Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Būtų, bet senos gatvės nelietė, o lygiagrečiai nutiesė naują dar tokią pat gatvę. Tada pertvarkė eismą. Aš irgi galvojau, kad darys 2+2, bet padarė ką padarė. Tada buvo po įstojimo į ES ir krizės geri metai - pinigų lietus, darbų kainos dar ne tokios didelės ir išsipūtusios.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Palygink su Vilniumi ir neatrodys. Blogiausia, kas įvyko, tai po 90-ųjų miesto plėtra individualiais kvartailais į pakraščius - už TV bokšto, Pirmajame Alytuje.



    Kur susiaurėja? Kur? Nereikia čia kaišioti nuotraukų ties sankryža, kur papildomos juostos posūkiams yra gerai. Aišku 3+3 Naujoji gatvė tai nesąmonė. Bet 1+1 Naujoji gatvė nuo centro iki Gulbynės netenkino poreikių dar tarybiniais metais. O krovininio eismo (tranzitinio) ja ir tuomet nebuvo.​
    pilnai butu uzteke 2 plius 2 su medziais ir skiriamaja juosta.. nes dabar tai tragedija vaizdelis...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Palygink su Vilniumi ir neatrodys. Blogiausia, kas įvyko, tai po 90-ųjų miesto plėtra individualiais kvartailais į pakraščius - už TV bokšto, Pirmajame Alytuje.

    Parašė index Rodyti pranešimą

    Atrodo kaip beprasmiškiausias infrastruktūros objektas, iš tikro, ypač kai abiejuose gatvės galuose ji susiaurėja.
    Kur susiaurėja? Kur? Nereikia čia kaišioti nuotraukų ties sankryža, kur papildomos juostos posūkiams yra gerai. Aišku 3+3 Naujoji gatvė tai nesąmonė. Bet 1+1 Naujoji gatvė nuo centro iki Gulbynės netenkino poreikių dar tarybiniais metais. O krovininio eismo (tranzitinio) ja ir tuomet nebuvo.​
    Paskutinis taisė Al1; 2021.01.26, 11:05.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Alytus iš viso yra urbanistikos katastrofa

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Pavyzdys: 7 juostos, ir visos tuščios vidury baltos dienos https://goo.gl/maps/ZyeixcAE63XSVzST7
    Atrodo kaip beprasmiškiausias infrastruktūros objektas, iš tikro, ypač kai abiejuose gatvės galuose ji susiaurėja.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Ir taip, Alytui greičiausiai visur pakantų 1+1 juostos gatvių, jei tik ten nėra intensyvaus krovininio eismo.
    Pavyzdys: 7 juostos, ir visos tuščios vidury baltos dienos https://goo.gl/maps/ZyeixcAE63XSVzST7

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kokiam Alytui užtektų 0,5 juostos gatvių? 10 kart mažesnis už Vilnių.
    Bėda, kad šitas argumentas visada pasitelkiamas prieštaraujant viešojo transporto gerinimui - "Vilnius per mažas, todėl nereikia tramvajaus/didelių autobusų etc.". Bet tik tokį argumentą panaudok diskutuodamas ar galėtų gatvės būti siauresnės ir toks argumentas tampa nebetinkamas, nes tiesiog nebetinkamas.

    Ir taip, Alytui greičiausiai visur pakaktų 1+1 juostos gatvių, jei tik ten nėra intensyvaus krovininio eismo.
    Paskutinis taisė index; 2021.01.22, 19:03.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Prieš Kalėdas atidarytas Likiškėlių, Kernavės ir Sudvajų sankryžos žiedas. Darbai dar nebaigti, bet važiuojamoji dalis faktiškai baigta, dar liko sutvarkyti iki galo šaligatvius ir aplinką.
    Taip pat jau prieš kelias savaites atidarytas Pulko, Rūtų ir Gardino g. žiedas.
    Pulko, Santaikos ir Ulonų g. žiedu prieš Kalėdas sumažėjus srautams, atidarytas eismas abiem kryptimis vienu metu ir eismas vyksta jau žiedu, o ne kaip sankryža. Iki darbų pabaigos dar toli, asfalto irgi nėra. Galima važiuoti į Pulko ir iš Pulko g. centro kryptimi, o miško kryptimi Pulko g. ties sankryža dar uždaryta.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Čia kur tokia sankryža? Pagrindiniame žaliame signale yra rodyklės tiesiai ir į kairę?
    šioje sankryžoje visomis kryptimis yra po atskirą rodyklę, čia tik bendrai, nenorėjau smulkintis, nes čia buvo teigiančių, kad sukantiems į dešinę niekaip neįtakoja pėsčiųjų mygtukas.
    Aš tą puikiai žinau nes esu turėjas ne vieną keleivį ir neįmanoma nediskutuoti apie šią sankryžą kai tu važiuoji ne piko metu ir stovi ten kelias minutes vienas sankryžoje ir lauki kol praeis visi ciklai. Tai vieni klausia kaip čia yra, kad kartais posūkis į dešinę užsidega kartu su srautu tiesiai, o kartais pirmiau tiesiai, o tik paskui į dešinę, tai aš jiems atsakau, kad čia įtakoja pėstieji, jeigu jie paspaudė mygtuką ir užsidegė jiems signalas, tada automobiliams neleidžia sukti į dešinę.
    Man dažniausiai tenka šią sankryžą įveikinėti iš Kauno pusės tiesiai link centro, tai jei matau, kad jau tiesiai dega raudona, o į dešinę dar žalia rodyklė, tai suku į dešinę už 50m apsisuku Kalniškės gatvėje ir jau į Naujają g. dega žalia rodyklė. Nereikia stovėti ir laikyti oro.
    Click image for larger version

Name:	gulbyne.JPG
Views:	1857
Size:	136,7 kB
ID:	1844307

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad pėsčiųjų mygtukas veikia tik paprastose perėjose, ne sankryžoje. Sankryžoje esantys pėsčiųjų mygtukai 99 proc. yra įrengti tik kaip psichologinis dalykas, jie niekaip neįtakoja šviesoforų. Kad pėstieji nesugalvotų bėgti per gatvę (nes tenka ilgai laukti, kol praeis ilgas ciklas ir pagaliau užsidegs žalias pėstiesiems), o paspaudę mygtuką lauktų žalio signalo pereiti.
    Ar tikrai? Po žalių lentelių nukabinimo, 99% sankryžų, kaip ir minima ši prie autobusų stoties, jeigu pėstysis nepaspaus mygtuko, tai vairuotojams užsidegs papildoma rodyklė leidžianti sukti į dešine. jeigu paspaus, tada vairuotojams bus galima važiuoti tiesiai ir į kairę, bet į dešinę ne kol degs pestiesiems žalias šviesoforas.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Gal žalia išvis būtų neįsijungusi. Paspaudžiau mygtuką pralaukęs 11 minučių, tada po 2,5 min. įsijungė žalia. Gal žalia iš tikrųjų užsidega kas 13 minučių, gal dar rečiau, o gal taip būna tik šita kryptimi ir ne piko metu (buvo vakaras, perėja per Putinų g.).
    Nespaudžiau mygtuko specialiai Dažniausiai mygtukas būna tik priedas arba placebas, bet ne būtinybė. Natūralu, kad ne visi žmonės spaudžia. Todėl ir nutariau paeksperimentuoti. Bet kokiu atveju, su tokiomis sankryžomis žmonės tik skatinami persėsti į automobilius.

    O dėl Poliklinikos žiedo – neaišku, ar tarp bortelių įtilptų dideli autobusai. Nes man atrodo, kad ten ganėtinai siauros juostos.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Ten, kur pakankamai dideli pėsčiųjų srautai, šviesoforas visada geriau. Pėstiesiems geriau, kai mašinos visiškai sustoja, o ne laukti, kol teiksis sustoti. Kitiems vairuotojams pėstysis nereguliuojamoje perėjoje ne argumentas. Raudonas šviesoforas yra papildomas argumentas.
    O ta sankryža pakankamai nemažai pėsčiųjų kerta. Taip, nevienodai, daugiausiai eina Ulonų g. galo perėja. Mažiausiai Pulko g. miško link.
    Žiūrint koks žiedas. Prie poliklinikos toks žiedas, kad ne visada būtina mažinti greitį ir galima žiedą prašokti net nesukiojant barankos tiesiai, nekreipiant dėmesio į juostas žiede. Nes taip jau įrengtas žiedas atvažiuojant nuo centro ir važiuojant tiesiai Naująją g. Kažkas panašaus gali būti ir Santaikos, Pulko, Ulonų g. kryptimi Santaikos g. - Ulonų g. Priešinga - ne.
    Lietuvoje didelė problema yra nebaudžiamumas, dabar yra tiek kamerų visur, kad nesunku kontroliuoti, kur kas nesustojo praleisti, kas pravažiavo pro raudoną, kas kirto ištisinę ar telefonas rankoje. Kai sustatė vidutinio greičio matavimo prietaisus, ten 90% vairuotojų važiuoja apie 10 km/h mažesniu greičiu nei leistinas maksimalus, nes bijo viršyti ir gauti baudą. Taip ir čia, žinotų kad nesunkiai gali gauti baudą, paisytų taisyklių. Toks jau lietuvių mentalitetas, kad taisyklių reikia paisyti ne dėl saugumo, ne dėl savęs, o kad negautum baudos.
    Kita priemonė yra iškilios pėsčiųjų perėjos ("gulintys policininkai").
    Naujosios žiedo ties poliklinika problemą bando spresti jau gal ketvirtą kart perbraižydami juostas, tai kai darys sekantį dažymą galėtų suleisti bortelius kaip yra daugumoje turbo žiedų ir jau nebūtų skraidymo tiesiai nepristabdžius.

    Click image for larger version

Name:	119909832_1836992463119966_9094945205790237757_o.png?_nc_cat=101&ccb=2&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=f0dgbh0r8JoAX88zuPZ&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=d260b3b66837d516998131f18ce0a8bb&oe=5FEAFD39.png
Views:	1387
Size:	363,1 kB
ID:	1843379

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai ar pėsčiųjų mygtukas tokioje sankryžoje ką duotų? Ten daug ciklų ir pėsčiųjų ciklo iškritimas, tik daugiau bardako sukeltų. Nes nėra grynai pėsčiųjų ciklo visoms perėjoms sankryžoje. Kai kažkuriose perėjose dega pėsčiųjų ciklas, tuo metu leidžiami posūkiai tam tikromis kryptimis. Ką pakeistų pėsčiųjų ciklo nebuvimas nepaspaudus mygtuko? Tiesiai važiuoti neišeitų, tik kažkur tai sukti. Pagrindiniai automobilių srautai yra tiesiai Naująją g. abiem kryptimis, tiesiai iš Kalniškės į Putinų g. ir priešinga kryptimi. Sukimas iš Naujosios į Putinų g. ir priešinga kryptimi, sukimas iš Naujosios į Kalniškės g. ir priešinga kryptimi. Kiti posūkiai mažiau apkrauti. Tiesa, autobusai, važiuojantys į Kauną, išvažiavę iš AS turi apsisukinėti sankryžoje.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Aš nekvescionuoju sprendimo įrengti pėsčiųjų mygtukus. Aš stebiuosi sprendimu nespausti mygtuko, nors matai, kad jis yra, ir laukti žalio. Žalias išvis galėjo neužsidegti. Tai, kad po 11 min. jis įsijungė, atsitiktinumas, nes kai kurie programuotojai suprogramuoja, kad nenuspaudus mygtuko, kas kažkiek laiko žalias vis tiek užsidega. Bet tikrai ne visur taip daro.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Didžiulė klaida buvo be saiko platinti Naująją gatvę. Tada automatiškai ir sankryžoje atsiranda daug juostų, ilgiau užtrunka mašinoms pravažiuoti ir pan. Pėstiesiems irgi nepatogu kirsti dvi plačias gatves ir ilgai laukti – stoties iškėlimas yra dar viena klaida. Todėl, kai jau šitiek nesąmonių pridaryta, šviesoforininkai nedaug ką gali ir pagerinti. Belieka tik naikinti vieną perėją ir versti spaudinėti mygtukus

    Deja, tenka sutikti su kitais – pigios išeities nėra.
    1. Įgilinto turbo žiedo su pėsčiųjų viadukais turbūt neišeitų padaryti, nes šalia Gulbynė, o ir šiaip mažai vietos.
    2. Teoriškai būtų galima nutiesti Audėjų g. tęsinį iki Punsko gatvės ir šituo nauju aplinkkeliu nukreipti visą sunkvežimių eismą. Tokia gatvė buvo numatyta bendrajame plane. Tada Naujosios ir Putinų g. sankryža būtų mažiau apkrauta ir galbūt būtų įmanoma sutrumpinti laukimo laikus, nors abejoju. Dar tuo pačiu galbūt sumažinant juostų skaičių, nors tai vargiai įmanoma, turint omeny žmonių mentalitetą.
    3. Paradoksalu, bet geriausias sprendimas tikriausiai būtų išnaikinti pėsčiuosius Jeigu autobusų stotis būtų iškelta atgal į centrą, sankryžoje ženkliai sumažėtų pėsčiųjų. Automobilistai toliau lauktų po 3 minutes. Tačiau pėstiesiems nereikėtų laukti 13 minučių arba vaikščioti ratais kvadratais ir spaudinėt mygtukų.​
    Vienas žiedo variantas - iškelti visą važiuojamąja dalį bent 2 metrais virš dabartinio lygio (reljefas gan tinkamas Naująjai g. nuo centro ir Kalniškės g.), daryti pėsčiųjų požeminės perėjos 1 metru žemiau dabartinio gatvės lygio. Nes pėsčiųjų tiltai pėstiesiems labai nepatogu. Požeminės perėjos dabartiniame gatvės lygyje būtų žemiau Gulbynės vandens lygio, vadinasi, jas reikėtų metro statybų metodais hidroizoliuoti, kas brangiai kainuotų ne tik pastatyti, bet eksploatuoti. Tačiau visa ta ne pigus malonumas.
    Geriausias variantas, aišku, būtų autobusų stoties grąžinimas į miesto centrą. Pėsčiųjų būtų kur kas mažiau.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.12.01, 19:31.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Pritariu tau, bet Al1 vis dar gyvena sovietiniais laikais, jam tada buvo geriau.
    Drįščiau abejoti ar šviesoforas geriau, nes yra tiek pėsčiųjų einančių per raudona, tiek vairuotojų važiuojančių per raudoną, ar skubančių dar spėsiu per mirksinčią geltoną ar jau ką tik užsidegusį raudoną, tada būna ir greitis viršijamas. O atvažiuojantys prieš žiedą dažniausiai vairuotojai mažina greitį. Mažesnis greitis yra saugiau tiek vairuotojams su keleiviais, tiek pėstiesiems.
    Ten, kur pakankamai dideli pėsčiųjų srautai, šviesoforas visada geriau. Pėstiesiems geriau, kai mašinos visiškai sustoja, o ne laukti, kol teiksis sustoti. Kitiems vairuotojams pėstysis nereguliuojamoje perėjoje ne argumentas. Raudonas šviesoforas yra papildomas argumentas.
    O ta sankryža pakankamai nemažai pėsčiųjų kerta. Taip, nevienodai, daugiausiai eina Ulonų g. galo perėja. Mažiausiai Pulko g. miško link.
    Žiūrint koks žiedas. Prie poliklinikos toks žiedas, kad ne visada būtina mažinti greitį ir galima žiedą prašokti net nesukiojant barankos tiesiai, nekreipiant dėmesio į juostas žiede. Nes taip jau įrengtas žiedas atvažiuojant nuo centro ir važiuojant tiesiai Naująją g. Kažkas panašaus gali būti ir Santaikos, Pulko, Ulonų g. kryptimi Santaikos g. - Ulonų g. Priešinga - ne.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Kad tamsta neturite suvokimo apie eismą. Nespaudžiat mygtuko ir piktinatės, kad neužsidega žalias
    Didžiulė klaida buvo be saiko platinti Naująją gatvę. Tada automatiškai ir sankryžoje atsiranda daug juostų, ilgiau užtrunka mašinoms pravažiuoti ir pan. Pėstiesiems irgi nepatogu kirsti dvi plačias gatves ir ilgai laukti – stoties iškėlimas yra dar viena klaida. Todėl, kai jau šitiek nesąmonių pridaryta, šviesoforininkai nedaug ką gali ir pagerinti. Belieka tik naikinti vieną perėją ir versti spaudinėti mygtukus

    Deja, tenka sutikti su kitais – pigios išeities nėra.
    1. Įgilinto turbo žiedo su pėsčiųjų viadukais turbūt neišeitų padaryti, nes šalia Gulbynė, o ir šiaip mažai vietos.
    2. Teoriškai būtų galima nutiesti Audėjų g. tęsinį iki Punsko gatvės ir šituo nauju aplinkkeliu nukreipti visą sunkvežimių eismą. Tokia gatvė buvo numatyta bendrajame plane. Tada Naujosios ir Putinų g. sankryža būtų mažiau apkrauta ir galbūt būtų įmanoma sutrumpinti laukimo laikus, nors abejoju. Dar tuo pačiu galbūt sumažinant juostų skaičių, nors tai vargiai įmanoma, turint omeny žmonių mentalitetą.
    3. Paradoksalu, bet geriausias sprendimas tikriausiai būtų išnaikinti pėsčiuosius Jeigu autobusų stotis būtų iškelta atgal į centrą, sankryžoje ženkliai sumažėtų pėsčiųjų. Automobilistai toliau lauktų po 3 minutes. Tačiau pėstiesiems nereikėtų laukti 13 minučių arba vaikščioti ratais kvadratais ir spaudinėt mygtukų.

    O čia šiaip įdėsiu GIF'ą iš straipsnelio, kur matosi atstumas ir laikas, per kurį įmanoma iš stoties patekti į stoteles:
    Click image for larger version

Name:	stoties-sankryzos-gif.gif
Views:	961
Size:	1,49 MB
ID:	1843260
    Attached Files

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Gražu. Yra ir lietuvoje įdomių projektų, kad ir Marijampolėje:

    Click image for larger version

Name:	projektai-16544-82467679.jpg
Views:	339
Size:	135,8 kB
ID:	1843233
    Taip, arba kaip Marijampolėje. Vienas fainiausių infrastruktūros objektų Lietuvoje, kuriame teko lankytis

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Geriau tą sankryžą vėl rekonstruotų, bet į turbo žiedą, o pėstiesiems/dviratininkams numatytų tokį viaduką:
    https://www.theengineeringcommunity....n-netherlands/
    Gražu. Yra ir lietuvoje įdomių projektų, kad ir Marijampolėje:

    Click image for larger version

Name:	projektai-16544-82467679.jpg
Views:	339
Size:	135,8 kB
ID:	1843233

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Žiede dar ir greičiai mažesni, todėl mažesnis susidūrimų ir mirčių pavojus. Be to, pėstiesiems nereikia laukt.
    Naujosios ir Putinų sankryža turėtų būt vadovėlinis pavyzdys, kaip negalima daryt. Esu aprašęs tinklaraštyje, kaip išbandžiau šitą sankryžą – nespausdamas mygtuko, pralaukiau 11 minučių (nuo raudono signalo pradžios). Nekantraudamas paspaudžiau mygtuką, ir kai užsidegė žalia, buvo praėję 13 min. 35 sek. Nekalbu jau apie tai, kad viena perėja panaikinta...

    Šviesoforo įkaitai
    Geriau tą sankryžą vėl rekonstruotų, bet į turbo žiedą, o pėstiesiems/dviratininkams numatytų tokį viaduką:
    https://www.theengineeringcommunity....n-netherlands/

    Komentuoti:

Working...
X