Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A11] Šiauliai - Palanga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xmaster
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Tik labai trumpa atkarpa tarp Kairių ir Šiaulių yra intensyvesnė. Bendra tendencija rodo, kad didesnis intensyvumas yra Šiauliai - Kuršėnai atkarpoje. "5k" automobilių per parą yra atkarpoje, kuri yra tik 1+1. Tuo tarpu jei atkreipsite dėmesį visas ruožas tarp Šiaulių ir Kuršėnų yra vienodo "storumo" (intensyvumo), kuris yra didesnis . Pagal 2013 metų duomenis A11 Šiauliai - Kuršėnai 9171, A9 Šiauliai - Radviliškis - 7966.

    Šie skaičiai net nėra reikšmingi. Reikšminga yra tai, kad A11 eismo intensyvumas yra didesnis arba labai panašus, tačiau A11 bus pristatyta šviesoforų, kai tuo tarpu A9 buvo paverstas pilnaverčiu greitkeliu. Keistas požiūris, kai eismo intensyvumas keliuose labai panašus .



    Ir Šiauliai - Radviliškis kainavo daug, išviso 228 mln. Lt ir ? Kažkodėl šioms atkarpoms taikomi skirtingi standartai.
    Na jo - pažiūrėjau netikslius intensyvumo duomenis. Galvojau priežstis sunkusis transportas, tačiau jų skaičiai panašūs, ES finansuoja taip pat - 85 proc., tai mano visos prielaidos netikslios gavosi Matyt čia jau bus kalta kokia nors ilgalaikė strategija ar kiti dalykai, nes pvz Šiauliai - Bubiai, kurio intensyvumas dar didesnis taip pat rekonstruotas buvo ne į greitkelį, nors tiek gerai, kad be šviesoforų.
    P.S. Tik dabar įsigilinau pilnai į brėžinius ir pakraupau pamatęs, kad magistraliniame kelyje įrengiamos šviesoforinės pėsčiųjų perėjos. Dar dėl sankryžų su šviesoforais tai tarkim, bet kai pėsčiųjų perėjos įrenginėjamos viename lygyje su magistraliniu keliu taisavotiškai
    Paskutinis taisė Xmaster; 2014.08.26, 20:14.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Pagal eismo intensyvumą, tai Radviliškis - Šiauliai labiau apkrautas kelias: http://www.lakd.lt/files/zemelapiai/EI_2012_bendras.jpg. A11 kelyje tik prie pat Šiaulių skaičius didesnis, o prie Kršėnų tik 5k automobilių per parą, kai tuo tarpu Šiauliai - Radviliškis ruožo viduryje 7k.
    Tik labai trumpa atkarpa tarp Kairių ir Šiaulių yra intensyvesnė. Bendra tendencija rodo, kad didesnis intensyvumas yra Šiauliai - Kuršėnai atkarpoje. "5k" automobilių per parą yra atkarpoje, kuri yra tik 1+1. Tuo tarpu jei atkreipsite dėmesį visas ruožas tarp Šiaulių ir Kuršėnų yra vienodo "storumo" (intensyvumo), kuris yra didesnis . Pagal 2013 metų duomenis A11 Šiauliai - Kuršėnai 9171, A9 Šiauliai - Radviliškis - 7966.

    Šie skaičiai net nėra reikšmingi. Reikšminga yra tai, kad A11 eismo intensyvumas yra didesnis arba labai panašus, tačiau A11 bus pristatyta šviesoforų, kai tuo tarpu A9 buvo paverstas pilnaverčiu greitkeliu. Keistas požiūris, kai eismo intensyvumas keliuose labai panašus .

    Na, turint menyje, kad 7 km Kairių aplinkelis kainavo 128 mln. Lt, tai rimta Šiauliai - Kuršėnai rekonstrukcija, kelią paverčiant į greitkelį atsieitų išties daug.
    Ir Šiauliai - Radviliškis kainavo daug, išviso 228 mln. Lt ir ? Kažkodėl šioms atkarpoms taikomi skirtingi standartai.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Kalba eina ne apie maksimalų greitį prie šviesoforų. Tai neesminis dalykas (kaip ir tai, jog yra meluojama apie "gerokai paspartėsiančią kelionę" ).

    Esmė yra ta, kad jų ten išvis neturėtų būti. Tame ruože įrengti viadukus/skirtingų lygių sankryžas būtų visiškai logiška, nes rekonstruojant A9 atkarpą Radviliškis - Šiauliai, kurios eismo intensyvumas (kaip ir pėsčiųjų srautai) yra mažesnis, buvo įrengti viadukai, tuneliai, bei požeminės pėsčiųjų perėjos.

