Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A3] Vilnius - Minskas
Collapse
X
-
Jeigu eilė iš Lietuvos pusės, tai tikriausiai stabdo Baltarusijos muitininkai. Man rodos, kad visada labiau tikrina tos šalies muitinė, į kurią bandai įvažiuoti.
-
Foto 2013.04
Eilė link sienos nutįsusi virš 10 km, iki sankryžos su senuoju Minsko plentu (dab. Rukainiai - Medininkai).
Kadangi spauda nieko apie eiles nerašo, vadinasi būna ir didesnių eilių - turbūt iki Nemėžio ar dar toliau.
Vairuotojų patogumui 10 km ruože pastatyti keli šiukšlių konteineriais
Savičiūnų kryžkelė
DHL
Sankryža su senuoju Minsko plentu ties Rukainiais
Atrodo labai keista, kad Lietuvoje kovojama už žmogaus teises, bet Vilniaus pašonėje be jokio teismo kelioms dienoms įkalinti vairuotojai mažai kam rūpi.
Negi per 20 metų neįmanoma kaip nors padidinti pasienio punktų pralaidumo?..
Komentuoti:
-
Foto 2013.04
Medininkų kryžkelė
Vaizdas sienos link
Ta "fūrų" eilė atrodo įspūdingai
Komentuoti:
-
VZ info apie A3 ruozo (22 km-33 km) rekonstrukcija:
http://vz.lt/article/2013/3/29/eurov...ertes-uzsakyma
„Eurovia Lietuva“ ir „Lemminkainen Lietuva“ gavo 43,6 mln. Lt vertės užsakymą
2013.03.29, 13:06
Ūkio subjektų grupė, kurią sudaro Prancūzijos kapitalo bendrovė "Eurovia Lietuva" ir Suomijos kapitalo bendrovė "Lemminkainen Lietuva", gavo 43,6 mln. Lt vertės užsakymą rekonstruoti transeuropinį kelią Vilnius-Minskas.
Lietuvos automobilių kelių direkcija pranešė, kad trečiadienį su minėta ūkio subjektų grupe buvo pasirašyta rangos sutartis. Pasak direkcijos, 80% sutarties vertės numatoma finansuoti Europos Sąjungos (ES) lėšomis.
Konkurso laimėtojas iki kitų metų kovo mėnesio rekonstruos kelio dangą ruože nuo 22 iki 33 kilometro Vilniaus rajone. Planuojama, kad darbai bus baigti iki 2014 m. kovo mėnesio.
Konkurse taip pat dalyvavo bendrovės „Panevėžio keliai“,„Kauno tiltai“ ir „Fegda“.
Komentuoti:
-
-
P.S. gal galima būtų gauti nuoroda į daugiau brėžinių?
Transeuropinio tinklo kelio E28 (Vilnius–Minskas) plėtra
Komentuoti:
-
Galėtu būti kokiu 10 km nuo pasienio kelias 3-jų juostų, nes eilės sunkvežimių tai pravažiuoti labai sunku, o dar pridės daugiau saugumo salelių, tai net nežinau kaip prasilenksim. Nebent tarpus palikinės prie sankryžų vairuotojai eilėse.
Na o Nemėžyje požeminės perėjos labai irgi trūksta.
P.S. gal galima būtų gauti nuoroda į daugiau brėžinių?Paskutinis taisė Resutas; 2012.10.24, 19:38.
Komentuoti:
-
Platinti viso kelio tikrai neapsimoka- juk automobilių srautai nėra pakankamai dideli, kad reikėtų platinti.
Šiuo atveju:
Medininkų posto pralaidumas berods 3000 automobilių per parą.
O Nemėžyje reikėtų pastatyti pėsčiųjų viaduką ir greitį bus galima padidinti iki 80 km/h. Kad padidinti dar labiau- reikės jau iškelti ir autobusų stoteles bei pastatyti atitvarus.
Komentuoti:
-
/\ Ta rekonstrukcija - turbūt tik tam, kad būtų panaudoti ES pinigai.
Yra dvi taisytinos vietos - nemotyvuotas greičio ribojimas Nemėžyje ir susiaurėjantis kelias, kai vilkikai kartais stovi 7-10 km eilėse prie pasienio.
Komentuoti:
-
Pasienio posto praleidumo tikrai nežinau, bet jei kalba eina apie ruožą, kuris bus rekonstruotas.......VĮ Transporto ir kelių tyrimo instituto duomenimis, vidutinis metinis paros
eismo intensyvumas (VMPEI) valstybinės reikšmės magistralinio kelio A3 Vilnius–Minskas ruože nuo
21,86 iki 32,91 km 2010 m. sudarė 5 030 aut./parą.Paskutinis taisė Xedos; 2012.10.23, 20:12.
Komentuoti:
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąBent šioje rekonstrukcijoje - ne. Bet juk ir srautas ganėtinai mažas, tik 5 030 aut./parą.
Komentuoti:
-
Bent šioje rekonstrukcijoje - ne. Bet juk ir srautas ganėtinai mažas, tik 5 030 aut./parą.
Komentuoti:
-
Panašu, kad planuojama A3 rekonstrukcija.
Transeuropinio tinklo kelio E28 (Vilnius–Minskas) plėtra
Remiantis VĮ Transporto ir kelių tyrimo instituto duomenimis ir atliktais lauko tyrimais, vidutinis
metinis paros eismo intensyvumas (VMPEI) A3 kelyje yra 3 361 aut./parą, iš jų krovininių transporto
priemonių VMPEI siekia 886 aut./parą. Taigi sunkusis transportas projektuojamame ruože sudaro apie
1/4 bendro automobilių skaičiaus. Vyrauja dideli 5-ašiai vilkikai, sudarantys iki 80 proc. viso krovininių
automobilių skaičiaus. VĮ Transporto ir kelių tyrimo instituto duomenimis, vidutinis metinis paros
eismo intensyvumas (VMPEI) valstybinės reikšmės magistralinio kelio A3 Vilnius–Minskas ruože nuo
21,86 iki 32,91 km 2010 m. sudarė 5 030 aut./parą.Kelio danga šiuo metu yra prastos būklės: betonas padengtas plonu, daug kur nusitrynusiu asfalto
sluoksniu, ypač pradedant 27 km iki ruožo pabaigos. Rekonstravimo projektas parengtas pagal II kategorijos
parametrus. Kadangi esama sankasa labai plati (taikomai II techninei kategorijai per plati), šlaitai
lėkštinami 1:4 nuolydžiu. Kelio dangos tipas keičiamas iš betono į asfalto dangą. Kelio plokštės bus
suskaldomos, pafrezuojamas ir palyginamas betonas, ant viršaus klojamas asfaltas.
Keletas brėžinių. (Paspauskite, kad padidėtų)
Paskutinis taisė Xedos; 2012.10.23, 18:34.
Komentuoti:
-
Kvailai atrodo rodyklė "Vilnius 8km" ir iš karto už jos didelis skydas VILNIUS.
Reikia tą ženklą perkelti už skydo ir rašyti "CENTRAS 8 km". Kažkaip mūsų kelininkai su logika nedraugauja...
Komentuoti:
-
Parašė copper Rodyti pranešimąČia tas ženklas "50" tik parodo kokia betvarkė yra su ženklais . Jugi gyvenvietės ženklas "Nemėžis" baltame fone ir taip draudžia važiuoti daugiau 50 km/h, tai kam dar tas "50"?
Komentuoti:
-
Čia tas ženklas "50" tik parodo kokia betvarkė yra su ženklais . Jugi gyvenvietės ženklas "Nemėžis" baltame fone ir taip draudžia važiuoti daugiau 50 km/h, tai kam dar tas "50"?
Magistraliniame kelyje perėja (vieno lygio t.y. paprasta) gali būti įrengta, jei kerta gyvenvietę. Taip buvo A12-ame, kai uždėjo ženklą "Aukštelkė", kad galėtų įrengti pereją.
Bet tokie ribojimai tokioje erdvėje atrodo absurdiškai.
Komentuoti:
Komentuoti: