Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A3] Vilnius - Minskas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • JlL
    replied
    Ner tragiskos tos eiles furos ilgis 14-16m, su tarpais 20 o gal ir visi 30, medininkai per para praleidzia 600 furu tai yra 12-18km eiles, nezinau furos vairavimo rezimo bet gali but kad ta laika laukimo gali su kazkokiom pertraukom suderint

    Bet vat kad su lengvom tenka po 7val laukt cia jau didziausia nesamone

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Bet kokie šiukšlynai kokius 5 km link sienos. Net gėda darosi. Suprantu, kad tai furistų "derlius", bet tikrai reikia skubiai tvarkyti ir visko nenurašyti kelio remontui. Beje, Baltarusijos pusėje nepalyginamai tvarkingiau.

    Komentuoti:


  • Lioshas
    replied
    Šį šeštadienį (2013-05-04) fūrų eilė buvo ~4 km (nuo Vingės terminalo iki sankryžos į Rukainius), paskutinius 2 km fūros stovėjo 2 eilėmis, tai realiai pravažiavimui į abi puses buvo tik dalis vienos juostos + šalikelė.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Įdomu, kas ten dėtųsi, jeigu būtų įvestas supaprastintas pasienio judėjimas.
    Pilną bakaą gali vežti karta per 8 dienas ir tai galioja ir žmogui, ir mašinai. O su peščias/su dviračių daug ne paimsi

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė KarolisS Rodyti pranešimą
    didelė eilė mašinų ir nė vienos fūros
    Atvaizdas

    (paimta iš www.eismoinfo.lt)
    Kaip ir sakiau, irgi nemažai laukia lengvųjų. Ši kamera yra arti patikros punkto, net nėra ką lyginti su dešimt-kilometrinėmis sunkvežimių eilėmis.

    O "furų" nėra, nes jų eilės perkeltos už ~10km dėl kelio rekonstrukcijos.
    Paskutinis taisė Resutas; 2013.05.05, 20:58.

    Komentuoti:


  • KarolisS
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Esmė, kad šį išreklamuota eilė tai sunkvežimių eilė, su lengvuoju transportu kitaip, nors irgi laukia nemažai. Dėl degalų vežimo vis daugiau apribojimų dabar.

    Bet vistiek šios eilės nemaža dalis butent minėtų sunkvežimių vežančių ir degalus, na ir šiaip tranzitinių krovinių labai daug, o pralaidumas mažia prie visų pasienio postų.
    didelė eilė mašinų ir nė vienos fūros

    (paimta iš www.eismoinfo.lt)

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Pradėta Minsko plento rekonstrukcija.



    Dėl sunkvežimių eilių eismo reguliavimo. Prieš atkarpą kurį yra rekonstruojama pastatytas postas su apsaugos darbuotojais kurie išdavinėja eilės numerius. Trumpiau sakant jeigu eilė susidarytų jį būtų prieš rekonstruojama dalį. Žinant eilių mastus, tai ji dabar galėtų nusitiesti iki pat Vilniaus.

    Postas yra prieš šalia Rukainių:





    Atsiprašau už nelabai kokybiškas nuotraukas, kitaip neišėjo.
    Paskutinis taisė Resutas; 2013.05.01, 21:17.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Esmė, kad šį išreklamuota eilė tai sunkvežimių eilė, su lengvuoju transportu kitaip, nors irgi laukia nemažai. Dėl degalų vežimo vis daugiau apribojimų dabar.

    Bet vistiek šios eilės nemaža dalis butent minėtų sunkvežimių vežančių ir degalus, na ir šiaip tranzitinių krovinių labai daug, o pralaidumas mažia prie visų pasienio postų.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kas turi kokių nors giminių Baltarusijoje (tokių Vilniaus krašte pakankamai daug), gali važinėti kasdien ar beveik kasdien.
    Įdomu, kas ten dėtųsi, jeigu būtų įvestas supaprastintas pasienio judėjimas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Dalis trakų važiuoja į Vakarus per Lietuvą pilnais bakais, tiesiogai į Lenkiją to daryti negalima. Be to yra gudročių, kurie pilnais bakais važiuoja tušti į Lietuvą. Ne paslaptis, kad pilni garažai dyzelino būtent iš fūrų, su "Passatais" tiek neprivežiosi.
    Kas turi kokių nors giminių Baltarusijoje (tokių Vilniaus krašte pakankamai daug), gali važinėti kasdien ar beveik kasdien.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Ir kodėl negalima tiesiogiai į Lenkiją?
    Be to, net ir per Lietuvą važiuojantys į Lenkiją negali būti visiškai ramūs, nes juos gal sustabyti ir prie vidinių Šengeno edvės sienų.
    Todėl, kad lenkai praleidžia berods tik su 300l kuro bake. Už likusį reikia sumokėti mokestį.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Dalis trakų važiuoja į Vakarus per Lietuvą pilnais bakais, tiesiogai į Lenkiją to daryti negalima. Be to yra gudročių, kurie pilnais bakais važiuoja tušti į Lietuvą. Ne paslaptis, kad pilni garažai dyzelino būtent iš fūrų, su "Passatais" tiek neprivežiosi.
    Ir kodėl negalima tiesiogiai į Lenkiją?
    Be to, net ir per Lietuvą važiuojantys į Lenkiją negali būti visiškai ramūs, nes juos gal sustabyti ir prie vidinių Šengeno edvės sienų.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Didžiulės eilės susidaro sunkvežimių eilėje. Tad keleiviai vien dėl degalų čia ne prie ko.
    Dalis trakų važiuoja į Vakarus per Lietuvą pilnais bakais, tiesiogai į Lenkiją to daryti negalima. Be to yra gudročių, kurie pilnais bakais važiuoja tušti į Lietuvą. Ne paslaptis, kad pilni garažai dyzelino būtent iš fūrų, su "Passatais" tiek neprivežiosi.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Čia jau turbūt tuoj anekdotu taps istorija kaip Barakauskas nakty norėjo padaryt reidą Medininkuose dėl tų eilių

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tranzito valstybė...

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Didžiulės eilės susidaro sunkvežimių eilėje. Tad keleiviai vien dėl degalų čia ne prie ko.

    Iki Nemežio eilių niekad nebuvo. Didžiausia eilė buvo iki Vingės terminalo, t.y. apie 18km nuo sienos.

    Eilės iki sankryžos su senuoju Minsko plentu yra gan normalus dalykas. Būna didesnių, bet dažniausia visgi kelis kilometrus mažesni būna (5-10km).

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Košmaras.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Dažnai būna didesnė iš Baltarusijos pusės, pagrinde, dėl "benzovežių". Pastaruoju metu kamštis susidarė Medininkuose, nes dėl polaidžio uždaryti kiti keliai.
    Juokingo dydžio ta muitinė, vien kiek visokių apsipirkti degalų ir kitų pigesnių prekių važiuoja kasdien, nieko keisto, kad susidaro eilės.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Eilės visada yra iš abiejų pusių.
    Dažnai būna didesnė iš Baltarusijos pusės, pagrinde, dėl "benzovežių". Pastaruoju metu kamštis susidarė Medininkuose, nes dėl polaidžio uždaryti kiti keliai.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Eilės visada yra iš abiejų pusių.

    Komentuoti:

Working...
X