    O A11 Šiauliai - Kužiai atveju, Kelių direkcija paprasčiausiai sugalvojo pataupyti ir tiek .
    Na, turint menyje, kad 7 km Kairių aplinkelis kainavo 128 mln. Lt, tai rimta Šiauliai - Kuršėnai rekonstrukcija, kelią paverčiant į greitkelį atsieitų išties daug. Pagal eismo intensyvumą, tai Radviliškis - Šiauliai labiau apkrautas kelias: http://www.lakd.lt/files/zemelapiai/EI_2012_bendras.jpg. A11 kelyje tik prie pat Šiaulių skaičius didesnis, o prie Kršėnų tik 5k automobilių per parą, kai tuo tarpu Šiauliai - Radviliškis ruožo viduryje 7k.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Maksimalus greitis ties šviesoforinėmis sankryžomis gali būti tik iki 70 km/h. Tokiuose keliuose, norint užtikrinti didesnį greitį reiktų įrengti arba skirtingų lygių sankryžas, arba palikti apsisukimus.
    Kalba eina ne apie maksimalų greitį prie šviesoforų. Tai neesminis dalykas (kaip ir tai, jog yra meluojama apie "gerokai paspartėsiančią kelionę" ).

    Esmė yra ta, kad jų ten išvis neturėtų būti. Tame ruože įrengti viadukus/skirtingų lygių sankryžas būtų visiškai logiška, nes rekonstruojant A9 atkarpą Radviliškis - Šiauliai, kurios eismo intensyvumas (kaip ir pėsčiųjų srautai) yra mažesnis, buvo įrengti viadukai, tuneliai, bei požeminės pėsčiųjų perėjos.

    O A11 Šiauliai - Kužiai atveju, Kelių direkcija paprasčiausiai sugalvojo pataupyti ir tiek .
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.08.25, 22:17.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    http://www.15min.lt/naujiena/gazas/s...itu-787-448757

    Tai - absoliutus melas. Rekonstruojamame ruože bus pastatyti penki šviesoforai. Prie jų maksimalus leidžiamas greitis - 70 km/h, kai anksčiau trijose iš tų penkių atkarpų buvo galima važiuoti 90 km/h. Aš jau net nekalbu apie tai, jei pavyks "pataikyti" ant raudono šviesoforo signalo.

    Tiesa, viename ruože, kuriame bus įrengtas šviesoforas, greitis ir dabar yra apribotas iki 70 km/h, o ties Kužiais tik iki 60 km/h (padidės iki 70 km/h), tačiau aišku kaip dieną, kad kelionė į Palangą tikrai "gerokai" nepasparatės. Priešingai - tik sulėtės.
    Maksimalus greitis ties šviesoforinėmis sankryžomis gali būti tik iki 70 km/h. Tokiuose keliuose, norint užtikrinti didesnį greitį reiktų įrengti arba skirtingų lygių sankryžas, arba palikti apsisukimus.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Kelio ruožas Šiauliai–Palanga bus rekonstruojamas už 84 mln. litų

    Planuojama, kad užbaigus šį projektą kelias taps saugesnis ir vairuotojams, ir pėstiesiems, o kelionė į Palangą šiaurės Lietuvos miestų gyventojams gerokai paspartės.
    http://www.15min.lt/naujiena/gazas/s...itu-787-448757

    Tai - absoliutus melas. Rekonstruojamame ruože bus pastatyti penki šviesoforai. Prie jų maksimalus leidžiamas greitis - 70 km/h, kai anksčiau trijose iš tų penkių atkarpų buvo galima važiuoti 90 km/h. Aš jau net nekalbu apie tai, jei pavyks "pataikyti" ant raudono šviesoforo signalo.

    Tiesa, viename ruože, kuriame bus įrengtas šviesoforas, greitis ir dabar yra apribotas iki 70 km/h, o ties Kužiais tik iki 60 km/h (padidės iki 70 km/h), tačiau aišku kaip dieną, kad kelionė į Palangą tikrai "gerokai" nepasparatės. Priešingai - tik sulėtės.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    „Šiaulių plentas“ imasi pirmojo kelių projekto iš naujo ES paramos laikotarpio. Bendrovė už 84,809 mln. Lt rekonstruos tarptautinės reikšmės kelio Šiauliai–Palanga ruožą, nurodoma jos pranešime.

    http://vz.lt/article/2014/8/22/siaul...os-laikotarpio

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Arunas Rodyti pranešimą
    Nepamirškit, kad panašaus pobūdžio problemos beveik visada būna projektavimo klaidos, o ne statybos brokas.
    Ne į temą, bet....

    Tame gali būti tiesos, bet čia tik vienas pavyzdys. Gerokai labiau į akis krenta tai, kodėl Šiauliai - Radviliškis ruože, Šiaulių plento tiesta atkarpa yra juntamai nelygesnė nei Panevėžio kelių. Tas pats galioja ir kai kurioms jungiamojo kelio atkarpoms. Be to, Šiaulių plento atkarpoje, dangą jau reikėjo taisyti užtaisant atsiradusius plyšius siūlėmis. Tuo tarpu Panevėžio kelių ruože viskas kol kas puiku . Drenažas tik lašas jūroje.

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Nebent techninis prižiūrėtojas skaičiavo debesis ir nepamatė, kad pvz. sumontavo gerokai siauresnį vamzdį nei buvo numatyta (tačiau tas mažai tikėtina).
    Tai ne vamdžio problema, drenažo angą užneša išplaunamas smėlis. Šiuo atveju gal ir galima suversti kaltę projektuotojams, kurie netiksliai apskaičiavimo šlaitų ar griovių nuolydžius, bet ne tuomet kai kalba eina apie kelio dangą.

    Na, bet yra kaip yra, gal geriau baigiame offtopic'ą .

    O kalbant į temą, panašu, kad nuo šiol mažiausia kaina nebėra vienintelis kriterijus nustatant konkurso nugalėtoją:

    Kriterijai / Lyginamasis svoris
    1. Kaina / 80
    2. Darbų atlikimo terminas mėnesiais / 15
    3. Papildoma statinio garantinio termino trukmė metais / 5
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...d4e.html&B=PPO

    Anksčiau šio projekto įgyvendinimo terminas buvo 19 mėn., dabar jis (kaip LAKD teigia, dėl to, kad vienas iš kriterijų buvo darbų atlikimo terminas) sutrumpėjo iki 12 mėn. Objektas, visgi, gana nemažas, kelininkams (Šiaulių plentui) teks sparčiai suktis norint tilpti į šį terminą.

    Bet, visgi, mano nuomone ši naujovė yra tikrai puiki, ypač garantinio aptarnavimo įtraukimas tarp kriterijų nustatančių konkurso nugalėtoją, nors ir su nedideliu "lyginamuojuo svoriu".

    Puiku, kad pagaliau sutvarkys kairiąją kelio pusę, ypač super dėl dviračių tako (nors jis ir baigsis vidury laikų , bet tikiuosi, kad tik laikinai), bet tie šviesoforai.......
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.03, 22:15.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Keliami, bet panašu, kad jie nepakankamai griežti. Nieko nuostabaus, kad Šiaulių plentas toliau laimi konkursus, juk mažiausia kaina yra svarbiausias kriterijus.

    Bet, visgi, atmetus mažiausios kainos kriterijų, šiek tiek stebina tai, kad yra ignoruojamas faktas, jog Šiaulių plento vykdyti projektai turi broko.

    O kalbant apie Šiauliai - Radviliškis ruožą, jie nuolatos kovoja su užsikemšančiu drenažu Bertužių sankryžoje, vanduo po to pradeda bėgti per dviračių tako viršų ir plauna jo pagrindą. Šiemet ta problema buvo tvarkoma turbūt jau tris kartus (bent kiek aš pastebėjau).

    Belieka tik tikėtis, kad su A11 rekonstrukcija nepasišiukšlins......
    Aš irgi norėčiau pastebėti, kad viskas susiveda į techninį projektą. Visada galima techniniame projekte tinkamai specifikuoti naudojamas medžiagas, aiškiai aprašyti reikalavimus (lygumui, sutankinimui ar pan.), tuomet ir galimybių palikti broką ar pasiekti pernelyg prastą rezultatą liks tikrai nedaug. Tačiau dažnai tenka susidurti su projektais, kuriuose akivaizdu, kad tokiems esminiams dalykams skiriama nepakankamai dėmesio (bent jau ne kelių statyboje).
    Aprašytos problemos dėl užsikimšimo iš tiesų panašu, kad tai projekto problema, kuriame ne viskas buvo tinkamai apskaičiuota ir įvertinta. Vargu ar tą sąlygoja statybos darbų kokybė. Nebent techninis prižiūrėtojas skaičiavo debesis ir nepamatė, kad pvz. sumontavo gerokai siauresnį vamzdį nei buvo numatyta (tačiau tas mažai tikėtina).

    Kitas dalykas, kad nelabai pavyktų iš konkurso eliminuoti rangovo, vien pasakius - tavo anksčiau statytas projektas kelia abejonių dėl kokybės.

    Komentuoti:


  • Arunas
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą

    O kalbant apie Šiauliai - Radviliškis ruožą, jie nuolatos kovoja su užsikemšančiu drenažu Bertužių sankryžoje, vanduo po to pradeda bėgti per dviračių tako viršų ir plauna jo pagrindą. Šiemet ta problema buvo tvarkoma turbūt jau tris kartus (bent kiek aš pastebėjau).

    Belieka tik tikėtis, kad su A11 rekonstrukcija nepasišiukšlins......
    nepamirškit, kad panašaus pobūdžio problemos beveik visada būna projektavimo klaidos, o ne statybos brokas.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Įdomu, kad po abejotinos kokybės darbų Šiauliai - Radviliškis ruože Šiaulių plentas ir toliau laimi konkursus. Nejaugi kokybės reikalavimai dalyviams nekeliami?
    Keliami, bet panašu, kad jie nepakankamai griežti. Nieko nuostabaus, kad Šiaulių plentas toliau laimi konkursus, juk mažiausia kaina yra svarbiausias kriterijus.

    Bet, visgi, atmetus mažiausios kainos kriterijų, šiek tiek stebina tai, kad yra ignoruojamas faktas, jog Šiaulių plento vykdyti projektai turi broko.

    O kalbant apie Šiauliai - Radviliškis ruožą, jie nuolatos kovoja su užsikemšančiu drenažu Bertužių sankryžoje, vanduo po to pradeda bėgti per dviračių tako viršų ir plauna jo pagrindą. Šiemet ta problema buvo tvarkoma turbūt jau tris kartus (bent kiek aš pastebėjau).

    Belieka tik tikėtis, kad su A11 rekonstrukcija nepasišiukšlins......

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Įdomu, kad po abejotinos kokybės darbų Šiauliai - Radviliškis ruože Šiaulių plentas ir toliau laimi konkursus. Nejaugi kokybės reikalavimai dalyviams nekeliami?

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Prasidės rekonstrukcija:

    Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas. Kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 5,49 iki 16,30 km rekonstravimas

    2014 m. gegužės 9 d. įvyko atviras darbų „Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas. Kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 5,49 iki 16,30 km rekonstravimas“ pirkimo konkursas, kuriame dalyvavo 4 tiekėjai: UAB „Šiaulių plentas“, UAB „Alkesta“, UAB „Žemaitijos keliai“ ir Latvijos įmonė CBF SIA „Binders“.

    Išnagrinėjusi gautus pasiūlymus, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos viešųjų pirkimų komisija pripažino UAB „Šiaulių plentas“ pasiūlymą laimėjusiu atvirą konkursą ir nutarė pirkimo sutartį sudaryti su šia įmone. Kadangi pasiūlymai buvo vertinami pagal ekonominį naudingumą, kurio vienas iš kriterijų buvo darbų atlikimo terminas, darbų trukmė sutrumpėjo nuo 24 mėn. iki 12 mėn.

    2014 m. rugpjūčio 14 d. su UAB „Šiaulių plentas“ buvo pasirašyta rangos sutartis, kurios kaina be PVM yra 70,1 mln. Lt, PVM, sumokamas Valstybinei mokesčių inspekcijai, sudaro 14,7 mln. Lt. Planuojama, kad apie 85 % sutarties vertės bus finansuojama ES struktūrinės paramos lėšomis. Darbai bus vykdomi Šiaulių regione.

    Pagal minėtą sutartį bus rekonstruotas valstybinės reikšmės magistralinio kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožas nuo 5,49 iki 16,30 km, įrengtas apšvietimas, šviesoforinė signalizacija, 13,8 km rekonstruotas tiltas per Amalę, nutiesti pėsčiųjų, pėsčiųjų ir dviračių takai. Planuojama darbų pabaiga – 2015 m. rugsėjo mėn.

    Minėtų darbų techninę priežiūrą vykdys AB „Problematika“, su kuria Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos sutartį pasirašė š.m. rugpjūčio 18 d.
    http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...travimas/18603

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Paklausiau LAKD, apie "Kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 5,49 iki 16,30 km rekonstravimas" projektą. Jei nenutiks kokių nors netikėtumų (jei...), panašu, kad vasaros pabaigoje jau galima tikėtis realių darbų pradžios:

    Laba diena, norėčiau paklausti apie projektą "Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas. Kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 5,49 iki 16,30 km rekonstravimas". Kovo mėn. buvo paskelbtas viešojo pirkimo konkursas, o pagal viešųjų pirkimų tinklapio informaciją gegužės 9-ą dieną turėjo būti atplėšti vokai su pasiūlymais vykdyti projektą. Taigi mano klausimas būtų, ar artimiausiu metu bus pradėta kelio rekonstrukcija ar visgi konkursas buvo nesėkimngas ir jis bus skelbiamas iš naujo ? ( 2014-06-01 )

