Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A3] Vilnius - Minskas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Resutas
    replied
    Pusė link Minsko jau baigta ir ją galima važiuoti be trukdžių. Kita pusė kažkokių pokyčių neįgavo, ir nesimato, kad planuojama ją irgi rekonstruoti iš viso. Negi buvo planuota tik viena pusė.

    Viadukas Nemėžyje pusiau pastatytas.

    Praėjimai į kitą kelio pusę ties stotelėmis yra taip: Nemėžyje - viadukas, Daržininkai liko toks pats praėjimas, kaip buvo prieš tai; ties viaduku į Skaidiškes praėjimas užtvertas tvora, bet papildomai įrengtas ~100m žvyro dangos praėjimas su atitvaru iki viaduko (ne iki laiptų).

    Greitis nuo 50 pakilo iki 70km/h. Susiaurėjimas, kiek pastebėjau, dideliu problemu nekelia, išsykurs, kai priešais velkasi 16 autobusas. Gal reikėjo geriau ten vietoje užstrichuotos juostos palikti VT juosta iki stotelės?

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Nuo susiauriejimo pradžios iki 2-jų juostų kelio yra apie 700 metrų. Taip kad galima buvo palikti 2 juostas Minsko kryptimi iki Skaidiškių viaduko, kaip yra dabar.
    Kaip BUVO iki dabar... Dabar jau nesamonė tenai...

    Šiaip jo, iki posūkio į SKD galėjo paliktidvi juostas, o dabar kažkoks neracionalus susiaurėjimas... Gal nebent norėjo, kad vairuotojai čia nelėktų per dideliu greičiu, tai tam susiaurino, bet šiaip yra ir kitokių būdu.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O kas ten netvarkoje? Tiesiog baigiasi 4 juostos ir prasideda dviejų juostų kelias. Tai reikia iš anksto perrikiuoti srautą, o tai nachalai iki pat galo varys antra juosta, o paskui bandys įlįsti į pirma juosta važiuojantį srautą.
    Nuo susiauriejimo pradžios iki 2-jų juostų kelio yra apie 700 metrų. Taip kad galima buvo palikti 2 juostas Minsko kryptimi iki Skaidiškių viaduko, kaip yra dabar.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    O kam taip vingiuotai? Ir kodėl tada buvo tiesiamas asfaltas, jei vistiek perkirstas apsauginę tvora ir jo važiuoti neįmanoma?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kas ten netvarkoje? Tiesiog baigiasi 4 juostos ir prasideda dviejų juostų kelias. Tai reikia iš anksto perrikiuoti srautą, o tai nachalai iki pat galo varys antra juosta, o paskui bandys įlįsti į pirma juosta važiuojantį srautą.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    keista, keista, kodėl iš dviejų susiauriną juostą į vieną ir dar taip vingiuotai. Kokia paskirtis?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Reikia kreiptis į LAKD, kad paaiškintų kas per netvarka. 4 visada geriau nei po 1.

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Kai visur kitur galvojama apie kelio praplatinima, tai čia kaip tik susiaurina. Very smart. http://postimg.cc/image/oshdkvta9/

    Jei per daug asfalto, tai dar būtinai tarp juostų užasfaltuoti ir po to atitverti - paskirtis - ? http://postimg.cc/image/lbqw95ni1/

    Kam dvi juostas, kai galima vieną
    http://postimg.cc/image/j5tzb2ypl/

    Čia jau asfalto neužteko... ten įkalnėje tipo laipteliai, kuriais reikia pakilti norint pereiti kelią - pirmą aiškų pavasarį ir rudenį reiks prabristi per griovš pilną vandens. Very smart again.
    http://postimg.cc/image/9r31yaca5/

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Jie buvo. Dabar kolkas neaišku, kaip bus. Gal ir bus praėjimas koks.

    Esmė net neatstumuose, o tai, kad reikia eiti magistraliniu keliu, kur po rekonstrukcijos padidės greitis.
    Tie apsisukimai jau yra panaikinti, artimiausias apsisukimas - viadukas vedantis į Skaidiškes. Norint iš kitos pusės pasukti į Daržininkus - reikia sukti į Nemėžio gyv. ir iš tenai tiktai galima bus įvažiuoti į Daržininkus.

