Pusė link Minsko jau baigta ir ją galima važiuoti be trukdžių. Kita pusė kažkokių pokyčių neįgavo, ir nesimato, kad planuojama ją irgi rekonstruoti iš viso. Negi buvo planuota tik viena pusė.
Viadukas Nemėžyje pusiau pastatytas.
Praėjimai į kitą kelio pusę ties stotelėmis yra taip: Nemėžyje - viadukas, Daržininkai liko toks pats praėjimas, kaip buvo prieš tai; ties viaduku į Skaidiškes praėjimas užtvertas tvora, bet papildomai įrengtas ~100m žvyro dangos praėjimas su atitvaru iki viaduko (ne iki laiptų).
Greitis nuo 50 pakilo iki 70km/h. Susiaurėjimas, kiek pastebėjau, dideliu problemu nekelia, išsykurs, kai priešais velkasi 16 autobusas. Gal reikėjo geriau ten vietoje užstrichuotos juostos palikti VT juosta iki stotelės?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A3] Vilnius - Minskas
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNuo susiauriejimo pradžios iki 2-jų juostų kelio yra apie 700 metrų. Taip kad galima buvo palikti 2 juostas Minsko kryptimi iki Skaidiškių viaduko, kaip yra dabar.
Šiaip jo, iki posūkio į SKD galėjo paliktidvi juostas, o dabar kažkoks neracionalus susiaurėjimas... Gal nebent norėjo, kad vairuotojai čia nelėktų per dideliu greičiu, tai tam susiaurino, bet šiaip yra ir kitokių būdu.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kas ten netvarkoje? Tiesiog baigiasi 4 juostos ir prasideda dviejų juostų kelias. Tai reikia iš anksto perrikiuoti srautą, o tai nachalai iki pat galo varys antra juosta, o paskui bandys įlįsti į pirma juosta važiuojantį srautą.
Komentuoti:
-
O kam taip vingiuotai? Ir kodėl tada buvo tiesiamas asfaltas, jei vistiek perkirstas apsauginę tvora ir jo važiuoti neįmanoma?
Komentuoti:
-
O kas ten netvarkoje? Tiesiog baigiasi 4 juostos ir prasideda dviejų juostų kelias. Tai reikia iš anksto perrikiuoti srautą, o tai nachalai iki pat galo varys antra juosta, o paskui bandys įlįsti į pirma juosta važiuojantį srautą.
Komentuoti:
-
keista, keista, kodėl iš dviejų susiauriną juostą į vieną ir dar taip vingiuotai. Kokia paskirtis?
Komentuoti:
-
Reikia kreiptis į LAKD, kad paaiškintų kas per netvarka. 4 visada geriau nei po 1.
Komentuoti:
-
Kai visur kitur galvojama apie kelio praplatinima, tai čia kaip tik susiaurina. Very smart. http://postimg.cc/image/oshdkvta9/
Jei per daug asfalto, tai dar būtinai tarp juostų užasfaltuoti ir po to atitverti - paskirtis - ? http://postimg.cc/image/lbqw95ni1/
Kam dvi juostas, kai galima vieną
http://postimg.cc/image/j5tzb2ypl/
Čia jau asfalto neužteko... ten įkalnėje tipo laipteliai, kuriais reikia pakilti norint pereiti kelią - pirmą aiškų pavasarį ir rudenį reiks prabristi per griovš pilną vandens. Very smart again.
http://postimg.cc/image/9r31yaca5/
Komentuoti:
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąJie buvo. Dabar kolkas neaišku, kaip bus. Gal ir bus praėjimas koks.
Esmė net neatstumuose, o tai, kad reikia eiti magistraliniu keliu, kur po rekonstrukcijos padidės greitis.
Pataisymas - netgi išlipus Nemėžyje nėra galimybės normaliai taku patekti į Daržininkų kita puse kur yra Tiškevičių dvaras - tik per pievas bandyti kažkaip praeiti po tiltu šalia bėgių, bet ten tako jokio nėra ir nėra numatomas.
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąDaržininkuose yra 2 apsisukimai automobiliams 200 m toliausiai nuo stotelės. Ten tikrai gi nėra jokių tvorų.
Esmė net neatstumuose, o tai, kad reikia eiti magistraliniu keliu, kur po rekonstrukcijos padidės greitis.Paskutinis taisė Resutas; 2015.08.28, 14:38.
Komentuoti:
-
Parašė adomazzz Rodyti pranešimąLaiptukai prie "Posūkis" stotelės tai yra, bet kad iki jų prieiti reikia per griovį praeiti ir pro pievą prasibrauti... Patys laiptukai irgi nėra labai saugus, statyti gal prieš 15 metų, tai jau betonas aptrupejės, bet jau tiek to, bet tai bent takas koks nors turėtų vesti iki tų laiptelių, o atrodo taip, kad darbai ten kaip jau ir baigti...
Na o prie stotelės "Daržininkai" tai jo, kokie 700 metrai iki viaduko kuris yra Nemėžyje... šiaip yra dar galimybė praeiti po tiltu kur eina bėgiai, bet ten kad irgi joks takas neveda...
Labai keistas dalykas, kad stoteles sutvargi irgi tik iki tokio lygio, kaip buvo iki projekto, pvz. ten kur nebuvo laukimo pavilionų, ten jų ir neįrengia... Kaip ir su tais laipteliais prie stotelės "posūkis" - nebuvo tako iki laiptelių, tai ir naujo nedaro...
Jeigu aš gyvenčiai prie stotelės "Daržininkai" tai tikrai nelipčiau Nemėžyje, kad praeiti į kitą puse, o bandyčiau kaip nors per tvora... Projektuotojai aišku apie pesčiuosius nelabai galvojo...
Komentuoti:
-
Daržininkuose yra 2 apsisukimai automobiliams 200 m toliausiai nuo stotelės. Ten tikrai gi nėra jokių tvorų.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKiek ? Nuo tolimesnės stotelės iki viaduko nėra net 200 m (nebent per dabartinę rekonstrukciją perkėlė stoteles). Jeigu gerai pamenu, tai techniniai laiptukai buvo iš kitos viaduko pusės, bet tas atstumas nėra didelis, reikėtų tik tvarkingo takelio.
Na o prie stotelės "Daržininkai" tai jo, kokie 700 metrai iki viaduko kuris yra Nemėžyje... šiaip yra dar galimybė praeiti po tiltu kur eina bėgiai, bet ten kad irgi joks takas neveda...
Labai keistas dalykas, kad stoteles sutvargi irgi tik iki tokio lygio, kaip buvo iki projekto, pvz. ten kur nebuvo laukimo pavilionų, ten jų ir neįrengia... Kaip ir su tais laipteliais prie stotelės "posūkis" - nebuvo tako iki laiptelių, tai ir naujo nedaro...
Jeigu aš gyvenčiai prie stotelės "Daržininkai" tai tikrai nelipčiau Nemėžyje, kad praeiti į kitą puse, o bandyčiau kaip nors per tvora... Projektuotojai aišku apie pesčiuosius nelabai galvojo...
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKiek ? Nuo tolimesnės stotelės iki viaduko nėra net 200 m (nebent per dabartinę rekonstrukciją perkėlė stoteles). Jeigu gerai pamenu, tai techniniai laiptukai buvo iš kitos viaduko pusės, bet tas atstumas nėra didelis, reikėtų tik tvarkingo takelio.
Iki laptelių dar per žoles ir saugumo tvoras reikia brautis.
Šiaip šioje vietoje sprendimas gan aiškus: tiesiog pagerinti peščiųjų eismą per viaduką (pvz. takelis iki laiptelių). Visgi magistralinis kelias, pora šimtų papildomų metrų paeiti neturėtų kelti nuostabos, bet kiek suprantu pats viadukas nėra projekto dalis.
Na o dėl kitų vietų neiašku. Šiip šios atkarpos problema yra tai, kad yra daug pesčiųjų ir dviratininkų nuo pat Liepkalnio iki viaduko su Skaidiškėmis, o jokių takų, šaligatvių beveik nėra.Paskutinis taisė Resutas; 2015.08.27, 16:51.
Komentuoti:
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąBet išleka klausimas dėl praėjimo prie VT stotelių "Daržninkai" ir "Posūkis". Statomos tvoros. "Posūkyje" dar viadukas yra, bet ten geras gabalas - 700m ir nėra jokios infrastruktūros pestėsiems.
Komentuoti:
-
Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąTai, kad pėsčiųjų viadukas statomas maždaug buvusios pesčiųjų perėjos vietoje. Kaip tik bus žymiai saugiau, nei kad buvo, o ir greičio "autostrados" viduryje nebereikės mažinti iki 50km/h.
Šiaip sunku pasakyti kažką tiksliai, nes detalios schemos nėra publikuotos, bet dabar atrodo kad tas vienas viadukas dabar turės aptarnauti 5km atstumą iš abiejų pusių.
Komentuoti:
-
Parašė adomazzz Rodyti pranešimąPrisegu nuotraukas iš to, kaip dabar atrodo darbai ties Nemėžio vietove - viena juosta atrodo kaip ir rekonstruota pilnai, tik dabar praejimu tarp juostų nebus pėstiesiems kaip anksčiau, dabar ten vielos tvora tarp juostų - vienintele vieta pritaikyta praejimui bus tas pėsčiūjų tiltas Nemėžyje... Žmonės tikrai nevaikščios po 3 km. kad praeiti kelia, tai manau bus dar pavojingiau nei buvo...
Komentuoti:
-
Prisegu nuotraukas iš to, kaip dabar atrodo darbai ties Nemėžio vietove - viena juosta atrodo kaip ir rekonstruota pilnai, tik dabar praejimu tarp juostų nebus pėstiesiems kaip anksčiau, dabar ten vielos tvora tarp juostų - vienintele vieta pritaikyta praejimui bus tas pėsčiūjų tiltas Nemėžyje... Žmonės tikrai nevaikščios po 3 km. kad praeiti kelia, tai manau bus dar pavojingiau nei buvo...
Komentuoti:
-
Darbai įsibegėjo. Gal kas žino kur galima rasti rekonstrukcijos planus? Niekur nerandu internete.
Komentuoti:
Komentuoti: