Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Alytaus naujienos 2024.04.03
    Miklusėnų gatvė bus sujungta su Naująja gatve
    Alytaus miesto Miklusėnų gatvės gyventojai į savo namus galės patekti ir iš Naujosios gatvės. Apie tai antradienį pranešė Alytaus miesto savivaldybės atstovai, susitikę su Putinų mikrorajono gyventojais.
    Idėja sujungti Naująja ir Miklusėnų gatves – sena. Tvarkant Naująją gatvę gyventojai vylėsi, kad bus įrengtas įvažiavimas į Miklusėnų gatvę, tačiau taip neįvyko. Esą tam trukdė po žeme esančios komunikacijos. Pasak Alytaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus Gintaro Rakaičio, peržiūrėjus dokumentus paaiškėjo, kad komunikacijos įvažiavimui netrukdys.
    Daugiausia nepatogumų dėl įvažiavimo nebuvimo patirdavo gyvenantys Miklusėnų gatvės gale bei trijų Naujosios gatvės daugiabučių gyventojai. Nors važiuojant Naująja gatve jų namai visai čia pat, bet tekdavo važiuoti Putinų gatvės kiemais.


    Miklusėnų gatvės rekonstrukcijos darbai prasidės jau netrukus. Pradžioje kelininkai dirbs nuo Putinų gatvės pusės. 319 metrų gatvės atkarpoje bus pakloti lietaus nuotekų tinklai, išasfaltuota gatvė, vienoje gatvės pusėje bus įrengtas šaligatvis, kitoje – 45 parkavimo vietos, atnaujintas apšvietimas. Antruoju etapu Miklusėnų gatvė bus sujungta su Naująją gatve. Bus padarytas tiek įvažiavimas, tik išvažiavimas. (...)
    Vietos gyventojai baiminasi, kad įrengus įvažiavimą į Miklusėnų gatvę ji gali būti naudojama, kaip apvažiavimas problemine laikoma Kalniškės – Putinų – Naujosios g. sankryža. Čia šviesoforo signalai keičiasi kas dvi minutes. Esą vairuotojai taupydami laiką rinksis Miklusėnų gatvę. G. Rakaičio teigimu, važiuoti Miklusėnų gatve nebus verta dėl kelio kalnelių ir ribojamo greičio.

    Darbus planuojama baigti per per 15 mėnesių (2025 06 18). Darbus atliksiančios bendrovės „Daugesta“ vadovai viliasi, kad projektas bus užbaigtas daug anksčiau.
    Darbai atsieis 664 tūkst. eurų.

    https://alytausgidas.lt/naujiena/mik...naujaja-gatve/
    Projekto vieta

    www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dzūkijos veidas 2024.02.29
    Alytus tvarkosi: kelininkų technika – Sudvajų gatvėje
    Šiuo metu vyksta intensyvūs Sudvajų gatvės bei Santaikos ir Ulonų gatvių (nuo sankryžos su Varėnos g. iki Ulonų g. sklypo pabaigos) rekonstrukcijos darbai, pradėtas remontuoti ir Kalniškės gatvės pėsčiųjų bei dviračių takas nuo Naujosios iki Kalniškės ir Ūdrijos gatvių žiedinės sankryžos.

    Alytaus miesto savivaldybės administracijos atstovai informavo, kad jau yra pradėtos vykdyti Miklusėnų gatvės rekonstravimo (įrengiant automobilių stovėjimo vietas), Zaidų gatvės kapitalinio remonto ir Jurgiškių gatvės parkavimo aikštelės sutvarkymo darbų viešųjų pirkimų procedūros.
    Taip pat rengiami žvyruotų – Užuovėjos, Audros, Gintaro, Kelmučių, Lakštingalų, Skalvos, Šaltinėlio gatvių – asfaltavimo techniniai projektai, baigiamas rengti ir Kauno gatvės (atkarpos nuo Tvirtovės g. iki A. Jonyno g.) rekonstravimo techninis projektas.
    Tiesa, archeologiniai tyrinėjimai laikinai (iki balandžio 1 dienos) sustabdė Šilelio gatvės kapitalinio remonto darbus, o ESO kabelio perkėlimas kol kas neleidžia atlikti parkavimo aikštelės prie Vingio g. 27 namo įrengimo darbų. Taip pat, dėl papildomų darbų pirkimų ir oro sąlygų, teko sustabdyti pėsčiųjų ir dviračių tako nuo Ramybės gatvės iki Šlaito gatvės darbus.

    Kada bus pradėta Lauko g. rekonstrukcija, kol nėra tiksliai aišku. Kaip informavo savivaldybės atstovai, šių metų rugpjūti dar tik planuojama pradėti rengti jos projektavimo darbus.

    https://dzukijosveidas.lt/2024/02/29...e-o-kur-po-to/

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    O apie kokį aplinkkelį čia kalba?

    Dar labai įdomiai kalba apie kelią į Kauną, atrodo kad visas kelias bus 2+2, bet deja tik nuo Prienų iki Kauno.
    piarinis vienas is prasciausiu lietuvos meru, 2 plius 2 tik iki prienu, aplinkelis bus gal uz 20 metu, kelia i lazdijus paesfaltuos jei gaus pinigu is es del karinio mobilumo.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    O apie kokį aplinkkelį čia kalba?

    Dar labai įdomiai kalba apie kelią į Kauną, atrodo kad visas kelias bus 2+2, bet deja tik nuo Prienų iki Kauno.
    Paskutinis taisė deep'as; 2023.06.01, 20:50. Priežastis: Citavimas

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Click image for larger version

Name:	2969F2CE-C36C-4322-904B-32A378467668.jpeg
Views:	702
Size:	397,1 kB
ID:	2054995

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Aš apie Alytaus aplenkimą jau esu rašęs ne kartą temoje "Kaip nuvykti iš ... į..."
    Jei trumpai, tai nėra nė vieno normalaus maršruto per Alytų - visų pirma dėl mūsų kelių degradacijos.
    Plius prisidėjo remontai Alytuje, tai geriau važiuoti per Marijampolę ar Merkinę.
    Apvažiuoti "aplinkeliu" dabar remontuojamą gatvę +7km, arba +7 min, tai kelyje Vilnius-Lenkija tai ne atstumas ar laikas, kad geriau važiuoti per Merkinę?


    Click image for larger version

Name:	Bevardis.jpg
Views:	871
Size:	80,3 kB
ID:	2037274 Click image for larger version

Name:	Bevardis2.jpg
Views:	867
Size:	86,7 kB
ID:	2037275

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Aš apie Alytaus aplenkimą jau esu rašęs ne kartą temoje "Kaip nuvykti iš ... į..."
    Jei trumpai, tai nėra nė vieno normalaus maršruto per Alytų - visų pirma dėl mūsų kelių degradacijos.
    Plius prisidėjo remontai Alytuje, tai geriau važiuoti per Marijampolę ar Merkinę.
    O gal gali priminti, ten dideli kamščiai, labai duobėtos gatvės ar kodėl reikia aplenkti Alytų?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    O tai kur bėda? Kad važiuojant man iš Vilniaus į Lenkiją ten kažkoks pusvalandžio kamštis? Romas kitoje temoje rašė, kad nevažiuoja per Alytų, gal galėtų daugiau parašyti.
    Aš apie Alytaus aplenkimą jau esu rašęs ne kartą temoje "Kaip nuvykti iš ... į..."
    Jei trumpai, tai nėra nė vieno normalaus maršruto per Alytų - visų pirma dėl mūsų kelių degradacijos.
    Plius prisidėjo remontai Alytuje, tai geriau važiuoti per Marijampolę ar Merkinę.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    O tai kur bėda? Kad važiuojant man iš Vilniaus į Lenkiją ten kažkoks pusvalandžio kamštis?
    Pripratus prie vilnietiškų remonto tempų - tikrai neatrodo kaip bėda

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Man rodos bėda, kad jį tvarko metų metais ir niekaip nepabaigia
    O tai kur bėda? Kad važiuojant man iš Vilniaus į Lenkiją ten kažkoks pusvalandžio kamštis? Romas kitoje temoje rašė, kad nevažiuoja per Alytų, gal galėtų daugiau parašyti.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Labai keistai parodytas ir brėžinukas, kai ši gatvė remontuojama turėtų būti akcentuojamas pastatytas aplinkkelis (jo net nėra šioje schemoje), kuriuo Alytiškiai norėtų jog būtų nukreiptas fūrų eismas.
    Click image for larger version  Name:	Bevardis.jpg Views:	1 Size:	50,6 kB ID:	2037240
    Paskutinis taisė thomcius; 2023.03.15, 10:53.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kodėl būtent jį reikėtų "kuo skubiau" tvarkyti? Kuo jis išskirtinesnis už kitus, tą pačią Via Baltica?
    Man rodos bėda, kad jį tvarko metų metais ir niekaip nepabaigia

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Susisiekimo ministerija galėjo ir antraštėje parašyti, kad "itin svarbus" kelias, kuriuo iena vienas iš pagrindinių trasų iš Vilniaus į Lenkiją ir Europą, 5tvarkomas net 5 ar 6 metus
    Kodėl būtent jį reikėtų "kuo skubiau" tvarkyti? Kuo jis išskirtinesnis už kitus, tą pačią Via Baltica?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Susisiekimo ministerija galėjo ir antraštėje parašyti, kad "itin svarbus" kelias, kuriuo eina vienas iš pagrindinių trasų iš Vilniaus į Lenkiją ir Europą, tvarkomas net 5 ar 6 metus

    LR Susisiekimo ministerija 2023.03.09
    Alytaus Santaikos g. rekonstruoti, kaip valstybei svarbiam projektui, papildomai skirta 1,5 mln. eurų Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų
    Šią savaitę Alytuje pradedama rekonstruoti viena svarbiausių mieste Santaikos g., kuri yra krašto kelio Nr. 131 Alytus–Simnas–Kalvarija tąsa. Tai priešpaskutinis etapas, įgyvendinant trijų gatvių – Ulonų, Pulko ir Santaikos – rekonstrukcijos ir kapitalinio remonto projektą, kuriam, kaip valstybei svarbiam vietinės reikšmės kelių projektui, šiemet papildomai skirta 1,5 mln. eurų Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų. Likusią dalį finansuoja Alytaus miesto savivaldybė. (...)


    Kompleksiškai rekonstruojant Ulonų, Pulko ir Santaikos gatves, iš viso bus sutvarkyta 5,5 km miesto gatvių. Šis projektas pradėtas įgyvendinti 2020 m. ir vykdomas etapais. Visus darbus numatoma baigti 2025 m.

    https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/al...programos-lesu
    Paskutinis taisė Romas; 2024.04.04, 19:18.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė GoGreen Rodyti pranešimą
    Ka manot apie ,YouTube kanalus, MANO LIETUVA ir MYLIMIAUSIA LIETUVA? Gal kiek persudo,o gal po Rusijos jiem taip atrodo?
    Aišku, įdomu pažiūrėt, galima ir pasidžiaugti Alytaus progresu. Tik aš nesidžiaugiu kai kuriais ten rodomais dalykais, kaip pertekliniai naujai sutvarkyti parkingai („va, žmonėms bus kur mašinas pasistatyti“) arba perteklinės gatvių rekonstrukcijos („va, jie daro viską kapitaliai, viskas bus nauja“). Sutinku, kad gatves reikia rekonstruoti, tačiau reikia žiūrėti kaip ir į ką rekonstruojama. Alytuje Naujoji g. pavirto iš sovietinio 1+1 dizaino į Čeliabinsko 2+2 arba 3+3 dizainą. O norėtųsi, kad iš sovietinio 1+1 dizaino pavirstų į olandišką ar šveicarišką 1+1, arba 1+1+1, su dviračių takais, saugiomis perėjomis ir be nereikalingo asfalto jūrų.

    Šiaip dabar važinėti dviračiu labai gerai, beveik visame mieste lygus asfaltas, lygūs šaligatviai, labai lygios perėjų nuovažos (nėra Vokietijai įprasto 1-2 cm aukščių skirtumo), pagrindinėse perėjose yra ir dviračių pervažos. Taip pat yra vandens stotelės, dviračių stovai, suoliukai ir visa kita. Žmonių mažai, šaligatviai platūs, tai galima ir jais pravažiuoti. Bet... Tą kalną pinigų buvo galima išleisti geriau.

    Alytaus klaida yra perteklinis asfaltas gatvėms ir per mažai asfalto dviračių takams. Juk praktiškai nelikę nerekonstruotų šaligatvių – o buvo galima kartu nutiesti ir dvirtakius. Dainavos rajoną per vidurį kryžiumi kerta du skersiniai dviračių takai, bet jie buvo tiesti gal 2011-2015 m., todėl ten paprastas kampuotas trinkelių šaligatvius su baltais dažais. Tik 2018-2020 m. jau buvo teisingai rekonstruojami šaligatviai, pusę ploto skiriant dvirtakio asfaltui: Putinų, Pramonės gatvėse. Taip pat neblogas dviračių-pėsčiųjų takas su atskiru asfaltu yra Vidzgiryje nuo Sveikatos tako per kiemus iki Jurgiškių gatvės.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Čia turbūt dešimtmečio infrastruktūros projektas Alytuje.
    Gal kas nors pakomentuotų, kas pasikeitė baigus rekonstruoti viaduką.

    Alytaus naujienos 2021.10.21
    Dau­giau nei prieš pus­šim­tį me­tų Aly­tu­je pa­sta­ty­tas ge­le­žin­ke­lio via­du­kas pa­ga­liau re­konst­ruo­tas,
    Nau­jo­ji gat­vė at­ver­ta ke­tu­rioms eis­mo juos­toms.
    1. Su viaduku išėjo pinigų švaistymas, nes 2016 m. buvo nukeltas ir suremontuotas senas, ir po to pastatytas atgal. Nors jau seniai žinota, kad reikės platesnio.

    2. Labai ilgai ir net kelis kartus buvo uždaryta gatvė, ir pačiais 2016 metais, ir dabar. Vien šiemet 5 mėnesius. Tai labai blogai ir viešajam transportui, ir visiems kitiems.

    3. Problemos apylankose. 2016 m. rajone esančioje Pavasario gatvėje buvo problemų su dulkėmis ir duobėmis. Šiemet Pavasario gatvė, nors asfaltuota, vėl turi problemų su duobėmis – tiksliau, su ištisine duobe. Prasilenkinėdamos mašinos palei asfalto kraštą iš abiejų pusių išmušė ištisinį gal 20 cm gylio griovį. Ir taip visoje gatvėje, todėl prasilenkdamas rizikuoji pamesti ratus griovyje.

    Verslo gatvės ir Pramonės g. sankryža tapo pavojinga, nes didžiausias srautas suka, o pagrindinis kelias (ir sunkvežimiai) – tiesiai. Pats šią vasarą mačiau partrenktą mergaitę su paspirtuku, bet matyt, nukentėjo nesunkiai. Pramonės ir Artojų sankryžoje irgi berods buvo avarijų, dabar jau net pakeitė pirmumo ženklus, kad pagrindinis kelias nenusuktų į Artojų g., o būtų tiesiai.

    4. Absoliutus nusiš*kimas ant pėsčiųjų.
    • Vykdant Naujosios g. rekonstrukciją, išardė pėsčiųjų tako asfaltą ir paliko daugelį mėnesių pėsčiuosius be jokios alternatyvos.
    • Paskui išasfaltavo naują taką visur, išskyrus apie 360 metrų šalia viaduko – ten dar kelis mėnesius stovėjo žvyras.
    • Tada tame 360 m ruože išasfaltavo laikiną taką be bortelių.
    • Po kurio laiko visas eismas uždaromas dėl viaduko statybos, laikinasis takas išardomas.
    • Š. m. rugpjūčio 31 d. paleidžia automobilius (nors planuota gal mėnesiu anksčiau). Pradeda dėti bortus pėsčiųjų tako 360 metrų ruožui (nors jeigu tą „laikinąjį“ taką būtų darę su borteliais, didžiosios dalies net nebūtų reikėję išardyti ir vėl tiesti).
    • Bortai dedami gal pusę mėnesio, dar pusę mėnesio daromi kiti darbai: tiesiami autostradiniai atitvarai, grioviai grindžiami akmenimis. Pėstieji ir dviratininkai, laimei, gali naudotis viena gatvės juosta, nes automobiliams atidarytos tik dvi juostos. Tačiau pėstiesiems tenka brautis per griovius, suguldytus stulpus ir kelininkų sunkvežimius, aišku, be jokių žymėjimų, kad yra koks laikinasis takas, be jokių nuovažų dviratininkui ar neįgaliajam.
    • Gal tik spalio pradžioje PAGALIAU išasfaltuojamas pėsčiųjų takas.

    Taigi: nuo automobilių eismo atidarymo iki pėsčiųjų tako atidarymo praėjo MĖNESIS.


    Nekalbu jau apie patį Naujosios gatvės projektą: žemiausių standartų absoliutus Š: nereguliuojama perėja per 4 juostas be salelės, geltoni perėjos skydai, pertekliniai atitvarai, perteklinis griovių grindimas akmenimis. Taip pat ir pats platinimas yra perteklinis didžiojoje dalyje ruožų. O juostų plotis ir pats gatvės profilis skatina viršyti greitį.

    Beveik visi Naujosios g. platinimo etapai dirbtinai ištęsti laike, kone dvigubai ar trigubai. Ruožas nuo Miklusėnų iki Audėjų g. užtruko gal 2,5 metų, šitas – dar ilgiau. Ulonų gatvės rekonstrukcija truks iš viso net 5 metusAlytuje įprasta praktika laimėti konkursą ir 2 metus laikyti 5 darbininkus, besitąsančiais su šiūpeliu, o likus mėnesiui iki atidarymo plušt iš visų jėgų.

    Pats viadukas atrodo neblogai. Šaunu, kad nudažyta miesto firmine spalva.

    Komentuoti:


  • GoGreen
    replied
    Ka manot apie ,YouTube kanalus, MANO LIETUVA ir MYLIMIAUSIA LIETUVA? Gal kiek persudo,o gal po Rusijos jiem taip atrodo?
    Paskutinis taisė GoGreen; 2021.10.21, 22:25.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Čia turbūt dešimtmečio infrastruktūros projektas Alytuje.
    Gal kas nors pakomentuotų, kas pasikeitė baigus rekonstruoti viaduką.

    Alytaus naujienos 2021.10.21
    Dau­giau nei prieš pus­šim­tį me­tų Aly­tu­je pa­sta­ty­tas ge­le­žin­ke­lio via­du­kas pa­ga­liau re­konst­ruo­tas,
    Nau­jo­ji gat­vė at­ver­ta ke­tu­rioms eis­mo juos­toms.

    Ba­lan­džio pra­džio­je pra­si­dė­jo re­a­lūs, vi­siems gy­ven­to­jams ma­to­mi Aly­taus ge­le­žin­ke­lio via­du­ko Nau­jo­jo­je gat­vė­je re­konst­ra­vi­mo dar­bai: bu­vo de­mon­tuo­tas se­na­sis šis sta­ti­nys ir ne­tru­kus im­tas sta­ty­ti nau­jas. Ge­gu­žės pa­bai­go­je tech­niš­kai iš­ban­dy­tas nau­jas via­du­kas, rug­sė­jo pra­džio­je pa­leis­tas au­to­mo­bi­lių eis­mas Nau­ją­ja gat­ve po via­du­ku dviem juos­to­mis, po ke­lių sa­vai­čių – jau vi­so­mis ke­tu­rio­mis. Spa­lio 18-ąją vy­kęs re­konst­ruo­to via­du­ko ofi­cia­lus ati­da­ry­mas liu­di­jo, kad Dzū­ki­jos sos­ti­nė pa­ga­liau tu­ri at­nau­jin­tą via­du­ką su iš­pla­tin­ta vi­sa Nau­ją­ja gat­ve iki mies­to ad­mi­nist­ra­ci­nės ri­bos.


    Kaip tvirtino „Alkestos“ atstovai, prak­tiš­kai pa­sta­tytas nau­jas ge­le­žin­ke­lio via­du­kas, o su „Lie­tu­vos ge­le­žin­ke­liais“ ben­dra­dar­biau­ja­ma jau apie dvi­de­šimt me­tų.
    (...)

    Nau­jo­ji gat­vė jun­gia šiau­ri­nį mies­to įva­žia­vi­mą su mies­to cen­tru, tad per ofi­cia­lų re­konst­ruo­to via­du­ko ati­da­ry­mą ne kar­tą tai pa­va­din­ta var­tais į Dzū­ki­jos sos­ti­nę.
    Ka­dan­gi „Al­kes­ta“ re­konst­ra­vo ne tik via­du­ką, bet ir pla­ti­no Nau­ją­ją gat­vę nuo šio ob­jek­to iki mies­to ad­mi­nist­ra­ci­nės ri­bos, įren­giant žie­di­nę san­kry­žą, pės­čių­jų ir dvi­ra­čių ta­kus, rangovai šį ob­jek­tą va­di­na Aly­tu­je nau­jai įreng­tu trans­por­to maz­gu.

    http://www.alytausnaujienos.lt/dau-g...-pa-ga-liau-re

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Statybų naujienos 2021.10.19
    Alytuje atidarytas viadukas
    Naujosios gatvės atkarpos nuo geležinkelio viaduko iki Alytaus miesto ribos rekonstrukcija baigta, šia gatvės atkarpa jau kurį laiką vyksta intensyvus eismas, o spalio 18 d. teatralizuoto renginio metu perkirpta Alytaus transporto mazgo (Naujosios gatvės nuo geležinkelio viaduko iki miesto administracinės ribos ir geležinkelio viaduko virš Naujosios gatvės) simbolinė atidarymo juostelė.


    Naujoji gatvė jungia šiaurinį miesto įvažiavimą su miesto centru. Šioje gatvėje sukoncentruoti patys didžiausi eismo srautai – šia gatve kiekvieną parą pravažiuoja daugiau kaip 9000 automobilių. Rekonstravus geležinkelio viaduką, sudarytos sąlygos Naująją gatvę platinti, ne tik įrengiant keturias eismo juostas vietoje dviejų, bet ir atskirti pėsčiųjų ir dviračių taką nuo važiuojamosios dalies, taip užtikrinant transporto priemonių judumą ir eismo saugumą.

    Alytaus Naujosios gatvės rekonstrukcijos darbai užtruko beveik dešimtmetį, o galimybių gauti lėšų viadukui rekonstruoti ieškota ne vienerius metus. Naujosios gatvės rekonstrukcijos techninis projektas, kaip dalijasi savivaldybė, parengtas prieš 15 metų – dar 2006-aisiais. 2010 m. šios 4,6 km ilgio gatvės projektas buvo padalintas į etapus.

    Dar po poros metų, pasinaudojant įvairiais finansavimo šaltiniais, buvo įrengta 2,8 km ilgio Naujosios gatvės II eilės atkarpa nuo miesto centro iki Putinų ir Kalniškės gatvių sankirtos, kurios vertė daugiau kaip 6 mln. Eur. Šios atkarpos rekonstrukcijos darbai užtruko trejus metus. Jau tuomet Alytaus miesto savivaldybė pradėjo ieškoti būdų gauti lėšų viaduko rekonstrukcijai ir Naujosios gatvės platinimui. Deja, pastangos nedavė rezultatų.

    2016 m. pradėta Naujosios gatvės rekonstrukcija nuo Putinų ir Kalniškės gatvių sankryžos iki geležinkelio viaduko. Šios atkarpos rekonstrukcijos darbai užtruko dvejus metus ir kainavo 1,3 mln. Eur. Tuomet ir vėl buvo prašoma Vyriausybės ir susisiekimo ministerijos skirti lėšų viadukui virš Naujosios g. rekonstruoti, kad atsirastų techninė galimybė ties viaduku pabaigti vykdyti gatvės rekonstrukciją.

    2018-2019 m. buvo pasirašytos sutartys Naujosios gatvės rekonstrukcijai nuo geležinkelio viaduko iki miesto administracinės ribos, įrengiant žiedinę sankryžą, kurių vertė – 3,4 mln. Eur.

    2018 m. kartu su AB „Lietuvos geležinkeliai“ buvo parengtas investicinis projektas dėl viaduko rekonstrukcijos. Susisiekimo ministerija patvirtino šį investicinį projektą ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ viešojo konkurso būdu geležinkelio viaduko rekonstrukcijai parinko rangovą, bet Susisiekimo ministerija projektui finansavimo neskyrė. Nepasirašius finansavimo sutarties viaduko rekonstrukcija taip ir neprasidėjo. Tik 2020 m. viduryje šiems darbams buvo gauti 2 mln. Eur.

    „Šios dienos Alytus laukė labai ilgai, galbūt net per ilgai. 2006 m. pradėtas projektas galvoje gimė 2003 m. Kol buvo gautos lėšos, atsirado projektas prabėgo keliolika metų ir dabar galime matyti tai, ką matome. Galiu drąsiai pasakyti, kad senasis viadukas buvo Alytaus miesto gėda, kurios nei vienai kadencijai nepavyko išspręsti, kol pagaliau praėjusiais metais mes įtikinome ministeriją skirti lėšas. Tai buvo ne tik miesto gėda, bet ir politikų galvos skausmas, tai buvo vieta, kurioje įvykdavo daugybė eismo įvykių, daugybė žmonių vėlavo į darbus. Ir žinote ką, man labai patinka žodis „buvo“, nes to jau nebebus“, – savivaldybės pranešime cituojamas Alytaus miesto savivaldybės meras Nerijus Cesiulis.

    https://www.statybunaujienos.lt/nauj...viadukas/17614

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Projektuojama atsižvelgiant į konkrečią vietą, o ne tik į vidutines vertes. Tuo labiau, kad ten ir anksčiau po smarkesnio lietaus visada paplaudavo šlaitus ir buvo nuošliaužų. Periodiškai Ligoninės g. būdavo uždaroma kiek pamenu jau apie 40 metų vos ne kas porą metų keliems mėnesiams, kol nesutvarkydavo eilinės liūties pasekmes.
    Todėl tai, kas buvo padaryta, neatsižvelgiant į realias sąlygas, yra nusikaltimas, už kurį atsakingi asmenys turėtų būti baudžiami pagal BK. Deja, čia Lietuva, čia lietūs lyja...

    Ir ką? O prieš tai kiek metų didesnių šalčių ilgesnį laikotarpį nebuvo. Tai pagal tą logiką galima būtų vamzdžių giliai ir neįkasinėti. Taip pat ir tiltus statyt taip, lyg nebūna smarkaus lietaus... Taip pat ir kai kur namus stato upių pakantėse, kurios prieš kelis dešimtmečius buvo užliejamos pavasario potvynių metu. O jei 20 metų nebuvo užliejama, tai kiti galvoja, kad ir nebus. Ir stato. O kai užlieja, tada bliauna, reikalauja valdžios pagalbos...
    Paskutinis taisė Al1; 2021.07.15, 08:19.

    Komentuoti:

Working...
X