http://auto.lrytas.lt/naujienos/reko...ga-atkarpa.htm
„Šiaulių plento“ įmonė užbaigė metus trukusias lenktynes su laiku – rekonstravo magistralinio kelio Šiauliai-Palanga ruožo nuo 5,49 iki 16,30 km atkarpą. Šio projekto vertė – 24,5 milijono eurų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A11] Šiauliai - Palanga
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAtrodo viskas gerai, mano manymu. Šviesoforai ties perėjomis labai gal netrukdys.
Ar nebūtų sunku žemėlapyje pažymėti atkarpos, kuri čia buvo rekonstruota?
Nuoroda
Tai nenormalu. Manau, kad greitai prasidės vairuotojų skundai, nes jos pritrauktos be galo arti.Parašė Creatium Rodyti pranešimąO dėl stop linijų, tai taip ir bus. Dabar Vilniuje, pavyzdžiui, aš nematau šviesoforo sustojęs pirmas prie linijos. Reikia kraipytis visaip, ieškoti to šviesoforo.
Komentuoti:
-
Atrodo viskas gerai, mano manymu. Šviesoforai ties perėjomis labai gal netrukdys.
Ar nebūtų sunku žemėlapyje pažymėti atkarpos, kuri čia buvo rekonstruota?
O dėl stop linijų, tai taip ir bus. Dabar Vilniuje, pavyzdžiui, aš nematau šviesoforo sustojęs pirmas prie linijos. Reikia kraipytis visaip, ieškoti to šviesoforo.
Komentuoti:
-
Link Kuršėnų.

Rajoninio kelio 4018 pradžioje pagal projektą įrengta nauja VT stotelė.

Nuo rajoninio kelio 4018. Šviesoforai mirksi, tiesiog nenufotografavau reikiamu metu.

Pabaiga. Nežinau ar atkreipėte dėmesį, bet visos "Stop" linijos yra labai arti šviesoforų. Bent žiūri iš šono atrodo, kad sustojus prie linijos, daugumoje atveju, galimybių matyti šviesoforus beveik nėra.Paskutinis taisė Xedos; 2016.02.18, 18:14.
Komentuoti:
-
Kužiai.


Nuo Kužių.

Nuo rajoninio kelio 4011. Šviesoforai mirksi, bet "nepataikiau" nufotografuoti reikiamu metu.

Link Šiaulių.
Komentuoti:
-

Keista sankryža. Dvi "Stop" linijos keliasdešimt metrų atstumu. Antrosios nesimato, ji dešiniau.

Štai ir antroji.

Šalia pastatyti mažesnio standarto ženklai.
Komentuoti:
-
Šviesoforas nuo Kuzavinių.

Nuovaža, kurią iškovojo gyventojai. Dabar čia bus ir šviesoforinė perėja ir šviesoforu reguliuojamas posūkis link Šiaulių.

Panašu, kad net ir čia takas bus kontroliuojamas šviesoforu.....

Kitoje pusėje. Link Šiaulių.

Link Kuršėnų.
Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.29, 20:30.
Komentuoti:
-
Netoli Kuzavinių. Pagal projektą, šios nuovažos neturėjo būti. Turbūt ir ją išsikovojo vietiniai.

Šviesoforinis "hibridas" ties Kuzavinėmis.

Davikliai.


Komentuoti:
-
Kitoje pusėje. Link Šiaulių.

Link Kuršėnų

Nuo Lukšių.

Link Šiaulių.


Čia labai "įdomus" sprendimas. Pseudo-nuovaža lilnk sklypo tiesiai nuo dviračių tako.
Komentuoti:
-
Link Kuršėnų.

Kitoje pusėje, link Kuršėnų.

Link Šiaulių. Dar vienas daviklis dešinėje.

Komentuoti:
-
Rekonstrukcija, tarp A18/A11 sankryžos ir viaduko per geležinkelį prieš Kuršėnus, baigta. Liko tik įjungti šviesoforus ir patraukti greitį iki 50 km/h ribojančius ženklus.
Link Kuršėnų. Čia šviesoforai dar nemirksi, visuose kituose sankryžose/perėjose jie jau įjungti/mirksi.


Kažkoks daviklis. Tokių visame ruože tikrai daug.


