliu per naująjį tiltą. Taigi, eismo srautas sumažės.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKvailystėmis užsiiminėja. Nereikalingas buvo žiedas Santaikos, Pulko ir Ulonų g. sankryžoje, Dariaus ir Girėno bei Vilniaus g. sankryžoje irgi nereikalingas.
Komentuoti:
-
Kvailystėmis užsiiminėja. Nereikalingas buvo žiedas Santaikos, Pulko ir Ulonų g. sankryžoje, Dariaus ir Girėno bei Vilniaus g. sankryžoje irgi nereikalingas.
Komentuoti:
-
Daugėja žiedų Alytuje:
Naujas dviračių takas pirmajame Alytuje:
Žiedas numatomas ir Vilniaus bei Dariaus ir girėno g. sankryžoje.
Šaltinis alytusplius.lt
Taip pat Alytausgidas.lt reportažas su nuotraukom.
Komentuoti:
-
https://www.mapillary.com/app/?lat=5...0000000003&z=1 7.243444427343555&panos=true&pKey=3Wok7ZAxQbhgKNAh FBaftA&focus=photo&x=0.09103467106903584&y=0.57571 43099282482&zoom=0
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAlytuje šiuo metu įrenginėjamos net 3 žiedinės sankryžos mieste...
Ten eismas iš sankryžos į Sudvajų gatvę uždarytas, berods tik miesto VT važiuoja.
Sudvajų g. gale neleidžia ir VT, jis važiuoja per Jaunimo g.
Komentuoti:
-
Alytuje šiuo metu įrenginėjamos net 3 žiedinės sankryžos mieste. Dėl ko yra eismo pakitimai ir dar ilgai jie bus, nes kai kurios gatvės uždarytos ar eismas apribotas. Svarbiausia bene sankryža Santaikos, Pulko ir Ulonų g., kuri yra tarptautiniame maršruto dalyje, o tiksliau kelyje Vilnius - Alytus - Lazdijai dalis. Eismas vyksta viena juosta abiem kryptimis Santaikos ir Ulonų gatvėmis, reguliuojant šviesoforui. Įsukti į Pulko gatvę centro link gali tik miesto VT. Į kitą Pulko gatvės dalį eismas visiškai nevyksta. Susidaro spūstys, eilėje kartais tenka laukti iki 15 min. Kita sankryža visai greta - Pulko, Gardino ir Rūtų gatvių sankryža, nuo aukščiau minėtos sankryžos pirma sankryža centro link. Ten eismas irgi draudžiamas, išskyrus miesto VT. Trečioji sankryža, kur verčiama žiedine - Likiškėlių, Sudvajų ir Kernavės gatvių. Ten eismas iš sankryžos į Sudvajų gatvę uždarytas, berods tik miesto VT važiuoja.Paskutinis taisė Al1; 2020.10.07, 09:51.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Ačiū už nuorodą.
Ar gatvės tiesimui netrukdys pramoninis geležinkelis?
Ateityje važiuojant tarp dviejų įmonių nereikės daryti 7 km "garbės rato".
Dabar ten nėra jokio kelio. Žemėlapis iš google maps
Sklypų išsidėstymo žemėlapis
http://www.regia.lt/map/alytaus_m?lang=0š
Gatvės trasa
(Paspaudus - didesnis brėžinys)
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...862&LID=359853
Brėžiniai failas 1. 7483-7074-01-TP-BD.pdf
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Alytiškiai džiūgauja: bus rekonstruojamas Naujosios gatvės viadukas
[...] Iš Vyriausybės gavome 2 mln. eurų viaduko rekonstrukcijai. Visas Alytus sako Jums didelį dzūkišką AČIŪ!
Jei viskas pagal planą, darbai prasidės dar šį rudenį ir atrodys štai taip! Kur kas geriau, tiesa? “, – feisbuko paskyroje skelbia N.Cesiulis.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...as-973-1357012
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Tai tik juostas papaišė. Bet juk gatvės pakraščiai, šaligatviai dar prieš nepilną mėnesį, kai ten važiavau, buvo nebaigti ir per tas kelias savaites tikrai negalėjo sutvarkyti.
Man tai keista. Kai tik prasidėjo oficialios kalbos apie Naujosios g. rekonstrukciją ir viaduko žemumą, tai LG jį staiga kosmetiškai paremontavo - perdažė ir atramas pašpakliavo ir nudažė. Kam reikėjo taip pinigus švaistyti?
Komentuoti:
-
Geležinkelio viaduko perstatymui buvo numatyti pinigai pavasarį, ir turėjo jį perstatyti šiemet, bet kažkas pasikeitė įstatymuose ir tų pinigų negalėjo panaudoti būtent viaduko rekonstrukcijai, tai tuos pinigus skyrė Naujosios g. senosios dalies atnaujinimui. Įvažiavus į miestą nuo Kauno pusės sankryža rekonstruojama į žiedinę. Toliau sutvarkytą atkarpą ką tik išdažė ir dabar beliks perstatyti viaduką ir patiesti likusią 100 metrų 4 juostų kelio dalį.
Komentuoti:
Komentuoti: