Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A11] Šiauliai - Palanga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mettal
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Paskelbti išankstiniai A11 rekonstrukcijos tarp Šiaulių ir Kuršėnų viešojo pirkimo dokumentai: „Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas. Kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 5,49 iki 16,30 km rekonstravimas

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...905&LID=211402

    Kairėje kelio pusėje iš esamų 9 autobusų sustojimo aikštelių tose pačiose vietose paliekamos ir rekonstruojamos pagal reikalavimus trys aikštelės. Šešios iš jų naikinamos, dvi įrengiamos naujai.

    Citata: Dešinėje kelio pusėje iš esamų 8 autobusų sustojimo aikštelių tose pačiose vietose paliekamos ir rekonstruojamos pagal reikalavimus trys aikštelės. Penkios iš jų naikinamos, dvi įrengiamos naujai.
    Įdomu, kuo remiantis nuspręsta, kad šitiek stotelių reikia naikinti?

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė copper Rodyti pranešimą
    Ką ten tie šviesoforai reguliuos, tai nelabai įsivaizduoju. Stabdys eismą magistralėje, kad trys mašinos išvažiuotų iš Kužių?

    Dėl apsisukimų naikinimo pateisinu, jei būtų padidintas leistinas greitis bent iki 100 km/h.
    O dabar tik bereikalingi važinėjimai ne taip intensyviame kelyje.
    O greitis tikrai nebus padidintas, dėl įrengiamų net 3 šviesoforinių sankryžų.

    Dviračio takas labiausiai džiuginantis dalykas šioje rekonstrukcijoje. Tik įdomu ar jis bus sujungas su dviračiu taku nuo Kadagių g. ir kur jis baigsis kitoje pusėje....

    Žodžiu milijonai investuojami, o pralaidumas dar mažinamas. Bent tada dviračio taką padarytų iki galo...
    Duodu 99 % garantiją, kad dviračių takas prasidės nuo A18 su niekuo nesujungtas, o "kitoje pusėje" pasibaigs prieš geležinkelio viaduką vidury laukų . Greitai turėtume sužinoti kaip viskas ten atrodys, kai paskelbs brėžinius.

    Komentuoti:


  • copper
    replied
    Ką ten tie šviesoforai reguliuos, tai nelabai įsivaizduoju. Stabdys eismą magistralėje, kad trys mašinos išvažiuotų iš Kužių?

    Dėl apsisukimų naikinimo pateisinu, jei būtų padidintas leistinas greitis bent iki 100 km/h.
    O dabar tik bereikalingi važinėjimai ne taip intensyviame kelyje.
    O greitis tikrai nebus padidintas, dėl įrengiamų net 3 šviesoforinių sankryžų.

    Dviračio takas labiausiai džiuginantis dalykas šioje rekonstrukcijoje. Tik įdomu ar jis bus sujungas su dviračiu taku nuo Kadagių g. ir kur jis baigsis kitoje pusėje....

    Žodžiu milijonai investuojami, o pralaidumas dar mažinamas. Bent tada dviračio taką padarytų iki galo...

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Paskelbti išankstiniai A11 rekonstrukcijos tarp Šiaulių ir Kuršėnų viešojo pirkimo dokumentai: „Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas. Kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 5,49 iki 16,30 km rekonstravimas

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...905&LID=211402

    Kol kas dar nėra paskelbti brėžiniai, bet artimiausiu metu turėtų būti paskelbti ir jie. Tada bus galima susidaryti pilną vaizdą to kas ten bus daroma.

    Trasos ilgis 10,81 km. Rekonstruojamas ruožas prasideda 5,49 km už sankryžos su keliu A18 Šiaulių aplinkkelis ir baigiasi 16,30 km prieš viaduką per geležinkelį. Pagal 2011 m. duomenis vidutinis metinis paros eismo intensyvumas – 8369 aut./parą, iš jų sunkusis 13,0 proc. – 1090 aut./parą. Rekonstruojamo kelio ruožo kategorija – I.
    Rekonstruojamo kelio ruože platinama žemės sankasa ir kelio važiuojamoji dalis – išlyginama sankasa, vietomis atliekamas ašies perstūmimas susiaurinant esamą skiriamąją juostą, įrengiama asfalto danga, sutvarkomi kelkraščiai, rengiamas pokonstrukcinis kelio drenažas, rekonstruojamos pralaidos.
    Kai kuriuose kelio ruožuose žemes sankasa stabilizuojama kalkėmis; pašalinamos durpės. Atliekamas nuovažų, autobusų sustojimo aikštelių rekonstravimas, rengiami pėsčiųjų ir dviračių bei pėsčiųjų takai: šalia kairiosios kelio juostos, atskiruose kelio ruožuose, rengiami pėsčiųjų takai, sujungiant autobusų sustojimo aikšteles ir sankryžas bei pėsčiųjų perėjas, o Kužiuose nuo 12,52 iki 13,45 km rengiamas pėsčiųjų ir dviračių takas.
    Šalia dešiniosios kelio juostos, visame rekonstruojamo ruožo ilgyje tiesiamas pėsčiųjų ir dviračių takas. Šalia pėsčiųjų ir dviračių tako įrengiamos poilsio aikštelės. Įrengiami nauji apsauginiai atitvarai, signaliniai stulpeliai, tvorelė pėsčiųjų ir dviračių eismui reguliuoti, neregių vedimo sistemos; atliekamas apstatymas kelio ženklais, dangos ženklinimas; įrengiamos šviesoforais reguliuojamos sankryžos.
    Maniau, kad bus rekonstruojama tik kairė pusė, nes ji tikrai baisoka, ("kairioji" pusė, vaizdas link Šiaulių)



    bet atrodo, kad ten "viską vers":
    13,0–13,2 km ir 13,6–13,9 km uždaromas eismas dešiniąja puse, atliekant durpyno išdurpinimo, užpylimo, sankasos, pagrindų, naujos dangos įrengimo, pėsčiųjų ir dviračių tako įrengimo, dangos įrengimo darbai.
    Kairėje kelio pusėje iš esamų 9 autobusų sustojimo aikštelių tose pačiose vietose paliekamos ir rekonstruojamos pagal reikalavimus trys aikštelės. Šešios iš jų naikinamos, dvi įrengiamos naujai.
    Dešinėje kelio pusėje iš esamų 8 autobusų sustojimo aikštelių tose pačiose vietose paliekamos ir rekonstruojamos pagal reikalavimus trys aikštelės. Penkios iš jų naikinamos, dvi įrengiamos naujai.
    U-formos apsisukimai:

    Visame rekonstruojamame ruože yra įrengta daug apsisukimų vietų, dėl kurių įvyksta nemažai nelaimingų eismo įvykių. 14 apsisukimų vietų naikinama, o eismas organizuojamas per tris (7,34 km, 12,52 km ir 14,59 km) rengiamas šviesoforais reguliuojamas sankryžas. Jose numatyti šviesoforais reguliuojami pėsčiųjų praėjimai. Rekonstruojamo ruožo 5,79 km ir 9,24 km įrengiamos dvi šviesoforu reguliuojamos pėsčiųjų perėjos.
    Na, gana neblogai, dviračių takai visame ruože nuo A18 iki geležinkelio viaduko (tik kažin kur jis ves, negi pasibaigs vidury laukų ), uždarys nemažai U apsisukimų, tik tos šveisoforinės sankryžos šiek tiek gadina vaizdą. Matyt bus kažkas panašaus į A6 tarp Kauno ir Jonavos, kur šviesoforinės sankryžos stovi vidury miško .
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.06.10, 15:10.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Čia ne pats projektas, bet bent projektiniai duomenys. Nežinia kiek jie atitinka realybę, nes projektas buvo koreguojamas.



    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...6883&LID=63752

    Dėl koregavimo ir galėjo nusitęsti rekonstrukcija: (Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A11 Šiauliai‒Palanga ruožo nuo 5,49 iki 16,30 km rekonstravimo projekto koregavimas (papildymas))
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.06.10, 15:00.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė LBP
    Tai pakentėk, prasidės 09.30. Tą dieną bus vis dar 2013.09
    Kaip ir parašymas "darbų pabaiga 2013 III ketvirtį". Tai gali būti tiek liepos 1, tiek rugsėjo 30.
    Prasilenkia su realybe tokie pamąstymai, dar net nepradėtas viešasis pirkimas. Nebent aišku jis išvis nebus paviešintas cvpp.lt, bet visi paskutiniai rimtesni projektai buvo, taip kad priežasčių galvoti kitaip, lyg ir nėra. O dar pačio pirkimo procedūros ir jų trukmė......

    Parašė copper Rodyti pranešimą
    Tai dar įrengus tos šviesaforus Šiauliai-Palanga kelionė besilaikant KET truks beveik 3 h.
    Geriau asfalto būklę renovuotų nuo Kužių link Kuršėnų, kur vietomis tas kelelis tikrai siaubingas yra.
    Bus pilna kelio rekonstrukcija, dangos, stotelių, pralaidų, apsisukimų. Bet tik kairės pusės - 5,49 km - 16,93 km.
    Paskutinis taisė Xedos; 2013.09.04, 16:17.

    Komentuoti:


  • copper
    replied
    Jau dabar atkarpa nuo Kuršėnų iki Palangos yra tikras tragedijus, taip dažnai keičiasi 70-90-70, kad ne visur suspėjama sekti, o ištisinių juostų privaryta tiek, kad lenkimui kas 5 km kokie 500 m tėra. Tai dar įrengus tos šviesaforus Šiauliai-Palanga kelionė besilaikant KET truks beveik 3 h.
    Geriau asfalto būklę renovuotų nuo Kužių link Kuršėnų, kur vietomis tas kelelis tikrai siaubingas yra.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Fantastika

    Keturių eismo juostų kelias su plačia skiriamąją juosta ir aišku "labiausiai reikalingas" tokiam keliui atributas - šviesoforai. Gera rekonstrukcija...... Ir šiaip, pagal LAKD išplatintą 2013 darbų sąrašą rekonstrukcija turėjo prasidėti 2013-09. Panašu, kad jų planai dažnai atsilieka nuo grafiko..........

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė orangen Rodyti pranešimą
    Numatoma kelio ruožo Šiaulių aplinkelis - Kužiai rekonstrukcija įrenginat pėsčiųjų perėjų šviesaforus, naujas autobusų sustojimo vietas ir pan.
    Vyksta kelio "polonizacija". Kužiuose galbūt ir rastum duomenų pagrindžiančių tokį poreikį, bet kitur?! Įdomu būtų susipažinti su duomenimis - po kiek kartų per dieną aplinkinių gyvenviečių gyventojai kerta kelią, kad reikia šviesoforų?

    Komentuoti:


  • orangen
    replied
    Numatoma kelio ruožo Šiaulių aplinkelis - Kužiai rekonstrukcija įrenginat pėsčiųjų perėjų šviesaforus, naujas autobusų sustojimo vietas ir pan.





    Paskutinis taisė Xedos; 2016.02.21, 15:25.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied


    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tiltas per Miniją




    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied










    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    A11 atkarpa nuo Kretingos iki Kartenos



    2011 04 19







    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelio A11 rekonstrukcija Kretingoje

    Pirkimas 101275
    Paskelbtas: 2011-02-25; Pasiūlymų teikimo terminas: 2011-04-04;
    Pirkimo objektas: Valstybinės reikšmės magistralinių kelių (A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis, A11 Šiauliai–Palanga, A14 Vilnius–Utena) rekonstravimo techninių darbo projektų parengimas

    TECHNINĖ SPECIFIKACIJA (TECHNINĖ UŽDUOTIS)
    Pirkimo pavadinimas: „Valstybinės reikšmės magistralinių kelių (A6 Kaunas‒Zarasai‒Daugpilis, A11 Šiauliai‒Palanga, A14 Vilnius‒Utena) rekonstravimo techninių darbo projektų parengimas“.
    (...)
    1. Parengti (...)
    1.2. kelio A11 Šiauliai‒Palanga ruožo nuo 134,53 iki 135,93 km rekonstravimo techninį darbo projektą;
    (...)

    20.1.2. kelio A11 Šiauliai‒Palanga ruožo nuo 134,53 iki 135,93 km rekonstravimo techninis darbo projektas:
    2. lentelė. Eil. Nr. Objekto, objekto elemento (parametro) pavadinimas, abibūdinimas Mato vnt. Kiekis
    Esami techniniai duomenys apie kelio ruožą:
    1.1. Kelio kategorija - II-III
    1.2. Kelio ruožo ilgis km apie 1,40
    1.3. Kelio dangos tipas asfalto danga
    1.4. Kelio plotis m apie 8,00-9,00
    1.5. Eismo juostos vnt. 2
    1.6. Autobusų sustojimo aikštelės vnt. 3
    1.7. Sankryžos: vnt. 1 (135,46 km; tipas: keturšalė)
    1.8. Tiltai: vnt. 1
    1.8.1. tilto vieta kelio ruože km 135,82
    1.8.2. tilto ilgis m apie 44,10

    2. Planuojami kelio ruožo rekonstravimo projektiniai duomenys:
    2.1. Kelio kategorija - I-II
    2.2. Kelio ruožo ilgis km apie 1,40
    2.3. Kelio dangos tipas asfalto danga
    2.4. Sankryžos rekonstravimas vnt. 1
    2.5. Tilto statyba ir rekonstravimas vnt. 1

    20.1.2.1. kelio ruožo rekonstravimo projekto parengimo data ‒ 2012 m. sausio 31 d.;

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...8071&LID=52561

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Nu va bachuriuku patapau, oi tikrai aš ne toks Ok i Palangos pusę ne taip dažnai tenka važiuoti tai bala nematė. Dėl mano duoto pavyzdžio į Klaipėdą šiek tiek, jei jau taip mano mintys užkliuvo. Važiuojant "standartiniu" keliu pro Kryžkalnį iki Kelmės kelias OK ir netgi geriau nei OK. Nuo Kelmės situacija kaip A11, t.y. 70, policija, kaimas, ribojimas ir vėl iš pradžių. Na nuo Kryžkalnio autostrada viskas čiki. Be didesnių greičio viršijimų (kaimai 50, kur 70 iki 80, kur 90 ~100-110, autostrada 120) važiuoju 2,00-2,20 val. priklausomai nuo Kelmė - Kryžkalnis apkrovimo. Mano nurodytu keliu tais pačiais greičiais 1,45val ir 20km susitaupo. Ar tai blogai?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John
    Lettered, pats bandai išradinėti dviratį, o mane kaltini sliekų ieškojimu.

    Aplinkkelių "ties kiekvienu kaimu" niekas nesiūlo statyti. Viso labo prie Kuršėnų ir Kretingos. Palangos aplinkkelis, kiek žinau, ir dabar yra planuojamas.

    Dėl "70" prie posūkių į kairę kiek kebliau. Viadukai kainuoja brangiai ir tai būtų gal netgi per didelė prabanga, tačiau ir tai nėra neįmanoma. Jokiu būdu nesiūlau tisiog nuimti tų ženklų. Saugomo sąskaita daryti nieko neikada nereiktų, bet reiktų gerinti kelio technines charakteristikas, ką daryti tikrai yra įmanoma ir kas ateityje tikriausiai visvien bus padaryta. O pastebėjimas, kad kažkas yra blogai, nėra joks sliekų ieškojimas, nes situacija išties nėra gera. Ginčytis galima nebent dėl to, ar ji yra labai bloga, bloga ar tik šiaip nelabai gera.

    Nors, reiktų pastebėti, kad Anglijoje būna ir blogiau. Gal dar Latvijoje
    Aš nesakau, kad situacija gera. Galėtų visą kelią nuo Panevėžio iki Kretingos padaryti 4 juostų, kad ir su apsisukinėjimais ir ne greitkelį, bet būkim realistai.
    O dabar ties posūkiais į kairę ir išvažiavimais iš kaimų vis tiek bus 70. Mane nervina, kai sunku aplenkti, bet dėl to, kad kalnas nenukastas nelenkiu prieš jį taip pat ir pristabdau ties kaimais, jei kelias eina per jį.
    Latvijoje nėra taip jau blogai. Į Ryga veda 3 keliai 4 juostų ir vienas net 6, beje, apšviestas. Tiesa ne tokie ilgi kaip pas mus A1 ir A2, bet jiems užtenka.
    Paskutinis taisė Lettered; 2010.05.12, 01:37.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John
    LinS iš esmės turi "point'ą". Nėra gerai, kai magistraliniame kelyje yra daug greičio ribojimų. Magistraliniai keliai Lietuvoje yra skirti ne vietiniam susisiekimui, o susisiekimui tarp stambių urbanizuotų centrų (visų pirma 5 didžiųjų miestų) bei tarptautiniam tranzitui. Išties negerai kai tokiam eismui nuolat trukdo "70" ribojimai.

    Idealiame pasaulyje visi (ar bent jau dauguma) magistralinių kelių turėtų būti AM/Greitkeliai, nors realistiškesnis variantas tiesiog iki minimumo sumažinti bet kokias kliūtis ir vieno lygio sankryžas. Ko gero, arčiausiai to (be 2+2 kelių) šiandien yra E67 (Via Baltica) trasa Lietuvoje, kur jau prie visų stambesnių miestelių yra aplinkkeliai ir nėra daug kliūčių nenutrūkstamam eismui.

    Bloiausia padėtis šia prasme yra A9, o A11 irgi nežiba. Taigi, gal ir nereiktų stebėtis, kad žmones užknisa ribojimai kelyje, kuriame pagal idėją tokių ribojimų būti neturėtų. Kelias yra nelabai adekvatus.
    Na reikia ieškoti sliekų kur jų nėra. A11 nepristatyti aplinkkelių ir viadukų ties kiekvienu kaimu juk. Via Balticoje daug intensyvesnis eismas, nors ir ji eina dar kai kur per miestelis ir tenka ne tik iki 70 pristabdyt, bet iki ir 50. Beto, kaip ir minėjau, galutiniam kelionės laikui tie keli 70 žalos nepadaro,o saugumo prideda. Ar yra skirtumas ar atvažiuosi į Palangą iš Šiaulių 19h ar 19h 5min., kai kasdien valandas praleidi Londono kamščiuose?
    Taip, kad čia problemą nebent mato tik visur skubantys bachurėliai, jiems laikas brangiausias
    Paskutinis taisė Lettered; 2010.05.12, 00:59.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Nenoriu čia į diskusijas lysti ne vieta tam
    Paskutinis taisė LinS; 2010.05.11, 20:09. Priežastis: susitrumpinau :)

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė LinS Rodyti pranešimą
    Nei girtas vairuoju, nei lakstau (geru keliu iki 110 max), nuobaudų neturiu ir kyšiais kelio nesiskinu, bet nuolatinis 70 minimum nepatogu. Kaip pvz imetu savo myyylima kelia iš Šiaulių į Klaipėdą. Kelias geras, nenuobodus, be ženklų, krūmuose tupinčių policininkų, mažas mašinų srautas ir t.t. Rekomenduoju vasaros dieną juo pravažiuot Atgaiva akims ir dūšiai
    Kelias Šiauliai - Klaipėda kitaip
    O per meistelius ir kaimelius ant 50 važinėt nenervina? Tų ženklų 70 ne tiek ir daug, realiai kelionės trukmei tai įtakos beveik nedaro, kai važiuoji 2 valandas plius ar minus 2 minutės nieko nepakeis.

    Komentuoti:

Working...
X