Komentuoti:
-
Atsakymas labai paprastas. Rekonstruojant kelią (iš 1+1 į 2+2) bet kokiu atveju vykdomas žemės paėmimo konkursas, tai neišvengiama. Bet jei kelias jau yra 2+2 ir jis yra rekonstruojamas kelio juostos ribose, žemės paėmimo projekto nereikia. Čia ir prasideda taupymas, tiek pinigų, tiek laiko. Žemės paėmimo projektas gali užtrukti, tad viskas gali užsitęsti iki begalybės, visai kaip Via Baltica atveju.Parašė PoDV Rodyti pranešimąIr dar man būtų patikusi idėja, kad vietoj rekonstruojamo kelio į Kuršėnus esančio dviračių tako būtų jungiamasis kelias. Man nepatinka, kai nauji keliai projektuojami su jungiamaisiais keliais, o seni rekonstruojami be jų. Gal nusprendžia, kad pagal reikalavimus vietos per mažai, tai išsitenka tik dviračių taku?
Turbūt tiesiog nusprendžiama nesivarginti dėl greitkelio statuso, netiesti jungiamųjų kelių, nerengti žemės paėmimo projektų ir viską palikti kaip yra. Ir, žinoma, pristatyti naujų šviesoforų. Visai kaip A11 Šiauliai - Kužiai ir A6 Karmėlava - Jonava.
Komentuoti:
-
Ir dar man būtų patikusi idėja, kad vietoj rekonstruojamo kelio į Kuršėnus esančio dviračių tako būtų jungiamasis kelias. Man nepatinka, kai nauji keliai projektuojami su jungiamaisiais keliais, o seni rekonstruojami be jų. Gal nusprendžia, kad pagal reikalavimus vietos per mažai, tai išsitenka tik dviračių taku?
Komentuoti:
-
Gali būti, kad netolimoje ateityje pajudės ir likusio ruožo tarp Kužių ir Kuršėnų rekonstrukcija. Pasirodo, kad projektavimas buvo baigtas dar praėjusiais metais (sutartis dėl projekto parengimo buvo pasirašyta dar 2013 m. vasarą).
http://www.siauliuraj.lt/popup2.php?...rticle_id=57592014-08-11
PRANEŠIMAS DĖL STATINIO PROJEKTINIŲ PASIŪLYMŲ VIEŠINIMO
UAB „Sweco hidroprojektas“ pagal sutartį su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos rengia „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A11 Šiauliai – Palanga ruožo nuo 18,59 iki 24,28 km rekonstravimo projektas“ techninį projektą.
Įgyvendinant projektą numatoma:
* Rekonstruoti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A11 Šiauliai-Palanga ruožus nuo 18,59 iki 21,93 km (keturių eismo juostų po dvi eismo juostas važiavimo kryptimi su ne mažesne kaip 6 m pločio skiriamąja juosta. Asfalto dangos plotis po 11,50m), nuo 22,10 iki 24,25 km (dviejų eismo juostų po vieną eismo juostą važiavimo kryptimi. Asfalto dangos plotis 8,0m), ir krašto kelio 203 Kuršėnų aplinkkelis ruožą nuo 0,00 iki 0,24km (keturių eismo juostų po dvi eismo juostas važiavimo kryptimi su ne mažesne kaip 9 m pločio skiriamąja juosta. Asfalto dangos plotis 8,0 ÷ 11,50m);
* Įrengti apšviesta žiedinę sankryžą, kuri sujungs magistralinį kelią A11 Šiauliai – Palanga, krašto kelią 203 Kuršėnų aplinkkelis ir rajoninį kelią 4024 Privažiuojamasis kelias prie Gergždelių.
* Nuo 22,12 km (Vilniaus g. pradžia) iki Slyvų g. (kairėje) įrengiamas 2,5 m pločio pėsčiųjų-dviračių takas su asfalto danga.
* Rekonstruojami autobusų sustojimai ties nuvažiavimu į Repšius, įrengiami laukimo paviljonai;
* Naikinami apsisukimai esantys A11 kelio ruože nuo 18,59 iki 21,93 km ir 203 kelyje ties 0,23 km;
* Naikinamas nuvažiavimas į Gergždelių k. esantis ties 20,74 km.
Komentuoti:
-
Kelyje Šiauliai–Palanga po rekonstrukcijos nebeliks „juodųjų dėmių“
GAZAS.LT
Artimiausiu metu kelyje A11 Šiauliai–Palanga ties Telšiais bus pradedami rekonstrukcijos darbai, kuriuos atlikus šioje magistralėje turėtų nebelikti „juodųjų dėmių“. Bendra darbų vertė – 10,2 mln. eurų, juos planuojama baigti iki 2016 m. rugsėjo mėn.
Rekonstrukcija vyks 7 km ilgio kelio ruože tarp Eigirdžių miestelio ir Telšių (62,72–69,62 km kelyje A11). Ypatingą dėmesį skiriant eismo saugai, šiame ruože bus sustiprinta ir praplatinta kelio danga, rekonstruotos 5 sankryžos, dvi iš jų – į žiedines su apšvietimu.
Žiedinės sankryžos bus įrengtos ties Telšiais, kelio Šiauliai–Palanga sankirtose su krašto keliais Telšiai–Varniai–Laukuva ir Telšiai–Seda. Pastaroji keturšalė sankryža itin avaringa, tai vienintelė „juodoji dėmė“ kelyje Šiauliai–Palanga...................
...........Rekonstruojamame kelio ruože taip pat numatoma įrengti apsauginius atitvarus, atnaujinti autobusų stoteles, ties nuvažiavimais į Kumpikų ir Degaičių kaimus nutiesti pėsčiųjų ir dviračių takus.
Minėtus darbus planuojama iš dalies finansuoti Europos Sąjungos fondų lėšomis.
Komentuoti:



















Komentuoti: