Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A11] Šiauliai - Palanga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xedos
    replied
    Tikiuosi šios brokuotos tako dalys bus sutvarkytos, nes, nors taip ir neatrodo, bet čia ganėtinai gilios duobės.





    Vingis ties Amale.



    Žvilgsnis atgal.



    Amalė.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.09.03, 12:29.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Iš esmės rekonstrukcija baigta, liko darbų tik ties sankryžomis.



    Ženklinimas prieš sankryžą ties Kužiais nuo Kuršėnų pusės.



    Čia praverstų kokia nors užtvara, nes šia tako atkarpa gali susigundyti pasinaudoti ir automobilių vairuotojai.



    Baigta paskutinė pėsčiųjų ir dviračių tako atkarpa tarp Kužių ir Amalių.



    Žvilgsnis atgal

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.09.03, 12:29.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Sankryža ties Kužiais.



    Nuo Kužių pusės.







    Paskutinis taisė Xedos; 2015.09.03, 12:28.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Skiriamojoje juostoje įrengtas pravažiavimas. Rajono savivaldybės teigia, kad ši sankryža čia bus tik dvejus metus. Pagyvensim, pamatysim.



    Nuo Kuršėnų pusės.





    Sutvarkė ir brokuotą tako dalį netoli Kužių.



    Ženklinimas

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.09.03, 12:28.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Takas link Kuršėnų.



    Šviesoforinė perėja ties Kuzavinėmis.





    O šito techniniame projekte nebuvo. Čia gyventojų skundų rezultatas.



    2015-05-05

    GYVENTOJAI IŠGIRSTI – KELIO PROBLEMOS SPRENDŽIAMOS

    Gyventojams buvo pažadėta dvejus metus apsisukimą į Kuzavinę palikti. Tuo metu bus vykdomos žemės pirkimo procedūros ir tiesiami prijungiamieji keliai. Svarbiausia, kad žemių savininkai būtų geranoriški, neblokuotų pirkimų procedūros.
    http://www.siauliuraj.lt/lit/GYVENTO...DZIAMOS/6355/1

    Bus anksčiau nenumatytas posūkis iš Kuzavinių link Šiaulių. Kitaip tariant, vietoj planuotos šviesoforinės perėjos čia atsiras šviesoforinė sankryža, bus atskira fazė iš Kuvazinių. Pasaka.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.09.03, 12:28.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Už susikirtimo.



    Žvilgsnis atgal.



    Sankryža ties Lukšiais.





    Paskutinis taisė Xedos; 2015.09.03, 12:28.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Manau, kad takas tikrai tilptų kelio juostoje, jei kada nors šį taką bus siekiama pratęsti link Šiaulių.



    Kol kas takas nusuka į šunkelį/sodus.



    Žvilgsnis link Kuršėnų.




    Tokių suoliukų gerokai per daug....



    Čia takas eis per salelę.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.09.03, 12:26.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Ruožo rekonstrukcija, tarp A18/A11 sankryžos ir viaduko per geležinkelį prieš Kuršėnus, beveik baigta, liko smulkmenos.

    Šviesoforinė pėsčiųjų perėja netoli A18/A11 sankryžos jau įrengta.



    Čia dar trūksta ženklinimo.







    Tako pradžia. Gaila, bet jis nusuka į sodus. Tikiuosi taip bus ne amžinai.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.09.03, 12:26.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Kaip visada - rekonstrukcija pradėjo eiti į pabaigą - prasidėjo skundai. Kažkodėl kai projektas buvo viešinamas niekas jokių pastabų neišsakė.
    2015-04-24

    Dėl magistralinio kelio rekonstrukcijos sueigoje gyventojai išsakė problemas

    Dėl magistralinio kelio rekonstrukcijos sueigoje gyventojai išsakė problemas. Naujasis Šiaulių rajono savivaldybės meras Antanas Bezaras darbą naujose pareigose pradėjo apsilankymu Kužių seniūnijoje, kur seniūnijos gyventojai sueigoje išsakė savo problemas dėl tiesiamo magistralinio kelio A11 rekonstrukcijos projekto. Į susirinkimą gausiai atvyko Ilgviečių, Purvinės, Kuzavinės, Gražuolių, Normančių, Lukšių kaimų gyventojai. Jie sunerimo dėl patogaus susisiekimo ir įvardijo pagrindinę problemą, jog, vykdant magistralinio kelio rekonstrukciją, naikinama sankryža jungianti Ilgviečių, Normančių, Gražuolių ir Kuzavinės kaimus.

    Ten gyvena per 100 gyventojų, o panaikinus sankryžą, susisiekimas su Šiauliais suprastėja. Tiems gyventojams teks važiuoti apsisukti į Kužius. Vieniems kelias pailgėja 4 – 8 kilometrais, kitiems dar daugiau. Dėl to gyventojai ilgiau lauktų specialiųjų tarnybų – greitosios pagalbos, gaisrinės ir policijos ekipažų.

    UAB „Kelprojektas“ Šiaulių padalinio projekto vadovė Nijolė Apulskienė, dalyvavusi sueigoje, vaizdžiai pristatė tiesiamo magistralinio kelio A11 projektą. Anot jos, šio magistralinio kelio projektavimas pradėtas dar 2012 metais. Pagal jį kairėje kelio pusėje yra klojama nauja kelio danga, o dešinėje pusėje bus atnaujinama kelio danga. Suprojektuotas pėsčiųjų – dviratininkų takas, kuris eis nuo Šiaulių iki Kužių ir dar iki viaduko, dešimtajame kilometre įrengta poilsio aikštelė. Taip pat numatytos trys pagrindinės sankryžos – Lukšių, Kužių ir Amalių.

    Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos direktoriaus pavaduotojas Petras Tekorius, ir Valstybinės įmonės „Šiaulių regiono keliai“ direktorius Piotras Bakanovas savo pasisakymuose teigė, kad viskas daroma dėl eismo saugumo, ekologijos ir vairuotojų patogumo. Su tuo kategoriškai nesutiko sueigos dalyviai. Jie teigė, kad nebuvo tinkamai informuoti apie naikinamas sankryžas ir įvažiavimus į magistralinį kelią.

    Kužių seniūnė Jolanda Rudavičienė tvirtino, kad su projektu žmonės galėjo susipažinti seniūnijoje, jis buvo iškabintas skelbimų lentoje, viešintas rajono savivaldybės internetiniame puslapyje, spaudoje. Dabar, kai projekto vykdymas eina į pabaigą, gyventojai iškėlė sankryžų ir įvažiavimų problemas.

    Šiaulių rajono meras Antanas Bezaras pažymėjo, kad galbūt silpnai projektas buvo viešinamas, mažai tartasi su gyventojais. Šiuo metu darbai vyksta labai intensyviai. Projektas turi būti baigtas rugsėjo penkioliktą dieną, tad ką nors keisti ir koreguoti projektą yra per vėlu. Jei daryti projekto pakeitimus, tai vien projektavimo darbai užtruktų penkis mėnesius. Tada nusikeltų darbų pabaiga ir tektų gražinti Europos Sąjungos lėšas.

    Meras Antanas Bezaras artimiausiu metu kreipsis į LR Susisiekimo ministerijos Kelių direkcijos l. e. p. Direktorių Egidijų Skrodenį dėl susidariusios problemos.
    http://kursenai.lt/2015/04/24/del-ma...ake-problemas/

    2015-05-05

    GYVENTOJAI IŠGIRSTI – KELIO PROBLEMOS SPRENDŽIAMOS

    Šiaulių rajono meras Antanas Bezaras prieš dvi savaites susitikęs su Ilgviečių, Purvinės, Kuzavinės, Gražuolių, Normančių, Lukšių kaimų gyventojais, kurie nepatenkinti tiesiamo magistralinio kelio A11 rekonstrukcijos projektu, pažadėjo problemas pateikti LR Susisiekimo ministerijos Kelių direkcijai. Pažadas buvo įvykdytas.

    Meras Antanas Bezaras buvo susitikęs su LR Susisiekimo ministerijos Kelių direkcijos l. e. p. direktoriumi Egidiju Skrodeniu. O prieš kelias dienas jie abu susitiko su gyventojais ir bandė spręsti, žmonių galva, naujo magistralinio kelio keliamas problemas. Gyventojų nuomone, vykdant magistralinio kelio rekonstrukciją, didžiausia problema - naikinama sankryža, jungianti Ilgviečių, Normančių, Gražuolių ir Kuzavinės kaimus. Dėl to apsisukti įprastoje sankryžoje nebus galima, teks vykti iki Kužių ir gerokai pailginti kelią.

    Gyventojams buvo pažadėta dvejus metus apsisukimą į Kuzavinę palikti. Tuo metu bus vykdomos žemės pirkimo procedūros ir tiesiami prijungiamieji keliai. Svarbiausia, kad žemių savininkai būtų geranoriški, neblokuotų pirkimų procedūros. Susitikimo dalyviams vaizdžiai buvo papasakota, koks kelias bus, o kad dar aiškiau – jis palygintas su naujuoju keliu Šiauliai-Radviliškis.

    Gyventojai padėkojo merui už rūpinimąsi, jie išreiškė viltį, kad pažadai bus išpildyti: paliktas laikinas keliukas, be kliūčių vyks ir projektavimo, ir žemės išpirkimo darbai. Į geranoriškumą, Šiaulių rajono gyventojų nuomone, atsakoma geranoriškumu. Jei ne – yra paruoštas prašymas ir jis bus perduotas prokuratūrai.
    http://www.siauliuraj.lt/lit/GYVENTO...DZIAMOS/6355/1
    Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.13, 21:31.

    Komentuoti:


  • Nas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Europoje visur pilna žiedų ir nekyla niekam dėl to jokių problemų, viadukai turi būti statomi ten, kur dideli transporto srautai, t.y. kur dėl žiedo susidarytų spūstys.
    Tai taip, tiesiog sakau, kad vidutinis kelionės greitis pailgės.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Nas Rodyti pranešimą
    Greitai visą kelią Šiauliai - Palanga taip ir įsivaizduoju - 5 km atkarpa, matai ženklus 70; 50; žiedas ir vėl viskas kartojasi. Na iš dalies suprantama, viadukai brangiai kainuoja, todėl pasirenkamas pigiausias variantas...
    Europoje visur pilna žiedų ir nekyla niekam dėl to jokių problemų, viadukai turi būti statomi ten, kur dideli transporto srautai, t.y. kur dėl žiedo susidarytų spūstys.

    Komentuoti:


  • Nas
    replied
    Greitai visą kelią Šiauliai - Palanga taip ir įsivaizduoju - 5 km atkarpa, matai ženklus 70; 50; žiedas ir vėl viskas kartojasi. Na iš dalies suprantama, viadukai brangiai kainuoja, todėl pasirenkamas pigiausias variantas...

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Prasidės dar vienos A11 atkarpos, ties Telšiais, rekonstrukcija.

    Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas. Kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 62,72 iki 69,62 km rekonstravimas

    2015 m. vasario 27 d. įvykusiame atvirajame darbų konkurse dalyvavo 5 tiekėjai. Išnagrinėjusi gautus pasiūlymus, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos viešųjų pirkimų komisija pripažino UAB „Šiaulių plentas“ pasiūlymą laimėjusiu atvirą konkursą ir nutarė pirkimo sutartį sudaryti su šia įmone. Kadangi pasiūlymai buvo vertinami pagal ekonominį naudingumą, kurio vienas iš kriterijų buvo darbų atlikimo terminas, darbų trukmė sutrumpėjo nuo 18 mėn. iki 13 mėn. Priimta sutarties suma - 10 158 728,79 Eur. Planuojama darbų pabaiga – 2016 m. rugsėjo mėn.
    http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...travimas/19804

    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Paskelbtas A11 atkarpos ties Telšiais rekonstravimo viešasis konkursas:

    Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas. Kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 62,72 iki 69,62 km rekonstravimas.

    Ruožo ilgis - 6,9 km. Pasiūlymų pateikimo terminas: 2015 - 02 - 11. Visus brėžinius galima rasti čia: nuoroda

    Ruožo planas



    Atsiras dvi naujos žiedinės sankryžos. Viena sankirtoje su krašto keliu 160 Telšiai – Varniai – Laukuva.



    Ir dar viena sankirtoje su krašto keliu 161 Telšiai – Seda.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Nuo Kuršėnų.



    Už Amalių. Takas link Kuršėnų.





    Link Šiaulių



    Pabaiga.



    Atgal link Šiaulių.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.03, 16:00.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Link Kuršėnų.





    Takas link Kuršėnų. Nuo čia iki Amalių ant dviračių tako dar trūksta asfalto.



    Link Šiaulių.



    Sankryža ties Amaliais. Nuo Šiaulių.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Takas link Kužių.



    Takas link Kužių kitoje gatvės pusėje.







    Bendras vaizdas.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Link Kužių.



    Defektai.



    O čia bandymas defektus paslėpti po žemės sluoksniu. Kažin ar ilgalaikėje perspektyvoje toks bandymas paslėpti defektus pasiteisins. Gal reikėtų kreiptis į techninę priežiūrą atliekančią AB "Problematika".



    Takas link Šiaulių.



    Sankryža ties Kužiais. Statomi šviesoforai.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.02, 23:56.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied


    Link Kužių.





    Atgal link šviesoforinės perėjos



    Stipriai išplauta

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Nuo kelio.





    Link Kuršėnų. Čia eina trumpas jungiamasis kelias.



    Link Šiaulių.



    Šviesoforinė perėja. Jau stovi keli šviesoforai.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.03, 16:07.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Defektai. Dviračių takas lygus (didžioji dalis), tačiau kai kuriose atkarpose jaučiasi aiškūs nelygumai.



    Čia baigiasi paskutinė atkarpa, kurioje dar trūksta viršutinių asfalto sluoksnių.



    Atgal link Šiaulių.



    Link Kuršėnų.



    Link Šiaulių.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.03, 00:03.

    Komentuoti:

Working...
X