Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • thomcius
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Žiede dar ir greičiai mažesni, todėl mažesnis susidūrimų ir mirčių pavojus. Be to, pėstiesiems nereikia laukt.
    Naujosios ir Putinų sankryža turėtų būt vadovėlinis pavyzdys, kaip negalima daryt. Esu aprašęs tinklaraštyje, kaip išbandžiau šitą sankryžą – nespausdamas mygtuko, pralaukiau 11 minučių (nuo raudono signalo pradžios). Nekantraudamas paspaudžiau mygtuką, ir kai užsidegė žalia, buvo praėję 13 min. 35 sek. Nekalbu jau apie tai, kad viena perėja panaikinta...

    Šviesoforo įkaitai
    Pritariu tau, bet Al1 vis dar gyvena sovietiniais laikais, jam tada buvo geriau.
    Drįščiau abejoti ar šviesoforas geriau, nes yra tiek pėsčiųjų einančių per raudona, tiek vairuotojų važiuojančių per raudoną, ar skubančių dar spėsiu per mirksinčią geltoną ar jau ką tik užsidegusį raudoną, tada būna ir greitis viršijamas. O atvažiuojantys prieš žiedą dažniausiai vairuotojai mažina greitį. Mažesnis greitis yra saugiau tiek vairuotojams su keleiviais, tiek pėstiesiems.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Naujosios ir Putinų sankryža turėtų būt vadovėlinis pavyzdys, kaip negalima daryt...
    Žinau šią sankryžą, tenka važiuoti tik kaip vairuotojui, ir beveik visada viena kryptimi - nuo Kauno link Lazdijų ir atgal. Kai pakeitė šviesoforus susidarė visai priešinga nuomonė negu jūsų: "blemba, visus žalius pėstiesiems uždegė taip, kad nesikirstų srautai, todėl vairuotojams dažnai tenka laukti tuščiai." Kaip matau iš jūsų žinutės, šia tvarka nėra patenkinti nei pėstieji, nei vairuotojai. Tikrai pritariu, kad ši sankryža kažkoks nesusipratimas. Šią problemą dabar išsprendžiau savaip: Ties Miklusėnais suku dešinėn link Užubalių (naujai išasfaltuota) ir vėliau kairėn į Ūdrijos g. Taip stengiuosi aplenkti šį nesusipratimą.
    Paskutinis taisė Austras; 2020.12.01, 15:14.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    tai čia tavo nuomonė.

    O mano nuomone žiedas mažuose miestuose yra visalaik geriau už šviesoforą. Ypač kai mažas eismas ir jeigu nuiims sunkvežimių eismą nuo Pulko ir Ulonų sankryžos tai kam ten laikyti orą su šviesoforais? Puikus pavyzdys Alytuje su Naujosios Putinų sankryža, ten šviesoforas efektyviai veikia tik per piko valandas, tai yra max. 2 valandas per dieną. Visu kitu laikomas oras.
    Puikiai veikia žiedas Vilniaus, Kauno gatvių sankryžoje, tik piko metu jį pradeda kimšti Dariaus ir girėno g. šviesoforas.
    Tai čia irgi tavo nuomonė. Tarybiniais laikais o ir po jų iki masinės automobilizacijos Ulonų, Pulko ir Santaikos g. pilnai užteko šviesoforo. Nuėmus tranzitinį krovininį srautą jo irgi pilnai užteks. Net jei jo nenukreipti per apylanką, ten nebuvo jokių kamščių.

    Reguliuojamos sankryžos visada geriau pėstiesiems, nei kad žiedai su nereguliuojamomis perėjomis.

    Kas dėl Putinų ir Naujosios, tai ten, deja, jokios kitos ekonomiškai pateisinamos alternatyvos šviesoforui nėra. Žiedas ten problemų neišpręs. Transportui gal ir taip, o pėstiesiems tai būtų visiškas pravalas. Pėsčiųjų tiltai virš žiedo irgi būtų košmaras, nes tektų daug laipioti. Kaip veikia liftai tokiuose objektuose nereikia pasakoti - tai pinigų išmetimas - jie ima neveikti labai greitai po atidarymo.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    tai čia tavo nuomonė.

    O mano nuomone žiedas mažuose miestuose yra visalaik geriau už šviesoforą. Ypač kai mažas eismas ir jeigu nuiims sunkvežimių eismą nuo Pulko ir Ulonų sankryžos tai kam ten laikyti orą su šviesoforais? Puikus pavyzdys Alytuje su Naujosios Putinų sankryža, ten šviesoforas efektyviai veikia tik per piko valandas, tai yra max. 2 valandas per dieną. Visu kitu laikomas oras.
    Puikiai veikia žiedas Vilniaus, Kauno gatvių sankryžoje, tik piko metu jį pradeda kimšti Dariaus ir girėno g. šviesoforas.
    Žiede dar ir greičiai mažesni, todėl mažesnis susidūrimų ir mirčių pavojus. Be to, pėstiesiems nereikia laukt.
    Naujosios ir Putinų sankryža turėtų būt vadovėlinis pavyzdys, kaip negalima daryt. Esu aprašęs tinklaraštyje, kaip išbandžiau šitą sankryžą – nespausdamas mygtuko, pralaukiau 11 minučių (nuo raudono signalo pradžios). Nekantraudamas paspaudžiau mygtuką, ir kai užsidegė žalia, buvo praėję 13 min. 35 sek. Nekalbu jau apie tai, kad viena perėja panaikinta...

    Šviesoforo įkaitai

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kvailystėmis užsiiminėja. Nereikalingas buvo žiedas Santaikos, Pulko ir Ulonų g. sankryžoje, Dariaus ir Girėno bei Vilniaus g. sankryžoje irgi nereikalingas.
    tai čia tavo nuomonė.

    O mano nuomone žiedas mažuose miestuose yra visalaik geriau už šviesoforą. Ypač kai mažas eismas ir jeigu nuiims sunkvežimių eismą nuo Pulko ir Ulonų sankryžos tai kam ten laikyti orą su šviesoforais? Puikus pavyzdys Alytuje su Naujosios Putinų sankryža, ten šviesoforas efektyviai veikia tik per piko valandas, tai yra max. 2 valandas per dieną. Visu kitu laikomas oras.
    Puikiai veikia žiedas Vilniaus, Kauno gatvių sankryžoje, tik piko metu jį pradeda kimšti Dariaus ir girėno g. šviesoforas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne tai kad pirmo reikalingumo, bet žiedai tose sankryžose aplamai nereikalingi. Pilnai užteko šviesoforo. O dėl Santaikos, Pulko ir Ulonų žiedo, tai iš viso rašė, kad žadama uždrausti sunkvežimių tranzitą per Santaikos ir Ulonų g., nukreipiant juos aplinkkeliu per naująjį tiltą. Taigi, eismo srautas sumažės.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kvailystėmis užsiiminėja. Nereikalingas buvo žiedas Santaikos, Pulko ir Ulonų g. sankryžoje, Dariaus ir Girėno bei Vilniaus g. sankryžoje irgi nereikalingas.
    keista bet sutinku... ne pirmo reikalingumo projektai alytui..

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kvailystėmis užsiiminėja. Nereikalingas buvo žiedas Santaikos, Pulko ir Ulonų g. sankryžoje, Dariaus ir Girėno bei Vilniaus g. sankryžoje irgi nereikalingas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Neveikia video ....

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Daugėja žiedų Alytuje:



    Naujas dviračių takas pirmajame Alytuje:




    Žiedas numatomas ir Vilniaus bei Dariaus ir girėno g. sankryžoje.

    Šaltinis alytusplius.lt

    Taip pat Alytausgidas.lt reportažas su nuotraukom.
    Paskutinis taisė digital; 2020.12.01, 00:11. Priežastis: sutvarkyti youtube tagai

    Komentuoti:


  • klimakas
    replied
    https://www.mapillary.com/app/?lat=5...0000000003&z=1 7.243444427343555&panos=true&pKey=3Wok7ZAxQbhgKNAh FBaftA&focus=photo&x=0.09103467106903584&y=0.57571 43099282482&zoom=0

    Komentuoti:


  • klimakas
    replied
    Keleta nuotraukų iš beveik paruošto žiedo

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Alytuje šiuo metu įrenginėjamos net 3 žiedinės sankryžos mieste...
    Ten eismas iš sankryžos į Sudvajų gatvę uždarytas, berods tik miesto VT važiuoja.
    pamiršai ketvirtą žiedą kuris beveik baigtas, tai Naujosios gatvės pats galas, beliko tik išdažyti, pajungti apšvietimą ir gal kelis ženklus pastatyti. Dar planuoja perbraižyti linijas Naujosios, Jazminų ir Vilties g. žiede. Bei vyksta Naujosios g. senosios juostos perasvaltavimo paruošiamieji darbai nuo Žuvinto g. iki Piutinų g. greitis ribojamas iki 30 km/h.
    Sudvajų g. gale neleidžia ir VT, jis važiuoja per Jaunimo g.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Alytuje šiuo metu įrenginėjamos net 3 žiedinės sankryžos mieste. Dėl ko yra eismo pakitimai ir dar ilgai jie bus, nes kai kurios gatvės uždarytos ar eismas apribotas. Svarbiausia bene sankryža Santaikos, Pulko ir Ulonų g., kuri yra tarptautiniame maršruto dalyje, o tiksliau kelyje Vilnius - Alytus - Lazdijai dalis. Eismas vyksta viena juosta abiem kryptimis Santaikos ir Ulonų gatvėmis, reguliuojant šviesoforui. Įsukti į Pulko gatvę centro link gali tik miesto VT. Į kitą Pulko gatvės dalį eismas visiškai nevyksta. Susidaro spūstys, eilėje kartais tenka laukti iki 15 min. Kita sankryža visai greta - Pulko, Gardino ir Rūtų gatvių sankryža, nuo aukščiau minėtos sankryžos pirma sankryža centro link. Ten eismas irgi draudžiamas, išskyrus miesto VT. Trečioji sankryža, kur verčiama žiedine - Likiškėlių, Sudvajų ir Kernavės gatvių. Ten eismas iš sankryžos į Sudvajų gatvę uždarytas, berods tik miesto VT važiuoja.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.10.07, 09:51.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Ačiū už nuorodą.
    Ar gatvės tiesimui netrukdys pramoninis geležinkelis?

    Ateityje važiuojant tarp dviejų įmonių nereikės daryti 7 km "garbės rato".


    Dabar ten nėra jokio kelio. Žemėlapis iš google maps


    Sklypų išsidėstymo žemėlapis

    http://www.regia.lt/map/alytaus_m?lang=0š

    Gatvės trasa
    (Paspaudus - didesnis brėžinys)

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...862&LID=359853
    Brėžiniai failas 1. 7483-7074-01-TP-BD.pdf
    Gatvė įrengta, per geležinkelį yra pervaža. Ir įrengtas netgi geležinkelio šviesoforas ties pervaža! Neaišku, kam, bet yra.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Alytiškiai džiūgauja: bus rekonstruojamas Naujosios gatvės viadukas
    [...] Iš Vyriausybės gavome 2 mln. eurų viaduko rekonstrukcijai. Visas Alytus sako Jums didelį dzūkišką AČIŪ!

    Jei viskas pagal planą, darbai prasidės dar šį rudenį ir atrodys štai taip! Kur kas geriau, tiesa? “, – feisbuko paskyroje skelbia N.Cesiulis.

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...as-973-1357012

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai tik juostas papaišė. Bet juk gatvės pakraščiai, šaligatviai dar prieš nepilną mėnesį, kai ten važiavau, buvo nebaigti ir per tas kelias savaites tikrai negalėjo sutvarkyti.

    Man tai keista. Kai tik prasidėjo oficialios kalbos apie Naujosios g. rekonstrukciją ir viaduko žemumą, tai LG jį staiga kosmetiškai paremontavo - perdažė ir atramas pašpakliavo ir nudažė. Kam reikėjo taip pinigus švaistyti?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Geležinkelio viaduko perstatymui buvo numatyti pinigai pavasarį, ir turėjo jį perstatyti šiemet, bet kažkas pasikeitė įstatymuose ir tų pinigų negalėjo panaudoti būtent viaduko rekonstrukcijai, tai tuos pinigus skyrė Naujosios g. senosios dalies atnaujinimui. Įvažiavus į miestą nuo Kauno pusės sankryža rekonstruojama į žiedinę. Toliau sutvarkytą atkarpą ką tik išdažė ir dabar beliks perstatyti viaduką ir patiesti likusią 100 metrų 4 juostų kelio dalį.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Realiai dabar tvarkoma dalis nuo Vilties, Jazminų ir Naujosios sankryžos iki sankryžos su Žuvinto g. (atkarpa ties poliklinika ir sporto rūmais), keičiant bortelius ir klojant naują asfaltą abiejų krypčių juostose. O darbai nuo geležinkelio viaduko (tiksliau nuo naujo žiedo sankryžoje su Audėjų gatve iki miesto ribos) jau kurį laiką stovi. Gatvė nuo viaduko iki miesto ribos išasfaltuota dar pernai, bet taip kelkraščiai, šaligatviai ir kita nepabaigta. Darbai ties miesto riba rekonstruojant sankryžą, kurioje Naujoji gatvė pasuka į Pramonės rajoną, o tiesiai pereina į kelią į Kauną, vyksta, bet irgi gan lėtai. Dalis po viaduku iki Audėjų g. žiedo taip ir liko nepaliesta, nes, kaip buvo rašoma spaudoje, ten aukščio gabaritas po viaduku neatitinka normatyvo tokios kategorijos keliui, ir lygtai bus gatvė šiek tiek nužeminta. Bet ir plotis ten siauras, po viaduku gali tilpti ne daugiau 3 juostų ir tik kreivėje , bet ne tiesiai (nes viadukas kerta gatvę įstrižai), kai už viaduko miesto ribos link gatvė bus 4 juostų, o nuo Audėjų žiedo centro link irgi minimum 4 juostos. Gaunasi butelio kaklelis ties viaduku. Arba neaišku, kam tada reikėjo tų 4 juostų nuo viaduko iki miesto ribos... Būtų pakakę 3, kur 3 juosta būtų naudojama ties nusukimais į įmonių teritorijas.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.11.19, 07:26.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    VZ.LT 2019.11.17
    „Alkesta“ tvarkys Naująją gatvę Alytuje
    Dzūkijos sostinėje registruota UAB „Alkesta“ laimėjo viešą Naujosios gatvės remonto konkursą. Bendra pirkimo vertė – 730.000 Eur (be PVM).
    Pirmuoju etapu remontuojamos gatvės ilgis apie 0,74 km, trečiuoju – kiek daugiau nei 1 km, gatvės kategorija B1. Sutarties, kuri pagal subrangos sutartį greičiausiai bus perduota vykdyti trečiosioms šalims, vertė sudaro 22.500 Eur.

    VŽ rašė, kad Naujosios g. Alytuje rekonstruojama dalims. 2017 m. Naujosios g. atkarpa nuo Kalniškės g. ir Putinų g. sankryžos buvo praplatinta iki keturių eismo juostų, pakeista esama kelio danga, nutiestas dviračių ir pėsčiųjų takas, įrengta žiedinė sankryža, atnaujinta stotelė ir atlikti kiti darbai.

    https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz65cx2KTYj
    Iš straipsnio neaišku, kuri dalis bus dabar rekonstruojama.
    Sprendžiant iš ankstesnio 2019.06.24 d. VZ.LT straipsnio, tai turbūt gatvės dalis nuo geležinkelio viaduko iki miesto ribos.
    Alytaus miesto savivaldybė ketina rekonstruoti Naujosios g. atkarpą nuo geležinkelio viaduko iki miesto administracinės ribos.

    https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz65cxVA7Ju

    Komentuoti:

Working...
X