    Pataisymas - netgi išlipus Nemėžyje nėra galimybės normaliai taku patekti į Daržininkų kita puse kur yra Tiškevičių dvaras - tik per pievas bandyti kažkaip praeiti po tiltu šalia bėgių, bet ten tako jokio nėra ir nėra numatomas.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Daržininkuose yra 2 apsisukimai automobiliams 200 m toliausiai nuo stotelės. Ten tikrai gi nėra jokių tvorų.
    Jie buvo. Dabar kolkas neaišku, kaip bus. Gal ir bus praėjimas koks.

    Esmė net neatstumuose, o tai, kad reikia eiti magistraliniu keliu, kur po rekonstrukcijos padidės greitis.
    Paskutinis taisė Resutas; 2015.08.28, 14:38.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
    Laiptukai prie "Posūkis" stotelės tai yra, bet kad iki jų prieiti reikia per griovį praeiti ir pro pievą prasibrauti... Patys laiptukai irgi nėra labai saugus, statyti gal prieš 15 metų, tai jau betonas aptrupejės, bet jau tiek to, bet tai bent takas koks nors turėtų vesti iki tų laiptelių, o atrodo taip, kad darbai ten kaip jau ir baigti...

    Na o prie stotelės "Daržininkai" tai jo, kokie 700 metrai iki viaduko kuris yra Nemėžyje... šiaip yra dar galimybė praeiti po tiltu kur eina bėgiai, bet ten kad irgi joks takas neveda...

    Labai keistas dalykas, kad stoteles sutvargi irgi tik iki tokio lygio, kaip buvo iki projekto, pvz. ten kur nebuvo laukimo pavilionų, ten jų ir neįrengia... Kaip ir su tais laipteliais prie stotelės "posūkis" - nebuvo tako iki laiptelių, tai ir naujo nedaro...

    Jeigu aš gyvenčiai prie stotelės "Daržininkai" tai tikrai nelipčiau Nemėžyje, kad praeiti į kitą puse, o bandyčiau kaip nors per tvora... Projektuotojai aišku apie pesčiuosius nelabai galvojo...
    Apskritai logikai nepasiduoda tokie kuriozai. Vietoje to, kad paprasčiausiai panaikinti stoteles ir priversti VVT nusukti nuo greitkelio į gyvenvietę (oi gi sąnaudos padidės, kiek kuro, minučių praradimas), geriau statomi viadukai bei tvoros. Kol kiekvienas (LAKD, VVT ir savivaldybė) tik iš savo daržinės žiūrės į problemas, tol logikos ieškoti projektų sprendimuose ir neverta.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Daržininkuose yra 2 apsisukimai automobiliams 200 m toliausiai nuo stotelės. Ten tikrai gi nėra jokių tvorų.

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kiek ? Nuo tolimesnės stotelės iki viaduko nėra net 200 m (nebent per dabartinę rekonstrukciją perkėlė stoteles). Jeigu gerai pamenu, tai techniniai laiptukai buvo iš kitos viaduko pusės, bet tas atstumas nėra didelis, reikėtų tik tvarkingo takelio.
    Laiptukai prie "Posūkis" stotelės tai yra, bet kad iki jų prieiti reikia per griovį praeiti ir pro pievą prasibrauti... Patys laiptukai irgi nėra labai saugus, statyti gal prieš 15 metų, tai jau betonas aptrupejės, bet jau tiek to, bet tai bent takas koks nors turėtų vesti iki tų laiptelių, o atrodo taip, kad darbai ten kaip jau ir baigti...

    Na o prie stotelės "Daržininkai" tai jo, kokie 700 metrai iki viaduko kuris yra Nemėžyje... šiaip yra dar galimybė praeiti po tiltu kur eina bėgiai, bet ten kad irgi joks takas neveda...

    Labai keistas dalykas, kad stoteles sutvargi irgi tik iki tokio lygio, kaip buvo iki projekto, pvz. ten kur nebuvo laukimo pavilionų, ten jų ir neįrengia... Kaip ir su tais laipteliais prie stotelės "posūkis" - nebuvo tako iki laiptelių, tai ir naujo nedaro...

    Jeigu aš gyvenčiai prie stotelės "Daržininkai" tai tikrai nelipčiau Nemėžyje, kad praeiti į kitą puse, o bandyčiau kaip nors per tvora... Projektuotojai aišku apie pesčiuosius nelabai galvojo...

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kiek ? Nuo tolimesnės stotelės iki viaduko nėra net 200 m (nebent per dabartinę rekonstrukciją perkėlė stoteles). Jeigu gerai pamenu, tai techniniai laiptukai buvo iš kitos viaduko pusės, bet tas atstumas nėra didelis, reikėtų tik tvarkingo takelio.
    Laiptukai yra. 700m iki kitos kelio pusės einant per viaduką laipteliais. Ne iš galvos juk tikslius skaičius rašau - pamatavau.
    Iki laptelių dar per žoles ir saugumo tvoras reikia brautis.

    Šiaip šioje vietoje sprendimas gan aiškus: tiesiog pagerinti peščiųjų eismą per viaduką (pvz. takelis iki laiptelių). Visgi magistralinis kelias, pora šimtų papildomų metrų paeiti neturėtų kelti nuostabos, bet kiek suprantu pats viadukas nėra projekto dalis.

    Na o dėl kitų vietų neiašku. Šiip šios atkarpos problema yra tai, kad yra daug pesčiųjų ir dviratininkų nuo pat Liepkalnio iki viaduko su Skaidiškėmis, o jokių takų, šaligatvių beveik nėra.
    Paskutinis taisė Resutas; 2015.08.27, 16:51.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Bet išleka klausimas dėl praėjimo prie VT stotelių "Daržninkai" ir "Posūkis". Statomos tvoros. "Posūkyje" dar viadukas yra, bet ten geras gabalas - 700m ir nėra jokios infrastruktūros pestėsiems.
    Kiek ? Nuo tolimesnės stotelės iki viaduko nėra net 200 m (nebent per dabartinę rekonstrukciją perkėlė stoteles). Jeigu gerai pamenu, tai techniniai laiptukai buvo iš kitos viaduko pusės, bet tas atstumas nėra didelis, reikėtų tik tvarkingo takelio.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
    Tai, kad pėsčiųjų viadukas statomas maždaug buvusios pesčiųjų perėjos vietoje. Kaip tik bus žymiai saugiau, nei kad buvo, o ir greičio "autostrados" viduryje nebereikės mažinti iki 50km/h.
    Pačiame Nemėžyje, tai taip, saugumas tikrai padidės, lyg ir priekaištų neturėtų būti. Bet išleka klausimas dėl praėjimo prie VT stotelių "Daržninkai" ir "Posūkis". Statomos tvoros. "Posūkyje" dar viadukas yra, bet ten geras gabalas - 700m ir nėra jokios infrastruktūros pestėsiems.

    Šiaip sunku pasakyti kažką tiksliai, nes detalios schemos nėra publikuotos, bet dabar atrodo kad tas vienas viadukas dabar turės aptarnauti 5km atstumą iš abiejų pusių.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Smagu, kad ne šviesoforų būdu sprendžia.

    Komentuoti:


  • Jegermeister
    replied
    Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
    Prisegu nuotraukas iš to, kaip dabar atrodo darbai ties Nemėžio vietove - viena juosta atrodo kaip ir rekonstruota pilnai, tik dabar praejimu tarp juostų nebus pėstiesiems kaip anksčiau, dabar ten vielos tvora tarp juostų - vienintele vieta pritaikyta praejimui bus tas pėsčiūjų tiltas Nemėžyje... Žmonės tikrai nevaikščios po 3 km. kad praeiti kelia, tai manau bus dar pavojingiau nei buvo...
    Tai, kad pėsčiųjų viadukas statomas maždaug buvusios pesčiųjų perėjos vietoje. Kaip tik bus žymiai saugiau, nei kad buvo, o ir greičio "autostrados" viduryje nebereikės mažinti iki 50km/h.

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Prisegu nuotraukas iš to, kaip dabar atrodo darbai ties Nemėžio vietove - viena juosta atrodo kaip ir rekonstruota pilnai, tik dabar praejimu tarp juostų nebus pėstiesiems kaip anksčiau, dabar ten vielos tvora tarp juostų - vienintele vieta pritaikyta praejimui bus tas pėsčiūjų tiltas Nemėžyje... Žmonės tikrai nevaikščios po 3 km. kad praeiti kelia, tai manau bus dar pavojingiau nei buvo...
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Darbai įsibegėjo. Gal kas žino kur galima rasti rekonstrukcijos planus? Niekur nerandu internete.

    Komentuoti:

Working...
X