    Sutarties "Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas. Kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 5,49 iki 16,30 km rekonstravimas" vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūra įvyko 2014-05-09. Šiuo metu vyksta gautų pasiūlymų vertinimas. Užbaigus pasiūlymų vertinimo procedūras, planuojama, kad darbai bus pradėti š.m. rugpjūčio-rugsėjo mėn.
    http://www.lakd.lt/lt.php/klausimai/129

    Komentuoti:


  • copper
    replied
    Šiaip dar reiktų plot katutem, kad ne 50 km/h padarė gi čia aplink Šiaulius įprasta taip daryti

    Iš vis galėtų įvesti 70 km/h greitį keliuose vietoje 90 km/h susitaupytų skardų ženklams kiek, stabdžių kaladėles mažiau dėvėtųsi, kuras taupytųsi, aplinka švaresnė būtų, nei dabar kad kas 200 m keičias greičio apribojimai. Aišku ir dabar gali įsimesti kruizą ir atsipalaiduoti Tik vat klausimas ar avaringumas nepadidėtų dėl užmigimo, atsipalaidavimo

    Čia beje visiems rekonstruotiems magistraliniams keliams galioja

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Antroji šviesoforinė sankryžą ties Kuržiais.



    Ir paskutinė, trečioji šviesoforinė sankryžą, jau už Kužių, su keliu 4018.



    Ruožo pabaiga prieš "kuršenkelio" viaduką per geležinkelį. Dviračių takas pasibaigia laukuose !



    Turbūt pats liūdiniausias dalykas yra tas, kad prie šviesoforų ne tik teks sustoti užsidegus raudonam signalui , bet net ir degant žaliam signalui prie kiekvieno iš jų teks sulėtinti iki 70 km/h. Dviračių takas, žinoma, super, kaip ir tai kad sutvarkys kairiąją kelio pusę, tačiau už taupymą (šviesoforų įrengimą) teks sumokėti kainą (70 km/h, ech....), kad ir kaip juokingai tai beskambėtų, Terminas pateikti paraišką iki 05-09, nors stebint kiek paskutiniu metu užtrunka tokių sutarčių pasirašymas, labai nustebčiau jei gegužės pabaigoje ar pirmoje biržėlio pusėje ten prasidėtų rekonstrukcija, jei konkursas išvis įvyks iš pirmo karto.
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.03, 22:13.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Pagaliau paskelbė rekonstrukcijos pirkimo skelbimą, o kartu ir brėžinius: Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas. Kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 5,49 iki 16,30 km rekonstravimas Visi brėžiniai

    Trasos planas (paspaudus visi brėžiniai padidės)





    Ruožo pradžia pravažiavus sankryža su A18. Pirmoji šviesoforinė pėsčiųjų perėja. (Dviračių takas prasideda su niekuo nesujungtas, tik su kažkokiu "šunkeliu").



    Pirmoji šviesoforinė sankryža ties Lukšiais. Beje, šviesoforai bus įrengti pagal naująjį standartą.



    Kelio vingis už Lukšių. Čia kairė kelio pusė bus pastumta arčiau dešiniosios, susiaurinta skiriamoji juosta, sušvelnintas posukis. Taip pat, toje atkarpoje bus įrengtas trumpas jungiamasis kelias




    Antroji šviesoforinė perėja ir nauja poilsio aikštelė kairėje kelio pusėje link Šiaulių.

    Paskutinis taisė Xedos; 2016.02.17, 19:59.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Įdomu, kuo remiantis nuspręsta, kad šitiek stotelių reikia naikinti?
    Kai kurios iš jų yra laukuose ar ties vienkiemiais. Niekas jomis nesinaudoja. Tarpmiestiniai nestoja ten nestoja, o Kuršėnų krypties mikrobai, jei labai reikės, sustos bet kur.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Jei sumažės pralaidumas, tai milijonai bus ne investuojami, o tik "įsisavinami".
    Kelio praplatinimas ir dangos rekonstravimas, bei dviračių tako nutiesimas visame ruože, yra tikrai geros investicijos. Na, bet tie šviesoforai......

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė copper Rodyti pranešimą
    Žodžiu milijonai investuojami, o pralaidumas dar mažinamas.
    Jei sumažės pralaidumas, tai milijonai bus ne investuojami, o tik "įsisavinami".

    Komentuoti:

Working...
X